thanks! Volgens mij werkt hetquote:Op maandag 19 december 2011 08:54 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Even account verwijderen, en opnieuw inloggen
Ja wat een ellende.. ik heb hier exact hetzelfde.. als ik gebeld word en het groene opneem knopje naar de circel sleep klapt het phone proces eruit en mag de pincode weer worden ingevoerd.quote:Op zondag 18 december 2011 23:23 schreef DuTank het volgende:
Ik heb sinds de update wel wat gezeik...
- die nieuwe FB app laadt niks als ik op wifi zit
- mn simkaart klapt er (softwarematig) eruit ofzo als iemand mij belt en ik sleep de opneem-knop naar dat cirkeltje
Al een reset naar de factory settings geprobeerd?quote:Op maandag 19 december 2011 10:01 schreef YoopY het volgende:
[..]
Ja wat een ellende.. ik heb hier exact hetzelfde.. als ik gebeld word en het groene opneem knopje naar de circel sleep klapt het phone proces eruit en mag de pincode weer worden ingevoerd.
Echt zoooo klote!
Al iemand met een oplossing hiervoor?
Widget? Misschien ff een keer verwijderen en weer terug zetten?quote:Op maandag 19 december 2011 23:16 schreef Bravebart het volgende:
Meer mensen een agenda die constant op "Laden..." staat? Ik word er een beetje kriegel van
Nope, werkt niet. Maar misschien ligt het aan de live-feed van die agenda, dat dat niet helemaal lekker looptquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Widget? Misschien ff een keer verwijderen en weer terug zetten?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:44 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Jahoor, het bewijs dat mijn Desire HD een val van 1,5 meter niet echt overleefd. Scherm helemaal naar de klote
Uit mijn jaszak gevallenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:01 schreef RPG het volgende:
Als dat jouw foon is: WTF heb je er mee gedaan ?
Ja, gelukkig wel nogquote:Op donderdag 22 december 2011 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
RIP.
Reageert het scherm wel op aanrakingen of niet?
Sterkte.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn USB-kabel ging net dood.
Ik heb al 1 usb-kabel en 2 autoladers versletenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn USB-kabel ging net dood.
Dankje,quote:
Jeetje.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:06 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik heb al 1 usb-kabel en 2 autoladers versleten[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |