Ja, hij rekt die minpics wel redelijk op. Ziet er niet uit.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb nou Facebook en Gmail aan mijn contacten gekoppeld, maar de plaatjes als ik bv gebeld word zijn enorm wazig. Bekend probleem? Hij haalt ze van Facebook.
je kan per contact aangeven waar die de foto vandaan haalt per contact.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb nou Facebook en Gmail aan mijn contacten gekoppeld, maar de plaatjes als ik bv gebeld word zijn enorm wazig. Bekend probleem? Hij haalt ze van Facebook.
Wtfquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:24 schreef gewoonfaye het volgende:
Godverdomme, mijn batterij lijkt niet meer op te laden.
RIP telefoon: 31-12-2010 / 3-10-2011
Hij haalt ze automatisch van Facebook maar ik kan dat niet selecteren in het lijstje.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
je kan per contact aangeven waar die de foto vandaan haalt per contact.
Al jaren een probleem bij HTC, maar blijkbaar 0 prioriteit om het te fixenquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dan moet ik alle plaatjes gaan opslaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Al jaren een probleem bij HTC, maar blijkbaar 0 prioriteit om het te fixen
De enige manier om het te fixen is door elk plaatje handmatig in te stellen
Wat ik doe:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hij haalt ze automatisch van Facebook maar ik kan dat niet selecteren in het lijstje.
Dat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:59 schreef Stofje het volgende:
Ik vind de contacten sowieso het grote, grote nadeel van de HTC. Ik wil gewoon een lijst met telefoonnummers, punt. Nu heb ik een hele wirwar aan mail-contacten, telefoon-contacten, facebook-contacten etc. Ergert me al sinds het begin.
Ja, ik schrok er van in het begin.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:59 schreef Stofje het volgende:
Ik vind de contacten sowieso het grote, grote nadeel van de HTC. Ik wil gewoon een lijst met telefoonnummers, punt. Nu heb ik een hele wirwar aan mail-contacten, telefoon-contacten, facebook-contacten etc. Ergert me al sinds het begin.
Dat is wel makkelijk op te lossenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:59 schreef Stofje het volgende:
Is allemaal in te stellen. Ik neem trouwens aan dat je iemands mailadres, telefoonnummer en Facebook-profiel ook niet als drie losse contacten in je telefoon hebt staan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:59 schreef Stofje het volgende:
Hij is nu naar de telefoondokter. Kennelijk zit er ergens water in dat ding, dan kan je wel heel leuk gaan pielen met een speciale batterijoplader en die er iedere nacht in doen, maar er zit gewoon garantie op (2 jaar!) dus nu gaat die voor nop terug en binnen 2 a 3 weken leeft hij weer. Ben benieuwd of ze em maken of dat ik gewoon een nieuwe krijgquote:
Pas maar op, met water zijn ze meestal niet zo vergevingsgezind!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij is nu naar de telefoondokter. Kennelijk zit er ergens water in dat ding, dan kan je wel heel leuk gaan pielen met een speciale batterijoplader en die er iedere nacht in doen, maar er zit gewoon garantie op (2 jaar!) dus nu gaat die voor nop terug en binnen 2 a 3 weken leeft hij weer. Ben benieuwd of ze em maken of dat ik gewoon een nieuwe krijg
Iedereen hier heeft een DHD?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:50 schreef -J-D- het volgende:
Heb de Desire HD te koop gezet, aangezien ik een Sensation heb gekregen van m'n werk.
[TK] HTC Desire HD in zeer goede staat
Genoeg lurkersquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Iedereen hier heeft een DHD?
Ja mijn vader heeft mijn oude HTC Magic, en die heeft gewoon de nieuwe market inderdaad al. is wel een HTC Magic met Vodafone. Zelf heb ik een DHD los gekocht en en gewoon standaard maar nog steeds niet de nieuwe marketquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:15 schreef Pizzalucht het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de nieuwe versie van de market op de DHD?
Topicreeks: HTC Desire zou het daar vragen. Dit topic gaat over desire hdquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:15 schreef ik.ben.hier het volgende:
Vraag betreft de desire van mijn vriendin.
Hij geeft telkens nu aan dat er te weinig geheugen is. Hoewel er niet veel apps op staan, sommige apps kan je op de sd zetten en andere weer niet.
Iemand zelfde probleem of is het iets simpels wat ik niet voor elkaar krijg?
Bvd
Internal 576 MB RAM; 512 MB ROMquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:15 schreef ik.ben.hier het volgende:
Vraag betreft de desire van mijn vriendin.
Hij geeft telkens nu aan dat er te weinig geheugen is. Hoewel er niet veel apps op staan, sommige apps kan je op de sd zetten en andere weer niet.
Iemand zelfde probleem of is het iets simpels wat ik niet voor elkaar krijg?
Bvd
Dank je voor je hulp. Misschien in het andere topic een oplossingquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:23 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Internal 576 MB RAM; 512 MB ROM
is niet heel veel dus ook niet heel veel app en niet de hoeveelheid van apps maar de grote ervan. verder kan ik je niet helpen.
Vreemd, werkt hier gewoon goed. Misschien, opnieuw opstarten? Mits je dit al niet gedaan hebtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:04 schreef RudyCarell het volgende:
Wie heeft er nog meer troubles met de friend stream. Deze wil sinds 28 september niets meer doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |