`quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:44 schreef ReMcOrE het volgende:
de eerste keer dat ik gebeld werd, na de update van Sense, sleepte ik de ring naar opnemen en toen liep de telefoon wel ff vast... sindsdien geen last meer van gehad, ook niet van andere problemen zoals hier beschreven
telefoon bevalt nog steeds errug goed
Ik zie net dat Virtuous Quattro RC2 uit is op XDA, waarbij alles (inclusief camera) werkt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:13 schreef zarGon het volgende:
Draait er hier iemand al een ICS based ROM trouwens? Kom er een aantal tegen op XDA, maar geen enkele is nog volledig functioneel (camera werkt nog niet).
Heb nu Virtuous Unity 2.39 draaien (GB), maar deze ROM is nu wel saai en eentonig geworden.
Ik neem even aan dat je niets hebt gewijzigd aan je telefoon (root en custom ROM).quote:
Ahh okequote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik neem even aan dat je niets hebt gewijzigd aan je telefoon (root en custom ROM).
Jij gebruikt ook een ROM op je telefoon, de ROM van HTC (de standaard ROM).
Er zijn een aantal zaken wat ik niet zo leuk vind aan de standaard ROM, zoals niet alle apps kunnen verwijderen en heel lang wachten op updates.
De ROM waar ik het over heb draait Ice Cream Sandwich (Android 4.0), terwijl de standaard ROM Gingerbread (Android 2.3) draait.
ja, zo denk ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahh oke![]()
Ik durf er niets aan te veranderen.Straks verpruts ik het ofzo.
Ah, ik ben dus niet de enigequote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahh oke![]()
Ik durf er niets aan te veranderen.Straks verpruts ik het ofzo.
Ook wel eens een gesprek geweigerd met de ring? Bij mij hangt mijn telefoon dan en blijft ie onophoudelijk overgaan tot ik de batterij eruit haal...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:44 schreef ReMcOrE het volgende:
de eerste keer dat ik gebeld werd, na de update van Sense, sleepte ik de ring naar opnemen en toen liep de telefoon wel ff vast... sindsdien geen last meer van gehad, ook niet van andere problemen zoals hier beschreven
telefoon bevalt nog steeds errug goed
Ziet er leuk uit, ICS, maar werkt nog niet vloeiend. Gelukkig bestaat ROM Manager waarmee je de huiudige ROM mee kan back-uppen. Binnen vijf minuten terug naar hoe het was.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zie net dat Virtuous Quattro RC2 uit is op XDA, waarbij alles (inclusief camera) werkt.
[ afbeelding ]
Waarom gebruik je die ring om dingen te slepen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:39 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ook wel eens een gesprek geweigerd met de ring? Bij mij hangt mijn telefoon dan en blijft ie onophoudelijk overgaan tot ik de batterij eruit haal...
Wat unlock je daar eigenlijk precies mee? De bootloader, natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:23 schreef Triggershot het volgende:
Is er ergens een handige tutorial om 4.0 op te zetten, nadat je het bootloader hebt geunlockt via HTC?
Nou ja dat is ook weer zoiets, ik ben alle stappen nagegaan, hij heeft wat geupdate enzo, maar hoe merk je dat of het idd geunlocked is?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat unlock je daar eigenlijk precies mee? De bootloader, natuurlijk.. Als je S-OFF hebt, kun je geloof ik gewoon aan de gang zoals bij elke custom ROM... denk ik.
Het is meer: de uitknop heel even indrukken (klikje) en dan meteen de home.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:28 schreef zarGon het volgende:
Uit-knop ingedrukt houden en dan op de Home-knop drukken.
Uitknop inhouden en op home drukken werkt gewoon hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:29 schreef svann het volgende:
Orginele manier om een nieuwe functie te ontdekken.![]()
Ik ben erg blij met die screencap-functie.
Maar dat lockscreen met ring zou ik graag weer inwisselen voor de vorige versie.
[..]
Het is meer: de uitknop heel even indrukken (klikje) en dan meteen de home.
Luistert nogal nauw.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:29 schreef svann het volgende:
Maar dat lockscreen met ring zou ik graag weer inwisselen voor de vorige versie.
gesprek werd bij de enige vastloper na het ring slepen wel beëindigd volgens mij, maar telefoon bleef verder niet hangen ofzo...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:39 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ook wel eens een gesprek geweigerd met de ring? Bij mij hangt mijn telefoon dan en blijft ie onophoudelijk overgaan tot ik de batterij eruit haal...
jij hebt een pincode, of geen beveiliging wat dat betreft?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:27 schreef APK het volgende:
Ik snap het probleem met die ring niet.
De vorige versie had geen ring en toen deed ik ook nooit iets met het lockscreen.
Huhquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:32 schreef ReMcOrE het volgende:
jij hebt een pincode, of geen beveiliging wat dat betreft?
ik sleep geen dingen naar de ring, maar als je gebeld wordt en je de telefoon wilt opnemen ( terwijl hij op lockscreen staat) moet je de ring toch naar het groene hoorntje slepen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Huh
Ik negeer die ring gewoon.
Waarom zou je dingen naar die ring slepen, dat deed je voor de ring toch ook niet?
Ik geef gewoon een slinger naar boven, net als vroeger?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:37 schreef ReMcOrE het volgende:
ik sleep geen dingen naar de ring, maar als je gebeld wordt en je de telefoon wilt opnemen ( terwijl hij op lockscreen staat) moet je de ring toch naar het groene hoorntje slepen?
Nee het groene horentje naar de ring!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik sleep geen dingen naar de ring, maar als je gebeld wordt en je de telefoon wilt opnemen ( terwijl hij op lockscreen staat) moet je de ring toch naar het groene hoorntje slepen?
Ja wie dat uitgevonden heeftquote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:55 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Nee het groene horentje naar de ring!
Heb ik wel als ik naar onderin m'n box scroll, maar na 2 seconden floepen de namen tevoorschijnquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:08 schreef DuTank het volgende:
Nog steeds dus niemand die last heeft van dat de sms-inbox met nummers ipv namen wordt weer gegeven?
Of iemand die er een oplossing voor heeft.
Mmh, hier maar bij 2 contacten, geen ideeeee waarom.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Bij mijn Whatsapp staan netjes alle foto's?
Vannacht geïnstalleerd, werkt echt lekker! Al zitter er wel een paar bugs in.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zie net dat Virtuous Quattro RC2 uit is op XDA, waarbij alles (inclusief camera) werkt.
[ afbeelding ]
Werkt de browser lekker? Al eens gesurfd naar dit forum?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:37 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Vannacht geïnstalleerd, werkt echt lekker! Al zitter er wel een paar bugs in.
Voor mensen die de nieuwste versie hebben van HTC, gebruik http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=952352 voor root/s-off/CWM. Ik moest hem 2 keer uitvoeren, 1 keer om te downgraden, en 1 keer voor root/s-off/CWM. Ging best snel en probleemloos, zorg wel dat je de handleiding goed leest.
Bij mij niet 1,. ik snap er niets van.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Bij mijn Whatsapp staan netjes alle foto's?
Goed, behalve dat alle contactkoppelingen nu weg zijn, het helpt ook niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:21 schreef Fendy het volgende:
[..]
Bij mij niet 1,. ik snap er niets van.
Zou het een idee zijn om het er eens helemaal af te knallen en dan opnieuw te installeren?
True, true. Ik ben ook terug naar Android Revolution HD 6.3.1.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:00 schreef Ludacriss het volgende:
Veel bugs nog hoor. Terug naar revolution. Draait tot nu toe, toch het best.
Nice! Heb je een bepaald thema? Ik draai nu Launcherpro en WIdgetlocker maar wil hier vanaf gaan stappen omdat er bijna geen support meer is voor launcherpro.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
True, true. Ik ben ook terug naar Android Revolution HD 6.3.1.
Ik gebruik Go Launcher EX als launcher en GO Locker voor mijn lockscreen.
[ afbeelding ].
https://market.android.co(...)creenlock.theme.dark.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:02 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Nice! Heb je een bepaald thema? Ik draai nu Launcherpro en WIdgetlocker maar wil hier vanaf gaan stappen omdat er bijna geen support meer is voor launcherpro.
Doen! Is met de ace tutorial zo gedaan. Let er wel op dat je een back up maakt van je gegevens voor je het root (agenda, whatsapp, etc).quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:20 schreef ukga het volgende:
Ik denk dat ik maar me HTC ga rooten. ik baal echtd at ie zo traag is geworden sinds HTC sense 3.0
ik probeer hem te rooten volgens dit filmpje van xdadevelopers;quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:33 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Doen! Is met de ace tutorial zo gedaan. Let er wel op dat je een back up maakt van je gegevens voor je het root (agenda, whatsapp, etc).
die staan allemaal op de SDkaart. En die heeft ruimte genoegquote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Foto's, filmpjes en muziek eraf gooien.
Ik denk dat er dan een vinger voor de sensor zat. Zodra de foon tegen je oor gaat, gaat het scherm op zwart, en kan je gewoon bellen.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:09 schreef ReMcOrE het volgende:
vorige week toevallig weer dat rare, met opnemen...
ring naar het groene hoorntje en toen nam hij wel op, maar schoot gelijk naar zwart lockscreen. dus ik beveiliging eraf, bleek dat het gesprek al wel liep
thanks, ff onthouden voor de volgende beller!quote:Op maandag 30 januari 2012 20:21 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan een vinger voor de sensor zat. Zodra de foon tegen je oor gaat, gaat het scherm op zwart, en kan je gewoon bellen.
welkomquote:Op zondag 5 februari 2012 21:38 schreef Brentmeister het volgende:
Sinds deze week ook eigenaar van een HD dus ik ga hier even meelezen
Ik heb hetzelfde. Misschien collectief zeiken richting HTC?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja ik ondervind ook nog steeds problemen als ik gebeld wordt met de toetsblokkering aan, dan loopt Sense vast en is 'ie de simkaart kwijt. Wat is wijsheid?
Kleine zoektocht op twitter leert inderdaad dat veel mensen er last van hebben. In ieder geval HTC NL een tweet gestuurd, maar ik verwacht er niets van...quote:Op maandag 6 februari 2012 11:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Neem aan dat wij niet de enige zijn die dit hebben, ik vind het ook zo raar dat er nog geen oplossing voor is.
Ben benieuwd. Ik ga straks een googlen voor oplossingne.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:37 schreef Fendy het volgende:
[..]
Kleine zoektocht op twitter leert inderdaad dat veel mensen er last van hebben. In ieder geval HTC NL een tweet gestuurd, maar ik verwacht er niets van...
Ik heb net geprobeerd mijn simkaart even schoon te maken enzo en telefoon opnieuw opgestart, belde mezelf net bij wijze van test en het liep niet vast. Ik houd jullie op de hoogte of het nu opgelost isquote:Op maandag 6 februari 2012 15:23 schreef Fendy het volgende:
De HTC helpdesk zegt dat ik een nieuwe simkaart moet proberen omdat ie al 4 jaar oud is. Mijn wedervraag was natuurlijk of de softwareupdate er dus voor gezorgd heeft dat de simkaart niet meer met het toestel overweg kon, schijnbaar is dat zo. Ik denk van niet, het lijkt me onlogisch...maar ja. Misschien toch maar proberen
Geen idee hoe oud mijn (vodafone) simkaart precies is, maar volgens mij heb ik hem al 2 jaar in een Sony Ericsson gehad, daarna 2 jaar in een nokia, en nu al ruim een jaar in m'n DHD.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:23 schreef Fendy het volgende:
De HTC helpdesk zegt dat ik een nieuwe simkaart moet proberen omdat ie al 4 jaar oud is. Mijn wedervraag was natuurlijk of de softwareupdate er dus voor gezorgd heeft dat de simkaart niet meer met het toestel overweg kon, schijnbaar is dat zo. Ik denk van niet, het lijkt me onlogisch...maar ja. Misschien toch maar proberen
Sommige weten het nog wel misschien. Ik was het met die mega barst in het scherm na het laten vallen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:31 schreef ReMcOrE het volgende:
http://www.facebook.com/#!/htcdesirehd
Android 4.0 (Ice Cream Sandwich) voor de DHD?
Aaah, zonde man!quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:42 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Sommige weten het nog wel misschien. Ik was het met die mega barst in het scherm na het laten vallen.
Destijds laten maken, en zojuist tik ik hem van tafel af.... en weer kapot
Scherm kapot, en de oplader past er niet goed meer in.
Dat gaat een nieuwe telefoon worden
Wat heb jij op de vloer liggen, diamant spiezen ofzoquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:42 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Sommige weten het nog wel misschien. Ik was het met die mega barst in het scherm na het laten vallen.
Destijds laten maken, en zojuist tik ik hem van tafel af.... en weer kapot
Scherm kapot, en de oplader past er niet goed meer in.
Dat gaat een nieuwe telefoon worden
Nee, viel op de rand van de stoelpoot.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat heb jij op de vloer liggen, diamant spiezen ofzo
En wat als je gewoon copy/paste doetquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:33 schreef static het volgende:
Je kunt inderdaad alleen alles backuppen als je geroot hebt.
Handig, thanks!quote:Op zondag 4 maart 2012 16:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Er is eventueel nog een speciale applicatie voor, SyncmyPix.
Same here!quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik word er schijtziek van dat mijn telefoon elke keer vastloopt als ik gebeld word en ik de toetsblokkering aan heb staan. HTC kan wel roepen dat het aan de simkaart ligt maar ik heb het met elke simkaart. Ik neem aan dat ik niet de enige ben met dit probleem? Het gebeurt pas sinds de laatste Sense update.
Wtf die knip je toch zelf?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:32 schreef KabulCuisine het volgende:
Waar kan je leuke ringtones voor HTC downloaden
Ik rip nu alleen maar songtracks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |