Hoe bedoel je? Qua apps loopt Android ondertussen volgens mij wel flink voor op Windows Mobile... zeker op WP7quote:Op maandag 13 december 2010 15:23 schreef captainkid het volgende:
Heb er ook net 1tje gekocht.
Wel geinig apparaatje maar wel veeeeel minder software dan Windows.
Dat lijkt me toch niet..quote:Op maandag 13 december 2010 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Qua apps loopt Android ondertussen volgens mij wel flink voor op Windows Mobile... zeker op WP7
Geen last van eigenlijk. Zoals al zo vaak gezegd hier; tis net wat je wensen zijn en wat je gewend ben. Kom je van een Desire of Galaxy S af dan zal je het best merken. Is dit je eerste smartphone of had je een oud toestel dan denk ik niet dat je het snel 'erg' gaat vinden.quote:Op maandag 13 december 2010 15:59 schreef ReflectieveReflector het volgende:
Vind niemand die lage resolutie vervelend? 240 x 320 is weinig..
Die gebruik ik over het algemeen nooitquote:Op maandag 13 december 2010 16:00 schreef senesta het volgende:
Nee, geen last van.
Ik bedacht me trouwens net een ander minpuntje. Ik vind de camera erg slecht.
Gewoon weer toevoegen?quote:Op maandag 13 december 2010 16:15 schreef Ynske het volgende:
had iemand nog een idee hoe ik de widget van t weer weer terug kan krijgen?
Daar ben ik ook benieuwd naar!quote:Op maandag 13 december 2010 19:27 schreef YoshiBignose het volgende:
TVP waar blijft angry birds lite?
Hmm, denk dat dat deze was dan. Blijkbaar had ik die nog niet. Was die ongeveer 17 MB groot? Duurde aardig lang om te installeren. Maar volgens mij is Froyo nog enkele tientallen MB's groter.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:41 schreef Ynske het volgende:
ik heb alleen van de week die update naar 2.1-update1 gehad, staat nu ook niets klaar
Ik dacht dat ik het een probleem zou vinden, maar in de praktijk merk ik er niks van. Terwijl ik eerst een Samsung Spica gebruikte met een hogere resolutie.quote:Op maandag 13 december 2010 15:59 schreef ReflectieveReflector het volgende:
Vind niemand die lage resolutie vervelend? 240 x 320 is weinig..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |