Tracks bedoel je?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:43 schreef incognitoomuch het volgende:
Geen hoesje. Misschien ligt het aan de software die ik gebruik? Ik gebruik op dit moment de Google Maps app.
Nee gebruik geen tracks maar gewoon Google maps om zeg maar de weg te vinden en mijn locatie te pinpointen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:54 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tracks bedoel je?
Ik gebruik met het fietsen ook wel eens tracks maar dat is echt niet te doen met de HD. Hij heeft pas na een dikke 10 minuten een fix en daarna valt die constant weg. Met de gewone Desire was dat niet zo die viel nooit weg.
Als de GPS wel goed werkt moet je dan tracks even downloaden. Erg goed programma kun je echt alles mee, hele route word getekend op de kaart, gemiddeldes erbij dat soort dingen. Ook kun je hem daarna naar je Google account versturen en in maps op de computer zien.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:12 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Nee gebruik geen tracks maar gewoon Google maps om zeg maar de weg te vinden en mijn locatie te pinpointen.
Dat wachten op een fix heb ik ook idd, soms is het zelfs zo erg dat ik eerst mijn telefoon reboot om het wel te laten werken. Verder hapert het signaal erg vaak weg.
Okay, gelijk even doen dan! Thanksquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Als de GPS wel goed werkt moet je dan tracks even downloaden. Erg goed programma kun je echt alles mee, hele route word getekend op de kaart, gemiddeldes erbij dat soort dingen. Ook kun je hem daarna naar je Google account versturen en in maps op de computer zien.
Heb ik ook gehad. Gelukkig bestaat er een soort van SMS-replacement genaamd: goSMS.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:24 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben niet de enige waarbij de sms-melding het niet altijd doet? Samen met de batterijduur m'n enige ergernis.
Krijg je dan geen dubbele melding telkens?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:33 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad. Gelukkig bestaat er een soort van SMS-replacement genaamd: goSMS.
Gratis en voor niets van de market te halen!
Moet je even notificaties in je normale sms instellingen weg doen. Dan heb je daar geen last van. Ik merk zelf geeneens meer dat er een standart-sms app op mijn telefoon geinstalleert staatquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Krijg je dan geen dubbele melding telkens?
Waar kan ik die eigenlijk vindenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:35 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Moet je even notificaties in je normale sms instellingen weg doen.
Werkt goed inderdaad! Heb het ook uitgezet bij berichten, de applicatie voor berichten niet werkt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:33 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad. Gelukkig bestaat er een soort van SMS-replacement genaamd: goSMS.
Gratis en voor niets van de market te halen!
Locked? Het is geen hittezoekende raket die target-lock krijgt hequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:35 schreef incognitoomuch het volgende:
Dacht ik net even lekker te gaan rennen. Sportypal app opgestart, GPS signaal gelocked en begonnen met rennen.
Toen ik klaar was, en mijn statistieken wou terug zien zag ik dat me telefoon maar een klein stukje heeft bijgehouden en daarna was mijn gps signaal weg.![]()
Zo irritant.... zelfs als die app aangeeft "GPS locked" valt mijn signaal alsnog weg!?
je helderheid van je beeld staat op 'automatisch'quote:Op zondag 10 april 2011 08:08 schreef Chandler het volgende:
Zijn er meer mensen die het volgende probleem hebben?
Soms heb ik last dat de helderheid naar beneden gaat (scherm wordt dus wat donkerder, om even daarna op 'zwart' te gaan waarna je je telefoon weer moet unlocken) echter als ik het scherm dan weer aanraak blijft hij donker en wordt niet weer meer helder!?
Zo ja? is hier een oplossing / fix voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |