uhm, ja oke ik kan hem ook niet voor je maken want je moet de sd kaart bewerkenquote:
Ja officieel is het voor als je telefoon ''branded'' is dat er af te halen. Omdat anders je telefoon geen toestemming geeft om het te rooten aangezien je daarmee ook sim lock vrij kan maken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
waar is die gold card goed voor dan?
Van welke provider heb je hem dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:36 schreef sjoemie1985 het volgende:
bij mij vroeg hij dat niet, en heb hem nu dus retoot.
succes!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja ik ga het ook eens proberen.
kun je ook weer terug naar de oude situatie zeg maar?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:15 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik doe het ook alleen voor de leukegeit![]()
smsjes kan je in je gmail opslaan via sms back up (en dan de gene met een gmail logo erbij, toegang verlenen slaat alle smsjes op in je mail in een aparte map zodat je zelf niet in je inbox ziet na mijn idee werkt dat perfect)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kun je ook weer terug naar de oude situatie zeg maar?
en hoe groot is de kans op gegevens (smsjes, foto's, apps) kwijtraken?
Maar iemand een idee hoe ik mijn probleem kan oplossen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:10 schreef hvan het volgende:
Wie weet er hoe ik mijn HTC Desire kan unrooten terwijl hij geen verbinding meer maakt met de pc en HTC Sync? Geheugen kaartje leest hij ook niet meer en het duurt ca. 5 minuten voordat mijn HTC gaat opladen nadat de stekker in het stopcontact zit!
Ja, terug naar HTC.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:29 schreef hvan het volgende:
[..]
Maar iemand een idee hoe ik mijn probleem kan oplossen?
Heb ik al geprobeerd! werkt niet!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:34 schreef sjoemie1985 het volgende:
harde reset? is wel alles van de telefoon maar volgens mij niet van je sd kaart.
http://www.hard-reset.com/htc-desire-hd-hard-reset.html
Als 'ie uitstaat, hou eens de volume-omlaag-knop ingedrukt en doe hem dan aan. Kom je dan in de bootloader?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:28 schreef hvan het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd! werkt niet!
Ik ben sowieso alles al kwijt, maar dat maakt me niet zo veel uit! Heb HTC ook al gebelt en daar zeggen ze dat ze hem kunnen maken! kosten tussen de 150 en 300 euro! daar heb ik geen trek in! dan koop ik net zo lief een nieuwe!
eigenlijk is Fok! mijn laatste hoop!
Woont er niemand in de omgeving van Amersfoort die een poging kan en wil wagen? uiteraard mijn eigen risico! Ik heb nu toch al niets meer te verliezen volgens mij
Klopt inderdaad! een wit scherm met tekstquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als 'ie uitstaat, hou eens de volume-omlaag-knop ingedrukt en doe hem dan aan. Kom je dan in de bootloader?
Ok, kan je in de Recovery komen? Selecteren met de volumeknoppen en dan met de power-knop bevestigen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:33 schreef hvan het volgende:
[..]
Klopt inderdaad! een wit scherm met tekst
ik heb daar de volgende mogelijkheden als ik met mijn volume-down knop naar beneden gä:
- Fastboot
- Recovery
- Clear Storage
- Simlock
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |