Ben bang van niet. Terugsturen voor reparatiequote:Op woensdag 20 april 2011 21:23 schreef Farenji het volgende:
Godverdomme! Ik heb hem uit mijn zak laten stuiteren, op de keiharde tegels. En nu is ie stuk. Heel het scherm ligt in gruzelementen, touchscreen doet het in het geheel niet meer!!![]()
![]()
!!!
Tegen beter weten in: kan dit gerepareerd worden voor een redelijke prijs?
Lol, dat is juist de kutversie van de firmware. En nee, je loopt niet voor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:42 schreef svann het volgende:
Wat een droefenis allemaal.
Ik ben juist blij! Mijn toestel was binnen vijf dagen (drie werkdagen) weer gerepareerd terug.
Het zat in een soort kado-doosje met I'm back! er op, met een HTC-pen en poetsdoekje erbij.
De contacten van het onderklepje hersteld en een software update naar 1.72.405.3 NLD.
Ik had auto-updates toch aan staan. Loop ik nu voor?
Bij instellingen stonden nu ook wat dingen waar ik me zo gauw niets bij voor kon stellen. Kom ik nog op terug.
GoT: De huidige Firmware is 1.72.405.3 1.32. De vrijgegeven update is teruggetrokken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:09 schreef _Fonz het volgende:
Lol, dat is juist de kutversie van de firmware. En nee, je loopt niet voor.
SMS berichten die worden verwijderd. Niet op hoogte worden gesteld dat er SMS berichten zijn en meer. Anyways ik heb die versie ook. Kreeg hem zo aangeleverd al vanuit de winkel. Terugrooten naar 1.32 kan wel .. maar ik wacht wel op Gingerbread (update firmware). Mijn SD kaart ging ook naar de knoppen. Even gebeld met HTC en kreeg binnen 3 weken een nieuwe. Ipv class 2, een class 4 SD kaart 8GB van Sandisk (en niet van Samsung). Laat me raden, jij hebt er een Samsung SD kaart in. Overigens scheen het vooral voor te komen onder mensen die Whatsapp hadden geīnstalleerd en ASTRO File Manager (maar dat kan ook toeval zijn, want wie heeft dat nu niet).quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:59 schreef svann het volgende:
[..]
GoT: De huidige Firmware is 1.72.405.3 1.32. De vrijgegeven update is teruggetrokken.
Nee he.
En jullie hebben ook android 2.2.1?
Mijn SD-card leeft nog, wat gaf dat verder voor rampen?
Ikkequote:Op zaterdag 23 april 2011 09:24 schreef _Fonz het volgende:
Overigens scheen het vooral voor te komen onder mensen die Whatsapp hadden geīnstalleerd en ASTRO File Manager (maar dat kan ook toeval zijn, want wie heeft dat nu niet).
Met die Kingston gaat het wel goed komen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:01 schreef svann het volgende:
Ik heb er een Kingston 16GB class4 in zitten, dus die blijft hopelijk heel.
Er zijn geen oude SMSjes meer, maar die had ik denk ik ook niet gesynct. Even checken straks.
Whatsapp en een filemanager heb ik (nog) niet.
Wanneer wordt Gingerbread eigenlijk verwacht?
En welke al dan niet free filemanager raden jullie aan? () Of maakt dat in gebruiksgemak niet veel uit?
zeker in juni? Gerucht ging eind april, mocht dat niet zo zijn, dan zal het mei worden. Juni is wel heel laat...quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:17 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Met die Kingston gaat het wel goed komen.
Ga je schamen dat je geen Whatsapp hebt.
Es file Explorer of Astro File Manager.
Gingerbread wordt zeer binnenkort verwacht. Hoop was met Pasen, maar zeker ergens in juni.
Dat bedoelde ik dus met Pasen .. we zitten nu eind april. Maar toch zeker in juni (of ervoor idd).quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:50 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
zeker in juni? Gerucht ging eind april, mocht dat niet zo zijn, dan zal het mei worden. Juni is wel heel laat...
Niet blokken, maar ze gaan onbeperkt internet en internet bundels wel aanpakken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:52 schreef ukga het volgende:
Whatsapp was de eerste app die ik instaleerde :p
Het wachten is op dat providers whatsapp gaan blocken btw
Dat dusquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:56 schreef Toempf het volgende:
Nou ben ik godverdomme voor de 2e keer in korte tijd al mijn smsjes kwijt. Als ik ze terug wil zetten met sms backup+ geeft ie een foutmelding dus dat is ook mooi kut
Nee. Maar voor veel widgets zijn wel replacements (zoals Fancy Widget voor de flip clock). Ik mis ze eigenlijk niet zo.quote:Op maandag 25 april 2011 13:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Is het mogelijk om met Launcher Pro de standaard HTC widgets te gebruiken? Anders heeft Launcher Pro geen potentie voor mij.
Ja maar ik vind de HTC weer widget erg goed, die pakt tenminste de huidige locatie altijd.quote:Op maandag 25 april 2011 16:34 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Nee. Maar voor veel widgets zijn wel replacements (zoals Fancy Widget voor de flip clock). Ik mis ze eigenlijk niet zo.
is dat niet een kwestie van refresh interval aanpassen?quote:Op maandag 25 april 2011 16:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja maar ik vind de HTC weer widget erg goed, die pakt tenminste de huidige locatie altijd.
Tot op heden zijn alle weer widgets alleen op plaats aan te passen, niet op 'huidige locatie'.quote:Op maandag 25 april 2011 22:07 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
is dat niet een kwestie van refresh interval aanpassen?
beautiful weather wel.quote:Op maandag 25 april 2011 22:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Tot op heden zijn alle weer widgets alleen op plaats aan te passen, niet op 'huidige locatie'.
Kennelijk wel. Houd je verbruikers (WiFi, GPS, helderheid) eens in de gaten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:26 schreef Remzz het volgende:
Mijn accutijd gaat tegenwoordig echt naar de 6/7 uur bij matig gebruik dat kan toch niet?
Af en toe doe ik dat, maar of de kabel nou aangesloten is of niet, de kaart is niet te vinden en niet te formatteren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:42 schreef sjoemie1985 het volgende:
en je hebt het apparaat niet met een usb kabel aan een computer verbonden?
Rotzooi van HTC (kunnen) verwijderen is al reden genoeg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:48 schreef -J-D- het volgende:
Dhd niet, Archos tablet wel.
Meerwaarde van rooten van Dhd zie ik niet, maar probeer het misschien na de update in Q2.
Wordt de bootloader dan niet vergrendeld?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:48 schreef -J-D- het volgende:
Dhd niet, Archos tablet wel.
Meerwaarde van rooten van Dhd zie ik niet, maar probeer het misschien na de update in Q2.
Daar stoor ik me niet aan.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Rotzooi van HTC (kunnen) verwijderen is al reden genoeg.
Bootloader? Bedoel je hiermee dat je het toestel dus dan niet meer kan rooten?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:33 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Wordt de bootloader dan niet vergrendeld?
Ik heb 'm in iedere geval geroot en ben erg blij dat ik dat gedaan heb.
Welke firmware heb je nu dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb ook nog steeds geen manier gevonden om te rooten, erg vervelend. Laatst wel met een andere launcher gewerkt, maar dat moet ik nog even afmaken.,
http://www.addictivetips.(...)e-hd-complete-guide/quote:Op donderdag 28 april 2011 19:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb ook nog steeds geen manier gevonden om te rooten, erg vervelend. Laatst wel met een andere launcher gewerkt, maar dat moet ik nog even afmaken.,
Als je het met google maps doet dan moet je wel roaming aanhebben(of WiFi), omdat die zijn mapdata van internet haalt. Als je de bij geleverde auto-navigatie app gebruikt kun je wel zonder roaming (lijkt me) die heeft de mapdata op de telefoon of SD-Kaart staan. Gewoan je roaming uitzetten in de opties en kijken of je een programma vind die zonder internet werkt. Maps in ieder geval niet dus.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Trouwens, ik ga binnenkort naar Duitsland met de auto. Ik wil dan graag weer eens de topsnelheid meten, maar als ik mijn DHD GPS laat gebruiken (en verder geen roaming), kost dat dan geld? Ik heb totaal geen verstand daarvan
in principe niet. Wat je het beste kunt doen is de Compass app van Catch downloaden, dan in het menu->compass type->GPSkiezen, die geeft vrij nauwkeurig je snelheid weer en verbruikt geen data.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Trouwens, ik ga binnenkort naar Duitsland met de auto. Ik wil dan graag weer eens de topsnelheid meten, maar als ik mijn DHD GPS laat gebruiken (en verder geen roaming), kost dat dan geld? Ik heb totaal geen verstand daarvan
GPS Essentialsquote:Op donderdag 28 april 2011 19:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Bij mij weten is ie dan echt uit....wil je echter een harde reset doen moet je de batterij verwijderen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hmh, ik ben sinds maart ook een (trotse?) bezitter van dit toestel, en alles werk perfect, alleen hij is zo snel leeg! Ik lees hier net iets over een 8 uur lange laadsessie, dan uitzetten en dan weer 1 uur opladen? Kan iemand mij ff een linkje sturen? En ik las ook iets over het uitschakelen van de telefoon.. als ik dus de aanknop ingedrukt houd en uitschakelen selecteer, is die dan ook uit of in die ''hibernate'' stand ofzo?
Bedankt voor de info! Nog een vraagje trouwens, hoe zie je welke versie android je telefoon heeft, en hoe is dit te updaten? Ben nooit echt zo van de smartphones geweest, meer die LG Cookie troep toentertijd, dus voel me nogal een leek op dit gebied hihiquote:Op maandag 2 mei 2011 14:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij mij weten is ie dan echt uit....wil je echter een harde reset doen moet je de batterij verwijderen.
instellingen > over de telefoon > software informatiequote:Op maandag 2 mei 2011 14:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Bedankt voor de info! Nog een vraagje trouwens, hoe zie je welke versie android je telefoon heeft, en hoe is dit te updaten? Ben nooit echt zo van de smartphones geweest, meer die LG Cookie troep toentertijd, dus voel me nogal een leek op dit gebied hihi
Volgens mij is die update die ik heb, teruggetrokken of niet meer beschikbaar via OTAquote:Op maandag 2 mei 2011 14:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Kernel: 2.6.32.21-g3d0aaff
Build: 1.72.405.3
Verder is alles hetzelfde, alleen 2 bovenstaande zijn anders.
Tja......een beetje. Maar hoe meer x je de accu oplaadt des te minder vaak opladen hou je over.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hm oke, maar over die 8 uur laadsessie, uitzetten en dan 1 uur laden; werkt dat?
Nope, de telefoon wordt niet compleet uitgezet, maar wordt in een soort van slaap-/sluimerstand geplaatst. Dit zorgt ervoor dat je telefoon binnen een aantal seconden weer klaar is voor gebruik wanneer je 'm weer aanzet.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij mij weten is ie dan echt uit....wil je echter een harde reset doen moet je de batterij verwijderen.
Wil je je telefoon echt uitzetten, moet je de Fast boot-optie dus uitvinken.quote:How do I use Fastboot?
Fastboot is a function that enables the phone to quickly boot up after being powered down. This feature is on by default and can be toggled by tapping MENU from the Home screen > Settings > Applications > Fast boot.
Fast boot is only available when the phone has been powered down using the menu after long pressing the Power button.
Bron: HTC.com.
Zodat je accu langer meegaatquote:Op maandag 2 mei 2011 15:07 schreef zarGon het volgende:
Ja, maar.... waarom zou je Fast boot uitzetten? Wat voor nut heeft dat?
Telefoon restarten is geen optie?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Soms gaat er weleens iets mis met sommige programma's en dan wil je dat alle programma's zich opnieuw laden en dat doe je dus zo dan. (zonder fastboot)
Dan doet ie ook een fastboot volgens mij?quote:
HTC over Fast boot:quote:Op maandag 2 mei 2011 15:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan doet ie ook een fastboot volgens mij?
Weet het niet 100% zeker hoor
De tekst onder de optie Restart wanneer je de aan/uit-knop lang ingedrukt houdt:quote:Fast boot is only available when the phone has been powered down using the menu after long pressing the Power button.
Met andere woorden: Power off.
Volgens mij niet. Maar weet het ook niet 100% zeker.quote:Close all apps and restart phone
Vaag....ik kan mij herinneren dat ik dit in het begin niet had.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Is ff uitgeprobeert, en nee dat gebeurt bij mij niet?:O
Bij mijn vriendin ook niet.quote:
Ik zat laatst op een bankje te wachten op de trein, ondertussen beetje internetten op m'n telefoon. Toen pakte een meisje naast me ook haar Desire HD om een beetje te internetten. We hadden meteen een speciale bandquote:Op maandag 2 mei 2011 19:54 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik vroeg mij af he, bestaan er eigenlijk vrouwen het een htc desire hd?
Ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:54 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik vroeg mij af he, bestaan er eigenlijk vrouwen het een htc desire hd?
Nee, dat heb ik (nog) nooit gehad.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:40 schreef dinamoa het volgende:
Ik raak af en toe foto´s kwijt. Zijn er meer mensen met dit probleem?
gingerbread?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:22 schreef static het volgende:
Update is beschikbaar.
Ben eerst een backup aan het maken.
waar kan men die update vinden?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:22 schreef static het volgende:
Update is beschikbaar.
Ben eerst een backup aan het maken.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:01 schreef zarGon het volgende:
Is het de Gingerbread-update waar jullie het over hebben?
Zie jij rechtsbeneden Quick Settings wanneer je de notifications bar omlaag trekt?quote:
Ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:01 schreef zarGon het volgende:
Is het de Gingerbread-update waar jullie het over hebben?
geen idee, maar bij mij zijn die knopjes (en de opties) echt een stuk kleiner, vind het niet echt storend eigenlijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:37 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een idee hoe je die Quick Settings kan uitschakelen of helemaal weg kan krijgen? Zoals het was in Froyo dus.
Dat is serieus de reden waarom ik mijn Android Revolution-ROM nog niet heb geüpdatet (zodat ik Gingerbread gebruik in plaats van Froyo), omdat ik mij echt erger aan die Quick Settings..
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kijk in de instelling bij notifications ofzo..
BTW, waar is dat beeldbuis effect als je hem uitzet.. daar deed ik het voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |