Na de update van mijn Desire HD naar 2.3.5 met Sense 3.0 heb ik vaak problemen met mijn toestel. Het is gerelateerd aan de SD kaart (en de update), dat staat vast. Stel, ik sluit mijn telefoon aan mijn pc en ik gebruik hem een paar minuten als diskdrive en dan begint die om de 5 minuten te rebooten.
Ik moet dan mijn accu en SD kaart uithalen, even wachten en weer erin stoppen. Dan maar hopen dat die weer in 1 keer weer normaal werkt. Herkent men dit? Ook een oplossing kunnen vinden? Zo ja, please tell me!
Als ik gewoon mijn SD kaart eruit haal, doet mijn telefoon weer "normaal". Maar dan kan ik natuurlijk niet al mijn app's gebruiken.
Ik ben op zich heel erg blij met Sense, beste schil die er momenteel is (met enkele verbeterpunten). Beter dan die van Samsung en LG. Maar het begint me te irriteren dat er weer na een update weer problemen zijn (2e keer al, weer een SD kaart probleem). Ik geef ze nog 1 kans (de ICS update), denk dat ik hierna anders voor een andere (merk) telefoon ga kiezen en/of een andere rom op ga gooien.
Deel je kennis, liefde en kunst, het is een manier om onsterfelijkheid te verwerven....
"He has a right to criticize, who has a heart to help" Abraham Linco
Wat is nog mooier dan dat je voor iemand iets kunt betekenen?