Tja......een beetje. Maar hoe meer x je de accu oplaadt des te minder vaak opladen hou je over.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hm oke, maar over die 8 uur laadsessie, uitzetten en dan 1 uur laden; werkt dat?
Nope, de telefoon wordt niet compleet uitgezet, maar wordt in een soort van slaap-/sluimerstand geplaatst. Dit zorgt ervoor dat je telefoon binnen een aantal seconden weer klaar is voor gebruik wanneer je 'm weer aanzet.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij mij weten is ie dan echt uit....wil je echter een harde reset doen moet je de batterij verwijderen.
Wil je je telefoon echt uitzetten, moet je de Fast boot-optie dus uitvinken.quote:How do I use Fastboot?
Fastboot is a function that enables the phone to quickly boot up after being powered down. This feature is on by default and can be toggled by tapping MENU from the Home screen > Settings > Applications > Fast boot.
Fast boot is only available when the phone has been powered down using the menu after long pressing the Power button.
Bron: HTC.com.
Zodat je accu langer meegaatquote:Op maandag 2 mei 2011 15:07 schreef zarGon het volgende:
Ja, maar.... waarom zou je Fast boot uitzetten? Wat voor nut heeft dat?
Telefoon restarten is geen optie?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Soms gaat er weleens iets mis met sommige programma's en dan wil je dat alle programma's zich opnieuw laden en dat doe je dus zo dan. (zonder fastboot)
Dan doet ie ook een fastboot volgens mij?quote:
HTC over Fast boot:quote:Op maandag 2 mei 2011 15:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan doet ie ook een fastboot volgens mij?
Weet het niet 100% zeker hoor
De tekst onder de optie Restart wanneer je de aan/uit-knop lang ingedrukt houdt:quote:Fast boot is only available when the phone has been powered down using the menu after long pressing the Power button.
Met andere woorden: Power off.
Volgens mij niet. Maar weet het ook niet 100% zeker.quote:Close all apps and restart phone
Vaag....ik kan mij herinneren dat ik dit in het begin niet had.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Is ff uitgeprobeert, en nee dat gebeurt bij mij niet?:O
Bij mijn vriendin ook niet.quote:
Ik zat laatst op een bankje te wachten op de trein, ondertussen beetje internetten op m'n telefoon. Toen pakte een meisje naast me ook haar Desire HD om een beetje te internetten. We hadden meteen een speciale bandquote:Op maandag 2 mei 2011 19:54 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik vroeg mij af he, bestaan er eigenlijk vrouwen het een htc desire hd?
Ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:54 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik vroeg mij af he, bestaan er eigenlijk vrouwen het een htc desire hd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |