Nee, ik heb nog 5.13 gig van de 7.39 gig vrij ofzo. Ik heb dus al wat dingen verwijderd en alle programma's 'beeindigd'. Wel lezen wat ik schrijfquote:Op maandag 21 maart 2011 10:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zit het telefoon/SD-geheugen niet vol? Dat je teveel zooi op jouw telefoon hebt staan? Of applicaties die enorm veel geheugen gebruiken?
Dat idee heb ik ook maar als me apps kill loopt ie weer snel. geen ide waar aan het ligtquote:Op maandag 21 maart 2011 10:14 schreef CoolGuy het volgende:
Oke, ik heb deze telefoon dus ook, en het ding irriteert me. Ik heb geen idee waar het aan ligt, maar sinds een week of 2 is het zo traag als dikke stront. Die standaard bewegende HTC achtergrond, met die mooie kleurtjes, weet je wel, daar heeft ie al moeite mee want dat zie je schokken.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd: Alle niet-gebruikte 'actief' zijnde programma's gestopt (en sommigen ook verwijderd). De telefoon uitgezet en weer aangezet, alle programma's beeindigd, gewoon om te kijken wat het effect was, maar niks lijkt te helpen. Het is gewoon irritant want je ziet gewoon dat de telefoon het niet kan bijbenen.
Als je bv naar links of rechts gaat vanaf je startscherm, dan zie je gewoon dat dat niet vloeiend gaat, terwijl dat eerder geen enkel probleem was. Ik heb geen idee hoe dat komt
ik heb mijne nu zo een 3 weken, en heb het idee dat de batt nu wel wat langer mee gaat dan eerst idd.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:41 schreef Farenji het volgende:
Ik merk echt duidelijk dat de accuduur flink vooruit is gegaan ten opzichte van toen ik hem net had. Ik had net een "unplugged" time van 47 uur, heb er in die tijd oa mee geinternet via wifi (in trein en thuis), een halfuurtje navigatie via google maps in de auto (via 3g), een tiental foto's gemaakt (ook een paar met flits), en 's nachts google sky gebruikt tijdens een nachtwandeling. En de meter stond nog in het groen.
Als je de htc uitzet dan gaat hij niet echt uit, maar in "hibernate". Uit- en aanzetten is dus geen herstart. Probeer eens een echte herstart, of zet de quick boot optie uit. Waarschijnlijk is er toch ergens een app die blijft hangen en alle resources opvreet. Bij echte brakke apps helpt soms zelfs een force stop niet meer. Na een restart zou dat over moeten zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:14 schreef CoolGuy het volgende:
Oke, ik heb deze telefoon dus ook, en het ding irriteert me. Ik heb geen idee waar het aan ligt, maar sinds een week of 2 is het zo traag als dikke stront. Die standaard bewegende HTC achtergrond, met die mooie kleurtjes, weet je wel, daar heeft ie al moeite mee want dat zie je schokken.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd: Alle niet-gebruikte 'actief' zijnde programma's gestopt (en sommigen ook verwijderd). De telefoon uitgezet en weer aangezet, alle programma's beeindigd, gewoon om te kijken wat het effect was, maar niks lijkt te helpen. Het is gewoon irritant want je ziet gewoon dat de telefoon het niet kan bijbenen.
Als je bv naar links of rechts gaat vanaf je startscherm, dan zie je gewoon dat dat niet vloeiend gaat, terwijl dat eerder geen enkel probleem was. Ik heb geen idee hoe dat komt
Ik heb zojuist een battery pull gedaan. Ik heb het idee dat hij nu íetsje sneller is, maar niet veel. Waar zit die quick boot optie?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:05 schreef Farenji het volgende:
[..]
Als je de htc uitzet dan gaat hij niet echt uit, maar in "hibernate". Uit- en aanzetten is dus geen herstart. Probeer eens een echte herstart, of zet de quick boot optie uit. Waarschijnlijk is er toch ergens een app die blijft hangen en alle resources opvreet. Bij echte brakke apps helpt soms zelfs een force stop niet meer. Na een restart zou dat over moeten zijn.
zet debugging usb is aan en (usb-foutopsporing) heb is gelezen dat het een bug en daar mee verhelp je het, heeft ook bij een vriend van me geholpen. niet met eigen ogen gezien maar hij was over de telefoon heel erg blij met de tip dus zeker het proberen waardquote:Op maandag 21 maart 2011 11:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een battery pull gedaan. Ik heb het idee dat hij nu íetsje sneller is, maar niet veel. Waar zit die quick boot optie?
het is inderdaad niet logisch dat het werkt, maar het werkt.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:20 schreef Farenji het volgende:
Een bug verhelp je niet door alleen de debugging functie aan te zetten!
Die geeft alleen meer info zodat een programmeur makkelijker bij de oorzaak kan komen en dus de bug kan verhelpen. Dat gaat niet automatisch....
ha djij ook die 8-uur oplaadsessie gedaan?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:25 schreef ReMcOrE het volgende:
ik merk, net als een aantal anderen hier, de laatste week ook iets van een verbetering in de accuduur van mijn HD
Volgens mij ben ik er achter wat het is. Ik zat te zoeken naar die instelling voor die USB foutopsporing ofzoiets, dus ik sloot de telefoon aan op mijn PC. Toen bedacht ik me ineens dat ik vorige week ofzo ergens die instelling had verandert naar de setting dat je het SD kaartje gewoon als USB opslag kunt benaderen.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
het is inderdaad niet logisch dat het werkt, maar het werkt.
Controleer wel even of die network monitor de boel niet vertraagt
nee, nog steeds nietquote:Op maandag 21 maart 2011 15:32 schreef ukga het volgende:
[..]
ha djij ook die 8-uur oplaadsessie gedaan?
Powerampquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef Stofje het volgende:
Telefoon nu een weekje en ik ben redelijk tevreden. Veel mogelijkheden, best toffe zaken. Ik vind de mp3speler wel heel ruk. Heeft iemand daar echt een goede voor? Winamp heb ik nu, maar vind ik niet echt prettig op een telefoon. Frustrerend vind ik ook dat een app als de VPRO Luisterpaal gewoon niet goed is. Je moet handmatig de nummers aanzetten, bloedirritant. Maar dat heeft dan weer niet zoveel met de telefoon zelf te maken.
Je bedoelt accuduur. De capaciteit is niets beter geworden omdat je wat dingen hebt uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Donders, gisteravond om tien uur was de batterij 12%, toen alles uitgezet zoals WiFi, 3g en autosync, en toen ik wakker was kreeg ik om half negen een melding van dat de batterij onder de 10% zat. Makkelijke manier om je accu capaciteit te vergroten!
Tja ik wil geen oplader de hele nacht aan hebben staan. En de capaciteit wordt bij mij merkbaar beter met die opties uit, geloof me.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je bedoelt accuduur. De capaciteit is niets beter geworden omdat je wat dingen hebt uitgeschakeld.
Beetje vreemd dat je hem niet in de oplader doet als hij 's avonds nog maar 12% heeft. Het is niet goed voor dit type accu's om ze volledig te ontladen.
je haalt capaciteit en accuduur door elkaar. Geloof me.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Tja ik wil geen oplader de hele nacht aan hebben staan. En de capaciteit wordt bij mij merkbaar beter met die opties uit, geloof me.
Oh zo ja. Klopt. Nouja dan moet je capaciteit en accuduur inderdaad even omdraaienquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
je haalt capaciteit en accuduur door elkaar. Geloof me.
Ow ik niet. Ben al een week tevreden gebruiker, wat een snelheidquote:Op maandag 21 maart 2011 12:14 schreef kastanova het volgende:
Markster, ik stap weer over naar de Revolution (toevallig ook net een nieuwe beta)
Heb tot nu toe alleen maar gezeik/errors/problemen gehad met de phunkycow, dus misschien later nog eens.
hey, dat probleem is nieuw voor mijquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:54 schreef Syd het volgende:
Niet de hele topicreeks doorgelezen. Maar heb sinds een week dat al mijn fotos die ik maak dubbel in mijn "Gallerij" komen te staan. Echt enkel bij fotos, bij fimpjes niet.
Hoe krijg ik dit weg?
De ene keer wel en de andere keer niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm hebben jullie ook dat als je een sms krijgt, hier veel later een melding van ziet? Stront vervelend.
Oh echt?? Even op letten danquote:Op zondag 27 maart 2011 13:12 schreef renwan het volgende:
Het heeft iets te maken met het goed afsluiten van je sms. Als je na het versturen/lezen op de home toets drukt sluit 'ie de sms app niet af en blijft het scherm op de achtergrond lopen en als je sms openstaat geeft 'ie geen notificatie
Ik snap er ook niks van, kan niks vinden op internet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hey, dat probleem is nieuw voor mij
Goede, thumbnails kunnen het ook zijn.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:49 schreef Farenji het volgende:
Hebben beide foto's dan dezelfde naam en resolutie?
dat scheelt, ik doe altijd de 'terug' toetsquote:Op zondag 27 maart 2011 13:12 schreef renwan het volgende:
Het heeft iets te maken met het goed afsluiten van je sms. Als je na het versturen/lezen op de home toets drukt sluit 'ie de sms app niet af en blijft het scherm op de achtergrond lopen en als je sms openstaat geeft 'ie geen notificatie
hoezo vind je de fotos niet om aan te zien?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:53 schreef static het volgende:
Ik snap er geen reet van.
Buiten de extreem slechte camera - foto's zijn niet om aan te zien - kan ik de foto's die ik gemaakt heb maar gedeeltelijk zien via de gallery. De rest moet ik via een filemanager bekijken. En dan heb ik het niet over honderden foto's, maar enkele tientallen. Iemand ook dat probleem?
Van afgelopen vrijdag (en dit is geen uitzondering; ook bij daglicht is het erg):quote:Op zondag 27 maart 2011 17:57 schreef ukga het volgende:
[..]
hoezo vind je de fotos niet om aan te zien?
post eens wat slechte fotos dan
Weet je zeker dat je provider je mailabbo omgezet heeft van BB naar pushmail.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:08 schreef luna1988 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik zit met een probleem dat me erg irriteert. Het zit namelijk zo dat mijn e-mail die ik binnenkrijg via mijn Gmail app niet automatisch daadwerkelijk binnenkomt als iemand een email naar mij heeft gestuurd. Dus geen push. Ik moet dan dus telkens als ik wil weten of ik emails binnen heb gekregen via mijn Gmail dus mijn Gmail app openen en op vernieuwen drukken. Ik vind dit vrij irritant. Ook heb ik dit probleem met de standaard Mail app die bij de HTC Desire HD komt. Mijn hogeschool email account is met de 'Mail' app verbonden via Exchange Activesync. Verder heb ik bij de 'Mail app' bij de instellingen de updatefrequentie op Piektijden en Buiten piektijden allebei op Push-mail gezet. Helaas krijg ik hier ook geen emails automatisch meteen binnen. Ik lees dus op verschillende forums dat met de Gmail app mijn email automatisch meteen binnen zou moeten komen. Bij de 'Mail' App is dit niet het geval?
Ik heb bij instellingen --> Accounts & synchroniseren al ingesteld dat de twee apps automatisch moeten synchroniseren.
Ik wil dus zorgen dat alle twee de email accounts als push zijn ingesteld. Ik kom zelf over van een Blackberry en daar kwam alles instant binnen op het moment dat de email binnenkwam.
Waar kan het aan liggen of wat doe ik fout? Kan iemand mij helpen??
fotos die je s avonds maakt, zijn idd niet de beste die ik gemaakt heb. Je moet het toestek uiterst stil houdequote:Op zondag 27 maart 2011 20:44 schreef static het volgende:
[..]
Van afgelopen vrijdag (en dit is geen uitzondering; ook bij daglicht is het erg):
[ afbeelding ]
Dan zou ik graag met jou aan een tafel zitten en me laten overtuigenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:14 schreef -J-D- het volgende:
Alle punten zijn compleet onherkenbaar voor mij
Nee dat bedoel ik niet. Wat ik bedoel is; mijn werksim zit momenteel in een oud niet-smartphone toestel. Ik had verwacht dat de mail van mijn werk binnen zou komen op het toestel dat ook dat betreffende telefoon nummer heeft. Of niet binnen komt, aangezien dat toestel geen smartphone is en dus geen mail kan ophalen.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wellicht synchroniseert je HTC niet zo vaak, moet je even instellen.
Mail is inderdaad absoluut NIET SIM-afhankelijk, dit gaat gewoon via internet en servers. Kennelijk heb je ooit je werkmail ingesteld op de HTC en dat onthoud 'ie nu. Dus je moet dat e-mail account weggooien of even tijdelijk deactiveren.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet. Wat ik bedoel is; mijn werksim zit momenteel in een oud niet-smartphone toestel. Ik had verwacht dat de mail van mijn werk binnen zou komen op het toestel dat ook dat betreffende telefoon nummer heeft. Of niet binnen komt, aangezien dat toestel geen smartphone is en dus geen mail kan ophalen.
Hoe dan ook, dat werk nummer zit NIET in de HTC momenteel. In de HTC zit mijn eigen nummer, met een BB bundel. Toch komt op de HTC mijn werk-mail binnen. Dus, conclusie kan alleen maar zijn dat het niet telefoon-nummer-afhankelijk is. Maar ik snap niet hoe het dan wel werkt.
Oh wacht...omg wat ben ik simpel zegquote:Op maandag 28 maart 2011 11:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Mail is inderdaad absoluut NIET SIM-afhankelijk, dit gaat gewoon via internet en servers. Kennelijk heb je ooit je werkmail ingesteld op de HTC en dat onthoud 'ie nu. Dus je moet dat e-mail account weggooien of even tijdelijk deactiveren.
Hahaha ach kan gebeuren toch.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh wacht...omg wat ben ik simpel zegAllicht gaat het via internet, maar omdat mijn privesim ook internetverbinding heeft, en het werk-mail-account ook staat ingesteld op die HTC, komt die mail ook gewoon over dat data lijntje binnen.
Nou ja, ik vind het niet erg dat die mail binnen komt. Immers, dat is gewoon handig, ik was gewoon benieuwd naar waarom dat gebeurde![]()
Overigens is op deze manier wel te merken hoe veel beter de HTC is met internet browsing. Op die BB kon dat ook, maar heel slecht. Dat BB internet is maar 384kbit/s ofzoiets, dus relatief traag, maar op die HTC voldoet dat echt prrrrrrrrrrima voor wat te surfen. Op die BB was dat werkelijk om te huilen, duurde weet niet hoe lang om een pagina te openen.
Jij ook al? Had vorige week hetzelfde probleem. Van het ene op het moment al mijn berichten weg. Heb nu maar Sms Backup+ geinstalleerd, dit overkomt me geen 2e keer meerquote:
x2!quote:Op maandag 28 maart 2011 11:14 schreef -J-D- het volgende:
Alle punten zijn compleet onherkenbaar voor mij
ideale appquote:
Ik vind het nogal onoverzichtelijk, die sms'jes in Gmail.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:11 schreef ReMcOrE het volgende:
ideale appgewoon eigen label in Gmail, waar je ze ook gewoon kunt lezen
nu je het zegt, dat vatte ik ook nog niet helemaalquote:Op maandag 28 maart 2011 13:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het nogal onoverzichtelijk, die sms'jes in Gmail.
Geen idee hoe en waarom ze gesplitst worden.
Zie OP.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:54 schreef Editeur het volgende:
Is er een topic voor apps? Of iemand hier nog wat leuke hebbe apps
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het nogal onoverzichtelijk, die sms'jes in Gmail.
Geen idee hoe en waarom ze gesplitst worden.
het valt me op dat sommige per 100 gaan, dus volgens mij is dat het maximale qua geschiedenis wat Gmail aankan; dan begint hij een nieuwequote:Op maandag 28 maart 2011 13:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nu je het zegt, dat vatte ik ook nog niet helemaal
En dan weer 19.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:16 schreef ReMcOrE het volgende:
het valt me op dat sommige per 100 gaan, dus volgens mij is dat het maximale qua geschiedenis wat Gmail aankan; dan begint hij een nieuwe
Die ben ik nog niet tegegekomen. Gratis dan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:24 schreef static het volgende:
Er zijn veel apps waarmee je kunt zien hoeveel data je verstookt, maar zijn er ook die aangeven aan wat? Bijvoorbeeld mail, navigatie, etc.?
Wat kut!!! Die site wordt momenteel aan gewerkt.. dus daar heb je ook niks aan..quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:13 schreef Editeur het volgende:
Oh méééhn. Ik heb hem laten liggen. Ergens. In de stad, tijdens uitgaan. Wat is die site ook alweer waar je kan zien waar de mobiel is?
m.uitzendinggemist.nl doet het wel goed bij mijquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:44 schreef Stofje het volgende:
Heeft iemand een werkende Uitzending Gemist op z'n telefoon? Ik heb de app wel gevonden, maar hij werkt niet.
Ja ik baal ook enorm op het moment. Eens even door de stad vanmiddag, waar ik gister nog heb lopen zwengelen, misschien zijn er goede mensen op de wereldquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat kut!!! Die site wordt momenteel aan gewerkt.. dus daar heb je ook niks aan..
Die zijn in de meerderheid, echt! Ik werk in een winkel en er komen zeer regelmatig mensen naar me toe met gevonden tassen, telefoons en andere dure spullen. Die geven ze bij me af en ik zorg voor de rest.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:12 schreef Editeur het volgende:
[..]
Ja ik baal ook enorm op het moment. Eens even door de stad vanmiddag, waar ik gister nog heb lopen zwengelen, misschien zijn er goede mensen op de wereld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die zijn in de meerderheid, echt! Ik werk in een winkel en er komen zeer regelmatig mensen naar me toe met gevonden tassen, telefoons en andere dure spullen. Die geven ze bij me af en ik zorg voor de rest.Mja aan mijn mobiel hebben ze niets. Zo'n touchbeveiliging, simcode en nu via de site een extra code met berichtje waar mijn adres in staat. Denk niet dat hij veel gaat opleverenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Neuh, die spoiler was uiteraard een geintje. Ik zou me niet teveel zorgen maken, er zijn echt genoeg goede mensen op deze wereld, je telefoon is snel weer de jouwe!quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:30 schreef Editeur het volgende:
[..]
Mja aan mijn mobiel hebben ze niets. Zo'n touchbeveiliging, simcode en nu via de site een extra code met berichtje waar mijn adres in staat. Denk niet dat hij veel gaat opleveren
Tijdens het bellen kun je 'm harder zetten. En anders is je speaker misschien minder, die kan ook kraken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef ukga het volgende:
[..]
daar is niks mis mee. Mn vorige htc ging een stuk harder
Met mijn gehoor is niets mis, want mijn huistelefoon is wel 'gewoon' goed verstaanbaar.quote:
Wat is er mis met muziek op de telefoon? Geluidskwaliteit is prima en er zijn genoeg goede spelers verkrijgbaar in de Android Store.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:12 schreef Stofje het volgende:
Ik begin me helaas ook meer en meer te ergeren aan de telefoon:
- binnenkomende sms'jes die niet gemeld worden. Ik lees hier dat je je apps moet afsluiten, waarom doet ie dat niet automatisch?
- muziek synchroniseert ie slecht, slechts enkele nummers van een album zet ie erop, de andere negeert ie gewoon
- sowieso muziek op deze telefoon. Werkelijk waardeloos.
- heel veel apps die ik nutteloos vind, die je blijkbaar met vreselijk veel moeite weg kunt halen
- apps die gewoon uitvallen of niet opstarten
En ga eigenlijk zo maar verder. Het werkt allemaal gewoon niet lekker. Spijt is een groot woord, maar echt heel blij ben ik er toch ook niet mee. En helaas dat ik het vergelijk moet maken, maar de iPhone is gewoon echt een stuk beter. Niet alleen omdat ie simpeler en overzichtelijker is, maar ook omdat het gewoon werkt en de mogelijkheden met dat ding echt een stuk ruimer zijn, ondanks Apple met z'n strenge beleid. Qua uiterlijk vind ik deze telefoon wel een stuk mooier, maar wat ie kan, nee, dat valt me erg tegen.
M'n grootste irritatie bleek aan m'n eigen oordopjes te liggenquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:48 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Wat is er mis met muziek op de telefoon? Geluidskwaliteit is prima en er zijn genoeg goede spelers verkrijgbaar in de Android Store.
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:12 schreef Stofje het volgende:
Ik begin me helaas ook meer en meer te ergeren aan de telefoon:
- binnenkomende sms'jes die niet gemeld worden. Ik lees hier dat je je apps moet afsluiten, waarom doet ie dat niet automatisch? geen problemen mee
- muziek synchroniseert ie slecht, slechts enkele nummers van een album zet ie erop, de andere negeert ie gewoon id3 tags nagekeken van de betreffende bestanden? Dat verklaart vaak een hoop en heeft verder niks met de telefoon te maken
- sowieso muziek op deze telefoon. Werkelijk waardeloos. ???
- heel veel apps die ik nutteloos vind, die je blijkbaar met vreselijk veel moeite weg kunt halen
- apps die gewoon uitvallen of niet opstarten Dit gaat gewoon via de app manager in de market. Net als je windows > control panel > software
En ga eigenlijk zo maar verder. Het werkt allemaal gewoon niet lekker. Spijt is een groot woord, maar echt heel blij ben ik er toch ook niet mee. En helaas dat ik het vergelijk moet maken, maar de iPhone is gewoon echt een stuk beter. Niet alleen omdat ie simpeler en overzichtelijker is, maar ook omdat het gewoon werkt en de mogelijkheden met dat ding echt een stuk ruimer zijn, ondanks Apple met z'n strenge beleid. Qua uiterlijk vind ik deze telefoon wel een stuk mooier, maar wat ie kan, nee, dat valt me erg tegen.
Probeer Winamp eens, werkt ideaalquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
M'n grootste irritatie bleek aan m'n eigen oordopjes te liggen. Dus nu kan ik wel gewoon muziek luisteren. Ik heb echter nog geen écht fijne muziekspeler gevonden in de Android Store. Niet om de iPhone op te hemelen, maar het iPod-gedeelte was gewoon perfect. Ik heb nog geen player gevonden die dit benadert.
Overigens, ik heb op m'n 'home-screen' het weer gezet. Nu regent het en dan regent het ook over je scherm heen. Inclusief 'ruitenwisser'. Flauw, maar wel leuk!
Als gratis speler vind ik zelf Songbird het beste. Als je betalen niet erg vind is poweramp de beste keus.quote:
Poweramp pro heb ik wel gratis gevonden. Winamp had ik ook al. Misschien is het wennen hoor, maar ik vind ze beide onduidelijk. Poweramp werkt met hele bestandsnamen (/Music/Playlist/D/muziek/allemuziek/poprock/anpierlewhitevelvet/hinterland/An Pierlé & White Velvet - Little by Little). Pfff! Maar, nogmaals, misschien is het wennen en misschien is het een instellingquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:42 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Als gratis speler vind ik zelf Songbird het beste. Als je betalen niet erg vind is poweramp de beste keus.
Ik gebruik zelf Poweramp ook. Je hebt een Library-functie en een Mappen-functie. Als je de Library gebruikt heb je gewoon een overzicht op basis van ID3-tags. Je kunt dan op artiesten, albums etc. je muzieklijst tonen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Poweramp pro heb ik wel gratis gevonden. Winamp had ik ook al. Misschien is het wennen hoor, maar ik vind ze beide onduidelijk. Poweramp werkt met hele bestandsnamen (/Music/Playlist/D/muziek/allemuziek/poprock/anpierlewhitevelvet/hinterland/An Pierlé & White Velvet - Little by Little). Pfff! Maar, nogmaals, misschien is het wennen en misschien is het een instelling.
SMS komt bij wel binnen, maar de ene keer wel een melding en de andere keer weer niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:59 schreef wolferl het volgende:
Ik heb exact dezelfde problemen als Stofje.
Smsjes komen bijna nooit binnen. Krijg ik een boos telefoontje, 'waarom beantwoord je mijn sms niet?' 'Ja sorry, niet binnen gehad'.
Ik zou wel een fietshouder willen hebben, en dan opladen via de dynamo. Zou dat bestaan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:56 schreef ReMcOrE het volgende:
binnenkort toch maar een autohouder kopen denk ik
Alles is te maken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:12 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik zou wel een fietshouder willen hebben, en dan opladen via de dynamo. Zou dat bestaan?
Wel een met een dynamo-slinger oplaadbare zaklamp met een usb-uitgang.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:12 schreef Farenji het volgende:
Ik zou wel een fietshouder willen hebben, en dan opladen via de dynamo. Zou dat bestaan?
Probeer voor het SMS probleem anders een andere SMS client, zoals GO SMS (werkt imo nog fijner ook en is gratis in de market te vinden). Die resets en problemen met de apps heb ik nog nooit gehad, ik zou anders even contact op nemen met HTC of je provider.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:59 schreef wolferl het volgende:
Ik heb exact dezelfde problemen als Stofje.
Smsjes komen bijna nooit binnen. Krijg ik een boos telefoontje, 'waarom beantwoord je mijn sms niet?' 'Ja sorry, niet binnen gehad'.
Soms loopt het toestel compleet vast, resetten is de enigste optie.
Rechtstreeks geluid uit telefoon is een drama, en ga niet beweren dat er niets mis mee is, want is het gewoon ruk. Pas als je oordopjes of speakers in plugt verandert het 180 graden.
Apps die uitzichzelf herstarten of gewoon afsluiten, bloed irritant.
En die batterij, elke dag opladen, je zou toch maar ergens zijn en geen oplader bij je hebben.
Verder mooi toestel.
Na wat gegoogle: ja dus!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:12 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik probeer het toch:quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:59 schreef wolferl het volgende:
Rechtstreeks geluid uit telefoon is een drama, en ga niet beweren dat er niets mis mee is, want is het gewoon ruk. Pas als je oordopjes of speakers in plugt verandert het 180 graden.
Je USB debugging moet aanstaan om Visionary te kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:51 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik krijg het niet voor elkaar om mijn HTC Desire HD te Rooten, op de 1 of andere manier werkt die Visionary niet.
Waarschijnlijk heb je Android 2.2.1, dan werkt Visionary R14 niet. Helaas.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:51 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik krijg het niet voor elkaar om mijn HTC Desire HD te Rooten, op de 1 of andere manier werkt die Visionary niet.
ik heb inderdaad, versie 2.2.1 is voor die versie een andere manier van rooten bekend?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je Android 2.2.1, dan werkt Visionary R14 niet. Helaas.
Tot op heden alleen dmv downgraden. Ik wacht ook op een andere methode.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:29 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
ik heb inderdaad, versie 2.2.1 is voor die versie een andere manier van rooten bekend?
Gewoon even downgraden van 1.73x naar 1.3x. Is niet heel lastig. Kijk hier maar even:quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:29 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
ik heb inderdaad, versie 2.2.1 is voor die versie een andere manier van rooten bekend?
Je kan er nu al 2.3 erop draaien en een gelekte versie van de nieuwe Sense. Maar als 2.3 voor HTC officieel uitkomt lijkt me dat dat ook gewoon beschikbaar komt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:45 schreef sjoemie1985 het volgende:
maar als ik hem gedowngrade heb en geroot en heb over een week komt android 2.3 kan ik hem dan gewoon naar die versie upgraden weer??
2e kwartaal, dus binnen nu en 3 maandenquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:05 schreef ukga het volgende:
wanneer komt die 2.3 eens uit? en wat zijn de verbeteringen?
ok thanksquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:03 schreef -J-D- het volgende:
[..]
2e kwartaal, dus binnen nu en 3 maanden
Verbeteringen heb ik niet bij de hand, maar kan je vast vinden door te googlen
Op papier zijn het minimale verschillen, maar ik draai nu een ROM gebaseerd op 2.3 en ik moet zeggen dat het allemaal stukken sneller en snappy'er is. Echt een hele verbetering.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:28 schreef incognitoomuch het volgende:
Hallelujah! Het enigste waar ik een klein beetje warm voor word is de bass boost en de CPU usage die naar beneden gaat.
Wat die gaming experience betreft geloof ik allemaal wel...
HTC heeft een Apeldoorn-sensor ingebouwd die op basis van je GPS-signalen bepaalt wanneer het internet afgeknepen dient te worden...quote:Op donderdag 7 april 2011 19:41 schreef robertapeldoorn het volgende:
Hey, ik meld me ook maar weer eens.
Het valt me de laatste tijd op dat ik naar een treinritje van Apeldoorn naar Zutphen mijn internet en zo nu en dan hele berijk kwijt ben.
Als ik terug kom in Apeldoorn dan doet mijn mobiel het meestal weer normaal.
Hoe zou dit komen?
Tracks bedoel je?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:43 schreef incognitoomuch het volgende:
Geen hoesje. Misschien ligt het aan de software die ik gebruik? Ik gebruik op dit moment de Google Maps app.
Nee gebruik geen tracks maar gewoon Google maps om zeg maar de weg te vinden en mijn locatie te pinpointen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:54 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tracks bedoel je?
Ik gebruik met het fietsen ook wel eens tracks maar dat is echt niet te doen met de HD. Hij heeft pas na een dikke 10 minuten een fix en daarna valt die constant weg. Met de gewone Desire was dat niet zo die viel nooit weg.
Als de GPS wel goed werkt moet je dan tracks even downloaden. Erg goed programma kun je echt alles mee, hele route word getekend op de kaart, gemiddeldes erbij dat soort dingen. Ook kun je hem daarna naar je Google account versturen en in maps op de computer zien.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:12 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Nee gebruik geen tracks maar gewoon Google maps om zeg maar de weg te vinden en mijn locatie te pinpointen.
Dat wachten op een fix heb ik ook idd, soms is het zelfs zo erg dat ik eerst mijn telefoon reboot om het wel te laten werken. Verder hapert het signaal erg vaak weg.
Okay, gelijk even doen dan! Thanksquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Als de GPS wel goed werkt moet je dan tracks even downloaden. Erg goed programma kun je echt alles mee, hele route word getekend op de kaart, gemiddeldes erbij dat soort dingen. Ook kun je hem daarna naar je Google account versturen en in maps op de computer zien.
Heb ik ook gehad. Gelukkig bestaat er een soort van SMS-replacement genaamd: goSMS.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:24 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben niet de enige waarbij de sms-melding het niet altijd doet? Samen met de batterijduur m'n enige ergernis.
Krijg je dan geen dubbele melding telkens?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:33 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad. Gelukkig bestaat er een soort van SMS-replacement genaamd: goSMS.
Gratis en voor niets van de market te halen!
Moet je even notificaties in je normale sms instellingen weg doen. Dan heb je daar geen last van. Ik merk zelf geeneens meer dat er een standart-sms app op mijn telefoon geinstalleert staatquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Krijg je dan geen dubbele melding telkens?
Waar kan ik die eigenlijk vindenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:35 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Moet je even notificaties in je normale sms instellingen weg doen.
Werkt goed inderdaad! Heb het ook uitgezet bij berichten, de applicatie voor berichten niet werkt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:33 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad. Gelukkig bestaat er een soort van SMS-replacement genaamd: goSMS.
Gratis en voor niets van de market te halen!
Locked? Het is geen hittezoekende raket die target-lock krijgt hequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:35 schreef incognitoomuch het volgende:
Dacht ik net even lekker te gaan rennen. Sportypal app opgestart, GPS signaal gelocked en begonnen met rennen.
Toen ik klaar was, en mijn statistieken wou terug zien zag ik dat me telefoon maar een klein stukje heeft bijgehouden en daarna was mijn gps signaal weg.![]()
Zo irritant.... zelfs als die app aangeeft "GPS locked" valt mijn signaal alsnog weg!?
je helderheid van je beeld staat op 'automatisch'quote:Op zondag 10 april 2011 08:08 schreef Chandler het volgende:
Zijn er meer mensen die het volgende probleem hebben?
Soms heb ik last dat de helderheid naar beneden gaat (scherm wordt dus wat donkerder, om even daarna op 'zwart' te gaan waarna je je telefoon weer moet unlocken) echter als ik het scherm dan weer aanraak blijft hij donker en wordt niet weer meer helder!?
Zo ja? is hier een oplossing / fix voor?
toch maar eens SMS Backup+ downloadenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:11 schreef renwan het volgende:
Vanmiddag zijn al m'n smsjes ineens verdwenen
waar kan ik dat vinden?quote:Op zondag 10 april 2011 11:01 schreef ukga het volgende:
[..]
je helderheid van je beeld staat op 'automatisch'
ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:54 schreef Toempf het volgende:
Hoe kan ik al mijn contacten in 1 keer naar m'n simkaart kopiëren?
quote:HTC: Sense 3.0 komt niet beschikbaar voor oudere telefoons
Door Bauke Schievink, donderdag 14 april 2011 14:37, views: 432
Smartphonemaker HTC heeft aangegeven dat de nieuwe versie van zijn Android-skin Sense alleen beschikbaar komt voor de nieuwste mobiele apparaten van het bedrijf. Bij oudere smartphones zou de hardware niet goed genoeg zijn.
Op Twitter liet HTC weten dat alleen nieuwe apparaten, zoals de tablet Flyer en de smartphones Evo 3D en Sensation, over de nieuwe Sense-versie zullen beschikken. Het lijkt er daarmee op dat relatief nieuwe toestellen zoals de Incredible S, Desire S en Desire HD buiten de boot zullen vallen.
HTC gebruikt Sense, dat inmiddels bij versienummer 3.0 is aangekomen, al geruime tijd voor zijn apparaten die op Googles mobiele besturingssysteem draaien. In Sense 3.0 is onder andere het lockscreen verbeterd; zo is het nu mogelijk om er snelkoppelingen voor apps op te zetten. Ook het ontgrendelen is grafisch aangepast en er kan eindeloos door homescreens worden gescrolld.
Onlangs introduceerde de Taiwanese smartphonemaker zijn nieuwste Android-telefoon Sensation. Deze draait op een Qualcomm MSM8260-dualcoreprocessor, die zijn werk op 1,2GHz doet. Daarnaast bevat de Sensation een 4,3"-scherm met een resolutie van 960x540 pixels.
bron: tweakers.net
Wel gelikt zeg, alleen zonde dat het toch net niet flawless is.quote:
kan zijn omdat de internet verbinding is weggevallen en dat ie ff trilt als het internet weer werktquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:24 schreef Farenji het volgende:
Ik heb geregeld dat ik mijn foon in mijn zak heb en dat ik hem opeens kort voel vibreren. Maar er is dan geen enkele notificatie te zien, geen bericht, email of sms ofzo. Dan lock ik hem weer en soms vibreert ie dan nog even drie keer heel kort en snel achter elkaar. Ook dan geen enkele visuele notificatie. Is geen patroon in te ontdekken. Andere mensen die dit ook hebben?
Of per ongeluk de volume knop naar beneden gedrukt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:24 schreef Farenji het volgende:
Ik heb geregeld dat ik mijn foon in mijn zak heb en dat ik hem opeens kort voel vibreren. Maar er is dan geen enkele notificatie te zien, geen bericht, email of sms ofzo. Dan lock ik hem weer en soms vibreert ie dan nog even drie keer heel kort en snel achter elkaar. Ook dan geen enkele visuele notificatie. Is geen patroon in te ontdekken. Andere mensen die dit ook hebben?
drie keer kort trillen doet hij bij mij eigenlijk alleen als de accu onder de 15% komt...quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:24 schreef Farenji het volgende:
Heb ik ook. Vind het niet vervelend, het is net alsof 'ie even wilt laten weten dat 'ie nog leeft. Is eigenlijk voornamelijk als ik het gelockt hebt en ermee aan het klieren ben.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:24 schreef Farenji het volgende:
zet android er op danquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:52 schreef svann het volgende:
Mijn DHD heb ik weg gebracht voor reparatie.
Het rebooten als het onderklepje ook maar even werd aangeraakt was geen doen meer.
Ik mis hem nu al vreselijk.![]()
Ik gebruik nu tijdelijk een HD2 met windows mobile 6.5.
Ook niet de oudste, maar wat een verschil in mogelijkheden.
Heeft iemand toevallig verstand van WM6.5?
De twitterap zegt: account mag geen toegang krijgen tot de twitterserver -downloadfout.
Geen idee welke instelling verkeerd staat. Kan wel bij mijn profiel, maar krijg geen tweets.
Ik wou net zeggen, dat zou ik als eerste doen ja. Paar vrienden van mij hebben draaien ook Android op hun HD2 en dat werkt als een tietquote:
Ook af en toe last van, vooral als ik muziek luister en dan mijn volume harder/zachter zet. Dacht eerst dat mijn telefoon zichzelf gewoon in trilstand zet (dan trilt hij altijd een keer ter validatie ofzo) maar na het eens in de gaten gehouden te hebben bleek dat niet veranderd te zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Heb ik ook. Vind het niet vervelend, het is net alsof 'ie even wilt laten weten dat 'ie nog leeft. Is eigenlijk voornamelijk als ik het gelockt hebt en ermee aan het klieren ben.
Overigens heb ik laatst de accu in zes uur leeggekregen, waarvan twee uur in de auto ofzo, haha.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:57 schreef sjoemie1985 het volgende:
toevallig al bekend wanneer update android 2.3 uit komt voor de desire HD?
synchroniseerd ie automatisch? Of had je het weer niet geupdate?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:09 schreef Syd het volgende:
Keek vanochtend op mijn telefoon stond dat het 5graden was. Keek naar buiten en zag geen zon, eenmaal buiten met mijn jas aan bleek toch stukker warmer te zijn.
Kut telefoon beetje verkeerde informatie aan mij doorgeven!
Verplaats naar SD kaart doen bij instellingen --> applicatiesquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Weet iemand hoe je applicaties kan op slaan op je SD kaart ipv op je telefoon zelf?
die van mij (en de Desire van mijn vriendin trouwens ook) geeft steevast aan dat het regent, ook wanneer dat niet zo is (en ook na vernieuwen)quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:09 schreef Syd het volgende:
Keek vanochtend op mijn telefoon stond dat het 5graden was. Keek naar buiten en zag geen zon, eenmaal buiten met mijn jas aan bleek toch stukker warmer te zijn.
Kut telefoon beetje verkeerde informatie aan mij doorgeven!
leuk voor jequote:Op woensdag 20 april 2011 09:40 schreef ukga het volgende:
Wtf hebbe jullie allemaal voor kut htc echt :s. Ik lees allemaal klachten waar ik nog nooit last van heb gehad
Het sms'jes probleem ligt aan het feit dat als je tijdens het lezen van een sms op de Home toets drukt, hij de app niet 'afsluit', waardoor je geen melding krijgt van nieuwe sms'jes (volgens mij ook alleen van die persoon).quote:Op woensdag 20 april 2011 10:28 schreef Stofje het volgende:
Ha! Ik heb zoveel (niet zo heel erge) klachten:
- De oplader doet het niet per definitie. De telefoon moet op een bepaalde wijze op mijn tafel, net als mijn oplader. Anders doet ie het gewoon niet;
- Zelfde geldt voor synchroniseren;
- Ook als de computer en de HTC verbonden zijn, herkent de computer de HTC niet altijd;
- Sms'jes komen wel binnen, maar ik krijg er niet altijd melding van;
- Het gebeurt wel eens dat er zoveel mp3'tjes 'failen', dat de HTC opnieuw opgestart moet worden om het te laten doen. Diezelfde mp3'tjes werken dan weer;
- De batterijduur, tja, de batterijduur... belachelijk!
Ach, kan nog doorgaan, ik heb nog steeds een haat-liefde relatie met het ding, want stiekem vind ik 'm wel briljant.
Trouwens! Apple heeft dus een scherpe controle op apps, Android niet zo. Zijn er nog übertoffe porno-apps voor Android?
Misschien een los contactje in je kabeltje, bij het stekkertje?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:28 schreef Stofje het volgende:
Ha! Ik heb zoveel (niet zo heel erge) klachten:
- De oplader doet het niet per definitie. De telefoon moet op een bepaalde wijze op mijn tafel, net als mijn oplader. Anders doet ie het gewoon niet;
- Ook als de computer en de HTC verbonden zijn, herkent de computer de HTC niet altijd;
Is volgens mij gelul want ik doe dat altijd en heb nergens last van...quote:Op woensdag 20 april 2011 10:42 schreef Muchachooo het volgende:
Het sms'jes probleem ligt aan het feit dat als je tijdens het lezen van een sms op de Home toets drukt, hij de app niet 'afsluit', waardoor je geen melding krijgt van nieuwe sms'jes (volgens mij ook alleen van die persoon).
Dan ben je toch een van de weinigenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:11 schreef APK het volgende:
[..]
Is volgens mij gelul want ik doe dat altijd en heb nergens last van...
Ben bang van niet. Terugsturen voor reparatiequote:Op woensdag 20 april 2011 21:23 schreef Farenji het volgende:
Godverdomme! Ik heb hem uit mijn zak laten stuiteren, op de keiharde tegels. En nu is ie stuk. Heel het scherm ligt in gruzelementen, touchscreen doet het in het geheel niet meer!!![]()
![]()
!!!
Tegen beter weten in: kan dit gerepareerd worden voor een redelijke prijs?
Lol, dat is juist de kutversie van de firmware. En nee, je loopt niet voor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:42 schreef svann het volgende:
Wat een droefenis allemaal.
Ik ben juist blij! Mijn toestel was binnen vijf dagen (drie werkdagen) weer gerepareerd terug.
Het zat in een soort kado-doosje met I'm back! er op, met een HTC-pen en poetsdoekje erbij.
De contacten van het onderklepje hersteld en een software update naar 1.72.405.3 NLD.
Ik had auto-updates toch aan staan. Loop ik nu voor?
Bij instellingen stonden nu ook wat dingen waar ik me zo gauw niets bij voor kon stellen. Kom ik nog op terug.
GoT: De huidige Firmware is 1.72.405.3 1.32. De vrijgegeven update is teruggetrokken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:09 schreef _Fonz het volgende:
Lol, dat is juist de kutversie van de firmware. En nee, je loopt niet voor.
SMS berichten die worden verwijderd. Niet op hoogte worden gesteld dat er SMS berichten zijn en meer. Anyways ik heb die versie ook. Kreeg hem zo aangeleverd al vanuit de winkel. Terugrooten naar 1.32 kan wel .. maar ik wacht wel op Gingerbread (update firmware). Mijn SD kaart ging ook naar de knoppen. Even gebeld met HTC en kreeg binnen 3 weken een nieuwe. Ipv class 2, een class 4 SD kaart 8GB van Sandisk (en niet van Samsung). Laat me raden, jij hebt er een Samsung SD kaart in. Overigens scheen het vooral voor te komen onder mensen die Whatsapp hadden geïnstalleerd en ASTRO File Manager (maar dat kan ook toeval zijn, want wie heeft dat nu niet).quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:59 schreef svann het volgende:
[..]
GoT: De huidige Firmware is 1.72.405.3 1.32. De vrijgegeven update is teruggetrokken.
Nee he.
En jullie hebben ook android 2.2.1?
Mijn SD-card leeft nog, wat gaf dat verder voor rampen?
Ikkequote:Op zaterdag 23 april 2011 09:24 schreef _Fonz het volgende:
Overigens scheen het vooral voor te komen onder mensen die Whatsapp hadden geïnstalleerd en ASTRO File Manager (maar dat kan ook toeval zijn, want wie heeft dat nu niet).
Met die Kingston gaat het wel goed komen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:01 schreef svann het volgende:
Ik heb er een Kingston 16GB class4 in zitten, dus die blijft hopelijk heel.
Er zijn geen oude SMSjes meer, maar die had ik denk ik ook niet gesynct. Even checken straks.
Whatsapp en een filemanager heb ik (nog) niet.
Wanneer wordt Gingerbread eigenlijk verwacht?
En welke al dan niet free filemanager raden jullie aan? () Of maakt dat in gebruiksgemak niet veel uit?
zeker in juni? Gerucht ging eind april, mocht dat niet zo zijn, dan zal het mei worden. Juni is wel heel laat...quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:17 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Met die Kingston gaat het wel goed komen.
Ga je schamen dat je geen Whatsapp hebt.
Es file Explorer of Astro File Manager.
Gingerbread wordt zeer binnenkort verwacht. Hoop was met Pasen, maar zeker ergens in juni.
Dat bedoelde ik dus met Pasen .. we zitten nu eind april. Maar toch zeker in juni (of ervoor idd).quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:50 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
zeker in juni? Gerucht ging eind april, mocht dat niet zo zijn, dan zal het mei worden. Juni is wel heel laat...
Niet blokken, maar ze gaan onbeperkt internet en internet bundels wel aanpakken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:52 schreef ukga het volgende:
Whatsapp was de eerste app die ik instaleerde :p
Het wachten is op dat providers whatsapp gaan blocken btw
Dat dusquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:56 schreef Toempf het volgende:
Nou ben ik godverdomme voor de 2e keer in korte tijd al mijn smsjes kwijt. Als ik ze terug wil zetten met sms backup+ geeft ie een foutmelding dus dat is ook mooi kut
Nee. Maar voor veel widgets zijn wel replacements (zoals Fancy Widget voor de flip clock). Ik mis ze eigenlijk niet zo.quote:Op maandag 25 april 2011 13:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Is het mogelijk om met Launcher Pro de standaard HTC widgets te gebruiken? Anders heeft Launcher Pro geen potentie voor mij.
Ja maar ik vind de HTC weer widget erg goed, die pakt tenminste de huidige locatie altijd.quote:Op maandag 25 april 2011 16:34 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Nee. Maar voor veel widgets zijn wel replacements (zoals Fancy Widget voor de flip clock). Ik mis ze eigenlijk niet zo.
is dat niet een kwestie van refresh interval aanpassen?quote:Op maandag 25 april 2011 16:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja maar ik vind de HTC weer widget erg goed, die pakt tenminste de huidige locatie altijd.
Tot op heden zijn alle weer widgets alleen op plaats aan te passen, niet op 'huidige locatie'.quote:Op maandag 25 april 2011 22:07 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
is dat niet een kwestie van refresh interval aanpassen?
beautiful weather wel.quote:Op maandag 25 april 2011 22:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Tot op heden zijn alle weer widgets alleen op plaats aan te passen, niet op 'huidige locatie'.
Kennelijk wel. Houd je verbruikers (WiFi, GPS, helderheid) eens in de gaten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:26 schreef Remzz het volgende:
Mijn accutijd gaat tegenwoordig echt naar de 6/7 uur bij matig gebruik dat kan toch niet?
Af en toe doe ik dat, maar of de kabel nou aangesloten is of niet, de kaart is niet te vinden en niet te formatteren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:42 schreef sjoemie1985 het volgende:
en je hebt het apparaat niet met een usb kabel aan een computer verbonden?
Rotzooi van HTC (kunnen) verwijderen is al reden genoeg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:48 schreef -J-D- het volgende:
Dhd niet, Archos tablet wel.
Meerwaarde van rooten van Dhd zie ik niet, maar probeer het misschien na de update in Q2.
Wordt de bootloader dan niet vergrendeld?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:48 schreef -J-D- het volgende:
Dhd niet, Archos tablet wel.
Meerwaarde van rooten van Dhd zie ik niet, maar probeer het misschien na de update in Q2.
Daar stoor ik me niet aan.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Rotzooi van HTC (kunnen) verwijderen is al reden genoeg.
Bootloader? Bedoel je hiermee dat je het toestel dus dan niet meer kan rooten?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:33 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Wordt de bootloader dan niet vergrendeld?
Ik heb 'm in iedere geval geroot en ben erg blij dat ik dat gedaan heb.
Welke firmware heb je nu dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb ook nog steeds geen manier gevonden om te rooten, erg vervelend. Laatst wel met een andere launcher gewerkt, maar dat moet ik nog even afmaken.,
http://www.addictivetips.(...)e-hd-complete-guide/quote:Op donderdag 28 april 2011 19:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb ook nog steeds geen manier gevonden om te rooten, erg vervelend. Laatst wel met een andere launcher gewerkt, maar dat moet ik nog even afmaken.,
Als je het met google maps doet dan moet je wel roaming aanhebben(of WiFi), omdat die zijn mapdata van internet haalt. Als je de bij geleverde auto-navigatie app gebruikt kun je wel zonder roaming (lijkt me) die heeft de mapdata op de telefoon of SD-Kaart staan. Gewoan je roaming uitzetten in de opties en kijken of je een programma vind die zonder internet werkt. Maps in ieder geval niet dus.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Trouwens, ik ga binnenkort naar Duitsland met de auto. Ik wil dan graag weer eens de topsnelheid meten, maar als ik mijn DHD GPS laat gebruiken (en verder geen roaming), kost dat dan geld? Ik heb totaal geen verstand daarvan
in principe niet. Wat je het beste kunt doen is de Compass app van Catch downloaden, dan in het menu->compass type->GPSkiezen, die geeft vrij nauwkeurig je snelheid weer en verbruikt geen data.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Trouwens, ik ga binnenkort naar Duitsland met de auto. Ik wil dan graag weer eens de topsnelheid meten, maar als ik mijn DHD GPS laat gebruiken (en verder geen roaming), kost dat dan geld? Ik heb totaal geen verstand daarvan
GPS Essentialsquote:Op donderdag 28 april 2011 19:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Bij mij weten is ie dan echt uit....wil je echter een harde reset doen moet je de batterij verwijderen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hmh, ik ben sinds maart ook een (trotse?) bezitter van dit toestel, en alles werk perfect, alleen hij is zo snel leeg! Ik lees hier net iets over een 8 uur lange laadsessie, dan uitzetten en dan weer 1 uur opladen? Kan iemand mij ff een linkje sturen? En ik las ook iets over het uitschakelen van de telefoon.. als ik dus de aanknop ingedrukt houd en uitschakelen selecteer, is die dan ook uit of in die ''hibernate'' stand ofzo?
Bedankt voor de info! Nog een vraagje trouwens, hoe zie je welke versie android je telefoon heeft, en hoe is dit te updaten? Ben nooit echt zo van de smartphones geweest, meer die LG Cookie troep toentertijd, dus voel me nogal een leek op dit gebied hihiquote:Op maandag 2 mei 2011 14:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij mij weten is ie dan echt uit....wil je echter een harde reset doen moet je de batterij verwijderen.
instellingen > over de telefoon > software informatiequote:Op maandag 2 mei 2011 14:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Bedankt voor de info! Nog een vraagje trouwens, hoe zie je welke versie android je telefoon heeft, en hoe is dit te updaten? Ben nooit echt zo van de smartphones geweest, meer die LG Cookie troep toentertijd, dus voel me nogal een leek op dit gebied hihi
Volgens mij is die update die ik heb, teruggetrokken of niet meer beschikbaar via OTAquote:Op maandag 2 mei 2011 14:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Kernel: 2.6.32.21-g3d0aaff
Build: 1.72.405.3
Verder is alles hetzelfde, alleen 2 bovenstaande zijn anders.
Tja......een beetje. Maar hoe meer x je de accu oplaadt des te minder vaak opladen hou je over.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hm oke, maar over die 8 uur laadsessie, uitzetten en dan 1 uur laden; werkt dat?
Nope, de telefoon wordt niet compleet uitgezet, maar wordt in een soort van slaap-/sluimerstand geplaatst. Dit zorgt ervoor dat je telefoon binnen een aantal seconden weer klaar is voor gebruik wanneer je 'm weer aanzet.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij mij weten is ie dan echt uit....wil je echter een harde reset doen moet je de batterij verwijderen.
Wil je je telefoon echt uitzetten, moet je de Fast boot-optie dus uitvinken.quote:How do I use Fastboot?
Fastboot is a function that enables the phone to quickly boot up after being powered down. This feature is on by default and can be toggled by tapping MENU from the Home screen > Settings > Applications > Fast boot.
Fast boot is only available when the phone has been powered down using the menu after long pressing the Power button.
Bron: HTC.com.
Zodat je accu langer meegaatquote:Op maandag 2 mei 2011 15:07 schreef zarGon het volgende:
Ja, maar.... waarom zou je Fast boot uitzetten? Wat voor nut heeft dat?
Telefoon restarten is geen optie?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Soms gaat er weleens iets mis met sommige programma's en dan wil je dat alle programma's zich opnieuw laden en dat doe je dus zo dan. (zonder fastboot)
Dan doet ie ook een fastboot volgens mij?quote:
HTC over Fast boot:quote:Op maandag 2 mei 2011 15:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan doet ie ook een fastboot volgens mij?
Weet het niet 100% zeker hoor
De tekst onder de optie Restart wanneer je de aan/uit-knop lang ingedrukt houdt:quote:Fast boot is only available when the phone has been powered down using the menu after long pressing the Power button.
Met andere woorden: Power off.
Volgens mij niet. Maar weet het ook niet 100% zeker.quote:Close all apps and restart phone
Vaag....ik kan mij herinneren dat ik dit in het begin niet had.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Is ff uitgeprobeert, en nee dat gebeurt bij mij niet?:O
Bij mijn vriendin ook niet.quote:
Ik zat laatst op een bankje te wachten op de trein, ondertussen beetje internetten op m'n telefoon. Toen pakte een meisje naast me ook haar Desire HD om een beetje te internetten. We hadden meteen een speciale bandquote:Op maandag 2 mei 2011 19:54 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik vroeg mij af he, bestaan er eigenlijk vrouwen het een htc desire hd?
Ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:54 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik vroeg mij af he, bestaan er eigenlijk vrouwen het een htc desire hd?
Nee, dat heb ik (nog) nooit gehad.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:40 schreef dinamoa het volgende:
Ik raak af en toe foto´s kwijt. Zijn er meer mensen met dit probleem?
gingerbread?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:22 schreef static het volgende:
Update is beschikbaar.
Ben eerst een backup aan het maken.
waar kan men die update vinden?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:22 schreef static het volgende:
Update is beschikbaar.
Ben eerst een backup aan het maken.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:01 schreef zarGon het volgende:
Is het de Gingerbread-update waar jullie het over hebben?
Zie jij rechtsbeneden Quick Settings wanneer je de notifications bar omlaag trekt?quote:
Ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:01 schreef zarGon het volgende:
Is het de Gingerbread-update waar jullie het over hebben?
geen idee, maar bij mij zijn die knopjes (en de opties) echt een stuk kleiner, vind het niet echt storend eigenlijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:37 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een idee hoe je die Quick Settings kan uitschakelen of helemaal weg kan krijgen? Zoals het was in Froyo dus.
Dat is serieus de reden waarom ik mijn Android Revolution-ROM nog niet heb geüpdatet (zodat ik Gingerbread gebruik in plaats van Froyo), omdat ik mij echt erger aan die Quick Settings..
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kijk in de instelling bij notifications ofzo..
BTW, waar is dat beeldbuis effect als je hem uitzet.. daar deed ik het voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |