Mja, zoiets moet het haast wel zijn. Wel vreemd, heb een pas een half jaar en altijd met een hoesje erom heenquote:
Volgens mij stond er in het vorige topic een manier om hem te kraken oid. Of anders toch die 2 euro nog iets uitgeven, scheelt je op termijn geld.quote:Op zondag 4 september 2011 21:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kost geld. Niet dat ik dat geld er niet voor over heb, maar ik heb zoals veel mensen iets tegen betalen voor apps vreemd genoeg.
hahah, ik dus ook niet. zit zo rond de 400 mb per maand.quote:Op zondag 4 september 2011 21:53 schreef ReMcOrE het volgende:
sinds ik door heb dat ik toch niet aan die 1GB per maand kom, kijk ik nooit meer naar de Data Counter Widget
ja, veel meer doe ik er ook niet mee qua internetquote:Op maandag 5 september 2011 19:50 schreef fotostarter het volgende:
[..]
hahah, ik dus ook niet. zit zo rond de 400 mb per maand.
beetje mailen, twitter surfen en af en toe een filmpje kijken. thats it.
140mb op 1 dag?quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:56 schreef Dudeweiser het volgende:
Wrf, vandaag voor het eerst mobiel internet gebruikt en simyo zegt dat ik ruim 140mb heb verbruikt... Moet ik wat instellingen veranderen om apps geen toegang te geven of gaat er iets anders fout?
Komt die Sense niet meer naar de HD dan?quote:Op maandag 5 september 2011 19:43 schreef RudyCarell het volgende:
Ik wil dus Sense 3.5 op me Desire HD. Maar heb echt totaal geen verstand van telefoons rooten etc. Hoe installeer ik dit? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1245938
Of is dat te ingewikkeld....
Nee, helaas niet. Desire HD is al verouderd volgens HTCquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Komt die Sense niet meer naar de HD dan?
internet je echt zoveel dan?quote:Op woensdag 7 september 2011 08:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik moet me echt inhouden qua dataverbruik, kutlimieten. Gelukkig heb ik WiFi op mijn werk en thuis.
ben benieuwd, is Sense 3.0 een vooruitgang t.o.v. wat ik nu heb dan?quote:Op woensdag 7 september 2011 10:17 schreef Muchachooo het volgende:
Ik las op Planet Android wel dat bij de release van Sense 3.5 de hardwarevereisten van 3.0 omlaag zullen gaan, dus dat de DHD misschien tóch officiële 3.0 ondersteuning zal krijgen.
Dan heb je waarschijnlijk ooit ingesteld dat je standaard voor een bepaalde optie wilt kiezen.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:47 schreef static het volgende:
Krijgen we dit gezeik weer.
Krijg dat menu niet meer om wat te doen als je hem via de USB aan de pc aansluit; waar je kunt kiezen om op te laden, sc card, etc.
Nee. Ik heb hem altijd op 'Ask me' staan. Is niet de eerste keer dat het gebeurd dus heb al heel veel uitgeprobeerd met als last resort een factory reset, waarbij ik al mijn data kwijt was, dus daar heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk ooit ingesteld dat je standaard voor een bepaalde optie wilt kiezen.
Laadt 'ie wel op? Andere kabel geprobeerd?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:03 schreef static het volgende:
[..]
Nee. Ik heb hem altijd op 'Ask me' staan. Is niet de eerste keer dat het gebeurd dus heb al heel veel uitgeprobeerd met als last resort een factory reset, waarbij ik al mijn data kwijt was, dus daar heb ik geen zin in.
Settings > Connect to pc en dan aan en uitvinken, werkte bij mijquote:Op woensdag 7 september 2011 22:03 schreef static het volgende:
[..]
Nee. Ik heb hem altijd op 'Ask me' staan. Is niet de eerste keer dat het gebeurd dus heb al heel veel uitgeprobeerd met als last resort een factory reset, waarbij ik al mijn data kwijt was, dus daar heb ik geen zin in.
Staat eronder als je dat aanvinkt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:06 schreef Cryothic het volgende:
Ik heb nu Go Launcher EX, en als ik op de home-knop druk, krijg ik dus de melding welke launcher ik wil gebruiken.
Ik wil wel aanvinken "deze altijd gebruiken", maar waar zet ik hem dan evt weer terug op Sense?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |