Hoe bedoel je? Qua apps loopt Android ondertussen volgens mij wel flink voor op Windows Mobile... zeker op WP7quote:Op maandag 13 december 2010 15:23 schreef captainkid het volgende:
Heb er ook net 1tje gekocht.
Wel geinig apparaatje maar wel veeeeel minder software dan Windows.
Dat lijkt me toch niet..quote:Op maandag 13 december 2010 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Qua apps loopt Android ondertussen volgens mij wel flink voor op Windows Mobile... zeker op WP7
Geen last van eigenlijk. Zoals al zo vaak gezegd hier; tis net wat je wensen zijn en wat je gewend ben. Kom je van een Desire of Galaxy S af dan zal je het best merken. Is dit je eerste smartphone of had je een oud toestel dan denk ik niet dat je het snel 'erg' gaat vinden.quote:Op maandag 13 december 2010 15:59 schreef ReflectieveReflector het volgende:
Vind niemand die lage resolutie vervelend? 240 x 320 is weinig..
Die gebruik ik over het algemeen nooitquote:Op maandag 13 december 2010 16:00 schreef senesta het volgende:
Nee, geen last van.
Ik bedacht me trouwens net een ander minpuntje. Ik vind de camera erg slecht.
Gewoon weer toevoegen?quote:Op maandag 13 december 2010 16:15 schreef Ynske het volgende:
had iemand nog een idee hoe ik de widget van t weer weer terug kan krijgen?
Daar ben ik ook benieuwd naar!quote:Op maandag 13 december 2010 19:27 schreef YoshiBignose het volgende:
TVP waar blijft angry birds lite?
Hmm, denk dat dat deze was dan. Blijkbaar had ik die nog niet. Was die ongeveer 17 MB groot? Duurde aardig lang om te installeren. Maar volgens mij is Froyo nog enkele tientallen MB's groter.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:41 schreef Ynske het volgende:
ik heb alleen van de week die update naar 2.1-update1 gehad, staat nu ook niets klaar
Ik dacht dat ik het een probleem zou vinden, maar in de praktijk merk ik er niks van. Terwijl ik eerst een Samsung Spica gebruikte met een hogere resolutie.quote:Op maandag 13 december 2010 15:59 schreef ReflectieveReflector het volgende:
Vind niemand die lage resolutie vervelend? 240 x 320 is weinig..
quote:Wildfire-eigenaren hebben er even op moeten wachten, maar nadat de Desire- en Legend-eigenaren de update naar Froyo (Android 2.2) hebben gekregen, is nu dan eindelijk de Wildfire aan de beurt. HTC heeft al eens beloofd dat de update voor het kleine broertje in de familie nog dit jaar zou komen en die belofte lijkt geen schuld te maken. De update voor de unbranded Wildfire is nú van start gegaan.
De update uitvoeren
Je telefoon geeft als het goed is automatisch een melding wanneer de update beschikbaar is. Kan je niet wachten, dan kan je het altijd proberen door te gaan naar Instellingen > Over deze telefoon > Systeem updates > Nu controleren. Met een beetje geluk geeft je telefoon dan aan dat er een update beschikbaar is.
HTC raadt aan dat je een backup maakt voordat je de update uitvoert. Als alles goed gaat gaan er geen gegevens verloren, maar mocht er wat verkeerd gaan, dan kan je natuurlijk altijd je backup gebruiken. Tevens raadt HTC aan om de update uit te voeren via een Wi-Fi netwerk. Als de update succesvol is verlopen zou je build-nummer 2.22.405.1 moeten zijn. Dit kan je controleren door te gaan naar Instellingen > Over deze telefoon > Software informatie > Build-nummer.
We krijgen steeds meer meldingen binnen van de update, so go get your Froyo:
Froyo is beschikbaar voor de HTC Wildfire (OTA update). Heb hem zojuist binnengehaald, naar aanleiding van diverse forum posts op de XDA site. Ik heb een unbranded HTC Wildfire.
De update voor de HTC Wildfire Froyo is beschikbaar! Ben de update nu aan het installeren. De update is ongeveer 56 MB groot.
Vernieuwingen in Froyo
Met de komst van Froyo naar de Wildfire zijn er wat nieuwe dingen mogelijk. Zo beschikt de Wildfire nu ook over de JIT-compiler, één van de belangrijkste vernieuwingen om Android nog sneller te maken. Ook zullen er verbeteringen zijn in de browser, is er een zaklamp-app toegevoegd en kunnen apps nu naar de SD-kaart worden verplaatst. Daarnaast kan de Wildfire nu ook dienen als Wi-Fi hotspot.
Branded vs. unbranded
De update is op dit moment alleen beschikbaar voor mensen die beschikken over een unbranded Wildfire. Dat wil zeggen dat je je telefoon niet via bijvoorbeeld Vodafone of T-Mobile hebt verkregen. Heb je dat wel, dan zal je helaas toch nog even moeten wachten tot je provider de update heeft goedgekeurd. Uiteraard hoor je van ons wanneer dat moment is aangebroken.
Update: We krijgen op dit moment diverse berichten binnen dat op de Vodafone branded HTC Wildfire ook FroYo aan het binnenrollen is. Heb jij een branded HTC Wildfire en heb je de FroYo update al geïnstalleerd? Laat het ons even weten in de comments!
radio met headset had ik ook dat ie t niet deedquote:Op maandag 20 december 2010 19:56 schreef kwakz0r het volgende:
woei! froyo is aan t downloaden.
ik heb mn wildfire sinds een maandje ongeveer en ben erg tevreden (kom van een oude telefoon). ik wilde wel een smartphone, maar persé geen 2-jaar abbonnement, een gratis toestel, en t hoeft allemaal niet hypersnel enzo. wil gewoon kunnen checken hoe laat mn treinen gaan enzo, en mn mail checken onderweg, meer niet. eventueel beetje facebooken. nou dat functioneert allemaal prima. en over een jaartje ga ik lekker goedkoop weer sim-only bellen
wel een probleempje: mn headset doet t niet meteen als ik m aansluit - wel met bellen, niet met de muziekspeler of de radio. dan moet ik de telefoon eerst opnieuw opstarten. en mn wekker heeft ook kuren met t geluid. eigenlijk zou ik m op moeten sturen daarvoor, maar ik heb er eigenlijk geen zin in...
hij doet t dus wel als ik m erin doe, en dan de tel uit en weer aan zet. op zich kan ik daar wel mee leven, gebruik m nauwelijks als muziekspeler...quote:Op maandag 20 december 2010 19:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
radio met headset had ik ook dat ie t niet deed
testenquote:Op maandag 20 december 2010 19:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
radio met headset had ik ook dat ie t niet deed
Nee. Wel Slide-It, maar die werkt niet goed naar mijn mening.quote:Op maandag 20 december 2010 21:03 schreef kwakz0r het volgende:
is er trouwens een goed werkende swipe-achtige app voor wildfire?
Ik vind 'm wel aardig werken. Heb Swype op m'n Samsung en vind het er flink op lijken.quote:Op maandag 20 december 2010 21:15 schreef Devz het volgende:
[..]
Nee. Wel Slide-It, maar die werkt niet goed naar mijn mening.
Via pop/imap ophalen en lokaal op je telefoon opslaan ofzo? Ik weet niet of dat tweede kan, gebruik alleen gmail eigenlijk. En de webmail van m'n werk, maar die bezoek ik dus gewoon webbased, die haal ik niet direct op met mn telquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:10 schreef Ynske het volgende:
vraagje, kan ik er op de een of andere manier voor zorgen dat ik mailtjes (via eigen domein, op one.com) op mn foon kan blijven zien behalve door alle mail op de server te laten staan?
hoe doe je datquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:12 schreef SteelDogg het volgende:
Een overclock doet wel wonderen hier! Draait nu als een tierelier op 700 Mhz hier!
Vanaf je hoofdscherm, menu, Instellingen, Over de telefoon, Systeemsoftware-updatesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:04 schreef Rnie het volgende:
Een vraag....
ik heb de update van 2.2 voor de wildfire nog niet gehad...kan ik die gewoon ergens apart downloaden?
Dit gevoel heb ik nu ook. Ik houd hem nog wel een jaartje denk ik, want het is toch wel een chille smartphone. Alleen... nu heeft de camera kuren vreemd genoeg. Afbeeldingen die ik maak zien er overbelicht/groenig uit. Instellingen heb ik al gecontroleerd en Standaardwaarden heb ik ook al uitgeprobeerd, maar datgene wat wit hoort te zijn, ziet er groenig uit. Heel vreemd... Iemand een idee wat er aan de hand is?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:22 schreef Devz het volgende:
Nu ik de Wildfire een tijd gebruik vind ik de performance toch wel steeds meer tegenvallen. Hij is gewoon erg langzaam, vaak bijv. al in een browser of bij meerdere geopend apps. Games zijn helemaal nagenoeg onspeelbaar, of heel hakkelig. De ontvangst, zowel bellen als internet, is daarnaast ook vaak slecht (valt op sommige punten volledig weg).
Resolutie klaag ik verder niet over. Dat wist ik van tevoren en daar stoor ik me ook niet zo aan.
Voor de prijs is het een leuke telefoon, maar absoluut niet opgewassen tegen de serieuze smartphones.
Hmm, uit- en aanzetten was de truuk. Nu maakt ie weer normale foto'squote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:05 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit gevoel heb ik nu ook. Ik houd hem nog wel een jaartje denk ik, want het is toch wel een chille smartphone. Alleen... nu heeft de camera kuren vreemd genoeg. Afbeeldingen die ik maak zien er overbelicht/groenig uit. Instellingen heb ik al gecontroleerd en Standaardwaarden heb ik ook al uitgeprobeerd, maar datgene wat wit hoort te zijn, ziet er groenig uit. Heel vreemd... Iemand een idee wat er aan de hand is?
Inderdaad bekend. Het niet kunnen opnemen is echt een drama met dit apparaatje. Vriendin heeft er ook vaak last van ;-)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:45 schreef VGA4xZoom het volgende:
Hebben jullie ook af en toe last van haperen/vastlopen wanneer je gebeld wordt en je wilt opnemen?
Ik krijg de slider balk bijv. niet naar beneden waardoor ik dus oproepen mis.![]()
HTC Sense heeft er trouwens ook een handje van om vast te lopen.
2.2 Stond er bij mij alweer een tijdje op, maar echt beter werd het dus niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:13 schreef coolzzz het volgende:
[..]
Inderdaad bekend. Het niet kunnen opnemen is echt een drama met dit apparaatje. Vriendin heeft er ook vaak last van ;-)
Misschien dat 2.2 het iets beter maakt.
Ik ben geen gebruiker (wel van Android) of kenner maar de Wildfire S is stukken beter alleen al door het scherm. Voor maten hebben ze een handig tooltje (size comparison) bij phonearena.com.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:18 schreef Spoortie het volgende:
Welke is beter aan te raden? De Wildfire of de Wildfire S, voor de gebruikers/kenners onder ons? Ook; hoe groot zijn ze allebei? Al die foto's waar je een witte achtergrond hebt geven niet echt een goede inschatting..
Dat had ik ook opeens voordat ik hem rootte. Reboots en dat htc weather ding uitschakelen/opstarten hielp ook helemaal nietquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:36 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn weer op de achtergrond is verdwenenGewoon ineens!! En heb ook geen idee hoe ik hem terug krijgt.
Tips?
http://www.htcwildfires.n(...)e-s-vs-htc-wildfire/quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:18 schreef Spoortie het volgende:
Welke is beter aan te raden? De Wildfire of de Wildfire S, voor de gebruikers/kenners onder ons? Ook; hoe groot zijn ze allebei? Al die foto's waar je een witte achtergrond hebt geven niet echt een goede inschatting..
Kan je met de wildfire dan het weer op de achtergrond hebben?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:54 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb hem nu al weer, via achtergrond instellen. Moest ik wel al mijn apps er weer op doen, maar mijn weer is iig weer terug
Draai je je wildfire? Ik draai 'm bijna altijd op z'n kant zodat het toetsenbord breder is, daar kan ik nu ook megasnel op typen. Gewoon rechtop is het schermpje idd wat klein om foutloos te typenquote:Op zondag 25 september 2011 21:00 schreef juxtaposition het volgende:
Ik heb sinds twee dagen deze telefoon, en het typen is echt een ramp! Hadden meer mensen hier last van in het begin? En wordt dat snel beter? Ik had eerst een telefoon met een fysiek toetsenbordje, en daar kon ik heel snel op typen... heb zo het vermoeden dat ik nooit meer zo snel zal gaan typen. Typ steeds mis, krijg bizarre autocorrecties maar omdat ik mis typ is die autocorrect toch wel handig... en ik typ vooral heel langzaam, als ik alles goed wil schrijven. Ik twijfel of ik over zal gaan op de Desire Z, omdat die ook een fysiek toetsenbordje heeft, maar dan zal ik moeten gaan bijbetalen... maar heb geen zin hier nog twee jaar aan vast te zitten.
ik heb Hi en hij doet t ook sinds een paar weken. bijzonder irritant. ik wil eigenlijk zsm een andere telefoon...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:43 schreef DaMart het volgende:
Sinds een paar weken besluit mijn Wildfire om spontaan te rebooten. Er is niet echt een patroon in te ontdekken wanneer hij dat doet. Vorige week zaterdag bijvoorbeeld drie keer op een avond, maar van de week ook een keer per drie dagen.
Meer mensen die hier last van hebben? Ik las al dat Vodafone eerder dit jaar problemen had, maar Vodafone lijkt me niet de veroorzaker, aangezien mijn provider Telfort is.
Ik heb werkelijk waar geen ideequote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kan je met de wildfire dan het weer op de achtergrond hebben?Ik heb wel zo'n app maar niet het weer, das ook wel gaaf
Hoe doe je dat?
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat er recentelijk een firmware-update is geweest. Volgens mij was de laatste van voor de zomer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb Hi en hij doet t ook sinds een paar weken. bijzonder irritant. ik wil eigenlijk zsm een andere telefoon...
zal dus wel iets mis zijn met een firmware update ofzo?
Wowza. Ik heb het namelijk nergens kunnen ontdekken en dacht dat het niet kon met de wildfirequote:Op zondag 9 oktober 2011 20:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen ideeHet kwam vanzelf
Haha jaquote:
ik heb het af en toe maar is eens per twee weken of zo. KPN trouwens, maar denk niet dat dat aan de provider ligt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:43 schreef DaMart het volgende:
Sinds een paar weken besluit mijn Wildfire om spontaan te rebooten. Er is niet echt een patroon in te ontdekken wanneer hij dat doet. Vorige week zaterdag bijvoorbeeld drie keer op een avond, maar van de week ook een keer per drie dagen.
Meer mensen die hier last van hebben? Ik las al dat Vodafone eerder dit jaar problemen had, maar Vodafone lijkt me niet de veroorzaker, aangezien mijn provider Telfort is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |