Internetten, continue mail en agenda synchroniseren, beetje Whatsapp al gebruikt dat weinig, beetje Facebook, heeeeeeel soms YouTube (heel weinig ivm limiet) en soms internetradio. Maar dat doe ik ook amper ivm datalimiet.quote:Op zondag 25 september 2011 20:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog maar een keer de vraag; hoe krijg je het voor elkaar om in 1 maand aan je datalimiet te komen? ik moet daar gewoon echt hard m'n best voor doen gok ik
Het werkte ook voor geen ene meter.quote:[..]
ah, bedankt voor de tip; zag het laatst ook voorbij komen en twijfelde toenmaar nu hoef ik er dus niet eens meer te proberen of het wat is, dit is wel een aardig argument om het NIET te doen
en dan kom je aan 1GB per maand?quote:Op zondag 25 september 2011 21:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Internetten, continue mail en agenda synchroniseren, beetje Whatsapp al gebruikt dat weinig, beetje Facebook, heeeeeeel soms YouTube (heel weinig ivm limiet) en soms internetradio. Maar dat doe ik ook amper ivm datalimiet.
dat is het allerbeste argument om het niet te doenquote:[..]
Het werkte ook voor geen ene meter.
Makkie! Sites die niet mobiel zijn slurken de MB's bij bosjes binnenquote:
heet nu.nl geen app dan? zoals nusport dat ook heeft...quote:Op zondag 25 september 2011 21:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Makkie! Sites die niet mobiel zijn slurken de MB's bij bosjes binnenEen nu.nl alleen maar laden kost al 1 MB bijvoorbeeld.
Het gaat om het idee. Sites zijn lang nog niet altijd mobiel of met app en slurpen dan gewoon heel veel bandbreedte.quote:Op zondag 25 september 2011 21:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heet nu.nl geen app dan? zoals nusport dat ook heeft...
ja. (die app werkte btw niet eensquote:Op zondag 25 september 2011 12:35 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Je hebt toevallig iets van een voice changer gedownload? Ik had precies hetzelfde!
quote:Op donderdag 29 september 2011 15:41 schreef ukga het volgende:
[..]
ja. (die app werkte btw niet eens)
Heb hem nu verwijderd en nu werkt het weer als normaal
Wat dan? Sense 3.0?quote:Op donderdag 29 september 2011 18:13 schreef Markster het volgende:
Wat is die sensation ROM toch heerlijk op de DHD, zo had de DHD moeten zijn!
Ik heb even bekeken maar kan dit niet zo gauw vinden. Ik weet wel hard reset maarja dan ben ik alles kwijt had telefoon net beetje op orde.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Sense even geforceerd afsluiten en dan rebooten?
Via Instellingen > Actieve Services > HTC Sense > Stoppen.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:47 schreef Syd het volgende:
[..]
Ik heb even bekeken maar kan dit niet zo gauw vinden. Ik weet wel hard reset maarja dan ben ik alles kwijt had telefoon net beetje op orde.
Zal vanavond even op vaste pc uitzoeken.
Helaas werkt niet, hij starte wel opnieuw maar nog steeds geen balk boven in het scherm. Heb de gegevens en alle instellingen opnieuws gezet (snelkoppelingen enzo zijn nu weg) maar nog steeds niks.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Via Instellingen > Actieve Services > HTC Sense > Stoppen.
ik heb m nu een maand of 6 en heb er nog steeds plezier van.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:35 schreef ReMcOrE het volgende:
zijn hier eigenlijk mensen die, naar een tijdje (paar maanden), niet tevreden zijn met hun DHD?
dat gokte ik al, hoor veel mensen die er tevreden over zijn, ondanks de kleine probleempjes... maar eigenlijk niemand die hem als een miskoop beschouwtquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:45 schreef fotostarter het volgende:
[..]
ik heb m nu een maand of 6 en heb er nog steeds plezier van.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:20 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Nog 2 maanden en 2 weken en dan heb ik 1 jaar ongelooflijk veel plezier
Lijkt geholpen te hebbenquote:Op donderdag 29 september 2011 21:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maak de aansluitingen eens schoon?
Da's mooi! 3,5mm aansluitingen van oordopjes enzo willen nog wel eens vies zijn.quote:
hij doet wat hij moet doen. En wat hij doet doet hij goed.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat gokte ik al, hoor veel mensen die er tevreden over zijn, ondanks de kleine probleempjes... maar eigenlijk niemand die hem als een miskoop beschouwt
quote:Op zondag 2 oktober 2011 08:45 schreef fotostarter het volgende:
[..]
hij doet wat hij moet doen. En wat hij doet doet hij goed.
ach, een paar krasjes heeft de mijne ook welquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohh ik heb hem ook bijna een jaar, tof!En hij is nog steeds super! (op de krasjes en deukjes na dan)
Ja, in november een jaar.quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ach, een paar krasjes heeft de mijne ook welen moet nog 2 maanden tot het jaar
goed bezig, goed bezigquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, in november een jaar.Maar dat is al bijna!
Ik heb hem niet meer laten vallen trouwens, na die keren dat ik het hier gemeld heb.Goed he?!
ik denk dat je beter hier kunt vragen; HTC Wildfire #2 - Binnenkort ook op Android 2.2quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
of is dit een verkeerd topic daarvoor ?
Wildfire topic is ergens anders!quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik vroeg me eigenlijk of kan ik ook een nummer instellen als beltoon bij mn HTC wildfire ik zie het nergens staan
bedanktquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik denk dat je beter hier kunt vragen; HTC Wildfire #2 - Binnenkort ook op Android 2.2
je hebt verder niet gezocht gok ik? want ik had hem binnen 5 seconden gevonden...quote:
ik zag dit topic als eerstquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt verder niet gezocht gok ik? want ik had hem binnen 5 seconden gevonden...
zo'n gevoel had ik al...quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik zag dit topic als eerst
Hehequote:Op zondag 2 oktober 2011 12:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
goed bezig, goed bezigik paar keer laten vallen, rechterbovenhoek beetje ruw maar verder valt het mee
hoe kun je dat uberhaupt doen dan? Hoe kun je m traceren?quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:57 schreef APK het volgende:
Werkt htcsense.com inmiddels al bij iemand?
Dat je je telefoon kunt vinden als 'ie gestolen is enzo...
Als alternatief zou je de app Lookout kunnen gebruiken. Je kan je telefoon daarmee ook op afstand via de website een loei alarm geven zodat je em ook kan vinden als ie kwijt is in je slaapkamer.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:57 schreef APK het volgende:
Gewoon Google Latitude instaleren, WiFi altijd aan je hebt bijna overal op 5 meter naukeurig waar je telefoon is.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:12 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hoe kun je dat uberhaupt doen dan? Hoe kun je m traceren?Zoveel heb ik me er nog niet in verdiept
Ik heb hem nu sinds december 2010... eerste keer inloggen dacht ie dat ik ergens in t water ten zuiden van Ghana zat...quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:57 schreef APK het volgende:
Werkt htcsense.com inmiddels al bij iemand?
maar vanuit diefstal-perspectief heb je er niet veel aan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:34 schreef Remzz het volgende:
[..]
Gewoon Google Latitude instaleren, WiFi altijd aan je hebt bijna overal op 5 meter naukeurig waar je telefoon is.
Ja, hij rekt die minpics wel redelijk op. Ziet er niet uit.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb nou Facebook en Gmail aan mijn contacten gekoppeld, maar de plaatjes als ik bv gebeld word zijn enorm wazig. Bekend probleem? Hij haalt ze van Facebook.
je kan per contact aangeven waar die de foto vandaan haalt per contact.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb nou Facebook en Gmail aan mijn contacten gekoppeld, maar de plaatjes als ik bv gebeld word zijn enorm wazig. Bekend probleem? Hij haalt ze van Facebook.
Wtfquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:24 schreef gewoonfaye het volgende:
Godverdomme, mijn batterij lijkt niet meer op te laden.
RIP telefoon: 31-12-2010 / 3-10-2011
Hij haalt ze automatisch van Facebook maar ik kan dat niet selecteren in het lijstje.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
je kan per contact aangeven waar die de foto vandaan haalt per contact.
Al jaren een probleem bij HTC, maar blijkbaar 0 prioriteit om het te fixenquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dan moet ik alle plaatjes gaan opslaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Al jaren een probleem bij HTC, maar blijkbaar 0 prioriteit om het te fixen
De enige manier om het te fixen is door elk plaatje handmatig in te stellen
Wat ik doe:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hij haalt ze automatisch van Facebook maar ik kan dat niet selecteren in het lijstje.
Dat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:59 schreef Stofje het volgende:
Ik vind de contacten sowieso het grote, grote nadeel van de HTC. Ik wil gewoon een lijst met telefoonnummers, punt. Nu heb ik een hele wirwar aan mail-contacten, telefoon-contacten, facebook-contacten etc. Ergert me al sinds het begin.
Ja, ik schrok er van in het begin.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:59 schreef Stofje het volgende:
Ik vind de contacten sowieso het grote, grote nadeel van de HTC. Ik wil gewoon een lijst met telefoonnummers, punt. Nu heb ik een hele wirwar aan mail-contacten, telefoon-contacten, facebook-contacten etc. Ergert me al sinds het begin.
Dat is wel makkelijk op te lossenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:59 schreef Stofje het volgende:
Is allemaal in te stellen. Ik neem trouwens aan dat je iemands mailadres, telefoonnummer en Facebook-profiel ook niet als drie losse contacten in je telefoon hebt staan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:59 schreef Stofje het volgende:
Hij is nu naar de telefoondokter. Kennelijk zit er ergens water in dat ding, dan kan je wel heel leuk gaan pielen met een speciale batterijoplader en die er iedere nacht in doen, maar er zit gewoon garantie op (2 jaar!) dus nu gaat die voor nop terug en binnen 2 a 3 weken leeft hij weer. Ben benieuwd of ze em maken of dat ik gewoon een nieuwe krijgquote:
Pas maar op, met water zijn ze meestal niet zo vergevingsgezind!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij is nu naar de telefoondokter. Kennelijk zit er ergens water in dat ding, dan kan je wel heel leuk gaan pielen met een speciale batterijoplader en die er iedere nacht in doen, maar er zit gewoon garantie op (2 jaar!) dus nu gaat die voor nop terug en binnen 2 a 3 weken leeft hij weer. Ben benieuwd of ze em maken of dat ik gewoon een nieuwe krijg
Iedereen hier heeft een DHD?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:50 schreef -J-D- het volgende:
Heb de Desire HD te koop gezet, aangezien ik een Sensation heb gekregen van m'n werk.
[TK] HTC Desire HD in zeer goede staat
Genoeg lurkersquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Iedereen hier heeft een DHD?
Ja mijn vader heeft mijn oude HTC Magic, en die heeft gewoon de nieuwe market inderdaad al. is wel een HTC Magic met Vodafone. Zelf heb ik een DHD los gekocht en en gewoon standaard maar nog steeds niet de nieuwe marketquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:15 schreef Pizzalucht het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de nieuwe versie van de market op de DHD?
Topicreeks: HTC Desire zou het daar vragen. Dit topic gaat over desire hdquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:15 schreef ik.ben.hier het volgende:
Vraag betreft de desire van mijn vriendin.
Hij geeft telkens nu aan dat er te weinig geheugen is. Hoewel er niet veel apps op staan, sommige apps kan je op de sd zetten en andere weer niet.
Iemand zelfde probleem of is het iets simpels wat ik niet voor elkaar krijg?
Bvd
Internal 576 MB RAM; 512 MB ROMquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:15 schreef ik.ben.hier het volgende:
Vraag betreft de desire van mijn vriendin.
Hij geeft telkens nu aan dat er te weinig geheugen is. Hoewel er niet veel apps op staan, sommige apps kan je op de sd zetten en andere weer niet.
Iemand zelfde probleem of is het iets simpels wat ik niet voor elkaar krijg?
Bvd
Dank je voor je hulp. Misschien in het andere topic een oplossingquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:23 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Internal 576 MB RAM; 512 MB ROM
is niet heel veel dus ook niet heel veel app en niet de hoeveelheid van apps maar de grote ervan. verder kan ik je niet helpen.
Vreemd, werkt hier gewoon goed. Misschien, opnieuw opstarten? Mits je dit al niet gedaan hebtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:04 schreef RudyCarell het volgende:
Wie heeft er nog meer troubles met de friend stream. Deze wil sinds 28 september niets meer doen...
Moest facebook-account deleten en weer adden, problem solved.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:24 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Vreemd, werkt hier gewoon goed. Misschien, opnieuw opstarten? Mits je dit al niet gedaan hebt
Je kunt toch precies kiezen wat je wil? Kwestie van aan- en uitvinken. Ik heb er geen problemen mee. Komt misschien ook omdat ik mijn contacten in orde heb (alles met de hand in Google Contacts, precies zoals ik het wil). Sowieso geen integratie met al die social media.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:59 schreef Stofje het volgende:
Had dus twee problemen:quote:Op zondag 18 september 2011 19:53 schreef zarGon het volgende:
Ik heb de laatste tijd een raar probleem. Wanneer ik een oproep beantwoord of bel, wordt de speakerfunctie automatisch aangezet. Dit probleem had ik bij Virtuous Unity (2.37) en heb het nu bij Android Revolution HD (6.1.0).
Ik ben vandaag geswitched van Virtuous Unity naar Android Revolution HD (onder andere door de speakerfunctieprobleem die ik hierboven heb beschreven). En nu start de Navigation (van HTC, niet van Google) automatisch wanneer ik de telefoon aanzet. Hebben meer mensen hier last van?
Die ja! Waar blijft hij?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:18 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Ja mijn vader heeft mijn oude HTC Magic, en die heeft gewoon de nieuwe market inderdaad al. is wel een HTC Magic met Vodafone. Zelf heb ik een DHD los gekocht en en gewoon standaard maar nog steeds niet de nieuwe market
Ik vind van niet. Het heeft naar mijn idee geen toegevoegde waarde ( ik gebruik toch enkel de zoekfunctie omdat ik weet wat ik zoek, ik hoef geen mooie plaatjes met ads van de beste en nieuwste apps)quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Is het de moeite waard t.o.v. de standaard market?
jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heb je ook een goldcard gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |