abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 september 2011 @ 09:26:14 #76
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_102389749
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 21:00 schreef juxtaposition het volgende:
Ik heb sinds twee dagen deze telefoon, en het typen is echt een ramp! Hadden meer mensen hier last van in het begin? En wordt dat snel beter? Ik had eerst een telefoon met een fysiek toetsenbordje, en daar kon ik heel snel op typen... heb zo het vermoeden dat ik nooit meer zo snel zal gaan typen. Typ steeds mis, krijg bizarre autocorrecties maar omdat ik mis typ is die autocorrect toch wel handig... en ik typ vooral heel langzaam, als ik alles goed wil schrijven. Ik twijfel of ik over zal gaan op de Desire Z, omdat die ook een fysiek toetsenbordje heeft, maar dan zal ik moeten gaan bijbetalen... maar heb geen zin hier nog twee jaar aan vast te zitten.
Draai je je wildfire? Ik draai 'm bijna altijd op z'n kant zodat het toetsenbord breder is, daar kan ik nu ook megasnel op typen. Gewoon rechtop is het schermpje idd wat klein om foutloos te typen :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_102617669
ik vroeg me eigenlijk af kan ik ook een nummer instellen als beltoon bij mn HTC wildfire ik zie het nergens staan :?
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
  Moderator vrijdag 7 oktober 2011 @ 19:43:29 #78
42184 crew  DaMart
pi_102819002
Sinds een paar weken besluit mijn Wildfire om spontaan te rebooten. Er is niet echt een patroon in te ontdekken wanneer hij dat doet. Vorige week zaterdag bijvoorbeeld drie keer op een avond, maar van de week ook een keer per drie dagen.

Meer mensen die hier last van hebben? Ik las al dat Vodafone eerder dit jaar problemen had, maar Vodafone lijkt me niet de veroorzaker, aangezien mijn provider Telfort is :P.
pi_102823686
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 19:43 schreef DaMart het volgende:
Sinds een paar weken besluit mijn Wildfire om spontaan te rebooten. Er is niet echt een patroon in te ontdekken wanneer hij dat doet. Vorige week zaterdag bijvoorbeeld drie keer op een avond, maar van de week ook een keer per drie dagen.

Meer mensen die hier last van hebben? Ik las al dat Vodafone eerder dit jaar problemen had, maar Vodafone lijkt me niet de veroorzaker, aangezien mijn provider Telfort is :P.
ik heb Hi en hij doet t ook sinds een paar weken. bijzonder irritant. ik wil eigenlijk zsm een andere telefoon...

zal dus wel iets mis zijn met een firmware update ofzo?
Kwak
pi_102888338
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:25 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Kan je met de wildfire dan het weer op de achtergrond hebben? :o Ik heb wel zo'n app maar niet het weer, das ook wel gaaf :D Hoe doe je dat? :@
Ik heb werkelijk waar geen idee :@ Het kwam vanzelf :o
Noot noot.
pi_102888353
Zomfg wat een late reactie van mij :D
Noot noot.
  Moderator zondag 9 oktober 2011 @ 20:39:58 #82
42184 crew  DaMart
pi_102888410
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 21:28 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik heb Hi en hij doet t ook sinds een paar weken. bijzonder irritant. ik wil eigenlijk zsm een andere telefoon...

zal dus wel iets mis zijn met een firmware update ofzo?
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat er recentelijk een firmware-update is geweest. Volgens mij was de laatste van voor de zomer.
  zondag 9 oktober 2011 @ 21:19:20 #83
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_102891325
quote:
19s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:38 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk waar geen idee :@ Het kwam vanzelf :o
Wowza. Ik heb het namelijk nergens kunnen ontdekken en dacht dat het niet kon met de wildfire :P :+ Nja. Ik zal het nog wel eens aan mn man vragen XD
quote:
19s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:39 schreef Jojoortje het volgende:
Zomfg wat een late reactie van mij :D
Haha ja _O-
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 9 oktober 2011 @ 22:55:48 #84
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_102898762
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 19:43 schreef DaMart het volgende:

ik heb het af en toe maar is eens per twee weken of zo. KPN trouwens, maar denk niet dat dat aan de provider ligt.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')