abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102799195
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 08:24 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Vreemd, werkt hier gewoon goed. Misschien, opnieuw opstarten? Mits je dit al niet gedaan hebt
Moest facebook-account deleten en weer adden, problem solved.
pi_102837104
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:59 schreef Stofje het volgende:
Ik vind de contacten sowieso het grote, grote nadeel van de HTC. Ik wil gewoon een lijst met telefoonnummers, punt. Nu heb ik een hele wirwar aan mail-contacten, telefoon-contacten, facebook-contacten etc. Ergert me al sinds het begin.
Je kunt toch precies kiezen wat je wil? Kwestie van aan- en uitvinken. Ik heb er geen problemen mee. Komt misschien ook omdat ik mijn contacten in orde heb (alles met de hand in Google Contacts, precies zoals ik het wil). Sowieso geen integratie met al die social media.

Vertel anders even wat het precieze probleem is. Kunnen we het samen instellen! :9.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2011 10:15:34 ]
pi_102837145
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:53 schreef zarGon het volgende:
Ik heb de laatste tijd een raar probleem. Wanneer ik een oproep beantwoord of bel, wordt de speakerfunctie automatisch aangezet. Dit probleem had ik bij Virtuous Unity (2.37) en heb het nu bij Android Revolution HD (6.1.0).

Ik ben vandaag geswitched van Virtuous Unity naar Android Revolution HD (onder andere door de speakerfunctieprobleem die ik hierboven heb beschreven). En nu start de Navigation (van HTC, niet van Google) automatisch wanneer ik de telefoon aanzet. Hebben meer mensen hier last van?
Had dus twee problemen:
• Speakerfunctie werd automatisch aangezet.
• Bij het opstarten van de telefoon én tussendoor werd Locations (navigatie van HTC) geopend/geladen.

Gisteren een andere ROM geïnstalleerd, had beide problemen nog. Super Wipe (van Android Revolution HD) gedraaid, daarna een andere ROM geïnstalleerd. Probleem 1 is opgelost, het tweede probleem komt nog steeds voor.

Irri-fucking-tant.
pi_102890473
contacten heb ik geen problemen mee, maar heb dan ook geen Facebook en Twitter waarmee mijn contacten gesynchroniseerd worden :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_102891001
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 13:18 schreef Wells.p het volgende:

[..]

Ja mijn vader heeft mijn oude HTC Magic, en die heeft gewoon de nieuwe market inderdaad al. is wel een HTC Magic met Vodafone. Zelf heb ik een DHD los gekocht en en gewoon standaard maar nog steeds niet de nieuwe market

Die ja! Waar blijft hij? :(
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_102898450
Die nieuwe market is anders retetraag.
pi_102900531
quote:
2s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:51 schreef Markster het volgende:
Die nieuwe market is anders retetraag.
Op de galaxy s2 niet heb ik gezien, en onze DHD moet hem ook kunnen hebben toch ???
--- ҉ ---
pi_102901566
Probleem van de nieuwe market is opgelost.

http://www.phonesreview.c(...)-1-5-apk-and-mirror/

Werkt prima, alleen de plaatjes zijn wat lang met laden maar niet vervelend
--- ҉ ---
  zondag 9 oktober 2011 @ 23:58:45 #189
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_102901622
Hoe krijg je die nieuwe market dan? :?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_102903989
Als je verder leest staat er een download link, die klik je aan op je telefoon en je kan hem installeren

Wel dat je dat vinkje van onbekenden bronnen aan zetten

[ Bericht 0% gewijzigd door Wells.p op 10-10-2011 13:43:34 ]
--- ҉ ---
pi_102905586
Is het de moeite waard t.o.v. de standaard market?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_102906201
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 08:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Is het de moeite waard t.o.v. de standaard market?
Ik vind van niet. Het heeft naar mijn idee geen toegevoegde waarde ( ik gebruik toch enkel de zoekfunctie omdat ik weet wat ik zoek, ik hoef geen mooie plaatjes met ads van de beste en nieuwste apps)
Daarbij laden die plaatjes (wat natuurlijk belachelijk is op een telefoon als deze) retetraag
pi_102913329
ongveer 7 seconden op HSDPA, 3G had ik op het moment van tellen niet. en met wifi werkt her gewoon. Verder hou ik er van hoe dingen er uit zien, en de market ziet er naar mijn mening erg goed uit. Ik persoonlijk ben er tevreden mee.
--- ҉ ---
pi_102999229
Eindelijk is het me gelukt om me telefoon te rooten. na allerlei soort tut te bekijken en uitvoeren ben er ik er 1 tegengekomen die werkt en simpel is: Hier deze! toen heb ik CyanogenMod 7 der op gezet

ik miste alle Google app, vervolgens dit er bij geïnstalleerd (op de zelfde manier als de CyanogenMod 7) market gekregen en alle apps er weer op gezet :D nu heb ik dus echt alleen wat ik zelf wil en niet alle andere meuk van HTC

hier mee is het me gelukt, dus mocht je het nog willen hiermee moet het zeker lukken.

verder mis ik alleen de friendstream van HTC, iemand een goede vervanging ?
--- ҉ ---
pi_102999341
Heb je ook een goldcard gemaakt?
pi_103001485
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heb je ook een goldcard gemaakt?
ja

als je een goldcard maakt en je bent bij stap 8 Go to Extra menu > Open Disk.
9 Select Removable Disk (which should be your SD card) under Physical Disk (and NOT logical disk), uncheck Open as Readonly and click OK. zorg er dan voor dat je bij het openen van de disk het vinkje Read Only UITVINKEN hier ben ik zelf een flinke tijd mee bezig geweest om uit te zoeken hoe het moet

[ Bericht 31% gewijzigd door Wells.p op 12-10-2011 16:33:25 ]
--- ҉ ---
pi_103002814
wel 1 nadeel gevonden, het Nederlands woordenboek geeft alleen maar namen neer :S iemand hier een oplossing voor

kom hier wel maar snap het niet hoe en wat?

[ Bericht 40% gewijzigd door Wells.p op 12-10-2011 17:45:57 ]
--- ҉ ---
pi_103008357
ik vind de huidige market prima, dus laat de nieuwe mooi voor wat het is :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_103039399
Ik heb nu eindelijk mijn DHD geroot en android revalution HD er op draaien als ROM met sense 3.0 :) :s)
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_103039657
Hmm Wells ik ga het dan wel weer een keer proberen. Ik vind de huidige Sense enzo wel handig alleen ik wil die overvloed van standaard zooi er gewoon afhebben.
pi_103040133
Ik vind het wel handig dat ik nu op het hoofdscherm bijvoorbeeld kan doorscrolen op zij, dus dat je niet meer heen en weer hoeft maar dat hij zelf weer naar het begin of eind gaat als je naar links of rechts scrolt.
I am a child of God
God is not dead.
pi_103040241
Huh? Dat kan ik nu ook al.
pi_103041397
bij de sense 2.5 en standaard android versie die ik er op had kon dat niet, moest telkens heen en weer scrollen, ipv dat ik kon blijven scrollen op zij.
I am a child of God
God is not dead.
pi_103041461
Oh zo, om dan naar uiterst rechts te gaan gewoon 1 keer ipv 3 keer sliden?
pi_103041672
juist, dus als je helemaal naar rechts scrollt en je gaat er dan nog 1 naar rechts kom je weer op de eerste pagina.
dus een soort loop heb je dan
I am a child of God
God is not dead.
pi_103043157
Ben ik dan echt de enige die totaal geen behoefte heeft om te rooten?
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_103119720
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:30 schreef renwan het volgende:
hier nog 1 ;)

heb nu wel een soort van 'probleem'; update van de Hyves-app gehad en nu is bij al mijn contacten de foto weg (deze haalde hij volgens mij uit de link met Hyves). heb verder geen Twitter of Facebook, dus hoe kan ik dat oplossen?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:09:50 #208
6941 APK
Factual, I think.
pi_103120690
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:30 schreef renwan het volgende:
Neuh, volgens mij wordt het een obsessie als je er eenmaal aan begint :P
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_103120961
Ik wil alleen rooten om een hoop standaard zooi eraf te hebben.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:18:40 #210
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_103121025
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:09 schreef APK het volgende:

[..]

Neuh, volgens mij wordt het een obsessie als je er eenmaal aan begint :P
Hier totaal niet. Heb m'n telefoon iets meer dan een half jaar geleden geroot en cyanogenmod er op gezet. Werkt prima en verder totaal geen behoefte aan om andere ROM's te flashen indien cyanogenmod nog geüpdatet wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')