quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:20 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Nog 2 maanden en 2 weken en dan heb ik 1 jaar ongelooflijk veel plezier
Lijkt geholpen te hebbenquote:Op donderdag 29 september 2011 21:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maak de aansluitingen eens schoon?
Da's mooi! 3,5mm aansluitingen van oordopjes enzo willen nog wel eens vies zijn.quote:
hij doet wat hij moet doen. En wat hij doet doet hij goed.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat gokte ik al, hoor veel mensen die er tevreden over zijn, ondanks de kleine probleempjes... maar eigenlijk niemand die hem als een miskoop beschouwt
quote:Op zondag 2 oktober 2011 08:45 schreef fotostarter het volgende:
[..]
hij doet wat hij moet doen. En wat hij doet doet hij goed.
ach, een paar krasjes heeft de mijne ook welquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohh ik heb hem ook bijna een jaar, tof!En hij is nog steeds super! (op de krasjes en deukjes na dan)
Ja, in november een jaar.quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ach, een paar krasjes heeft de mijne ook welen moet nog 2 maanden tot het jaar
goed bezig, goed bezigquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, in november een jaar.Maar dat is al bijna!
Ik heb hem niet meer laten vallen trouwens, na die keren dat ik het hier gemeld heb.Goed he?!
ik denk dat je beter hier kunt vragen; HTC Wildfire #2 - Binnenkort ook op Android 2.2quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
of is dit een verkeerd topic daarvoor ?
Wildfire topic is ergens anders!quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik vroeg me eigenlijk of kan ik ook een nummer instellen als beltoon bij mn HTC wildfire ik zie het nergens staan
bedanktquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik denk dat je beter hier kunt vragen; HTC Wildfire #2 - Binnenkort ook op Android 2.2
je hebt verder niet gezocht gok ik? want ik had hem binnen 5 seconden gevonden...quote:
ik zag dit topic als eerstquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt verder niet gezocht gok ik? want ik had hem binnen 5 seconden gevonden...
zo'n gevoel had ik al...quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik zag dit topic als eerst
Hehequote:Op zondag 2 oktober 2011 12:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
goed bezig, goed bezigik paar keer laten vallen, rechterbovenhoek beetje ruw maar verder valt het mee
hoe kun je dat uberhaupt doen dan? Hoe kun je m traceren?quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:57 schreef APK het volgende:
Werkt htcsense.com inmiddels al bij iemand?
Dat je je telefoon kunt vinden als 'ie gestolen is enzo...
Als alternatief zou je de app Lookout kunnen gebruiken. Je kan je telefoon daarmee ook op afstand via de website een loei alarm geven zodat je em ook kan vinden als ie kwijt is in je slaapkamer.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:57 schreef APK het volgende:
Gewoon Google Latitude instaleren, WiFi altijd aan je hebt bijna overal op 5 meter naukeurig waar je telefoon is.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:12 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hoe kun je dat uberhaupt doen dan? Hoe kun je m traceren?Zoveel heb ik me er nog niet in verdiept
Ik heb hem nu sinds december 2010... eerste keer inloggen dacht ie dat ik ergens in t water ten zuiden van Ghana zat...quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:57 schreef APK het volgende:
Werkt htcsense.com inmiddels al bij iemand?
maar vanuit diefstal-perspectief heb je er niet veel aan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:34 schreef Remzz het volgende:
[..]
Gewoon Google Latitude instaleren, WiFi altijd aan je hebt bijna overal op 5 meter naukeurig waar je telefoon is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |