abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94648763
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 14:54 schreef Syd het volgende:
Niet de hele topicreeks doorgelezen. Maar heb sinds een week dat al mijn fotos die ik maak dubbel in mijn "Gallerij" komen te staan. Echt enkel bij fotos, bij fimpjes niet.

Hoe krijg ik dit weg? :)
hey, dat probleem is nieuw voor mij :o
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_94668871
Hmm hebben jullie ook dat als je een sms krijgt, hier veel later een melding van ziet? Stront vervelend.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_94669563
quote:
Op zondag 27 maart 2011 11:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm hebben jullie ook dat als je een sms krijgt, hier veel later een melding van ziet? Stront vervelend.
De ene keer wel en de andere keer niet.
Is inderdaad héél vervelend. :(
FH 420 eev Globetrotter XL
pi_94670873
Het heeft iets te maken met het goed afsluiten van je sms. Als je na het versturen/lezen op de home toets drukt sluit 'ie de sms app niet af en blijft het scherm op de achtergrond lopen en als je sms openstaat geeft 'ie geen notificatie
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_94671003
quote:
Op zondag 27 maart 2011 13:12 schreef renwan het volgende:
Het heeft iets te maken met het goed afsluiten van je sms. Als je na het versturen/lezen op de home toets drukt sluit 'ie de sms app niet af en blijft het scherm op de achtergrond lopen en als je sms openstaat geeft 'ie geen notificatie
Oh echt?? Even op letten dan :)
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_94671767
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

hey, dat probleem is nieuw voor mij :o
Ik snap er ook niks van, kan niks vinden op internet.

Wat me wel opvalt is dat het voorval gebeurde toen ik een foto naar twitter stuurde, sindsdien heb ik dubbele fotos.
pi_94671958
Hebben beide foto's dan dezelfde naam en resolutie?
  zondag 27 maart 2011 @ 14:20:14 #38
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_94672827
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 13:49 schreef Farenji het volgende:
Hebben beide foto's dan dezelfde naam en resolutie?
Goede, thumbnails kunnen het ook zijn.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_94673841
Ze hebben inderdaad wel een andere benanming maar de resolutie is hetzelfde gebleven....Vanavond maar even een hard-reset doen.
pi_94674666
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 13:12 schreef renwan het volgende:
dat scheelt, ik doe altijd de 'terug' toets :s)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 27 maart 2011 @ 16:53:07 #41
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_94677413
Ik snap er geen reet van. -O-

Buiten de extreem slechte camera - foto's zijn niet om aan te zien - kan ik de foto's die ik gemaakt heb maar gedeeltelijk zien via de gallery. De rest moet ik via een filemanager bekijken. En dan heb ik het niet over honderden foto's, maar enkele tientallen. Iemand ook dat probleem?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 27 maart 2011 @ 17:57:01 #42
97111 ukga
Siewosie baas
pi_94679655
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:53 schreef static het volgende:
Ik snap er geen reet van. -O-

Buiten de extreem slechte camera - foto's zijn niet om aan te zien - kan ik de foto's die ik gemaakt heb maar gedeeltelijk zien via de gallery. De rest moet ik via een filemanager bekijken. En dan heb ik het niet over honderden foto's, maar enkele tientallen. Iemand ook dat probleem?
hoezo vind je de fotos niet om aan te zien?

post eens wat slechte fotos dan
  zondag 27 maart 2011 @ 20:44:17 #43
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_94686239
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 17:57 schreef ukga het volgende:

[..]

hoezo vind je de fotos niet om aan te zien?

post eens wat slechte fotos dan
Van afgelopen vrijdag (en dit is geen uitzondering; ook bij daglicht is het erg):

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 27 maart 2011 @ 21:38:22 #44
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_94689163
Fotokwaliteit heb ik al eerder over geklaagd, maargoed ik kom dan ook van Nokia af. Voor mooie foto's heb ik een DSLR, voor snelle foto's mijn mobiel.
pi_94690295
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 01:08 schreef luna1988 het volgende:
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem dat me erg irriteert. Het zit namelijk zo dat mijn e-mail die ik binnenkrijg via mijn Gmail app niet automatisch daadwerkelijk binnenkomt als iemand een email naar mij heeft gestuurd. Dus geen push. Ik moet dan dus telkens als ik wil weten of ik emails binnen heb gekregen via mijn Gmail dus mijn Gmail app openen en op vernieuwen drukken. Ik vind dit vrij irritant. Ook heb ik dit probleem met de standaard Mail app die bij de HTC Desire HD komt. Mijn hogeschool email account is met de 'Mail' app verbonden via Exchange Activesync. Verder heb ik bij de 'Mail app' bij de instellingen de updatefrequentie op Piektijden en Buiten piektijden allebei op Push-mail gezet. Helaas krijg ik hier ook geen emails automatisch meteen binnen. Ik lees dus op verschillende forums dat met de Gmail app mijn email automatisch meteen binnen zou moeten komen. Bij de 'Mail' App is dit niet het geval?
Ik heb bij instellingen --> Accounts & synchroniseren al ingesteld dat de twee apps automatisch moeten synchroniseren.

Ik wil dus zorgen dat alle twee de email accounts als push zijn ingesteld. Ik kom zelf over van een Blackberry en daar kwam alles instant binnen op het moment dat de email binnenkwam.

Waar kan het aan liggen of wat doe ik fout? Kan iemand mij helpen??
Weet je zeker dat je provider je mailabbo omgezet heeft van BB naar pushmail.
Was bij mij ook het geval, heel het abonnement omgezet behalve BB Internet. Daardoor kreeg ik de mail alleen binnen via de updatefrequentie die je ook kunt instellen.
Als dat allemaal wel klopt, check dan eens de updatefrequentie, te bereiken via je mailaccount en dan "instelingen"
  zondag 27 maart 2011 @ 23:00:33 #46
97111 ukga
Siewosie baas
pi_94694358
quote:
Op zondag 27 maart 2011 20:44 schreef static het volgende:

[..]

Van afgelopen vrijdag (en dit is geen uitzondering; ook bij daglicht is het erg):

[ afbeelding ]
fotos die je s avonds maakt, zijn idd niet de beste die ik gemaakt heb. Je moet het toestek uiterst stil houde
  maandag 28 maart 2011 @ 08:19:58 #47
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_94702313
Waarom zijn al mijn smsjes verdwenen?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_94706140
Ik begin me helaas ook meer en meer te ergeren aan de telefoon:

- binnenkomende sms'jes die niet gemeld worden. Ik lees hier dat je je apps moet afsluiten, waarom doet ie dat niet automatisch?
- muziek synchroniseert ie slecht, slechts enkele nummers van een album zet ie erop, de andere negeert ie gewoon
- sowieso muziek op deze telefoon :'). Werkelijk waardeloos.
- heel veel apps die ik nutteloos vind, die je blijkbaar met vreselijk veel moeite weg kunt halen
- apps die gewoon uitvallen of niet opstarten

En ga eigenlijk zo maar verder. Het werkt allemaal gewoon niet lekker. Spijt is een groot woord, maar echt heel blij ben ik er toch ook niet mee. En helaas dat ik het vergelijk moet maken, maar de iPhone is gewoon echt een stuk beter. Niet alleen omdat ie simpeler en overzichtelijker is, maar ook omdat het gewoon werkt en de mogelijkheden met dat ding echt een stuk ruimer zijn, ondanks Apple met z'n strenge beleid. Qua uiterlijk vind ik deze telefoon wel een stuk mooier, maar wat ie kan, nee, dat valt me erg tegen.
pi_94706221
Alle punten zijn compleet onherkenbaar voor mij :)
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_94706262
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 11:14 schreef -J-D- het volgende:
Dan zou ik graag met jou aan een tafel zitten en me laten overtuigen O+. Ik heb de hoop niet opgegeven, maar het wil gewoon niet :'(!
  Moderator maandag 28 maart 2011 @ 11:34:30 #51
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_94706951
Ik snap er niks van. Ik had een Blackberry en dus de HTC. Heb ik paar weken geleden de BB kapot laten vallen. Dus, mijn prive sim met bb abbo in de HTC gedaan. Mail werkt prima, maar komt ongeveer 20 min later binnen op mijn telefoon dan in Outlook.

De HTC is verstrekt via het werk. Aangezien het werkabbo ook data voorziet kreeg ik dus de mail van mijn werk op de HTC. Omdat die werk SIM niet meer in dat toestel zit had ik dus verwacht dat ik geen werkmail meer zou ontvangen...maar....wel dus? :{

Snap ik nou niet hoe het werkt dan? Ik begrijp wel dat ik dus op mijn prive sim ook BB internet heb, dus hij heeft wel een data verbinding, maar ik dacht dat die mail dan naar dat betreffende toestel met dat telefoonnummer erin geduwd werd. Voor mijn prive mail klopt dat wel, maar mijn werk sim zit nu in een oude niet-smartphone, en toch krijg ik mijn werk-mail binnen op mijn prive toestel.

Ik vind dat niet erg, maar ik snap nu niet meer hoe het dan wel werkt. Iemand uitleg?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_94707166
Wellicht synchroniseert je HTC niet zo vaak, moet je even instellen.
  Moderator maandag 28 maart 2011 @ 11:44:19 #53
16180 crew  CoolGuy
pi_94707278
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2011 11:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wellicht synchroniseert je HTC niet zo vaak, moet je even instellen.
Nee dat bedoel ik niet. Wat ik bedoel is; mijn werksim zit momenteel in een oud niet-smartphone toestel. Ik had verwacht dat de mail van mijn werk binnen zou komen op het toestel dat ook dat betreffende telefoon nummer heeft. Of niet binnen komt, aangezien dat toestel geen smartphone is en dus geen mail kan ophalen.

Hoe dan ook, dat werk nummer zit NIET in de HTC momenteel. In de HTC zit mijn eigen nummer, met een BB bundel. Toch komt op de HTC mijn werk-mail binnen. Dus, conclusie kan alleen maar zijn dat het niet telefoon-nummer-afhankelijk is. Maar ik snap niet hoe het dan wel werkt.
pi_94707338
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 11:44 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee dat bedoel ik niet. Wat ik bedoel is; mijn werksim zit momenteel in een oud niet-smartphone toestel. Ik had verwacht dat de mail van mijn werk binnen zou komen op het toestel dat ook dat betreffende telefoon nummer heeft. Of niet binnen komt, aangezien dat toestel geen smartphone is en dus geen mail kan ophalen.

Hoe dan ook, dat werk nummer zit NIET in de HTC momenteel. In de HTC zit mijn eigen nummer, met een BB bundel. Toch komt op de HTC mijn werk-mail binnen. Dus, conclusie kan alleen maar zijn dat het niet telefoon-nummer-afhankelijk is. Maar ik snap niet hoe het dan wel werkt.
Mail is inderdaad absoluut NIET SIM-afhankelijk, dit gaat gewoon via internet en servers. Kennelijk heb je ooit je werkmail ingesteld op de HTC en dat onthoud 'ie nu. Dus je moet dat e-mail account weggooien of even tijdelijk deactiveren.
  Moderator maandag 28 maart 2011 @ 11:51:09 #55
16180 crew  CoolGuy
pi_94707528
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2011 11:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Mail is inderdaad absoluut NIET SIM-afhankelijk, dit gaat gewoon via internet en servers. Kennelijk heb je ooit je werkmail ingesteld op de HTC en dat onthoud 'ie nu. Dus je moet dat e-mail account weggooien of even tijdelijk deactiveren.
Oh wacht...omg wat ben ik simpel zeg :') Allicht gaat het via internet, maar omdat mijn privesim ook internetverbinding heeft, en het werk-mail-account ook staat ingesteld op die HTC, komt die mail ook gewoon over dat data lijntje binnen.

Nou ja, ik vind het niet erg dat die mail binnen komt. Immers, dat is gewoon handig, ik was gewoon benieuwd naar waarom dat gebeurde :)

Overigens is op deze manier wel te merken hoe veel beter de HTC is met internet browsing. Op die BB kon dat ook, maar heel slecht. Dat BB internet is maar 384kbit/s ofzoiets, dus relatief traag, maar op die HTC voldoet dat echt prrrrrrrrrrima voor wat te surfen. Op die BB was dat werkelijk om te huilen, duurde weet niet hoe lang om een pagina te openen.
pi_94708056
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 11:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh wacht...omg wat ben ik simpel zeg :') Allicht gaat het via internet, maar omdat mijn privesim ook internetverbinding heeft, en het werk-mail-account ook staat ingesteld op die HTC, komt die mail ook gewoon over dat data lijntje binnen.

Nou ja, ik vind het niet erg dat die mail binnen komt. Immers, dat is gewoon handig, ik was gewoon benieuwd naar waarom dat gebeurde :)

Overigens is op deze manier wel te merken hoe veel beter de HTC is met internet browsing. Op die BB kon dat ook, maar heel slecht. Dat BB internet is maar 384kbit/s ofzoiets, dus relatief traag, maar op die HTC voldoet dat echt prrrrrrrrrrima voor wat te surfen. Op die BB was dat werkelijk om te huilen, duurde weet niet hoe lang om een pagina te openen.
Hahaha ach kan gebeuren toch.

Het interesseert die HTC niks wat voor'n kaart of internet 'ie heeft, als 'ie de mail maar binnen kan halen.

Trouwens, niet alleen het abonnement maakt uit qua snelheid. Ik kom van Nokia af, zelfde abonnement nog, maar de HTC wint op alle fronten qua internetsnelheid. Wellicht iets met antennes ofzo.
  maandag 28 maart 2011 @ 12:11:54 #57
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_94708229
Heb de mobiel nu een maand en ben, op de meest herkenbare klachten hier na, tevreden :) In de trein een beetje fokken zoals nu, dikke prima. Het typen was en is nog steeds een beetje wennen maar verder ben ik er over te spreken. YEAH angry birds
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  maandag 28 maart 2011 @ 12:29:15 #58
167856 Toempf
Internetheld
pi_94708738
quote:
Op maandag 28 maart 2011 08:19 schreef DuTank het volgende:
Waarom zijn al mijn smsjes verdwenen?
Jij ook al? Had vorige week hetzelfde probleem. Van het ene op het moment al mijn berichten weg. Heb nu maar Sms Backup+ geinstalleerd, dit overkomt me geen 2e keer meer :P
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_94710249
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 11:14 schreef -J-D- het volgende:
x2! :7

quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 12:29 schreef Toempf het volgende:
Heb nu maar Sms Backup+ geinstalleerd
ideale app :D gewoon eigen label in Gmail, waar je ze ook gewoon kunt lezen ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 28 maart 2011 @ 13:39:36 #60
97111 ukga
Siewosie baas
pi_94711471
iedereen komt met klachten over smsen. Sinds whatsapp op me htc heb ik geen sms meer verstuurd :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')