smsjes kan je in je gmail opslaan via sms back up (en dan de gene met een gmail logo erbij, toegang verlenen slaat alle smsjes op in je mail in een aparte map zodat je zelf niet in je inbox ziet na mijn idee werkt dat perfect)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kun je ook weer terug naar de oude situatie zeg maar?
en hoe groot is de kans op gegevens (smsjes, foto's, apps) kwijtraken?
Maar iemand een idee hoe ik mijn probleem kan oplossen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:10 schreef hvan het volgende:
Wie weet er hoe ik mijn HTC Desire kan unrooten terwijl hij geen verbinding meer maakt met de pc en HTC Sync? Geheugen kaartje leest hij ook niet meer en het duurt ca. 5 minuten voordat mijn HTC gaat opladen nadat de stekker in het stopcontact zit!
Ja, terug naar HTC.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:29 schreef hvan het volgende:
[..]
Maar iemand een idee hoe ik mijn probleem kan oplossen?
Heb ik al geprobeerd! werkt niet!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:34 schreef sjoemie1985 het volgende:
harde reset? is wel alles van de telefoon maar volgens mij niet van je sd kaart.
http://www.hard-reset.com/htc-desire-hd-hard-reset.html
Als 'ie uitstaat, hou eens de volume-omlaag-knop ingedrukt en doe hem dan aan. Kom je dan in de bootloader?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:28 schreef hvan het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd! werkt niet!
Ik ben sowieso alles al kwijt, maar dat maakt me niet zo veel uit! Heb HTC ook al gebelt en daar zeggen ze dat ze hem kunnen maken! kosten tussen de 150 en 300 euro! daar heb ik geen trek in! dan koop ik net zo lief een nieuwe!
eigenlijk is Fok! mijn laatste hoop!
Woont er niemand in de omgeving van Amersfoort die een poging kan en wil wagen? uiteraard mijn eigen risico! Ik heb nu toch al niets meer te verliezen volgens mij
Klopt inderdaad! een wit scherm met tekstquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als 'ie uitstaat, hou eens de volume-omlaag-knop ingedrukt en doe hem dan aan. Kom je dan in de bootloader?
Ok, kan je in de Recovery komen? Selecteren met de volumeknoppen en dan met de power-knop bevestigen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:33 schreef hvan het volgende:
[..]
Klopt inderdaad! een wit scherm met tekst
ik heb daar de volgende mogelijkheden als ik met mijn volume-down knop naar beneden gä:
- Fastboot
- Recovery
- Clear Storage
- Simlock
ja daar ben ik nuquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:34 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ok, kan je in de Recovery komen? Selecteren met de volumeknoppen en dan met de power-knop bevestigen
http://developer.android.com/sdk/index.html Dit, even downloaden en installeren op je computer. Dan kan je, als je in fastboot kan komen (dat menu van dat witte scherm) via je computer commando's geven aan je telefoon en zo dat ding repareren.quote:
telefoon start gewoon op! USB doet het niet! SD kaart ziet de telefoon ook niet! en nog een paar andere kleinigheidjes!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:38 schreef CaptainCookie het volgende:
Oh ja, je telefoon start nog wel gewoon op toch, alleen de USB doet het niet?
Ok. Hang je telefoon via USB aan je computer, zet hem in fastboot.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:40 schreef hvan het volgende:
[..]
telefoon start gewoon op! USB doet het niet! SD kaart ziet de telefoon ook niet! en nog een paar andere kleinigheidjes!
Ik heb inmiddels ADB geinstalleerd! en nu?
| 1 2 3 4 5 | c:\ cd "Program Files (x86)" cd Android cd android-sdk adb reboot |
ga ik zo proberen! ADB was nog niet helemaal geinstalleerd, maar is nu hard op wegquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ok. Hang je telefoon via USB aan je computer, zet hem in fastboot.
Dan, druk de Windows-knop+R, en typ in 'cmd' (zonder "). Enter.
Typ achtereenvolgens deze commando's:
[ code verwijderd ]
Als je telefoon nu herstart, weet je in ieder geval dat het een softwarematig probleem is, en dat je USB-poort nog wel gewoon werkt.
Je kan die commando's trouwens in één keer kopiëren en plakken in de terminal. Gebruik hiervoor rechtermuisknop -> plakken, en dan enter. Met ctrl+v gaat het niet lukken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:47 schreef hvan het volgende:
[..]
ga ik zo proberen! ADB was nog niet helemaal geinstalleerd, maar is nu hard op weg
Mijn USB poort werkt nog wel trouwens! opladen doet de telefoon wel via USB. wel pas na ca. 5 minuten nadat ik hem heb aangeslotenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:48 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je kan die commando's trouwens in één keer kopiëren en plakken in de terminal. Gebruik hiervoor rechtermuisknop -> plakken, en dan enter. Met ctrl+v gaat het niet lukken.
Ik heb het ook - nog steeds - aan de stok met ze. Kan al tijden niets anders meer doen dan opladen via USB (dus geen SD toegang e.d., ook niet de keuze daarvoor).quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:18 schreef RudyCarell het volgende:
Lol! Boze mail gestuurd aan HTC dat de support voor de Desire HD triest is... Ja meneer die telefoon is ook al bijna een jaar uit. Ik weet neit of de nieuwe sense of Android daar op komen. u weet dat de Sensation al uit is?
quote:Goedenavond,
Ik vind dit een wat vreemde gang van zaken. E.e.a. is volgens uw collega al enige weken geleden geescaleerd, vervolgens hoor ik niets, dan zou ik teruggebeld worden, gebeurt ook niet en nu wilt u een NFO bestand hebben wat al lang in handen is - en in behandeling moet zijn - bij uw collega's waarnaar geescaleerd is.
Daarnaast bevreemt mij de melding dat een medewerker ziek is ook enigszins, via het ticket nummer zouden alle interne stappen gevolgd moeten en kunnen worden.
Zal het bestand nogmaals toevoegen en wil benadrukken dat het NIET aan mijn laptop ligt. DHD's van mijn collega's doen het prima op deze laptop, die van mij op geen enkele andere computer.
Hoop dat er nu eindelijk eens wat schot in de zaak komt.
Ik merkte het inderdaad al na een half jaar toen de Sensation uit kwam en met de melding dat de sense 3.0 niet naar de DHD omdat die het niet aan zou kunnen op basis van hardware. nou nu heb ik 3.0 op mijn DHD en loopt als een zonnetje. Ik begrijp dat een bedrijf winst wil maken maar om nou een telefoon na een half jaar als oud te bestempelen vind ik echt te ver gaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:18 schreef RudyCarell het volgende:
Lol! Boze mail gestuurd aan HTC dat de support voor de Desire HD triest is... Ja meneer die telefoon is ook al bijna een jaar uit. Ik weet neit of de nieuwe sense of Android daar op komen. u weet dat de Sensation al uit is?
WTF! Ze vragen er gewoon om hem te rooten op zo een manier... Maar het lijkt me tig keer ingewikkelder als een simpele iPhone JB.
Ja niet echt een bekend probleem bij mij. maar ja je kan even een andere media speler downloaden en proberen. Zelf gebruik ik hem niet als mp3 speler maar heb Winamp het meest voorbij zien komen in deze topic reeksquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:27 schreef Apotheose het volgende:
hoi
Ik kom ook ff met een HTC vraagje. Alleen heb ik de wildfire s. Als ik muziek afspeel, via de muziekspeler van HTC zelf, stopt ie altijd nadat t nummer is afgelopen. Hij springt wel naar de volgende track als het scherm zichtbaar is. Als t scherm dus weer uit is stop ie dus na 1 track en gaat ie niet door naar de volgende. Ja als ik pas weer op de 'aan/uit' knop op t toestel druk zodat t scherm weer oplicht.. ja dan doet ie t weer wel.
Pretty annoying als je m gewoon als mp3 speler wilt gebruiken. Heb al op internet gezocht, in de handleiding, maar geen antwoord op de vraag hoe ik dit anders kan instellen. Is dit soms bij de desire ook zo of hebben jullie een app daarvoor geinstalleerd? Wil t liefst gewoon de mediaplayer van HTC gebruiken. Een app is weer extra ruimte die ik liever voor andere dingen gebruik indien nodig.
Hoop dat (een van) jullie me kunnen helpen. Had geen zin om een apart topic te openen en helaas is er geen wildfire s reeks.
ok. Ja daar zat ik idd ook al over na te denken. Thxquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:58 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Ik merkte het inderdaad al na een half jaar toen de Sensation uit kwam en met de melding dat de sense 3.0 niet naar de DHD omdat die het niet aan zou kunnen op basis van hardware. nou nu heb ik 3.0 op mijn DHD en loopt als een zonnetje. Ik begrijp dat een bedrijf winst wil maken maar om nou een telefoon na een half jaar als oud te bestempelen vind ik echt te ver gaan.
[..]
Ja niet echt een bekend probleem bij mij. maar ja je kan even een andere media speler downloaden en proberen. Zelf gebruik ik hem niet als mp3 speler maar heb Winamp het meest voorbij zien komen in deze topic reeks
die is ook nieuw voor mijquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:30 schreef static het volgende:
Wat is dit nou weer voor gezeik op de market?
"there are no android phones associated with this account. please sign in with a different account."
wtf?
Ik heb maar één account en daarmee ben ik ingelogd.
Oplossingquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:30 schreef static het volgende:
Wat is dit nou weer voor gezeik op de market?
"there are no android phones associated with this account. please sign in with a different account."
wtf?
Ik heb maar één account en daarmee ben ik ingelogd.
Jij denkt dat ik daar nog niet gezocht heb?quote:
blijkbaar niet....quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:12 schreef static het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik daar nog niet gezocht heb?
Ja, dat denk ik zeker. Meestal pleur je hier je ongenoegen neer zonder ook maar blijk te geven enig zoekwerk gedaan te hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:12 schreef static het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik daar nog niet gezocht heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |