Hmm dat probleem heb ik ook, dacht dat het aan vodafone lag.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:03 schreef Pizzalucht het volgende:
Het duurt tegenwoordig enorm lang voordat de telefoon over gaat tot bellen, hij blijft heel lang hangen op "Kiezen", weet niet of het door de update komt.
menu->instellingen->over de telefoon->software updates -> nu checken ofzo?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:29 schreef wolferl het volgende:
Gister kreeg ik een update, maar de accu was te laag. Nu kan ik de update nergens meer terug vinden, iemand een idee waar deze alsnog binnen te halen is?
Die app is een drama, heb alle updates voor dat ding verwijderdquote:
het lijkt een beetje op Apple nuquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:32 schreef fotostarter het volgende:
SMS conversaties zijn dan wel weer mooier, en duidelijker
Zou in de nieuwste update gefixt moeten zijn volgens de beschrijving, maar hier faalt het ook nog steeds.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:33 schreef Fendy het volgende:
Weet iemand hoe ik in whatsapp weer de foto's bij mijn contacten zie, zoals in de rest van mijn menutjes?
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:33 schreef Fendy het volgende:
Weet iemand hoe ik in whatsapp weer de foto's bij mijn contacten zie, zoals in de rest van mijn menutjes?
Download de app 'SyncMyPix' uit de Market. Deze downloadt de Facebook-profielfoto's en voegt ze aan je contacten in je Google-account toe. Dan ziet Whatsapp ze ook, en heb je bijvoorbeeld ook foto's als je op http://contacts.google.com/ kijkt.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zou in de nieuwste update gefixt moeten zijn volgens de beschrijving, maar hier faalt het ook nog steeds.
Maar wat als je nou niet de facebook foto's wilt?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[..]
Download de app 'SyncMyPix' uit de Market. Deze downloadt de Facebook-profielfoto's en voegt ze aan je contacten in je Google-account toe. Dan ziet Whatsapp ze ook, en heb je bijvoorbeeld ook foto's als je op http://contacts.google.com/ kijkt.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:55 schreef Iuc het volgende:
Ik heb de laatste tijd heel erg veel problemen met netwerkverlies. Zelfs dat de telefoon vanzelf in de vliegtuigmodus springt.
Gewoon midden in een gesprek oid, vliegt mijn netwerk naar een kruisje om vervolgens meteen weer vol verbinding te krijgen.
Weet iemand waar dat aan zou kunnen liggen?
Ik heb vodafone btw.
Waar haal jij die foto's anders vandaan? Als ze al in het contact zitten dat in je Google-account staat, ziet Whatsapp ze ook.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Maar wat als je nou niet de facebook foto's wilt?
Dan moet je ze alsnog met de hand om gaan zetten?
Of kan je met die app ook een andere bron aangeven?
Springt 'ie echt in vliegtuigmodus, of valt het bereik gewoon weg? Dat is nogal een verschil, namelijk. Bij vliegtuigmodus wordt dit ook in het lockscreen aangeven met een vliegtuig, en staat er in je statusbalk bij het bereikbalkje een vliegtuigje.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 01:55 schreef Pwn_zoon het volgende:
ook de nieuwe Market werkt wat soepeler.
ook hier donders traagquote:Op donderdag 15 december 2011 20:10 schreef Bravebart het volgende:
En de market, pffff, wat is dat ding kakkend traagWel beter qua functionaliteit, maar traaaag...
Ik wil geen extra app, ik wil gewoon dat Android niet faalt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[..]
Download de app 'SyncMyPix' uit de Market. Deze downloadt de Facebook-profielfoto's en voegt ze aan je contacten in je Google-account toe. Dan ziet Whatsapp ze ook, en heb je bijvoorbeeld ook foto's als je op http://contacts.google.com/ kijkt.
dat heeft ie idd een paar keer gedaan. Maar meestal hoor ik tijdens het gesprek al dat ik de verbinding ga verliezen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Springt 'ie echt in vliegtuigmodus, of valt het bereik gewoon weg? Dat is nogal een verschil, namelijk. Bij vliegtuigmodus wordt dit ook in het lockscreen aangeven met een vliegtuig, en staat er in je statusbalk bij het bereikbalkje een vliegtuigje.
Ik heb nu zo'n 2x per dag dat Sense op nieuw moet opstarten. Beeld valt weg, dan krijg ik een wit scherm met het HTC logo in het midden en vervolgens moeten al mijn widgets opnieuw laden. Bijzonder irritantquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:54 schreef ukga het volgende:
Ik vind me htc wel trager/ schokerig geworden sinds die update...
Niet iedereen (in mijn lijst... maar goed, dat is misschien bij jou anders) heeft voor elk account dezelfde foto.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waar haal jij die foto's anders vandaan? Als ze al in het contact zitten dat in je Google-account staat, ziet Whatsapp ze ook.
Jij hebt die mazzel altijd ja.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:06 schreef ReMcOrE het volgende:
zo te lezen heb ik weer mazzel, door eigenlijk geen problemen te hebben na de update![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |