hey, dat probleem is nieuw voor mijquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:54 schreef Syd het volgende:
Niet de hele topicreeks doorgelezen. Maar heb sinds een week dat al mijn fotos die ik maak dubbel in mijn "Gallerij" komen te staan. Echt enkel bij fotos, bij fimpjes niet.
Hoe krijg ik dit weg?
De ene keer wel en de andere keer niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm hebben jullie ook dat als je een sms krijgt, hier veel later een melding van ziet? Stront vervelend.
Oh echt?? Even op letten danquote:Op zondag 27 maart 2011 13:12 schreef renwan het volgende:
Het heeft iets te maken met het goed afsluiten van je sms. Als je na het versturen/lezen op de home toets drukt sluit 'ie de sms app niet af en blijft het scherm op de achtergrond lopen en als je sms openstaat geeft 'ie geen notificatie
Ik snap er ook niks van, kan niks vinden op internet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hey, dat probleem is nieuw voor mij
Goede, thumbnails kunnen het ook zijn.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:49 schreef Farenji het volgende:
Hebben beide foto's dan dezelfde naam en resolutie?
dat scheelt, ik doe altijd de 'terug' toetsquote:Op zondag 27 maart 2011 13:12 schreef renwan het volgende:
Het heeft iets te maken met het goed afsluiten van je sms. Als je na het versturen/lezen op de home toets drukt sluit 'ie de sms app niet af en blijft het scherm op de achtergrond lopen en als je sms openstaat geeft 'ie geen notificatie
hoezo vind je de fotos niet om aan te zien?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:53 schreef static het volgende:
Ik snap er geen reet van.
Buiten de extreem slechte camera - foto's zijn niet om aan te zien - kan ik de foto's die ik gemaakt heb maar gedeeltelijk zien via de gallery. De rest moet ik via een filemanager bekijken. En dan heb ik het niet over honderden foto's, maar enkele tientallen. Iemand ook dat probleem?
Van afgelopen vrijdag (en dit is geen uitzondering; ook bij daglicht is het erg):quote:Op zondag 27 maart 2011 17:57 schreef ukga het volgende:
[..]
hoezo vind je de fotos niet om aan te zien?
post eens wat slechte fotos dan
Weet je zeker dat je provider je mailabbo omgezet heeft van BB naar pushmail.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:08 schreef luna1988 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik zit met een probleem dat me erg irriteert. Het zit namelijk zo dat mijn e-mail die ik binnenkrijg via mijn Gmail app niet automatisch daadwerkelijk binnenkomt als iemand een email naar mij heeft gestuurd. Dus geen push. Ik moet dan dus telkens als ik wil weten of ik emails binnen heb gekregen via mijn Gmail dus mijn Gmail app openen en op vernieuwen drukken. Ik vind dit vrij irritant. Ook heb ik dit probleem met de standaard Mail app die bij de HTC Desire HD komt. Mijn hogeschool email account is met de 'Mail' app verbonden via Exchange Activesync. Verder heb ik bij de 'Mail app' bij de instellingen de updatefrequentie op Piektijden en Buiten piektijden allebei op Push-mail gezet. Helaas krijg ik hier ook geen emails automatisch meteen binnen. Ik lees dus op verschillende forums dat met de Gmail app mijn email automatisch meteen binnen zou moeten komen. Bij de 'Mail' App is dit niet het geval?
Ik heb bij instellingen --> Accounts & synchroniseren al ingesteld dat de twee apps automatisch moeten synchroniseren.
Ik wil dus zorgen dat alle twee de email accounts als push zijn ingesteld. Ik kom zelf over van een Blackberry en daar kwam alles instant binnen op het moment dat de email binnenkwam.
Waar kan het aan liggen of wat doe ik fout? Kan iemand mij helpen??
fotos die je s avonds maakt, zijn idd niet de beste die ik gemaakt heb. Je moet het toestek uiterst stil houdequote:Op zondag 27 maart 2011 20:44 schreef static het volgende:
[..]
Van afgelopen vrijdag (en dit is geen uitzondering; ook bij daglicht is het erg):
[ afbeelding ]
Dan zou ik graag met jou aan een tafel zitten en me laten overtuigenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:14 schreef -J-D- het volgende:
Alle punten zijn compleet onherkenbaar voor mij
Nee dat bedoel ik niet. Wat ik bedoel is; mijn werksim zit momenteel in een oud niet-smartphone toestel. Ik had verwacht dat de mail van mijn werk binnen zou komen op het toestel dat ook dat betreffende telefoon nummer heeft. Of niet binnen komt, aangezien dat toestel geen smartphone is en dus geen mail kan ophalen.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wellicht synchroniseert je HTC niet zo vaak, moet je even instellen.
Mail is inderdaad absoluut NIET SIM-afhankelijk, dit gaat gewoon via internet en servers. Kennelijk heb je ooit je werkmail ingesteld op de HTC en dat onthoud 'ie nu. Dus je moet dat e-mail account weggooien of even tijdelijk deactiveren.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet. Wat ik bedoel is; mijn werksim zit momenteel in een oud niet-smartphone toestel. Ik had verwacht dat de mail van mijn werk binnen zou komen op het toestel dat ook dat betreffende telefoon nummer heeft. Of niet binnen komt, aangezien dat toestel geen smartphone is en dus geen mail kan ophalen.
Hoe dan ook, dat werk nummer zit NIET in de HTC momenteel. In de HTC zit mijn eigen nummer, met een BB bundel. Toch komt op de HTC mijn werk-mail binnen. Dus, conclusie kan alleen maar zijn dat het niet telefoon-nummer-afhankelijk is. Maar ik snap niet hoe het dan wel werkt.
Oh wacht...omg wat ben ik simpel zegquote:Op maandag 28 maart 2011 11:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Mail is inderdaad absoluut NIET SIM-afhankelijk, dit gaat gewoon via internet en servers. Kennelijk heb je ooit je werkmail ingesteld op de HTC en dat onthoud 'ie nu. Dus je moet dat e-mail account weggooien of even tijdelijk deactiveren.
Hahaha ach kan gebeuren toch.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh wacht...omg wat ben ik simpel zegAllicht gaat het via internet, maar omdat mijn privesim ook internetverbinding heeft, en het werk-mail-account ook staat ingesteld op die HTC, komt die mail ook gewoon over dat data lijntje binnen.
Nou ja, ik vind het niet erg dat die mail binnen komt. Immers, dat is gewoon handig, ik was gewoon benieuwd naar waarom dat gebeurde![]()
Overigens is op deze manier wel te merken hoe veel beter de HTC is met internet browsing. Op die BB kon dat ook, maar heel slecht. Dat BB internet is maar 384kbit/s ofzoiets, dus relatief traag, maar op die HTC voldoet dat echt prrrrrrrrrrima voor wat te surfen. Op die BB was dat werkelijk om te huilen, duurde weet niet hoe lang om een pagina te openen.
Jij ook al? Had vorige week hetzelfde probleem. Van het ene op het moment al mijn berichten weg. Heb nu maar Sms Backup+ geinstalleerd, dit overkomt me geen 2e keer meerquote:
x2!quote:Op maandag 28 maart 2011 11:14 schreef -J-D- het volgende:
Alle punten zijn compleet onherkenbaar voor mij
ideale appquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |