hier nog 1quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:30 schreef renwan het volgende:
Ben ik dan echt de enige die totaal geen behoefte heeft om te rooten?
Neuh, volgens mij wordt het een obsessie als je er eenmaal aan begintquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:30 schreef renwan het volgende:
Ben ik dan echt de enige die totaal geen behoefte heeft om te rooten?
Hier totaal niet. Heb m'n telefoon iets meer dan een half jaar geleden geroot en cyanogenmod er op gezet. Werkt prima en verder totaal geen behoefte aan om andere ROM's te flashen indien cyanogenmod nog geüpdatet wordt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, volgens mij wordt het een obsessie als je er eenmaal aan begint
3 apps ofzo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wil alleen rooten om een hoop standaard zooi eraf te hebben.
Nee meer. Vooral al die kutspellen en Vodafone troep.quote:
al die spellen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nee meer. Vooral al die kutspellen en Vodafone troep.
Die demo's.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
al die spellen?en ik heb geen branded-toestel, dus dat scheelt
die wil ik ook, vind cyanogenmod toch iets te saai. Verder wel beeldbuis effect wat echt heel chill is. Verder kan je alles instellen dat is ook wel prettig maar toch liever HTC sense 3.0 (of 3.5 volgens mij is die ook mogelijk) alleen ben ik niet echt een ster met dit soort dingen en staat niet duidelijk uitgelegd hoe het moetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:49 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik heb nu eindelijk mijn DHD geroot en android revalution HD er op draaien als ROM met sense 3.0![]()
apparaat al een keer helemaal uit gezet eventueel even de batterij er uit halen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:10 schreef hvan het volgende:
Wie weet er hoe ik mijn HTC Desire kan unrooten terwijl hij geen verbinding meer maakt met de pc en HTC Sync? Geheugen kaartje leest hij ook niet meer en het duurt ca. 5 minuten voordat mijn HTC gaat opladen nadat de stekker in het stopcontact zit!
Heb ik al diverse keren gedaan! Ik ben zelf zo stom geweest om hem te rooten en een nieuwe rom er op te zetten! dat is blijkbaar dus niet goed gegaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:20 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
apparaat al een keer helemaal uit gezet eventueel even de batterij er uit halen?
en daar na weer aan gezet?
Weer een goldcard...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:53 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik heb die van mij via het programma hack-ace geroot.
en bij mij werkt het prima.
zie ook http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=952352
tot dusver zul je je DHD moeten rooten en een andere rom er op zetten om sense 3.0 te kunnen gebruiken aan gezien htc niet van plan is om een update met sense 3.0 uit te brengen voor de DHDquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:56 schreef ukga het volgende:
Kun je die htc sense 3.0 ook op niet geroote hd's zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |