Nee, ik heb nog 5.13 gig van de 7.39 gig vrij ofzo. Ik heb dus al wat dingen verwijderd en alle programma's 'beeindigd'. Wel lezen wat ik schrijfquote:Op maandag 21 maart 2011 10:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zit het telefoon/SD-geheugen niet vol? Dat je teveel zooi op jouw telefoon hebt staan? Of applicaties die enorm veel geheugen gebruiken?
Dat idee heb ik ook maar als me apps kill loopt ie weer snel. geen ide waar aan het ligtquote:Op maandag 21 maart 2011 10:14 schreef CoolGuy het volgende:
Oke, ik heb deze telefoon dus ook, en het ding irriteert me. Ik heb geen idee waar het aan ligt, maar sinds een week of 2 is het zo traag als dikke stront. Die standaard bewegende HTC achtergrond, met die mooie kleurtjes, weet je wel, daar heeft ie al moeite mee want dat zie je schokken.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd: Alle niet-gebruikte 'actief' zijnde programma's gestopt (en sommigen ook verwijderd). De telefoon uitgezet en weer aangezet, alle programma's beeindigd, gewoon om te kijken wat het effect was, maar niks lijkt te helpen. Het is gewoon irritant want je ziet gewoon dat de telefoon het niet kan bijbenen.
Als je bv naar links of rechts gaat vanaf je startscherm, dan zie je gewoon dat dat niet vloeiend gaat, terwijl dat eerder geen enkel probleem was. Ik heb geen idee hoe dat komt
ik heb mijne nu zo een 3 weken, en heb het idee dat de batt nu wel wat langer mee gaat dan eerst idd.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:41 schreef Farenji het volgende:
Ik merk echt duidelijk dat de accuduur flink vooruit is gegaan ten opzichte van toen ik hem net had. Ik had net een "unplugged" time van 47 uur, heb er in die tijd oa mee geinternet via wifi (in trein en thuis), een halfuurtje navigatie via google maps in de auto (via 3g), een tiental foto's gemaakt (ook een paar met flits), en 's nachts google sky gebruikt tijdens een nachtwandeling. En de meter stond nog in het groen.
Als je de htc uitzet dan gaat hij niet echt uit, maar in "hibernate". Uit- en aanzetten is dus geen herstart. Probeer eens een echte herstart, of zet de quick boot optie uit. Waarschijnlijk is er toch ergens een app die blijft hangen en alle resources opvreet. Bij echte brakke apps helpt soms zelfs een force stop niet meer. Na een restart zou dat over moeten zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:14 schreef CoolGuy het volgende:
Oke, ik heb deze telefoon dus ook, en het ding irriteert me. Ik heb geen idee waar het aan ligt, maar sinds een week of 2 is het zo traag als dikke stront. Die standaard bewegende HTC achtergrond, met die mooie kleurtjes, weet je wel, daar heeft ie al moeite mee want dat zie je schokken.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd: Alle niet-gebruikte 'actief' zijnde programma's gestopt (en sommigen ook verwijderd). De telefoon uitgezet en weer aangezet, alle programma's beeindigd, gewoon om te kijken wat het effect was, maar niks lijkt te helpen. Het is gewoon irritant want je ziet gewoon dat de telefoon het niet kan bijbenen.
Als je bv naar links of rechts gaat vanaf je startscherm, dan zie je gewoon dat dat niet vloeiend gaat, terwijl dat eerder geen enkel probleem was. Ik heb geen idee hoe dat komt
Ik heb zojuist een battery pull gedaan. Ik heb het idee dat hij nu íetsje sneller is, maar niet veel. Waar zit die quick boot optie?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:05 schreef Farenji het volgende:
[..]
Als je de htc uitzet dan gaat hij niet echt uit, maar in "hibernate". Uit- en aanzetten is dus geen herstart. Probeer eens een echte herstart, of zet de quick boot optie uit. Waarschijnlijk is er toch ergens een app die blijft hangen en alle resources opvreet. Bij echte brakke apps helpt soms zelfs een force stop niet meer. Na een restart zou dat over moeten zijn.
zet debugging usb is aan en (usb-foutopsporing) heb is gelezen dat het een bug en daar mee verhelp je het, heeft ook bij een vriend van me geholpen. niet met eigen ogen gezien maar hij was over de telefoon heel erg blij met de tip dus zeker het proberen waardquote:Op maandag 21 maart 2011 11:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een battery pull gedaan. Ik heb het idee dat hij nu íetsje sneller is, maar niet veel. Waar zit die quick boot optie?
het is inderdaad niet logisch dat het werkt, maar het werkt.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:20 schreef Farenji het volgende:
Een bug verhelp je niet door alleen de debugging functie aan te zetten!
Die geeft alleen meer info zodat een programmeur makkelijker bij de oorzaak kan komen en dus de bug kan verhelpen. Dat gaat niet automatisch....
ha djij ook die 8-uur oplaadsessie gedaan?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:25 schreef ReMcOrE het volgende:
ik merk, net als een aantal anderen hier, de laatste week ook iets van een verbetering in de accuduur van mijn HD
Volgens mij ben ik er achter wat het is. Ik zat te zoeken naar die instelling voor die USB foutopsporing ofzoiets, dus ik sloot de telefoon aan op mijn PC. Toen bedacht ik me ineens dat ik vorige week ofzo ergens die instelling had verandert naar de setting dat je het SD kaartje gewoon als USB opslag kunt benaderen.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
het is inderdaad niet logisch dat het werkt, maar het werkt.
Controleer wel even of die network monitor de boel niet vertraagt
nee, nog steeds nietquote:Op maandag 21 maart 2011 15:32 schreef ukga het volgende:
[..]
ha djij ook die 8-uur oplaadsessie gedaan?
Powerampquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef Stofje het volgende:
Telefoon nu een weekje en ik ben redelijk tevreden. Veel mogelijkheden, best toffe zaken. Ik vind de mp3speler wel heel ruk. Heeft iemand daar echt een goede voor? Winamp heb ik nu, maar vind ik niet echt prettig op een telefoon. Frustrerend vind ik ook dat een app als de VPRO Luisterpaal gewoon niet goed is. Je moet handmatig de nummers aanzetten, bloedirritant. Maar dat heeft dan weer niet zoveel met de telefoon zelf te maken.
Je bedoelt accuduur. De capaciteit is niets beter geworden omdat je wat dingen hebt uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Donders, gisteravond om tien uur was de batterij 12%, toen alles uitgezet zoals WiFi, 3g en autosync, en toen ik wakker was kreeg ik om half negen een melding van dat de batterij onder de 10% zat. Makkelijke manier om je accu capaciteit te vergroten!
Tja ik wil geen oplader de hele nacht aan hebben staan. En de capaciteit wordt bij mij merkbaar beter met die opties uit, geloof me.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je bedoelt accuduur. De capaciteit is niets beter geworden omdat je wat dingen hebt uitgeschakeld.
Beetje vreemd dat je hem niet in de oplader doet als hij 's avonds nog maar 12% heeft. Het is niet goed voor dit type accu's om ze volledig te ontladen.
je haalt capaciteit en accuduur door elkaar. Geloof me.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Tja ik wil geen oplader de hele nacht aan hebben staan. En de capaciteit wordt bij mij merkbaar beter met die opties uit, geloof me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |