Sommige weten het nog wel misschien. Ik was het met die mega barst in het scherm na het laten vallen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:31 schreef ReMcOrE het volgende:
http://www.facebook.com/#!/htcdesirehd
Android 4.0 (Ice Cream Sandwich) voor de DHD?
Aaah, zonde man!quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:42 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Sommige weten het nog wel misschien. Ik was het met die mega barst in het scherm na het laten vallen.
Destijds laten maken, en zojuist tik ik hem van tafel af.... en weer kapot
Scherm kapot, en de oplader past er niet goed meer in.
Dat gaat een nieuwe telefoon worden
Wat heb jij op de vloer liggen, diamant spiezen ofzoquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:42 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Sommige weten het nog wel misschien. Ik was het met die mega barst in het scherm na het laten vallen.
Destijds laten maken, en zojuist tik ik hem van tafel af.... en weer kapot
Scherm kapot, en de oplader past er niet goed meer in.
Dat gaat een nieuwe telefoon worden
Nee, viel op de rand van de stoelpoot.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat heb jij op de vloer liggen, diamant spiezen ofzo
En wat als je gewoon copy/paste doetquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:33 schreef static het volgende:
Je kunt inderdaad alleen alles backuppen als je geroot hebt.
Handig, thanks!quote:Op zondag 4 maart 2012 16:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Er is eventueel nog een speciale applicatie voor, SyncmyPix.
Same here!quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik word er schijtziek van dat mijn telefoon elke keer vastloopt als ik gebeld word en ik de toetsblokkering aan heb staan. HTC kan wel roepen dat het aan de simkaart ligt maar ik heb het met elke simkaart. Ik neem aan dat ik niet de enige ben met dit probleem? Het gebeurt pas sinds de laatste Sense update.
Wtf die knip je toch zelf?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:32 schreef KabulCuisine het volgende:
Waar kan je leuke ringtones voor HTC downloaden
Ik rip nu alleen maar songtracks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |