Lijkt me een render...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:26 schreef Blistering het volgende:
http://i.imgur.com/t6lJ7.jpg
Iemand die dit toestel wellicht herkent? Lijkt een beetje op de Desire HD, maar is 'm duidelijk niet. Kan 'm verder niet vinden
DroidReader misschien?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wie weet er een goede pdf reader? Adobe Reader onthoudt niet op welke pagina je bent gebleven... dus das best lastig om steeds te moeten onthouden.
En de maand is nog maar net begonnenquote:Op zondag 4 september 2011 15:49 schreef Skylark. het volgende:
Mijn 3G vliegt er werkelijk waar doorheen, terwijl ik niets geks doe. Ik check alleen vaak VI app, Nu app, Whatsapp, Facebook app en soms mail. YouTube doe ik zelden en ik heb thuis vaak WiFi aan, nu zit ik toch alweer op 1.7GB volgens 3G WatchDog voor deze maand. Iemand enig idee hoe dat kan?
Nee, de 19e ververst mijn abonnement geloof ik.quote:
Ik heb 3G Watchdog en Data Counter, maar die laten niet zien wat zoveel verbruikt helaas.quote:Op zondag 4 september 2011 16:09 schreef Rijstbal het volgende:
Heb je daar een app voor? Om te zien hoeveel GB je verbruikt hebt?
Wat bedoel je?quote:Op zondag 4 september 2011 16:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb 3G Watchdog en Data Counter, maar die laten niet zien wat zoveel verbruikt helaas.
Die laten alleen het algemene gebruik zien, niet welke app zoveel van mijn internet verpest.quote:
Ah zo. Ik ga het even proberen. Bedankt voor de tipquote:Op zondag 4 september 2011 16:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die laten alleen het algemene gebruik zien, niet welke app zoveel van mijn internet verpest.
Klinkt alsof je powerknopje lam isquote:Op zondag 4 september 2011 21:18 schreef Little_Acorn het volgende:
Sinds vandaag gaat m'n Desire HD spontaan aan vanuit stand-by stand. Ook komt het keuzeschermpje uitschakelen/vliegmodus/opnieuw starten om de haverklap in beeld. Wat kan er aan de hand zijn? Heb dit wel eens eerder gehad maar dat is toen spontaan weer over gegaan.
Watchdog Pro kan dat wel.quote:Op zondag 4 september 2011 16:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die laten alleen het algemene gebruik zien, niet welke app zoveel van mijn internet verpest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |