Die was toch alleen voor locations?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:43 schreef ukga het volgende:
heb gister een 'toepassing update' gehad of zo iets. nu doet met htc het wel weer wat vlotter meot ik zeggen
Bij mij blijft die op installeren hangen :S Ook reboot helpt niet. Heb ik wel weer.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:43 schreef ukga het volgende:
heb gister een 'toepassing update' gehad of zo iets. nu doet met htc het wel weer wat vlotter meot ik zeggen
Hmpf... Dat is echt irritant. Ik kwam er pas vanaf toen ik switchte van ROM.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:18 schreef Triggershot het volgende:
Om de 5 minuten start bij mij HTC Locations / navigatie constant op met Gingerbread.
Updates verwijderen, app geforceerd sluiten, taskmanager etc niets heeft geholpen. De app vraagt om een licentie en vrijwaring constant.
Iemand enig idee hoe ik er van af kom?
quote:Op zondag 18 september 2011 19:53 schreef zarGon het volgende:
Ik heb de laatste tijd een raar probleem. Wanneer ik een oproep beantwoord of bel, wordt de speakerfunctie automatisch aangezet. Dit probleem had ik bij Virtuous Unity (2.37) en heb het nu bij Android Revolution HD (6.1.0).
Ik ben vandaag geswitched van Virtuous Unity naar Android Revolution HD (onder andere door de speakerfunctieprobleem die ik hierboven heb beschreven). En nu start de Navigation (van HTC, niet van Google) automatisch wanneer ik de telefoon aanzet. Hebben meer mensen hier last van?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Had dus twee problemen:
• Speakerfunctie werd automatisch aangezet.
• Bij het opstarten van de telefoon én tussendoor werd Locations (navigatie van HTC) geopend/geladen.
Gisteren een andere ROM geïnstalleerd, had beide problemen nog. Super Wipe (van Android Revolution HD) gedraaid, daarna een andere ROM geïnstalleerd. Probleem 1 is opgelost, het tweede probleem komt nog steeds voor.
Irri-fucking-tant.
Is al veel langer gaande dus, je zou denken dat HTC het ondertussen wel zou fixen, maar nope, niks gelukt tot nu toe. Mijne is tevens niet geroot dus ander rom momenteel niet echt een optie.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hmpf... Dat is echt irritant. Ik kwam er pas vanaf toen ik switchte van ROM.
[..]
[..]
Weet ik, ik had het probleem rond de tweede helft van september. We zijn al zo'n 3,5 maand verder en heeft HTC inderdaad nog niets gefixt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is al veel langer gaande dus, je zou denken dat HTC het ondertussen wel zou fixen, maar nope, niks gelukt tot nu toe. Mijne is tevens niet geroot dus ander rom momenteel niet echt een optie.
Idd, ik twijfel zelfs of een factory reset enig oplossing zal bieden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet ik, ik had het probleem rond de tweede helft van september. We zijn al zo'n 3,5 maand verder en heeft HTC inderdaad nog niets gefixt..
Sterkte. Dat meen ik. Het is zeer irritant.
* svann klopt meequote:Op zaterdag 24 december 2011 17:24 schreef ReMcOrE het volgende:
hier nog niks versleten qua kabels en lader, ook nog een volledig intact scherm
* ReMcOrE klopt af
Ik zit aan mijn derde kabel.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:06 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik heb al 1 usb-kabel en 2 autoladers versleten[ afbeelding ]
iemand hier ook last van?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:48 schreef DuTank het volgende:
Waarom zijn mijn smsjes in de (inbox)lijst weergegeven met het nummer, ipv de naam?
Dus:
- fototje
- nummer
- eerste 2 regels vd sms
Niemand? Heb er ook last vanquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:29 schreef renwan het volgende:
Iemand nog handige tips om je sd op te ruimen? Mijne is bijna vol maar heb eigenlijk geen idee wat wel en niet weg kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |