abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 17 november 2011 @ 12:35:26 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_104470831


Welkom in het HTC Desire HD topic!
Inleiding:

De HTC Desire HD is het nieuwste toptoestel van HTC. De telefoon heeft een krachtige acht megapixelcamera, een scherm met een grootte van 4,3 inch en een strak design.



Processor: 1Ghz Snapdragon processor met 768MB werkgeheugen
Beeldscherm: 4,3" Super LCD display 480x800 pixels met 16 mljn kleuren (capacitive)
Opslag: 1,5GB interne opslag (uitbreidbaar tot 32GB d.m.v. MicroSD
Besturingssysteem: Android 2.2 Froyo incl. HTC Sense UI en HTC fastboot
Camera: 8MP met Dual-LED flits, resolutie van 3264×2448 en 720p HD video-opname
Netwerkondersteuning: 2G en 3G, 850/900/1800/1900/2100
Connectiviteit: GPRS, EDGE, HSDPA 7.2Mbps, 3G, WiFi 802.11 b/g/n, Bluetooth 2.1 met A2DP, A-GPS en DNLA

Ondersteuning: Navigatie, Flash 10.1, digitaal compas, Google Search, Talk, Maps, Goggles, Gmail, Picasso, Youtube, Facebook, Flickr, Twitter, push E-mail, Features Stereo FM radio met RDS, accelerometer, proximity sensor, HTCsense.com ondersteuning

Audio ondersteuning: Mp3, WMA, WAV, AAC+, Dolby Mobile
Video ondersteuning: H.263, H.264, Mp4, WMV
Aansluitingen: MicroUSB 2.0, 3.5mm Jackplug

Afmetingen: 123x68x12mm
Gewicht: 164 gram
Kleuren: Bruin (donker)
Accu: 1230 mAh Li-ion

Foto's:

]

Pluspunten:
Groot scherm
HTC Sense
Snelheid
Uiterlijk
Bouwkwaliteit
Android

Minpunten:
Accuduur
Grootte niet voor iedereen weggelegd.

Hele uitgebreide review (14 pagina's):

http://www.techradar.com/(...)ire-hd-717295/review

Full YouTube review:



Een beest van een auto opgenomen met een beest van een telefoon:


Full benchmark:


Swype voor HTC Desire HD
http://www.maarten.es/swype/Swype_2.6.47.11856_WVGA.apk

Informatieve sites:

http://www.htcdesire-hd.nl/
http://www.androidworld.n(...)tellen/htc-desire-hd
http://tweakers.net/revie(...)id-in-het-groot.html
http://www.appbrain.com/user/martinbl/apps-on-the-desire-hd

Update
Sinds een week of wat is de officiële 2.3 versie te gebruiken op je Desire HD.
Om hem te updaten ga je naar:
Instellingen - Over de telefoon - Software Updates.
En dan "Nu controleren", en soms schijnt het te helpen als je het vinkje bij de geplande controle aan/uit zet.

Openingspost
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/HTC_Desire_HD
Klik eerst op 'Bewerken' en kopieer dan pas de OP.

Vorige delen:

#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 17 november 2011 @ 12:35:47 #2
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_104470838
Iemand een suggestie voor een programma - hoeft niet gratis te zijn - waarmee ik werkelijk álles kan backupen en restoren na een factory reset? Heb een onoplosbaar probleem dus een factory reset is noodzakelijk.

Denk hierbij aan contacten, apps, app data (bank zoals ABN, Rabo, etc), game instellingen en data (bijvoorbeeld Engy birds), de homepages, de widgets en instellingen op de homepages, etc.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_104471216
Titanium backup, maar helaas is hier root-toegang voor nodig. Voor zover ik weet is het niet mogelijk zonder root. Heb je nog de kans om je toestel te rooten? Je softwarematige garantie vervalt dan wel.
pi_104471661
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 17 november 2011 @ 13:57:36 #5
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_104473870
quote:
Ja, de reviews zijn geweldig. :P

quote:
Fail.
by iJames– September 22, 2011
Went from Froyo to Gingerbread. Tried to reload backed up Applications... Croaks and reboots. There goes hours of setting up my apps again... And no documentation to speak of... And it's hideous... My solution. If you have to search and scour the internet to find a system that only backs up a part of your phone and does it badly especially across upgrades, it's time to get an iPhone...
Very bad. Relied on it for a complete back up and backed up 1/10 ...
by Llewellyn– September 17, 2011
Very bad. Relied on it for a complete back up and backed up 1/10 things improperly. I DO NOT recommend this!! 0/5
Didn't recover apps
by Pedro– October 15, 2011
After backing everything up and trying to recover, it didn't recover the apps. Everything else seems fine.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_104474200
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:35 schreef static het volgende:
Iemand een suggestie voor een programma - hoeft niet gratis te zijn - waarmee ik werkelijk álles kan backupen en restoren na een factory reset? Heb een onoplosbaar probleem dus een factory reset is noodzakelijk.

Denk hierbij aan contacten, apps, app data (bank zoals ABN, Rabo, etc), game instellingen en data (bijvoorbeeld Engy birds), de homepages, de widgets en instellingen op de homepages, etc.
Wat is je onoplosbare probleem? :P.
  donderdag 17 november 2011 @ 15:50:20 #7
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_104477745
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat is je onoplosbare probleem? :P.
Telefoon wordt niet meer door de laptop (meerdere) herkend; kan dus alleen opladen en de SD card niet bereiken. Krijg dat schuifschermpje niet meer waar je kunt kiezen als je hem in de USB poort propt. Andere telefoons wel (zelfde model), deze niet, ook niet met andere kabels en ook niet met andere laptops.

HTC komt er niet meer uit en adviseert een factory reset (iets wat ik lang niet heb willen doen), maar ze weten het gewoon niet meer; we zijn al een maand of 3 bezig, en hebben zo'n beetje van alles geprobeerd.

Nu adviseren ze hem om hem maar op te sturen, maar ben bijna nooit in Nederland en weet eigenlijk nooit ver vantevoren waar ik wél ben.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_104477779
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:50 schreef static het volgende:

[..]

Telefoon wordt niet meer door de laptop (meerdere) herkend; kan dus alleen opladen en de SD card niet bereiken. Krijg dat schuifschermpje niet meer waar je kunt kiezen als je hem in de USB poort propt. Andere telefoons wel (zelfde model), deze niet, ook niet met andere kabels en ook niet met andere laptops.

HTC komt er niet meer uit en adviseert een factory reset (iets wat ik lang niet heb willen doen), maar ze weten het gewoon niet meer; we zijn al een maand of 3 bezig, en hebben zo'n beetje van alles geprobeerd.

Nu adviseren ze hem om hem maar op te sturen, maar ben bijna nooit in Nederland en weet eigenlijk nooit ver vantevoren waar ik wél ben.
Ongetwijfeld een domme vraag, maar via BT geprobeerd?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2011 15:51:41 ]
pi_104477860
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:50 schreef static het volgende:

[..]

Telefoon wordt niet meer door de laptop (meerdere) herkend; kan dus alleen opladen en de SD card niet bereiken. Krijg dat schuifschermpje niet meer waar je kunt kiezen als je hem in de USB poort propt. Andere telefoons wel (zelfde model), deze niet, ook niet met andere kabels en ook niet met andere laptops.

HTC komt er niet meer uit en adviseert een factory reset (iets wat ik lang niet heb willen doen), maar ze weten het gewoon niet meer; we zijn al een maand of 3 bezig, en hebben zo'n beetje van alles geprobeerd.

Nu adviseren ze hem om hem maar op te sturen, maar ben bijna nooit in Nederland en weet eigenlijk nooit ver vantevoren waar ik wél ben.
Dit probleem had ik ook eens. Wel kunnen oplossen. Moment, ik zal eens kijken of ik het terug kan vinden. Was een tijdje terug, ik beloof dus niets. :P.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2011 15:54:26 ]
pi_104478110
Ik heb iets verneukt in me mobiel al een lange tijd maar vergeet elke keer het na te vragen. Ik had dus veel contacten in me contactenlijst. Toen heb ik per ongeluk op een paar dingen gedrukt en nu heb ik nog maar een paar contacten, dit is heel vervelend want nieuwe contacten zie ik ook nergens meer.

Ik wil dus al me contacten weer zien, hoe?
If not now, then when.
pi_104478270
quote:
4s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb iets verneukt in me mobiel al een lange tijd maar vergeet elke keer het na te vragen. Ik had dus veel contacten in me contactenlijst. Toen heb ik per ongeluk op een paar dingen gedrukt en nu heb ik nog maar een paar contacten, dit is heel vervelend want nieuwe contacten zie ik ook nergens meer.

Ik wil dus al me contacten weer zien, hoe?
People » [Menu-knop] » View.
  donderdag 17 november 2011 @ 16:06:18 #12
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_104478352
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ongetwijfeld een domme vraag, maar via BT geprobeerd?
Nee. :@

Ga ik nu meteen doen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_104479109
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:53 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dit probleem had ik ook eens. Wel kunnen oplossen. Moment, ik zal eens kijken of ik het terug kan vinden. Was een tijdje terug, ik beloof dus niets. :P.
Nja, niet echt. Ik kom van alles tegen.

static, heb je al eens gehoord van MyBackup Pro? Back-upt niet letterlijk alles (eigen ervaring), maar komt best ver. De home screens en de widgets daarop worden niet goed opgeslagen. (Op zich zijn die dingen zo weer ingesteld.)

Nu ik erover nadenk, geen idee of-ie ook echt alle gegevens van programms' opslaat. Mijn telefoon is namelijk geroot, ik weet niet of dat iets uitmaakt. Mocht je telefoon geroot zijn, kun je ook een complete back-up van alles maken met ROM Manager. Je kunt dan altijd terug naar die ene staat van je telefoon.
  donderdag 17 november 2011 @ 17:06:55 #14
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_104480368
Om te rooten moet je geloof ik toegang hebben tot de SD en dat heb ik dus niet. Jouw suggestie van MyBackup Pro is toevallig die ik heb draaien en waar ik slechte ervaringen mee heb toen ik eerder een reset (overigens voor hetzelfde probleem) moest doen.

Net even BT geprobeerd; laptop en toestel zijn gepaird, wilde snel een bestandje overzetten om te testen, werd de verbinding verbroken en is me niet meer gelukt om ze te pairen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_104626007
Ik heb even een gek technisch probleempje. Ik heb al sinds m'n aanschaf problemen met m'n oplader, dus heb ik dit weekend een nieuwe gekocht. Heerlijk O+. Voorheen moest ik de telefoon op een perfecte, nauwkeurige wijze neerleggen om de telefoon ook echt op te laden, anders deed ie het niet. Nu pakt ie 'm meteen, een verademing. Alleen... Herkent m'n computer deze oplader niet :o. Heel gek, 'onbekend USB-apparaat'. Vind ik vaag. Nu heb ik 'm oude weer gepakt en is het me -wederom door een perfecte, nauwkeurige wijze die ik nog niet verleerd ben- gelukt weer nieuwe muziek op m'n telefoon te zetten, maar handig is dat dus niet. Hoe kan dat? Technisch dus, het is in principe toch hetzelfde USB-kabeltje?
pi_104646219
ik lees echt allemaal problemen hier waar ik (gelukkig) totaal geen last van heb!

* ReMcOrE klopt guaw af :@

quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2011 13:12 schreef Stofje het volgende:
Hoe kan dat? Technisch dus, het is in principe toch hetzelfde USB-kabeltje?
de USB-kabel van mijn autohouder werkt ook niet als ik de telefoon aan de laptop hang, die is blijkbaar ingesteld dat (als hij aangesloten wordt) de telefoon gelijk in automodus gaat :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_105126459
Gebruiken jullie de Car Panel software als navigatie? Of zijn er ook andere leuke alternatieven? Ik probeer namelijk mijn premium license te kopen maar die webshop is sinds dagen niet bereikbaar.. :?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_105168529
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 08:59 schreef incognitoomuch het volgende:
Gebruiken jullie de Car Panel software als navigatie? Of zijn er ook andere leuke alternatieven? Ik probeer namelijk mijn premium license te kopen maar die webshop is sinds dagen niet bereikbaar.. :?
ik gebruik meestal een (ietwat minder legale versie van) Co Pilot Live en soms ook Google Maps :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_105299974
Ice Cream Sandwich op de Desire HD _O_
pi_105312877
Echt waar, nog niks over gelezen.
pi_105312973
pi_105313054
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:17 schreef hoogie123 het volgende:
Echt waar, nog niks over gelezen.
net gecontroleerd op updates, niks gevonden...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_105313073
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 16:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ice Cream Sandwich op de Desire HD _O_
Enkel een Beta ROM zie ik, ik wacht even tot een goed functionerende _O_
pi_105313241
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:20 schreef Markster het volgende:

[..]

Enkel een Beta ROM zie ik, ik wacht even tot een goed functionerende _O_
Hij functioneert perfect voor mij. Volledig werkende hardware-accelleratie _O_
Alleen de camera heeft kuren, maar daar kan ik mee leven.
pi_105313384
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Hij functioneert perfect voor mij. Volledig werkende hardware-accelleratie _O_
Alleen de camera heeft kuren, maar daar kan ik mee leven.
kuren, of werkt het helemaal niet?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')