quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:26 schreef Specularium het volgende:
Ik dacht even dat dat 'Wees verschillig, VARA' een hele goeie Lucky grap was.
Mooi die hele politieke discussie op YouTubequote:
Die oude man was recht voor z'n raap idd. Klonk als een Groninger.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:34 schreef Michie_ het volgende:
Die oude man vond ik nog het beste. Daarna Spekman. Die man in pak mag men uit de partij gooien.
Omroep MAX hangt van stagiairs en schoolverlaters aan elkaar.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:35 schreef Gattaca het volgende:
Max die Hans Kesting en Hans Kemna van Kemna Casting door elkaar haalt ...![]()
![]()
... wat voor prutsers zitten daar man.
Mooi ook die blik van Hans Kesting toen hij hoorde dat ze zelfs iets voor hem hadden bedacht qua fotografie.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omroep MAX hangt van stagiairs en schoolverlaters aan elkaar.
Fantastisch. In plaats van dat ze dat filmpje dan maar laten zitten, denken ze waarschijnlijk: Ach, anders is het ook zo sneu voor die mensen. En dus toch uitzenden, waardoor het nog pijnlijker wordtquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:46 schreef Gattaca het volgende:
Mooi ook die blik van Hans Kesting toen hij hoorde dat ze zelfs iets voor hem hadden bedacht qua fotografie.
"Hihi, ik zal je laten zien wat we voor je bedacht hebben"
Hans: "...""..." [ afbeelding ]
Inderdaad, wat een afgangquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Fantastisch. In plaats van dat ze dat filmpje dan maar laten zitten, denken ze waarschijnlijk: Ach, anders is het ook zo sneu voor die mensen. En dus toch uitzenden, waardoor het nog pijnlijker wordt
Dat bij de TVDD hij was te gast bij omroep MAX, maar ze hadden zich voorbereid op Hans Kemna ipv Kesting...quote:Op woensdag 9 november 2011 12:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hans Kesting? Welke gesprek was dat?
Allebei Amsterdammer en allebei homo. Hilarische foutquote:Op woensdag 9 november 2011 12:21 schreef alors het volgende:
[..]
Dat bij de TVDD hij was te gast bij omroep MAX, maar ze hadden zich voorbereid op Hans Kemna ipv Kesting...
Ik vind het trouwens wel een beetje lelijk als zo'n BN'er daar dan niet om mee kan lachen. Nu viel dat bij deze meneer Hans nog wel mee, maar soms vindt men het vreselijk als iemand de persoon door de war haalt met iemand anders.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:46 schreef Gattaca het volgende:
[..]
Mooi ook die blik van Hans Kesting toen hij hoorde dat ze zelfs iets voor hem hadden bedacht qua fotografie.
"Hihi, ik zal je laten zien wat we voor je bedacht hebben"
Hans: "...""..." [ afbeelding ]
Je hebt wel een punt. Als je het op de site van MAX kijkt zie je wel dat Hans Kesting er om kan lachen.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens wel een beetje lelijk als zo'n BN'er daar dan niet om mee kan lachen. Nu viel dat bij deze meneer Hans nog wel mee, maar soms vindt men het vreselijk als iemand de persoon door de war haalt met iemand anders.
Ik snap best dat de programmamakers zich gewoon goed moeten voorbereiden en dat dit echt een stomme fout is, maar niet een waar je zonder te lachen hoofdschuddend naar kijkt (zag je ook mensen doen in het publiek van dwdd). Dit was gewoon grappig, en als je een beetje zelfspot hebt moet je er zelf ook wel om lachen.
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Halina Reijn. Kunnen ze die niet voor eeuwig en altijd verbannen uit DWDD?!
[ afbeelding ]
Echt zo'n kop waar ik me als een Jan Mulder gruwelijk aan kan ergeren.
Gewldig item bij WNL vanochtend, zo'n huppelkutverslaggeefster in de catacomben van het Gelredome "Oh en is dit dan de douche die ze gaat gebruiken?"quote:
Dit wordt vast een heel hoogstaand gesprek.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewldig item bij WNL vanochtend, zo'n huppelkutverslaggeefster in de catacomben van het Gelredome "Oh en is dit dan de douche die ze gaat gebruiken?".
iddquote:Op woensdag 9 november 2011 19:32 schreef Karina het volgende:
Haha die Griek, jaloers dat hij het zelf niet had verzonnen.
jaquote:Op woensdag 9 november 2011 19:32 schreef Specularium het volgende:
Ik kreeg gister ineens via sommigen op facebook rare spam over Rihanna.
Dat ze een kutwijf is ofzo.
Ik ook hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 19:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben tevens de enige in dit topic die eddie izzard wel leuk vind.
Oh toch niet
Nee, zijn tweelingbroer.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is dat Eddie Izzard?Echt waar joh?!?!
Hij lijkt vervormtquote:
Als je jarenlang meer uitgeeft dan er binnenkomt ga je failliet. Zeker als de rente ook nog eens zo hoog is dat je dat nooit éxtra kunt binnenharken. Da's toch niet zo moeilijk?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:37 schreef TWP het volgende:
Waarom snap ik hier steeds geen klote van?
De essentie is inderdaad goed te doen. Maar die lulverhalen er omheen maakt het lastig. Daarnaast is die economische kwab in m'n hoofd totaal niet aanwezig.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Als je jarenlang meer uitgeeft dan er binnenkomt ga je failliet. Zeker als de rente ook nog eens zo hoog is dat je dat nooit éxtra kunt binnenharken. Da's toch niet zo moeilijk?
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:43 schreef Karina het volgende:
Dit soort discussies gaat bij mij echt het ene oor in en het andere oor uit.
Bij mij ook, hoor. Bottom line staan we er klote voor, maar elke oplossing blijkt geen oplossing, dus maakt het ook niet meer uit welke kant we op gaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:43 schreef Karina het volgende:
Dit soort discussies gaat bij mij echt het ene oor in en het andere oor uit.
jaquote:Op woensdag 9 november 2011 19:45 schreef Karina het volgende:
Ik ben vast de enige die nog nooit van Blaudzun heeft gehoord
Nee.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:45 schreef Karina het volgende:
Matthijs heeft er een levensgrote poster van in zijn slaapkamer.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:45 schreef Karina het volgende:
Vast niet, maar hij heeft vorig jaar wel bij met e DWDD recordings meegedaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:45 schreef Karina het volgende:
nee bedanktquote:Op woensdag 9 november 2011 19:46 schreef Eenskijken het volgende:
we willen allemaal de gulden terug
Neequote:Op woensdag 9 november 2011 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
kunnen ze niet eens oprotten met die mediageile troll?
Dan heeft ie een nootje op de grond zien liggen.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
En waarom dit Frits Barend altijd zo raar met zijn mond?
Daar heeft ie zich ook naar vernoemd. Hij heet Johannes dacht ik.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik ken alleen een wielrenner die Blaudzun heet.
Heeft een documentaire gemaakt over de ronde van Lombardije.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:50 schreef BobW het volgende:
Die Blaudzun was ook afgelopen zomer bij Mart Smeets bij de Avondetappe.
Amsterdamquote:Op woensdag 9 november 2011 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar halen ze toch die figuren vandaan?
Il Lombardiaquote:Op woensdag 9 november 2011 19:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heeft een documentaire gemaakt over de ronde van Lombardije.
Of oude mensen beseffen dat ze nog weinig tijd hebben.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb ooit ergens een onderzoek gelezen dat oudere mensen vaak lang doorgaan omdat je langzaam steeds minder emoties in anderen herkent, die man ziet gewoon niet de plaatsvervangende schaamte in matthijs ....
(daar had die prof laatst ook al last van)
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:55 schreef DrDurden het volgende:
Oh nee, gedichten. Snel, Fok! Zappen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |