ik sleep geen dingen naar de ring, maar als je gebeld wordt en je de telefoon wilt opnemen ( terwijl hij op lockscreen staat) moet je de ring toch naar het groene hoorntje slepen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Huh
Ik negeer die ring gewoon.
Waarom zou je dingen naar die ring slepen, dat deed je voor de ring toch ook niet?
Ik geef gewoon een slinger naar boven, net als vroeger?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:37 schreef ReMcOrE het volgende:
ik sleep geen dingen naar de ring, maar als je gebeld wordt en je de telefoon wilt opnemen ( terwijl hij op lockscreen staat) moet je de ring toch naar het groene hoorntje slepen?
Nee het groene horentje naar de ring!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik sleep geen dingen naar de ring, maar als je gebeld wordt en je de telefoon wilt opnemen ( terwijl hij op lockscreen staat) moet je de ring toch naar het groene hoorntje slepen?
Ja wie dat uitgevonden heeftquote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:55 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Nee het groene horentje naar de ring!
Heb ik wel als ik naar onderin m'n box scroll, maar na 2 seconden floepen de namen tevoorschijnquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:08 schreef DuTank het volgende:
Nog steeds dus niemand die last heeft van dat de sms-inbox met nummers ipv namen wordt weer gegeven?
Of iemand die er een oplossing voor heeft.
Mmh, hier maar bij 2 contacten, geen ideeeee waarom.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Bij mijn Whatsapp staan netjes alle foto's?
Vannacht geïnstalleerd, werkt echt lekker! Al zitter er wel een paar bugs in.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zie net dat Virtuous Quattro RC2 uit is op XDA, waarbij alles (inclusief camera) werkt.
[ afbeelding ]
Werkt de browser lekker? Al eens gesurfd naar dit forum?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:37 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Vannacht geïnstalleerd, werkt echt lekker! Al zitter er wel een paar bugs in.
Voor mensen die de nieuwste versie hebben van HTC, gebruik http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=952352 voor root/s-off/CWM. Ik moest hem 2 keer uitvoeren, 1 keer om te downgraden, en 1 keer voor root/s-off/CWM. Ging best snel en probleemloos, zorg wel dat je de handleiding goed leest.
Bij mij niet 1,. ik snap er niets van.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Bij mijn Whatsapp staan netjes alle foto's?
Goed, behalve dat alle contactkoppelingen nu weg zijn, het helpt ook niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:21 schreef Fendy het volgende:
[..]
Bij mij niet 1,. ik snap er niets van.
Zou het een idee zijn om het er eens helemaal af te knallen en dan opnieuw te installeren?
True, true. Ik ben ook terug naar Android Revolution HD 6.3.1.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:00 schreef Ludacriss het volgende:
Veel bugs nog hoor. Terug naar revolution. Draait tot nu toe, toch het best.
Nice! Heb je een bepaald thema? Ik draai nu Launcherpro en WIdgetlocker maar wil hier vanaf gaan stappen omdat er bijna geen support meer is voor launcherpro.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
True, true. Ik ben ook terug naar Android Revolution HD 6.3.1.
Ik gebruik Go Launcher EX als launcher en GO Locker voor mijn lockscreen.
[ afbeelding ].
https://market.android.co(...)creenlock.theme.dark.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:02 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Nice! Heb je een bepaald thema? Ik draai nu Launcherpro en WIdgetlocker maar wil hier vanaf gaan stappen omdat er bijna geen support meer is voor launcherpro.
Doen! Is met de ace tutorial zo gedaan. Let er wel op dat je een back up maakt van je gegevens voor je het root (agenda, whatsapp, etc).quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:20 schreef ukga het volgende:
Ik denk dat ik maar me HTC ga rooten. ik baal echtd at ie zo traag is geworden sinds HTC sense 3.0
ik probeer hem te rooten volgens dit filmpje van xdadevelopers;quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:33 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Doen! Is met de ace tutorial zo gedaan. Let er wel op dat je een back up maakt van je gegevens voor je het root (agenda, whatsapp, etc).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |