`quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:44 schreef ReMcOrE het volgende:
de eerste keer dat ik gebeld werd, na de update van Sense, sleepte ik de ring naar opnemen en toen liep de telefoon wel ff vast... sindsdien geen last meer van gehad, ook niet van andere problemen zoals hier beschreven
telefoon bevalt nog steeds errug goed
Ik zie net dat Virtuous Quattro RC2 uit is op XDA, waarbij alles (inclusief camera) werkt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:13 schreef zarGon het volgende:
Draait er hier iemand al een ICS based ROM trouwens? Kom er een aantal tegen op XDA, maar geen enkele is nog volledig functioneel (camera werkt nog niet).
Heb nu Virtuous Unity 2.39 draaien (GB), maar deze ROM is nu wel saai en eentonig geworden.
Ik neem even aan dat je niets hebt gewijzigd aan je telefoon (root en custom ROM).quote:
Ahh okequote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik neem even aan dat je niets hebt gewijzigd aan je telefoon (root en custom ROM).
Jij gebruikt ook een ROM op je telefoon, de ROM van HTC (de standaard ROM).
Er zijn een aantal zaken wat ik niet zo leuk vind aan de standaard ROM, zoals niet alle apps kunnen verwijderen en heel lang wachten op updates.
De ROM waar ik het over heb draait Ice Cream Sandwich (Android 4.0), terwijl de standaard ROM Gingerbread (Android 2.3) draait.
ja, zo denk ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahh oke![]()
Ik durf er niets aan te veranderen.Straks verpruts ik het ofzo.
Ah, ik ben dus niet de enigequote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahh oke![]()
Ik durf er niets aan te veranderen.Straks verpruts ik het ofzo.
Ook wel eens een gesprek geweigerd met de ring? Bij mij hangt mijn telefoon dan en blijft ie onophoudelijk overgaan tot ik de batterij eruit haal...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:44 schreef ReMcOrE het volgende:
de eerste keer dat ik gebeld werd, na de update van Sense, sleepte ik de ring naar opnemen en toen liep de telefoon wel ff vast... sindsdien geen last meer van gehad, ook niet van andere problemen zoals hier beschreven
telefoon bevalt nog steeds errug goed
Ziet er leuk uit, ICS, maar werkt nog niet vloeiend. Gelukkig bestaat ROM Manager waarmee je de huiudige ROM mee kan back-uppen. Binnen vijf minuten terug naar hoe het was.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zie net dat Virtuous Quattro RC2 uit is op XDA, waarbij alles (inclusief camera) werkt.
[ afbeelding ]
Waarom gebruik je die ring om dingen te slepen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:39 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ook wel eens een gesprek geweigerd met de ring? Bij mij hangt mijn telefoon dan en blijft ie onophoudelijk overgaan tot ik de batterij eruit haal...
Wat unlock je daar eigenlijk precies mee? De bootloader, natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:23 schreef Triggershot het volgende:
Is er ergens een handige tutorial om 4.0 op te zetten, nadat je het bootloader hebt geunlockt via HTC?
Nou ja dat is ook weer zoiets, ik ben alle stappen nagegaan, hij heeft wat geupdate enzo, maar hoe merk je dat of het idd geunlocked is?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat unlock je daar eigenlijk precies mee? De bootloader, natuurlijk.. Als je S-OFF hebt, kun je geloof ik gewoon aan de gang zoals bij elke custom ROM... denk ik.
Het is meer: de uitknop heel even indrukken (klikje) en dan meteen de home.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:28 schreef zarGon het volgende:
Uit-knop ingedrukt houden en dan op de Home-knop drukken.
Uitknop inhouden en op home drukken werkt gewoon hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:29 schreef svann het volgende:
Orginele manier om een nieuwe functie te ontdekken.![]()
Ik ben erg blij met die screencap-functie.
Maar dat lockscreen met ring zou ik graag weer inwisselen voor de vorige versie.
[..]
Het is meer: de uitknop heel even indrukken (klikje) en dan meteen de home.
Luistert nogal nauw.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:29 schreef svann het volgende:
Maar dat lockscreen met ring zou ik graag weer inwisselen voor de vorige versie.
gesprek werd bij de enige vastloper na het ring slepen wel beëindigd volgens mij, maar telefoon bleef verder niet hangen ofzo...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:39 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ook wel eens een gesprek geweigerd met de ring? Bij mij hangt mijn telefoon dan en blijft ie onophoudelijk overgaan tot ik de batterij eruit haal...
jij hebt een pincode, of geen beveiliging wat dat betreft?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:27 schreef APK het volgende:
Ik snap het probleem met die ring niet.
De vorige versie had geen ring en toen deed ik ook nooit iets met het lockscreen.
Huhquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:32 schreef ReMcOrE het volgende:
jij hebt een pincode, of geen beveiliging wat dat betreft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |