Tijdens het bellen kun je 'm harder zetten. En anders is je speaker misschien minder, die kan ook kraken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef ukga het volgende:
[..]
daar is niks mis mee. Mn vorige htc ging een stuk harder
Met mijn gehoor is niets mis, want mijn huistelefoon is wel 'gewoon' goed verstaanbaar.quote:
Wat is er mis met muziek op de telefoon? Geluidskwaliteit is prima en er zijn genoeg goede spelers verkrijgbaar in de Android Store.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:12 schreef Stofje het volgende:
Ik begin me helaas ook meer en meer te ergeren aan de telefoon:
- binnenkomende sms'jes die niet gemeld worden. Ik lees hier dat je je apps moet afsluiten, waarom doet ie dat niet automatisch?
- muziek synchroniseert ie slecht, slechts enkele nummers van een album zet ie erop, de andere negeert ie gewoon
- sowieso muziek op deze telefoon. Werkelijk waardeloos.
- heel veel apps die ik nutteloos vind, die je blijkbaar met vreselijk veel moeite weg kunt halen
- apps die gewoon uitvallen of niet opstarten
En ga eigenlijk zo maar verder. Het werkt allemaal gewoon niet lekker. Spijt is een groot woord, maar echt heel blij ben ik er toch ook niet mee. En helaas dat ik het vergelijk moet maken, maar de iPhone is gewoon echt een stuk beter. Niet alleen omdat ie simpeler en overzichtelijker is, maar ook omdat het gewoon werkt en de mogelijkheden met dat ding echt een stuk ruimer zijn, ondanks Apple met z'n strenge beleid. Qua uiterlijk vind ik deze telefoon wel een stuk mooier, maar wat ie kan, nee, dat valt me erg tegen.
M'n grootste irritatie bleek aan m'n eigen oordopjes te liggenquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:48 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Wat is er mis met muziek op de telefoon? Geluidskwaliteit is prima en er zijn genoeg goede spelers verkrijgbaar in de Android Store.
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:12 schreef Stofje het volgende:
Ik begin me helaas ook meer en meer te ergeren aan de telefoon:
- binnenkomende sms'jes die niet gemeld worden. Ik lees hier dat je je apps moet afsluiten, waarom doet ie dat niet automatisch? geen problemen mee
- muziek synchroniseert ie slecht, slechts enkele nummers van een album zet ie erop, de andere negeert ie gewoon id3 tags nagekeken van de betreffende bestanden? Dat verklaart vaak een hoop en heeft verder niks met de telefoon te maken
- sowieso muziek op deze telefoon. Werkelijk waardeloos. ???
- heel veel apps die ik nutteloos vind, die je blijkbaar met vreselijk veel moeite weg kunt halen
- apps die gewoon uitvallen of niet opstarten Dit gaat gewoon via de app manager in de market. Net als je windows > control panel > software
En ga eigenlijk zo maar verder. Het werkt allemaal gewoon niet lekker. Spijt is een groot woord, maar echt heel blij ben ik er toch ook niet mee. En helaas dat ik het vergelijk moet maken, maar de iPhone is gewoon echt een stuk beter. Niet alleen omdat ie simpeler en overzichtelijker is, maar ook omdat het gewoon werkt en de mogelijkheden met dat ding echt een stuk ruimer zijn, ondanks Apple met z'n strenge beleid. Qua uiterlijk vind ik deze telefoon wel een stuk mooier, maar wat ie kan, nee, dat valt me erg tegen.
Probeer Winamp eens, werkt ideaalquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
M'n grootste irritatie bleek aan m'n eigen oordopjes te liggen. Dus nu kan ik wel gewoon muziek luisteren. Ik heb echter nog geen écht fijne muziekspeler gevonden in de Android Store. Niet om de iPhone op te hemelen, maar het iPod-gedeelte was gewoon perfect. Ik heb nog geen player gevonden die dit benadert.
Overigens, ik heb op m'n 'home-screen' het weer gezet. Nu regent het en dan regent het ook over je scherm heen. Inclusief 'ruitenwisser'. Flauw, maar wel leuk!
Als gratis speler vind ik zelf Songbird het beste. Als je betalen niet erg vind is poweramp de beste keus.quote:
Poweramp pro heb ik wel gratis gevonden. Winamp had ik ook al. Misschien is het wennen hoor, maar ik vind ze beide onduidelijk. Poweramp werkt met hele bestandsnamen (/Music/Playlist/D/muziek/allemuziek/poprock/anpierlewhitevelvet/hinterland/An Pierlé & White Velvet - Little by Little). Pfff! Maar, nogmaals, misschien is het wennen en misschien is het een instellingquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:42 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Als gratis speler vind ik zelf Songbird het beste. Als je betalen niet erg vind is poweramp de beste keus.
Ik gebruik zelf Poweramp ook. Je hebt een Library-functie en een Mappen-functie. Als je de Library gebruikt heb je gewoon een overzicht op basis van ID3-tags. Je kunt dan op artiesten, albums etc. je muzieklijst tonen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Poweramp pro heb ik wel gratis gevonden. Winamp had ik ook al. Misschien is het wennen hoor, maar ik vind ze beide onduidelijk. Poweramp werkt met hele bestandsnamen (/Music/Playlist/D/muziek/allemuziek/poprock/anpierlewhitevelvet/hinterland/An Pierlé & White Velvet - Little by Little). Pfff! Maar, nogmaals, misschien is het wennen en misschien is het een instelling.
SMS komt bij wel binnen, maar de ene keer wel een melding en de andere keer weer niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:59 schreef wolferl het volgende:
Ik heb exact dezelfde problemen als Stofje.
Smsjes komen bijna nooit binnen. Krijg ik een boos telefoontje, 'waarom beantwoord je mijn sms niet?' 'Ja sorry, niet binnen gehad'.
Ik zou wel een fietshouder willen hebben, en dan opladen via de dynamo. Zou dat bestaan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:56 schreef ReMcOrE het volgende:
binnenkort toch maar een autohouder kopen denk ik
Alles is te maken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:12 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik zou wel een fietshouder willen hebben, en dan opladen via de dynamo. Zou dat bestaan?
Wel een met een dynamo-slinger oplaadbare zaklamp met een usb-uitgang.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:12 schreef Farenji het volgende:
Ik zou wel een fietshouder willen hebben, en dan opladen via de dynamo. Zou dat bestaan?
Probeer voor het SMS probleem anders een andere SMS client, zoals GO SMS (werkt imo nog fijner ook en is gratis in de market te vinden). Die resets en problemen met de apps heb ik nog nooit gehad, ik zou anders even contact op nemen met HTC of je provider.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:59 schreef wolferl het volgende:
Ik heb exact dezelfde problemen als Stofje.
Smsjes komen bijna nooit binnen. Krijg ik een boos telefoontje, 'waarom beantwoord je mijn sms niet?' 'Ja sorry, niet binnen gehad'.
Soms loopt het toestel compleet vast, resetten is de enigste optie.
Rechtstreeks geluid uit telefoon is een drama, en ga niet beweren dat er niets mis mee is, want is het gewoon ruk. Pas als je oordopjes of speakers in plugt verandert het 180 graden.
Apps die uitzichzelf herstarten of gewoon afsluiten, bloed irritant.
En die batterij, elke dag opladen, je zou toch maar ergens zijn en geen oplader bij je hebben.
Verder mooi toestel.
Na wat gegoogle: ja dus!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:12 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik probeer het toch:quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:59 schreef wolferl het volgende:
Rechtstreeks geluid uit telefoon is een drama, en ga niet beweren dat er niets mis mee is, want is het gewoon ruk. Pas als je oordopjes of speakers in plugt verandert het 180 graden.
Je USB debugging moet aanstaan om Visionary te kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:51 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik krijg het niet voor elkaar om mijn HTC Desire HD te Rooten, op de 1 of andere manier werkt die Visionary niet.
Waarschijnlijk heb je Android 2.2.1, dan werkt Visionary R14 niet. Helaas.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:51 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik krijg het niet voor elkaar om mijn HTC Desire HD te Rooten, op de 1 of andere manier werkt die Visionary niet.
ik heb inderdaad, versie 2.2.1 is voor die versie een andere manier van rooten bekend?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je Android 2.2.1, dan werkt Visionary R14 niet. Helaas.
Tot op heden alleen dmv downgraden. Ik wacht ook op een andere methode.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:29 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
ik heb inderdaad, versie 2.2.1 is voor die versie een andere manier van rooten bekend?
Gewoon even downgraden van 1.73x naar 1.3x. Is niet heel lastig. Kijk hier maar even:quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:29 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
ik heb inderdaad, versie 2.2.1 is voor die versie een andere manier van rooten bekend?
Je kan er nu al 2.3 erop draaien en een gelekte versie van de nieuwe Sense. Maar als 2.3 voor HTC officieel uitkomt lijkt me dat dat ook gewoon beschikbaar komt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:45 schreef sjoemie1985 het volgende:
maar als ik hem gedowngrade heb en geroot en heb over een week komt android 2.3 kan ik hem dan gewoon naar die versie upgraden weer??
2e kwartaal, dus binnen nu en 3 maandenquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:05 schreef ukga het volgende:
wanneer komt die 2.3 eens uit? en wat zijn de verbeteringen?
ok thanksquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:03 schreef -J-D- het volgende:
[..]
2e kwartaal, dus binnen nu en 3 maanden
Verbeteringen heb ik niet bij de hand, maar kan je vast vinden door te googlen
Op papier zijn het minimale verschillen, maar ik draai nu een ROM gebaseerd op 2.3 en ik moet zeggen dat het allemaal stukken sneller en snappy'er is. Echt een hele verbetering.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:28 schreef incognitoomuch het volgende:
Hallelujah! Het enigste waar ik een klein beetje warm voor word is de bass boost en de CPU usage die naar beneden gaat.
Wat die gaming experience betreft geloof ik allemaal wel...
HTC heeft een Apeldoorn-sensor ingebouwd die op basis van je GPS-signalen bepaalt wanneer het internet afgeknepen dient te worden...quote:Op donderdag 7 april 2011 19:41 schreef robertapeldoorn het volgende:
Hey, ik meld me ook maar weer eens.
Het valt me de laatste tijd op dat ik naar een treinritje van Apeldoorn naar Zutphen mijn internet en zo nu en dan hele berijk kwijt ben.
Als ik terug kom in Apeldoorn dan doet mijn mobiel het meestal weer normaal.
Hoe zou dit komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |