Ik zat laatst op een bankje te wachten op de trein, ondertussen beetje internetten op m'n telefoon. Toen pakte een meisje naast me ook haar Desire HD om een beetje te internetten. We hadden meteen een speciale bandquote:Op maandag 2 mei 2011 19:54 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik vroeg mij af he, bestaan er eigenlijk vrouwen het een htc desire hd?
Ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:54 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik vroeg mij af he, bestaan er eigenlijk vrouwen het een htc desire hd?
Nee, dat heb ik (nog) nooit gehad.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:40 schreef dinamoa het volgende:
Ik raak af en toe foto´s kwijt. Zijn er meer mensen met dit probleem?
gingerbread?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:22 schreef static het volgende:
Update is beschikbaar.
Ben eerst een backup aan het maken.
waar kan men die update vinden?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:22 schreef static het volgende:
Update is beschikbaar.
Ben eerst een backup aan het maken.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:01 schreef zarGon het volgende:
Is het de Gingerbread-update waar jullie het over hebben?
Zie jij rechtsbeneden Quick Settings wanneer je de notifications bar omlaag trekt?quote:
Ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:01 schreef zarGon het volgende:
Is het de Gingerbread-update waar jullie het over hebben?
geen idee, maar bij mij zijn die knopjes (en de opties) echt een stuk kleiner, vind het niet echt storend eigenlijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:37 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een idee hoe je die Quick Settings kan uitschakelen of helemaal weg kan krijgen? Zoals het was in Froyo dus.
Dat is serieus de reden waarom ik mijn Android Revolution-ROM nog niet heb geüpdatet (zodat ik Gingerbread gebruik in plaats van Froyo), omdat ik mij echt erger aan die Quick Settings..
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kijk in de instelling bij notifications ofzo..
BTW, waar is dat beeldbuis effect als je hem uitzet.. daar deed ik het voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |