abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 november 2011 @ 12:35:26 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_104470831

Welkom in het HTC Desire HD topic!
Inleiding:

De HTC Desire HD is het nieuwste toptoestel van HTC. De telefoon heeft een krachtige acht megapixelcamera, een scherm met een grootte van 4,3 inch en een strak design.

Processor: 1Ghz Snapdragon processor met 768MB werkgeheugen
Beeldscherm: 4,3" Super LCD display 480x800 pixels met 16 mljn kleuren (capacitive)
Opslag: 1,5GB interne opslag (uitbreidbaar tot 32GB d.m.v. MicroSD
Besturingssysteem: Android 2.2 Froyo incl. HTC Sense UI en HTC fastboot
Camera: 8MP met Dual-LED flits, resolutie van 3264×2448 en 720p HD video-opname
Netwerkondersteuning: 2G en 3G, 850/900/1800/1900/2100
Connectiviteit: GPRS, EDGE, HSDPA 7.2Mbps, 3G, WiFi 802.11 b/g/n, Bluetooth 2.1 met A2DP, A-GPS en DNLA

Ondersteuning: Navigatie, Flash 10.1, digitaal compas, Google Search, Talk, Maps, Goggles, Gmail, Picasso, Youtube, Facebook, Flickr, Twitter, push E-mail, Features Stereo FM radio met RDS, accelerometer, proximity sensor, HTCsense.com ondersteuning

Audio ondersteuning: Mp3, WMA, WAV, AAC+, Dolby Mobile
Video ondersteuning: H.263, H.264, Mp4, WMV
Aansluitingen: MicroUSB 2.0, 3.5mm Jackplug

Afmetingen: 123x68x12mm
Gewicht: 164 gram
Kleuren: Bruin (donker)
Accu: 1230 mAh Li-ion

Foto's:

]

Pluspunten:
Groot scherm
HTC Sense
Snelheid
Uiterlijk
Bouwkwaliteit
Android

Minpunten:
Accuduur
Grootte niet voor iedereen weggelegd.

Hele uitgebreide review (14 pagina's):

http://www.techradar.com/(...)ire-hd-717295/review

Full YouTube review:

Een beest van een auto opgenomen met een beest van een telefoon:

Full benchmark:

Swype voor HTC Desire HD
http://www.maarten.es/swype/Swype_2.6.47.11856_WVGA.apk

Informatieve sites:

http://www.htcdesire-hd.nl/
http://www.androidworld.n(...)tellen/htc-desire-hd
http://tweakers.net/revie(...)id-in-het-groot.html
http://www.appbrain.com/user/martinbl/apps-on-the-desire-hd

Update
Sinds een week of wat is de officiële 2.3 versie te gebruiken op je Desire HD.
Om hem te updaten ga je naar:
Instellingen - Over de telefoon - Software Updates.
En dan "Nu controleren", en soms schijnt het te helpen als je het vinkje bij de geplande controle aan/uit zet.

Openingspost
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/HTC_Desire_HD
Klik eerst op 'Bewerken' en kopieer dan pas de OP.

Vorige delen:

#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 17 november 2011 @ 12:35:47 #2
15080 static
pi_104470838
Iemand een suggestie voor een programma - hoeft niet gratis te zijn - waarmee ik werkelijk álles kan backupen en restoren na een factory reset? Heb een onoplosbaar probleem dus een factory reset is noodzakelijk.

Denk hierbij aan contacten, apps, app data (bank zoals ABN, Rabo, etc), game instellingen en data (bijvoorbeeld Engy birds), de homepages, de widgets en instellingen op de homepages, etc.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_104471216
Titanium backup, maar helaas is hier root-toegang voor nodig. Voor zover ik weet is het niet mogelijk zonder root. Heb je nog de kans om je toestel te rooten? Je softwarematige garantie vervalt dan wel.
pi_104471661
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 17 november 2011 @ 13:57:36 #5
15080 static
pi_104473870
quote:
Ja, de reviews zijn geweldig. :P

quote:
Fail.
by iJames– September 22, 2011
Went from Froyo to Gingerbread. Tried to reload backed up Applications... Croaks and reboots. There goes hours of setting up my apps again... And no documentation to speak of... And it's hideous... My solution. If you have to search and scour the internet to find a system that only backs up a part of your phone and does it badly especially across upgrades, it's time to get an iPhone...
Very bad. Relied on it for a complete back up and backed up 1/10 ...
by Llewellyn– September 17, 2011
Very bad. Relied on it for a complete back up and backed up 1/10 things improperly. I DO NOT recommend this!! 0/5
Didn't recover apps
by Pedro– October 15, 2011
After backing everything up and trying to recover, it didn't recover the apps. Everything else seems fine.
pi_104474200
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:35 schreef static het volgende:
Iemand een suggestie voor een programma - hoeft niet gratis te zijn - waarmee ik werkelijk álles kan backupen en restoren na een factory reset? Heb een onoplosbaar probleem dus een factory reset is noodzakelijk.

Denk hierbij aan contacten, apps, app data (bank zoals ABN, Rabo, etc), game instellingen en data (bijvoorbeeld Engy birds), de homepages, de widgets en instellingen op de homepages, etc.
Wat is je onoplosbare probleem? :P.
  donderdag 17 november 2011 @ 15:50:20 #7
15080 static
pi_104477745
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat is je onoplosbare probleem? :P.
Telefoon wordt niet meer door de laptop (meerdere) herkend; kan dus alleen opladen en de SD card niet bereiken. Krijg dat schuifschermpje niet meer waar je kunt kiezen als je hem in de USB poort propt. Andere telefoons wel (zelfde model), deze niet, ook niet met andere kabels en ook niet met andere laptops.

HTC komt er niet meer uit en adviseert een factory reset (iets wat ik lang niet heb willen doen), maar ze weten het gewoon niet meer; we zijn al een maand of 3 bezig, en hebben zo'n beetje van alles geprobeerd.

Nu adviseren ze hem om hem maar op te sturen, maar ben bijna nooit in Nederland en weet eigenlijk nooit ver vantevoren waar ik wél ben.
pi_104477779
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:50 schreef static het volgende:

[..]

Telefoon wordt niet meer door de laptop (meerdere) herkend; kan dus alleen opladen en de SD card niet bereiken. Krijg dat schuifschermpje niet meer waar je kunt kiezen als je hem in de USB poort propt. Andere telefoons wel (zelfde model), deze niet, ook niet met andere kabels en ook niet met andere laptops.

HTC komt er niet meer uit en adviseert een factory reset (iets wat ik lang niet heb willen doen), maar ze weten het gewoon niet meer; we zijn al een maand of 3 bezig, en hebben zo'n beetje van alles geprobeerd.

Nu adviseren ze hem om hem maar op te sturen, maar ben bijna nooit in Nederland en weet eigenlijk nooit ver vantevoren waar ik wél ben.
Ongetwijfeld een domme vraag, maar via BT geprobeerd?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2011 15:51:41 ]
pi_104477860
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:50 schreef static het volgende:

[..]

Dit probleem had ik ook eens. Wel kunnen oplossen. Moment, ik zal eens kijken of ik het terug kan vinden. Was een tijdje terug, ik beloof dus niets. :P.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2011 15:54:26 ]
pi_104478110
Ik heb iets verneukt in me mobiel al een lange tijd maar vergeet elke keer het na te vragen. Ik had dus veel contacten in me contactenlijst. Toen heb ik per ongeluk op een paar dingen gedrukt en nu heb ik nog maar een paar contacten, dit is heel vervelend want nieuwe contacten zie ik ook nergens meer.

Ik wil dus al me contacten weer zien, hoe?
If not now, then when.
pi_104478270
quote:
4s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb iets verneukt in me mobiel al een lange tijd maar vergeet elke keer het na te vragen. Ik had dus veel contacten in me contactenlijst. Toen heb ik per ongeluk op een paar dingen gedrukt en nu heb ik nog maar een paar contacten, dit is heel vervelend want nieuwe contacten zie ik ook nergens meer.

Ik wil dus al me contacten weer zien, hoe?
People » [Menu-knop] » View.
  donderdag 17 november 2011 @ 16:06:18 #12
15080 static
pi_104478352
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ongetwijfeld een domme vraag, maar via BT geprobeerd?
Nee. :@

Ga ik nu meteen doen.
pi_104479109
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:53 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dit probleem had ik ook eens. Wel kunnen oplossen. Moment, ik zal eens kijken of ik het terug kan vinden. Was een tijdje terug, ik beloof dus niets. :P.
Nja, niet echt. Ik kom van alles tegen.

static, heb je al eens gehoord van MyBackup Pro? Back-upt niet letterlijk alles (eigen ervaring), maar komt best ver. De home screens en de widgets daarop worden niet goed opgeslagen. (Op zich zijn die dingen zo weer ingesteld.)

Nu ik erover nadenk, geen idee of-ie ook echt alle gegevens van programms' opslaat. Mijn telefoon is namelijk geroot, ik weet niet of dat iets uitmaakt. Mocht je telefoon geroot zijn, kun je ook een complete back-up van alles maken met ROM Manager. Je kunt dan altijd terug naar die ene staat van je telefoon.
  donderdag 17 november 2011 @ 17:06:55 #14
15080 static
pi_104480368
Om te rooten moet je geloof ik toegang hebben tot de SD en dat heb ik dus niet. Jouw suggestie van MyBackup Pro is toevallig die ik heb draaien en waar ik slechte ervaringen mee heb toen ik eerder een reset (overigens voor hetzelfde probleem) moest doen.

Net even BT geprobeerd; laptop en toestel zijn gepaird, wilde snel een bestandje overzetten om te testen, werd de verbinding verbroken en is me niet meer gelukt om ze te pairen.
pi_104626007
Ik heb even een gek technisch probleempje. Ik heb al sinds m'n aanschaf problemen met m'n oplader, dus heb ik dit weekend een nieuwe gekocht. Heerlijk O+. Voorheen moest ik de telefoon op een perfecte, nauwkeurige wijze neerleggen om de telefoon ook echt op te laden, anders deed ie het niet. Nu pakt ie 'm meteen, een verademing. Alleen... Herkent m'n computer deze oplader niet :o. Heel gek, 'onbekend USB-apparaat'. Vind ik vaag. Nu heb ik 'm oude weer gepakt en is het me -wederom door een perfecte, nauwkeurige wijze die ik nog niet verleerd ben- gelukt weer nieuwe muziek op m'n telefoon te zetten, maar handig is dat dus niet. Hoe kan dat? Technisch dus, het is in principe toch hetzelfde USB-kabeltje?
pi_104646219
ik lees echt allemaal problemen hier waar ik (gelukkig) totaal geen last van heb!

* ReMcOrE klopt guaw af :@

quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2011 13:12 schreef Stofje het volgende:
Hoe kan dat? Technisch dus, het is in principe toch hetzelfde USB-kabeltje?
de USB-kabel van mijn autohouder werkt ook niet als ik de telefoon aan de laptop hang, die is blijkbaar ingesteld dat (als hij aangesloten wordt) de telefoon gelijk in automodus gaat :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_105126459
Gebruiken jullie de Car Panel software als navigatie? Of zijn er ook andere leuke alternatieven? Ik probeer namelijk mijn premium license te kopen maar die webshop is sinds dagen niet bereikbaar.. :?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_105168529
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 08:59 schreef incognitoomuch het volgende:
Gebruiken jullie de Car Panel software als navigatie? Of zijn er ook andere leuke alternatieven? Ik probeer namelijk mijn premium license te kopen maar die webshop is sinds dagen niet bereikbaar.. :?
ik gebruik meestal een (ietwat minder legale versie van) Co Pilot Live en soms ook Google Maps :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_105299974
Ice Cream Sandwich op de Desire HD _O_
pi_105312877
Echt waar, nog niks over gelezen.
pi_105312973
pi_105313054
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:17 schreef hoogie123 het volgende:
Echt waar, nog niks over gelezen.
net gecontroleerd op updates, niks gevonden...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_105313073
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 16:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ice Cream Sandwich op de Desire HD _O_
Enkel een Beta ROM zie ik, ik wacht even tot een goed functionerende _O_
pi_105313241
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:20 schreef Markster het volgende:

[..]

Enkel een Beta ROM zie ik, ik wacht even tot een goed functionerende _O_
Hij functioneert perfect voor mij. Volledig werkende hardware-accelleratie _O_
Alleen de camera heeft kuren, maar daar kan ik mee leven.
pi_105313384
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Hij functioneert perfect voor mij. Volledig werkende hardware-accelleratie _O_
Alleen de camera heeft kuren, maar daar kan ik mee leven.
kuren, of werkt het helemaal niet?
pi_105313446
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:22 schreef Markster het volgende:

[..]

kuren, of werkt het helemaal niet?
Camera-app start wel op, maar voor de rest gebeurt er niks
pi_105313503
ow, en geen Sense :P
Ik hou van Sense O+
Draai nu Runny 4.0, dus 2.3 met sense 3.5
pi_105314540
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:24 schreef Markster het volgende:
ow, en geen Sense :P
Ik hou van Sense O+
Draai nu Runny 4.0, dus 2.3 met sense 3.5
Daar kom ik van af _O_
pi_105355670
Wat een kut update! }:|

Pff me iconen lopen vast :s en wanneer ik zeg maar scroll zie ik de iconen die op de volgende pagina staan al in beeld.

Agenda is kut! letters zijn kleiner. WIFI doet niet :(

waarom heb ik deze update geaccepteerd?

[ Bericht 59% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2011 21:50:06 ]
pi_105357141
Mooier is het er niet op geworden nee
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_105359675
Wtf, net geupdate, nu heb ik geen netwerk meer? :')

--En opeens was het weer terug, na een kwartier.

[ Bericht 17% gewijzigd door Pizzalucht op 08-12-2011 23:19:52 ]
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  donderdag 8 december 2011 @ 23:38:39 #32
6941 APK
Factual, I think.
pi_105360990
Ik wacht nog even.
Eerst een update die de sd-card sloopt en nu weer klachten? :o
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:46:21 #33
2651 svann
night-hawk
pi_105363572
Dan wacht ik ook nog maar even. :7

Systeemsoftware-update (227,16 MB)
Android 2.3.5
HTC Sense 3.0

(Nu heb ik nog Android 2.3.3 en Sense 2.1)
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:02:54 #34
15080 static
pi_105364041
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:46 schreef svann het volgende:

Systeemsoftware-update (227,16 MB)
Android 2.3.5
HTC Sense 3.0

(Nu heb ik nog Android 2.3.3 en Sense 2.1)
Dan wacht ik ook nog maar even.

Same here.
pi_105364575
De problemen van Syd heb ik echter niet, nadat mijn verbinding weer was hersteld werkte het perfect.

Menu/Iconen/Wifi/Agenda werken hier allemaal goed.
Updaten lijkt me dus best safe ;)
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:46:49 #36
2651 svann
night-hawk
pi_105364939
Deze update was er al (veel) eerder voor andere toestellen, google ik.
Hij wordt nu ook tegen de verwachting in voor 'oudere' (wtf!) toestellen uitgerold.

Hmm, zal ik dan maar?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  vrijdag 9 december 2011 @ 03:17:43 #37
2651 svann
night-hawk
pi_105365780
Niets aan de hand hoor; alles doet het nog perfect.
De kleuren van het standaard Android startscherm zijn iets verzadigder, de weer-app wat uitgebreider.
Het fotoalbum van de camera lijkt meer mogelijkheden te hebben.
Al mijn accounts en games zijn er nog, zelfs mijn wekkerinstellingen. Oh, juist ja. Trusten!
pi_105367640
quote:
Die heb ik er gisteren ook op gezet hij is best mooi.
Alleen camera doet het nog niet en ik kan op de 1 of andere manier niet inloggen op de HI server van mijn provider om mijn telefoon contacten te synchroniseren.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 9 december 2011 @ 09:29:40 #39
167856 Toempf
Internetheld
pi_105367788
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2011 03:17 schreef svann het volgende:
Niets aan de hand hoor; alles doet het nog perfect.
De kleuren van het standaard Android startscherm zijn iets verzadigder, de weer-app wat uitgebreider.
Het fotoalbum van de camera lijkt meer mogelijkheden te hebben.
Al mijn accounts en games zijn er nog, zelfs mijn wekkerinstellingen. Oh, juist ja. Trusten!
Ik heb ook nergens last van. Die weeranimaties zijn wel geniaal trouwens :D
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_105368900
Ik heb de update gisteravond geïnstalleerd. Geen centje pijn en ik ben erg te spreken over het nieuwe lockscreen (Ik heb er het weerbericht opgezet, dan zie je dus iedere keer dat je hem unlockt, die toffe animaties). Het schakelen tussen de bureaubladen lijkt wat vlotter te verlopen (maar dat kan ook komen doordat de animatie wat langer duurt).

Geen klachten qua slecht werkende camera's, en zulks.
Ik moet alleen nog even testen of ze met deze update dan eindelijk het probleem verholpen hebben dat de berichten-app over de zeik gaat als je het landscape-toetsenbord gebruikt (maar dat zal wel niet).
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 9 december 2011 @ 11:43:10 #41
15080 static
pi_105371540
Iemand nog een tip hiervoor of iemand die weet hoe het updaten precies in zijn werk gaat; in één keer downloaden en klaar, of stukje bij beetje?

Zit nu - weer eens - in een hotel en daar wordt de wifi verbinding verbroken als je enkele minuten niet actief bent (inclusief downloaden); is daar iets op te bedenken? Ik heb geen toegang tot de SD card.
pi_105374426
Nou ja, je krijgt de keuze over of hij alleen via wifi moet downloaden, of dat het ook via gegevensverbinding gaat. Als hij dan binnen is (gedownload) kan je volgens mij aangeven dat hij mag gaan installeren. Ik weet niet hoe het met je sd-kaart gaat. Ik moest zelf 200nogwat MB vrijmaken op de sd voor installatie, maar dat gaf hij ook keurig aan.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_105381614
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 11:43 schreef static het volgende:
Iemand nog een tip hiervoor of iemand die weet hoe het updaten precies in zijn werk gaat; in één keer downloaden en klaar, of stukje bij beetje?

Zit nu - weer eens - in een hotel en daar wordt de wifi verbinding verbroken als je enkele minuten niet actief bent (inclusief downloaden); is daar iets op te bedenken? Ik heb geen toegang tot de SD card.
hoe bedoel je geen toegang?
van af een laptop naar de telefoon?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:44:54 #44
15080 static
pi_105382146
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 16:30 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

hoe bedoel je geen toegang?
van af een laptop naar de telefoon?
Vanaf hier: HTC Desire HD #19 Elke dag nieuwe sores
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:59:53 #45
2651 svann
night-hawk
pi_105382737
De update gebeurt in twee aparte stappen: de download en de installatie.
Ik heb iets zien staan over het hervatten van onderbroken downloads, maar klik er gewoon op dan krijg je uitleg.
Elke stap start pas als je daar toestemming voor geeft.

Daar heb je toch geen laptop bij nodig? Alleen wifi van je telefoon.
Ik nie snap nie jouw probleem.

[ Bericht 18% gewijzigd door svann op 09-12-2011 17:09:55 ]
  vrijdag 9 december 2011 @ 17:13:51 #46
15080 static
pi_105383184
quote:
Zit nu - weer eens - in een hotel en daar wordt de wifi verbinding verbroken als je enkele minuten niet actief bent (inclusief downloaden);
  vrijdag 9 december 2011 @ 17:23:59 #47
2651 svann
night-hawk
pi_105383463
Heb je het al wel geprobeerd?
Als het hervatten van de download telkens mislukt, kun je de boel gewoon deleten.
Buiten je hotel heb je ook nergens fatsoenlijke wifi? (zolang duurt het niet)

Misschien lost deze update je probleem wel op.
  vrijdag 9 december 2011 @ 17:43:46 #48
15080 static
pi_105384118
De IT jongen heeft me een plezier gedaan en een extra wireless profiel gegeven dat meer bandbreedte heeft en mijn account actief laat voor 6 uur. Ben nu aan het downloaden en zit op 36%.

Ben benieuwd. :s)
  vrijdag 9 december 2011 @ 21:13:57 #49
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_105393715
Heb nu ook de update. Ziet er tot nu toe goed uit en alles lijkt goed te werken.... Maar...

Klopt t dat mn wallpaper niet meer mee schuift tijdens t switchen tussen homescreens? Zowel plaatjes als live wallpapers doen dat niet meer
NIEUW: Foto's!
  vrijdag 9 december 2011 @ 21:36:41 #50
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_105395274
Je kan ook http://fotadl.htc.com/OTA(...)e8wrg4nrft345usl.zip downloaden op de PC en via USB of SD in /sdcard/download zetten

Weet iemand voordelen van deze update? Ik zie alleen maar nadelen.
edit: ok, snelstarten in lockscreen is wel handig idd
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 9 december 2011 @ 21:50:48 #51
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_105396174
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 21:36 schreef HiDiHo het volgende:
Je kan ook http://fotadl.htc.com/OTA(...)e8wrg4nrft345usl.zip downloaden op de PC en via USB of SD in /sdcard/download zetten

Weet iemand voordelen van deze update? Ik zie alleen maar nadelen.
edit: ok, snelstarten in lockscreen is wel handig idd
t oogt vooral visueel wat strakker... Maar ik denk dat ik weer snel terug ga naar GoLauncher
  vrijdag 9 december 2011 @ 21:55:50 #52
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_105396529
Ik kon de lettertjes zonder bril al moeilijk lezen, maar nu :{w
en geheugenbeheer hoef ik ook niet bij snel-instellingen
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:02:11 #53
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_105396929
Doet HTC Sense het al? :P
Alleen al vanwege die HTC site zou ik geen HTC meer kopen, amateurs
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:58:07 #54
6941 APK
Factual, I think.
pi_105399873
Ik kan wel blaten dat ik nog even wacht, maar hier (Vodafoon) krijg ik nog niet eens melding dat er een update is :+
pi_105404106
Kreeg ik ook niet hoor. (Ook Vodafone.)
Ben zelf gaan kijken bij instellingen, over de telefoon, software updates.

Bij de update stond hij op WiFi, moest wel even met de instellingen rommelen voor 3G het weer deed.
De verschuivende Live achtergrond doet het idd niet meer. Wel zijn het linker- en rechterscherm nu met elkaar verbonden.
De Sense site doet echt helemaal niets. Vreemd eigenlijk. Er zijn allerlei tooltjes die ook/wel locatie en locken bieden.
pi_105408088
Hmm, kan nu ook updaten, maar als ik dit zo lees doe ik dat maar niet :').
  zaterdag 10 december 2011 @ 14:20:32 #57
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_105414461
Ik zie niks negatiefs aan de update tov de vorige versie. Zou dus ook geen reden weten om niet te updaten. :)
pi_105415099
Mijn Market is net opeens geupdate :P
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_105415468
Ik heb de laatste tijd heel erg veel problemen met netwerkverlies. Zelfs dat de telefoon vanzelf in de vliegtuigmodus springt.

Gewoon midden in een gesprek oid, vliegt mijn netwerk naar een kruisje om vervolgens meteen weer vol verbinding te krijgen.

Weet iemand waar dat aan zou kunnen liggen?
Ik heb vodafone btw.
FH 420 eev Globetrotter XL
pi_105424301
ik heb de update ook binnen en geïnstalleerd, ziet er allemaal prima uit ^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 14:43 schreef renwan het volgende:
Mijn Market is net opeens geupdate :P
ja, hier nu ook de nieuwe market :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_105427287
Bij 'applicaties beheren' is een nieuwe functie verschenen: codering inschakelen/ uitschakelen.
(Instellingen, applicaties, applicaties beheren, en dan een willekeurige applicatie aanklikken.)

Iemand enig idee wat daar de functie van is?
En hoe je dat eventueel activeert?

Staat er ergens beschreven wat er bij deze updates veranderd is?
  zaterdag 10 december 2011 @ 22:38:39 #62
97111 ukga
Siewosie baas
pi_105433108
Voor mensen met de nieuwr android/ htc sense: check je calculator

HTC, denk je dat ik blind ben ofzo?.....
pi_105440613
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 22:38 schreef ukga het volgende:
Voor mensen met de nieuwr android/ htc sense: check je calculator

HTC, denk je dat ik blind ben ofzo?.....
whehehe, net even gekeken, wat een joekels _O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 11 december 2011 @ 14:27:26 #64
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_105452131
Eindelijk screenshots maken na de nieuwste update *O*
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  zondag 11 december 2011 @ 14:34:38 #65
15080 static
pi_105452385
Hoe doe je dat?
  zondag 11 december 2011 @ 14:51:53 #66
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_105453071
Aan/uit knop en Home-knop tegelijk indrukken.
  zondag 11 december 2011 @ 16:25:30 #67
6941 APK
Factual, I think.
pi_105457080
Ik ga 'em ook maar eens binnenhalen (8>
pi_105457368
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 14:51 schreef Bravebart het volgende:
Aan/uit knop en Home-knop tegelijk indrukken.
dan gaat hij bij mij op lockscreen? :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 11 december 2011 @ 16:51:56 #69
6941 APK
Factual, I think.
pi_105458215
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 16:31 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

dan gaat hij bij mij op lockscreen? :P
Bij mij niet :+

pi_105458827
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:51 schreef APK het volgende:

[..]

Bij mij niet :+

[ afbeelding ]
just 2 be sure; home is het huisje linksonder en aan/uit-knop is die bovenop? O-)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 11 december 2011 @ 17:10:45 #71
6941 APK
Factual, I think.
pi_105459016
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 17:06 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

just 2 be sure; home is het huisje linksonder en aan/uit-knop is die bovenop? O-)
:Y

Je hoort dan ook een geluidje.
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 00:44 schreef svann het volgende:

Bij de update stond hij op WiFi, moest wel even met de instellingen rommelen voor 3G het weer deed.
3G doet het bij mij ook niet meer, hoe heb je dat weer aan de gang gekregen?
  zondag 11 december 2011 @ 17:11:16 #72
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_105459035
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 17:06 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar het kan enige oefening vereisen ;)

Kan die draaimolen als je hem unlockt ook uit trouwens? :') Ik word er helemaal gestoord van..
  zondag 11 december 2011 @ 17:13:51 #73
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_105459138
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef APK het volgende:

[..]

3G doet het bij mij ook niet meer, hoe heb je dat weer aan de gang gekregen?
Oh, die is hier nu ook stuk zie ik -O-
  zondag 11 december 2011 @ 17:16:10 #74
6941 APK
Factual, I think.
pi_105459226
quote:
11s.gif Op zondag 11 december 2011 17:13 schreef Bravebart het volgende:

Oh, die is hier nu ook stuk zie ik -O-
HTC! _O_
  zondag 11 december 2011 @ 17:19:07 #75
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_105459334
quote:
10s.gif Op zondag 11 december 2011 17:16 schreef APK het volgende:

[..]

HTC! _O_
Ja, janken dit :') Fijn als je hem ff update voordat je de deur uitstapt ofzo...
pi_105459348
Hier doet 3G het gelukkig nog :D
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_105459580
Hij is bij mij nu al een paar keer gecrasht toen ik gebeld werd en het scherm gelocked was.. SInds de nieuwe update.
Bier hier.
  zondag 11 december 2011 @ 17:33:48 #78
6941 APK
Factual, I think.
pi_105459920
Oplossing staat op Tweakers:

quote:
Mooie update, echter had ik ook na reboot geen mobiel netwerk meer.

Oplossing:

Alle Applicaties>Instellingen>Draadloos en Netwerken>Mobiele netwerken>Namen Toegangspunten> daarna als er niets staat, onderin op menu drukken, en optie Standaardinstellingen herstellen.

Kies dan je carrier "Vodafone in mijn geval"

Hopenlijk helpt dit voor anderen met hetzelfde probleem ook.
http://gathering.tweakers(...)ge/37291377#37291377
  zondag 11 december 2011 @ 17:37:40 #79
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_105460071
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 17:33 schreef APK het volgende:
Oplossing staat op Tweakers:

[..]

http://gathering.tweakers(...)ge/37291377#37291377
Heb ik net ook gedaan ja, werkt hier.
pi_105461389
ik moet dan maar ff oefenen voor die printscreen :+ en bij mij doet alles nog gewoon na de update, al is die draaimolen inderdaad ook niet echt mijn ding _O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_105474285
Woeeew screenshots!
Welkom vader renwan ^O^
  zondag 11 december 2011 @ 23:23:01 #82
2651 svann
night-hawk
pi_105477026
Eindelijk screenshots!

Aan/uitknop langzaam indrukken, zo gauw hij klikt de home aanklikken.

Is er ergens een lijstje met veranderingen/ nieuwigheden?
pi_105483016
Opnieuw opstarten duurt nu wel echt stukken langer, da's wel een beetje kut.
Zag net dat er nou ook een duidelijk taakbeheer in zit :)
Welkom vader renwan ^O^
  maandag 12 december 2011 @ 13:29:54 #84
19529 Fendy
True Spirit
pi_105490503
Wel blij met de update, Sense 3.0 draait lekker vloeiend vind ik, nieuwe features zijn ook ok. Had alleen effe wat tweakwerk met mijn werk-mail-app. (Lotus Notes Mobile)

Verder geen last gehad met uitval van 3G of wat ook...
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_105503826
Ik ben ook erg te spreken.

Draai nu een paar dagen de update met Sense 3 en ik zit nog regelmatig een kleine "wauw" te onderdrukken. Blij dat de update toch nog naar de DHD gekomen is. :)
pi_105510944
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 23:23 schreef svann het volgende:
Aan/uitknop langzaam indrukken, zo gauw hij klikt de home aanklikken.
het is mij ook gelukt :D :7
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_105524036
Vanavond via wifi even binnenhalen :)
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:22:20 #88
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_105526891
Ik mis nog steeds de instellingen voor de home-screen-transitions.

Ik wil hem niet continu laten draaien. En ik wil dat m'n achtergrond weer mee scrollt... daar gaan je leuke Live-Wallpapers :'(
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:00:06 #89
15080 static
pi_105527950
Hmmm. Geen van mijn notifications sounds (SMS enzo) doen het meer, ook niet na opnieuw instellen.
pi_105529795
Het duurt tegenwoordig enorm lang voordat de telefoon over gaat tot bellen, hij blijft heel lang hangen op "Kiezen", weet niet of het door de update komt.
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_105530815
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:03 schreef Pizzalucht het volgende:
Het duurt tegenwoordig enorm lang voordat de telefoon over gaat tot bellen, hij blijft heel lang hangen op "Kiezen", weet niet of het door de update komt.
Hmm dat probleem heb ik ook, dacht dat het aan vodafone lag.
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:04:50 #92
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_105531775
De Facebook app is trager geworden.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  dinsdag 13 december 2011 @ 14:29:28 #93
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_105534808
Gister kreeg ik een update, maar de accu was te laag. Nu kan ik de update nergens meer terug vinden, iemand een idee waar deze alsnog binnen te halen is?
  dinsdag 13 december 2011 @ 15:20:10 #94
19529 Fendy
True Spirit
pi_105536956
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 14:29 schreef wolferl het volgende:
Gister kreeg ik een update, maar de accu was te laag. Nu kan ik de update nergens meer terug vinden, iemand een idee waar deze alsnog binnen te halen is?
menu->instellingen->over de telefoon->software updates -> nu checken ofzo?
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_105542774
quote:
13s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:04 schreef Skylark. het volgende:
De Facebook app is trager geworden.
Die app is een drama, heb alle updates voor dat ding verwijderd :')
Welkom vader renwan ^O^
pi_105545990
Die calculator is verdomme lelijk zeg na de update
pi_105546009
SMS conversaties zijn dan wel weer mooier, en duidelijker
pi_105548395
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 december 2011 19:32 schreef fotostarter het volgende:
SMS conversaties zijn dan wel weer mooier, en duidelijker
het lijkt een beetje op Apple nu :P (of op Whatsapp, het is maar hoe je het bekijkt...)

maar die draaimolen kan ik nergens uitvinken, iemand enig idee? :')
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 14 december 2011 @ 01:55:15 #99
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_105563268
Na de update waren alle iconen, widgets en snelkoppelingen gewist (was volgens mij niet bij de vorige systeemupdates?).
Ook zijn er veel oude Thema's en Scene's niet meer aanwezig.
Nu heb je helaas alleen nog maar die ronde balk beneden en geen rechte meer.
Van dat lockscreen kun je wel de programma-snelkoppelingen instellen, maar niet deze weghalen.
Verder is er onder de Android-motorkap toch best wel wat veranderd, veel nuttige tweaks, ook de nieuwe Market werkt wat soepeler.
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
  donderdag 15 december 2011 @ 20:10:58 #100
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_105628869
De batterij heeft er sinds de update op 5% al geen zin meer in :') Toch eens kijken of hij te ijken valt.

En de market, pffff, wat is dat ding kakkend traag :'( Wel beter qua functionaliteit, maar traaaag...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')