t oogt vooral visueel wat strakker... Maar ik denk dat ik weer snel terug ga naar GoLauncherquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:36 schreef HiDiHo het volgende:
Je kan ook http://fotadl.htc.com/OTA(...)e8wrg4nrft345usl.zip downloaden op de PC en via USB of SD in /sdcard/download zetten
Weet iemand voordelen van deze update? Ik zie alleen maar nadelen.
edit: ok, snelstarten in lockscreen is wel handig idd
ja, hier nu ook de nieuwe marketquote:
whehehe, net even gekeken, wat een joekelsquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:38 schreef ukga het volgende:
Voor mensen met de nieuwr android/ htc sense: check je calculator
HTC, denk je dat ik blind ben ofzo?.....
dan gaat hij bij mij op lockscreen?quote:Op zondag 11 december 2011 14:51 schreef Bravebart het volgende:
Aan/uit knop en Home-knop tegelijk indrukken.
Bij mij nietquote:Op zondag 11 december 2011 16:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan gaat hij bij mij op lockscreen?
just 2 be sure; home is het huisje linksonder en aan/uit-knop is die bovenop?quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 17:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
just 2 be sure; home is het huisje linksonder en aan/uit-knop is die bovenop?
3G doet het bij mij ook niet meer, hoe heb je dat weer aan de gang gekregen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:44 schreef svann het volgende:
Bij de update stond hij op WiFi, moest wel even met de instellingen rommelen voor 3G het weer deed.
Uiteraard. Maar het kan enige oefening vereisenquote:Op zondag 11 december 2011 17:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
just 2 be sure; home is het huisje linksonder en aan/uit-knop is die bovenop?
Oh, die is hier nu ook stuk zie ikquote:Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef APK het volgende:
[..]
3G doet het bij mij ook niet meer, hoe heb je dat weer aan de gang gekregen?
Ja, janken ditquote:
http://gathering.tweakers(...)ge/37291377#37291377quote:Mooie update, echter had ik ook na reboot geen mobiel netwerk meer.
Oplossing:
Alle Applicaties>Instellingen>Draadloos en Netwerken>Mobiele netwerken>Namen Toegangspunten> daarna als er niets staat, onderin op menu drukken, en optie Standaardinstellingen herstellen.
Kies dan je carrier "Vodafone in mijn geval"
Hopenlijk helpt dit voor anderen met hetzelfde probleem ook.
Heb ik net ook gedaan ja, werkt hier.quote:Op zondag 11 december 2011 17:33 schreef APK het volgende:
Oplossing staat op Tweakers:
[..]
http://gathering.tweakers(...)ge/37291377#37291377
het is mij ook geluktquote:Op zondag 11 december 2011 23:23 schreef svann het volgende:
Aan/uitknop langzaam indrukken, zo gauw hij klikt de home aanklikken.
Hmm dat probleem heb ik ook, dacht dat het aan vodafone lag.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:03 schreef Pizzalucht het volgende:
Het duurt tegenwoordig enorm lang voordat de telefoon over gaat tot bellen, hij blijft heel lang hangen op "Kiezen", weet niet of het door de update komt.
menu->instellingen->over de telefoon->software updates -> nu checken ofzo?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:29 schreef wolferl het volgende:
Gister kreeg ik een update, maar de accu was te laag. Nu kan ik de update nergens meer terug vinden, iemand een idee waar deze alsnog binnen te halen is?
Die app is een drama, heb alle updates voor dat ding verwijderdquote:
het lijkt een beetje op Apple nuquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:32 schreef fotostarter het volgende:
SMS conversaties zijn dan wel weer mooier, en duidelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |