Topicreeks: HTC Desire zou het daar vragen. Dit topic gaat over desire hdquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:15 schreef ik.ben.hier het volgende:
Vraag betreft de desire van mijn vriendin.
Hij geeft telkens nu aan dat er te weinig geheugen is. Hoewel er niet veel apps op staan, sommige apps kan je op de sd zetten en andere weer niet.
Iemand zelfde probleem of is het iets simpels wat ik niet voor elkaar krijg?
Bvd
Internal 576 MB RAM; 512 MB ROMquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:15 schreef ik.ben.hier het volgende:
Vraag betreft de desire van mijn vriendin.
Hij geeft telkens nu aan dat er te weinig geheugen is. Hoewel er niet veel apps op staan, sommige apps kan je op de sd zetten en andere weer niet.
Iemand zelfde probleem of is het iets simpels wat ik niet voor elkaar krijg?
Bvd
Dank je voor je hulp. Misschien in het andere topic een oplossingquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:23 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Internal 576 MB RAM; 512 MB ROM
is niet heel veel dus ook niet heel veel app en niet de hoeveelheid van apps maar de grote ervan. verder kan ik je niet helpen.
Vreemd, werkt hier gewoon goed. Misschien, opnieuw opstarten? Mits je dit al niet gedaan hebtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:04 schreef RudyCarell het volgende:
Wie heeft er nog meer troubles met de friend stream. Deze wil sinds 28 september niets meer doen...
Moest facebook-account deleten en weer adden, problem solved.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:24 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Vreemd, werkt hier gewoon goed. Misschien, opnieuw opstarten? Mits je dit al niet gedaan hebt
Je kunt toch precies kiezen wat je wil? Kwestie van aan- en uitvinken. Ik heb er geen problemen mee. Komt misschien ook omdat ik mijn contacten in orde heb (alles met de hand in Google Contacts, precies zoals ik het wil). Sowieso geen integratie met al die social media.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:59 schreef Stofje het volgende:
Ik vind de contacten sowieso het grote, grote nadeel van de HTC. Ik wil gewoon een lijst met telefoonnummers, punt. Nu heb ik een hele wirwar aan mail-contacten, telefoon-contacten, facebook-contacten etc. Ergert me al sinds het begin.
Had dus twee problemen:quote:Op zondag 18 september 2011 19:53 schreef zarGon het volgende:
Ik heb de laatste tijd een raar probleem. Wanneer ik een oproep beantwoord of bel, wordt de speakerfunctie automatisch aangezet. Dit probleem had ik bij Virtuous Unity (2.37) en heb het nu bij Android Revolution HD (6.1.0).
Ik ben vandaag geswitched van Virtuous Unity naar Android Revolution HD (onder andere door de speakerfunctieprobleem die ik hierboven heb beschreven). En nu start de Navigation (van HTC, niet van Google) automatisch wanneer ik de telefoon aanzet. Hebben meer mensen hier last van?
Die ja! Waar blijft hij?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:18 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Ja mijn vader heeft mijn oude HTC Magic, en die heeft gewoon de nieuwe market inderdaad al. is wel een HTC Magic met Vodafone. Zelf heb ik een DHD los gekocht en en gewoon standaard maar nog steeds niet de nieuwe market
Ik vind van niet. Het heeft naar mijn idee geen toegevoegde waarde ( ik gebruik toch enkel de zoekfunctie omdat ik weet wat ik zoek, ik hoef geen mooie plaatjes met ads van de beste en nieuwste apps)quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Is het de moeite waard t.o.v. de standaard market?
jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heb je ook een goldcard gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |