t oogt vooral visueel wat strakker... Maar ik denk dat ik weer snel terug ga naar GoLauncherquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:36 schreef HiDiHo het volgende:
Je kan ook http://fotadl.htc.com/OTA(...)e8wrg4nrft345usl.zip downloaden op de PC en via USB of SD in /sdcard/download zetten
Weet iemand voordelen van deze update? Ik zie alleen maar nadelen.
edit: ok, snelstarten in lockscreen is wel handig idd
ja, hier nu ook de nieuwe marketquote:
whehehe, net even gekeken, wat een joekelsquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:38 schreef ukga het volgende:
Voor mensen met de nieuwr android/ htc sense: check je calculator
HTC, denk je dat ik blind ben ofzo?.....
dan gaat hij bij mij op lockscreen?quote:Op zondag 11 december 2011 14:51 schreef Bravebart het volgende:
Aan/uit knop en Home-knop tegelijk indrukken.
Bij mij nietquote:Op zondag 11 december 2011 16:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan gaat hij bij mij op lockscreen?
just 2 be sure; home is het huisje linksonder en aan/uit-knop is die bovenop?quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 17:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
just 2 be sure; home is het huisje linksonder en aan/uit-knop is die bovenop?
3G doet het bij mij ook niet meer, hoe heb je dat weer aan de gang gekregen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:44 schreef svann het volgende:
Bij de update stond hij op WiFi, moest wel even met de instellingen rommelen voor 3G het weer deed.
Uiteraard. Maar het kan enige oefening vereisenquote:Op zondag 11 december 2011 17:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
just 2 be sure; home is het huisje linksonder en aan/uit-knop is die bovenop?
Oh, die is hier nu ook stuk zie ikquote:Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef APK het volgende:
[..]
3G doet het bij mij ook niet meer, hoe heb je dat weer aan de gang gekregen?
Ja, janken ditquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |