Van afgelopen vrijdag (en dit is geen uitzondering; ook bij daglicht is het erg):quote:Op zondag 27 maart 2011 17:57 schreef ukga het volgende:
[..]
hoezo vind je de fotos niet om aan te zien?
post eens wat slechte fotos dan
Weet je zeker dat je provider je mailabbo omgezet heeft van BB naar pushmail.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:08 schreef luna1988 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik zit met een probleem dat me erg irriteert. Het zit namelijk zo dat mijn e-mail die ik binnenkrijg via mijn Gmail app niet automatisch daadwerkelijk binnenkomt als iemand een email naar mij heeft gestuurd. Dus geen push. Ik moet dan dus telkens als ik wil weten of ik emails binnen heb gekregen via mijn Gmail dus mijn Gmail app openen en op vernieuwen drukken. Ik vind dit vrij irritant. Ook heb ik dit probleem met de standaard Mail app die bij de HTC Desire HD komt. Mijn hogeschool email account is met de 'Mail' app verbonden via Exchange Activesync. Verder heb ik bij de 'Mail app' bij de instellingen de updatefrequentie op Piektijden en Buiten piektijden allebei op Push-mail gezet. Helaas krijg ik hier ook geen emails automatisch meteen binnen. Ik lees dus op verschillende forums dat met de Gmail app mijn email automatisch meteen binnen zou moeten komen. Bij de 'Mail' App is dit niet het geval?
Ik heb bij instellingen --> Accounts & synchroniseren al ingesteld dat de twee apps automatisch moeten synchroniseren.
Ik wil dus zorgen dat alle twee de email accounts als push zijn ingesteld. Ik kom zelf over van een Blackberry en daar kwam alles instant binnen op het moment dat de email binnenkwam.
Waar kan het aan liggen of wat doe ik fout? Kan iemand mij helpen??
fotos die je s avonds maakt, zijn idd niet de beste die ik gemaakt heb. Je moet het toestek uiterst stil houdequote:Op zondag 27 maart 2011 20:44 schreef static het volgende:
[..]
Van afgelopen vrijdag (en dit is geen uitzondering; ook bij daglicht is het erg):
[ afbeelding ]
Dan zou ik graag met jou aan een tafel zitten en me laten overtuigenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:14 schreef -J-D- het volgende:
Alle punten zijn compleet onherkenbaar voor mij
Nee dat bedoel ik niet. Wat ik bedoel is; mijn werksim zit momenteel in een oud niet-smartphone toestel. Ik had verwacht dat de mail van mijn werk binnen zou komen op het toestel dat ook dat betreffende telefoon nummer heeft. Of niet binnen komt, aangezien dat toestel geen smartphone is en dus geen mail kan ophalen.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wellicht synchroniseert je HTC niet zo vaak, moet je even instellen.
Mail is inderdaad absoluut NIET SIM-afhankelijk, dit gaat gewoon via internet en servers. Kennelijk heb je ooit je werkmail ingesteld op de HTC en dat onthoud 'ie nu. Dus je moet dat e-mail account weggooien of even tijdelijk deactiveren.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet. Wat ik bedoel is; mijn werksim zit momenteel in een oud niet-smartphone toestel. Ik had verwacht dat de mail van mijn werk binnen zou komen op het toestel dat ook dat betreffende telefoon nummer heeft. Of niet binnen komt, aangezien dat toestel geen smartphone is en dus geen mail kan ophalen.
Hoe dan ook, dat werk nummer zit NIET in de HTC momenteel. In de HTC zit mijn eigen nummer, met een BB bundel. Toch komt op de HTC mijn werk-mail binnen. Dus, conclusie kan alleen maar zijn dat het niet telefoon-nummer-afhankelijk is. Maar ik snap niet hoe het dan wel werkt.
Oh wacht...omg wat ben ik simpel zegquote:Op maandag 28 maart 2011 11:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Mail is inderdaad absoluut NIET SIM-afhankelijk, dit gaat gewoon via internet en servers. Kennelijk heb je ooit je werkmail ingesteld op de HTC en dat onthoud 'ie nu. Dus je moet dat e-mail account weggooien of even tijdelijk deactiveren.
Hahaha ach kan gebeuren toch.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh wacht...omg wat ben ik simpel zegAllicht gaat het via internet, maar omdat mijn privesim ook internetverbinding heeft, en het werk-mail-account ook staat ingesteld op die HTC, komt die mail ook gewoon over dat data lijntje binnen.
Nou ja, ik vind het niet erg dat die mail binnen komt. Immers, dat is gewoon handig, ik was gewoon benieuwd naar waarom dat gebeurde![]()
Overigens is op deze manier wel te merken hoe veel beter de HTC is met internet browsing. Op die BB kon dat ook, maar heel slecht. Dat BB internet is maar 384kbit/s ofzoiets, dus relatief traag, maar op die HTC voldoet dat echt prrrrrrrrrrima voor wat te surfen. Op die BB was dat werkelijk om te huilen, duurde weet niet hoe lang om een pagina te openen.
Jij ook al? Had vorige week hetzelfde probleem. Van het ene op het moment al mijn berichten weg. Heb nu maar Sms Backup+ geinstalleerd, dit overkomt me geen 2e keer meerquote:
x2!quote:Op maandag 28 maart 2011 11:14 schreef -J-D- het volgende:
Alle punten zijn compleet onherkenbaar voor mij
ideale appquote:
Ik vind het nogal onoverzichtelijk, die sms'jes in Gmail.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:11 schreef ReMcOrE het volgende:
ideale appgewoon eigen label in Gmail, waar je ze ook gewoon kunt lezen
nu je het zegt, dat vatte ik ook nog niet helemaalquote:Op maandag 28 maart 2011 13:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het nogal onoverzichtelijk, die sms'jes in Gmail.
Geen idee hoe en waarom ze gesplitst worden.
Zie OP.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:54 schreef Editeur het volgende:
Is er een topic voor apps? Of iemand hier nog wat leuke hebbe apps
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het nogal onoverzichtelijk, die sms'jes in Gmail.
Geen idee hoe en waarom ze gesplitst worden.
het valt me op dat sommige per 100 gaan, dus volgens mij is dat het maximale qua geschiedenis wat Gmail aankan; dan begint hij een nieuwequote:Op maandag 28 maart 2011 13:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nu je het zegt, dat vatte ik ook nog niet helemaal
En dan weer 19.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:16 schreef ReMcOrE het volgende:
het valt me op dat sommige per 100 gaan, dus volgens mij is dat het maximale qua geschiedenis wat Gmail aankan; dan begint hij een nieuwe
Die ben ik nog niet tegegekomen. Gratis dan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:24 schreef static het volgende:
Er zijn veel apps waarmee je kunt zien hoeveel data je verstookt, maar zijn er ook die aangeven aan wat? Bijvoorbeeld mail, navigatie, etc.?
Wat kut!!! Die site wordt momenteel aan gewerkt.. dus daar heb je ook niks aan..quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:13 schreef Editeur het volgende:
Oh méééhn. Ik heb hem laten liggen. Ergens. In de stad, tijdens uitgaan. Wat is die site ook alweer waar je kan zien waar de mobiel is?
m.uitzendinggemist.nl doet het wel goed bij mijquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:44 schreef Stofje het volgende:
Heeft iemand een werkende Uitzending Gemist op z'n telefoon? Ik heb de app wel gevonden, maar hij werkt niet.
Ja ik baal ook enorm op het moment. Eens even door de stad vanmiddag, waar ik gister nog heb lopen zwengelen, misschien zijn er goede mensen op de wereldquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat kut!!! Die site wordt momenteel aan gewerkt.. dus daar heb je ook niks aan..
Die zijn in de meerderheid, echt! Ik werk in een winkel en er komen zeer regelmatig mensen naar me toe met gevonden tassen, telefoons en andere dure spullen. Die geven ze bij me af en ik zorg voor de rest.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:12 schreef Editeur het volgende:
[..]
Ja ik baal ook enorm op het moment. Eens even door de stad vanmiddag, waar ik gister nog heb lopen zwengelen, misschien zijn er goede mensen op de wereld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die zijn in de meerderheid, echt! Ik werk in een winkel en er komen zeer regelmatig mensen naar me toe met gevonden tassen, telefoons en andere dure spullen. Die geven ze bij me af en ik zorg voor de rest.Mja aan mijn mobiel hebben ze niets. Zo'n touchbeveiliging, simcode en nu via de site een extra code met berichtje waar mijn adres in staat. Denk niet dat hij veel gaat opleverenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Neuh, die spoiler was uiteraard een geintje. Ik zou me niet teveel zorgen maken, er zijn echt genoeg goede mensen op deze wereld, je telefoon is snel weer de jouwe!quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:30 schreef Editeur het volgende:
[..]
Mja aan mijn mobiel hebben ze niets. Zo'n touchbeveiliging, simcode en nu via de site een extra code met berichtje waar mijn adres in staat. Denk niet dat hij veel gaat opleveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |