Dat eerste. Het gekke is dat ie de telefoon herkent, dat HTC Sync uit zichzelf start en dat ik met HTC Sync ook alles kan doen. Als ik dan synchroniseer, krijg ik die melding. Het is inmiddels weer gelukt, nieuwe muziek staat er weer op, maar het kost me altijd wel erg veel moeite omdat ik 9 van de 10 keer die melding krijg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:20 schreef sjoemie1985 het volgende:
sluit je dan de telefoon op de computer aan om de muziek over te zetten?
Of stop je de micro SD kaart in een kaartlezer en daarna weer in je telefoon?
reparatie € 120? wat is er kapot dan, het scherm?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 07:45 schreef fotostarter het volgende:
Klotezooi. Gister mijn DHD uit mijn borstzak gegleden.
€120 euro lichter
Heb je het al op het superdudes forum geprobeerd?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:08 schreef ReMcOrE het volgende:
echt niemand een oplossing voor mijn 'probleem'?
Ja nu wel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
reparatie € 120? wat is er kapot dan, het scherm?
en je moet trouwens ook niet bukken met een telefoon in je borstzak, dat weet je?
heb je zo ongeveer direct het duurste te pakken, qua reparatiequote:Op zondag 30 oktober 2011 18:46 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ja nu wel.
Het glas is kapot, en het zwarte eronder is gebarsten bij de menuknoppen zeg maar.
http://imageshack.us/photo/my-images/696/dsc0934g.jpg/ (copy/paste deze link)
Verdommequote:Op zondag 30 oktober 2011 18:46 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ja nu wel.
Het glas is kapot, en het zwarte eronder is gebarsten bij de menuknoppen zeg maar.
http://imageshack.us/photo/my-images/696/dsc0934g.jpg/ (copy/paste deze link)
precies . Deze week gaat ie onder het mes.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
€120,- valt mij nog wel mee. Het is wel een hoop geld ja maar dan is 'ie weer goed.
hij is snel weer voor elkaar dusquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:26 schreef fotostarter het volgende:
[..]
precies . Deze week gaat ie onder het mes.
Roaming staat standaard uit, dus dat is overbodig.quote:Op maandag 7 november 2011 20:43 schreef ReMcOrE het volgende:
vrijdag t/m zondag een weekendje Berlijn, maar even de 3G uitzetten en wachten op WiFi ergens
3G is wat anders dan roaming?quote:Op maandag 7 november 2011 21:05 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Roaming staat standaard uit, dus dat is overbodig.
heb de optie Gegevensroaming en Geluid bij dataroaming uitstaan, dan is het goed toch?quote:Op maandag 7 november 2011 21:45 schreef -J-D- het volgende:
Bedoel je met 3G niet internetten, in dit geval in het buitenland?
Dat staat namelijk standaard uitgeschakeld (WiFi wel mogelijk)
Gegevensroaming uit, dan heb je geen internetkosten in het buitenlnad. Geluid heb ik aanstaan, maar dat maakt niet zoveel uit.quote:Op maandag 7 november 2011 21:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb de optie Gegevensroaming en Geluid bij dataroaming uitstaan, dan is het goed toch?
dan kan ik gewoon bellen en smsen, zonder een torenhoge rekening vanwege internet etc.?
senkjoe vor zis anzerquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:28 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Gegevensroaming uit, dan heb je geen internetkosten in het buitenlnad. Geluid heb ik aanstaan, maar dat maakt niet zoveel uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |