nope 9 uur achterquote:Op maandag 7 november 2011 20:28 schreef eskil het volgende:
Is 8 uur verschil. vanwege de wintertijd
Spuit 11...ik kijk al 6 weken naar de trial...als ik zeg 22.00 uur is het 22.00 uur ja!quote:
Precies...kan eindelijk weer eens normaal mijn eten koken.quote:Op maandag 7 november 2011 20:31 schreef MJ44ever het volgende:
Over een paar uur hoeven we niet meer na te denken over de tijd. Kunnen we weer sporten, wat meer tijd nemen om te koken, niet stipt om 17 uur van mn werk weg... :-)
Dat deed ik toch wel hoor. Ik hoef alleen maar met mezelf rekening te houden.quote:Op maandag 7 november 2011 20:33 schreef blanket het volgende:
Precies...kan eindelijk weer eens normaal mijn eten koken.
Weet niet wat ik er van vind dat die kinderen er niet bij mogen zijn...quote:Michael Jackson's parents -- along with La Toya, Jermaine and Randy -- are currently scrambling to get to the L.A. County Courthouse after they were notified the jury had reached a verdict in the Conrad Murray manslaughter case.
The entire crew is traveling from Calabasas, which -- if traffic is good -- can take somewhere between 45 mins to an hour.
We're told the family is "anxious."
MJ's kids are staying at home with other family members. We're told they were instructed NOT to watch the verdict live -- so Katherine could break the news herself when she got home.
Ja precies...zoiets heb ik ook. Ik weet niet hoe het met jullie is, maar voor mij wordt het dan toch echt tijd wat afstand te nemen van alles wat met MJ te maken heeft. Sad but true, maar het leven gaat door....quote:Op maandag 7 november 2011 20:31 schreef MJ44ever het volgende:
Over een paar uur hoeven we niet meer na te denken over de tijd. Kunnen we weer sporten, wat meer tijd nemen om te koken, niet stipt om 17 uur van mn werk weg... :-)
Joh die 2 oudsten zitten allebei op twitter. Die weten het eerder dan Oma zal ik maar zeggen.quote:Op maandag 7 november 2011 20:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Weet niet wat ik er van vind dat die kinderen er niet bij mogen zijn...
Dat heeft denk ik te maken met hoe ze zijn omgegaan met de kinderen rond de trial. Wat ik begrepen heb, is dat de kinderen het niet keken/mochten kijken, en alles wat relevant was uit oma's mond hebben gehoord.quote:Op maandag 7 november 2011 20:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Weet niet wat ik er van vind dat die kinderen er niet bij mogen zijn...
Ik denk dat ze daar inmiddels hun portie wel van hebben gehadquote:Op maandag 7 november 2011 20:40 schreef MJ44ever het volgende:
Al die pers, die fans, de Murray fans... Kan nooit goed zijn voor kinderen.
Nou ja vergis je niet hoe moeilijk dat is om juist met de kinderen om te gaan in deze. Vind dat Katherine het prima doet.quote:Op maandag 7 november 2011 20:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar inmiddels hun portie wel van hebben gehad
Als dat een motivatie is dan is die in ieder geval niet erg consequent.
Precies...hier na is het "over". Dat raakte mij van de week dus ook.quote:Op maandag 7 november 2011 20:41 schreef MetBas het volgende:
Dit wordt het laatste mediacircus over Michael in de mainstream media.. Apart.
Ik kan me goed voorstellen dat de kinderen hierbij zouden willen zijn. Ik kan me voorstellen dat ze bang zijn voor een niet schuldig maar het is het moment dat er recht gesproken zou moeten worden over hun vader...quote:Op maandag 7 november 2011 20:42 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou ja vergis je niet hoe moeilijk dat is om juist met de kinderen om te gaan in deze. Vind dat Katherine het prima doet.
Dat is ook zo, maar ja, Katherine moet een besluit nemen..en ze zal het té confronterend vinden, denk ik.quote:Op maandag 7 november 2011 20:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat de kinderen hierbij zouden willen zijn. Ik kan me voorstellen dat ze bang zijn voor een niet schuldig maar het is het moment dat er recht gesproken zou moeten worden over hun vader...
Ze waren erbij toen hun vader overleed, toen hij opgebaard lag, tijdens de herdenking, de begrafenis, en het moment dat er recht word gesproken (ik ga er nog steeds van uit dat CM schuldig bevonden zal worden)... Ik vind het wat dubbelquote:Op maandag 7 november 2011 20:49 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar ja, Katherine moet een besluit nemen..en ze zal het té confronterend vinden, denk ik.
Ben het met je eens. Denk ook dat de kids op de bank meekijken naar de uitkomst. Geloof er niets van dat die braaf wachten tot oma terug is. Ze zijn niet 5 en 6 meer.quote:Op maandag 7 november 2011 20:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze waren erbij toen hun vader overleed, toen hij opgebaard lag, tijdens de herdenking, de begrafenis, en het moment dat er recht word gesproken (ik ga er nog steeds van uit dat CM schuldig bevonden zal worden)... Ik vind het wat dubbel
Maar goed, ik weet natuurlijk niet hoe de kinderen inmiddels tegenover CM staan.
Het was natuurlijk niet de bedoeling dat de kinderen erbij waren toen hun vader overleedquote:Op maandag 7 november 2011 20:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze waren erbij toen hun vader overleed, toen hij opgebaard lag, tijdens de herdenking, de begrafenis, en het moment dat er recht word gesproken (ik ga er nog steeds van uit dat CM schuldig bevonden zal worden)... Ik vind het wat dubbel
Maar goed, ik weet natuurlijk niet hoe de kinderen inmiddels tegenover CM staan.
Nee, precies dat. Maar misschien dat het voor Blanket wel te veel is en dat het voor hem wel fijn is dat zijn broer en zus bij hem zijn.quote:Op maandag 7 november 2011 20:54 schreef blanket het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Denk ook dat de kids op de bank meekijken naar de uitkomst. Geloof er niets van dat die braaf wachten tot oma terug is. Ze zijn niet 5 en 6 meer.
Dus dat! Al deed CM wel voorkomen dat hij de kids en Mama Jackson goed opgevangen heeft na het overlijden van MJ. BS dus.quote:Op maandag 7 november 2011 20:55 schreef Robijn48 het volgende:
Het was natuurlijk niet de bedoeling dat de kinderen erbij waren toen hun vader overleed![]()
Verder hebben ze Murray niet meer gezien sinds die dag, volgens mij.
Waar lees jij mee?quote:
Leugens niks anders dan leugensquote:Op maandag 7 november 2011 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat! Al deed CM wel voorkomen dat hij de kids en Mama Jackson goed opgevangen heeft na het overlijden van MJ. BS dus.
Ik zeg ook niet dat het iemands bedoeling is, ze waren daar wel en hebben inmiddels al meer gezien en begrepen dan de meeste andere mensen. Je kunt ze nu niet ineens weer klein maken en overal voor afschermen. Al denk ik nu die bende buiten bekijkende dat het voor Blanket wellicht wel wat teveel zou zijn.quote:Op maandag 7 november 2011 20:55 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het was natuurlijk niet de bedoeling dat de kinderen erbij waren toen hun vader overleed![]()
Verder hebben ze Murray niet meer gezien sinds die dag, volgens mij.
En er is natuurlijk een verschil tussen de twee oudsten en Blanket, dan moet ze dat ook weer splitsen...
ROFLLL Zo blij dat ik (bijna) 6 weken geleden gestopt benquote:Op maandag 7 november 2011 21:00 schreef eskil het volgende:
Nog een uurtje...zenuw zenuw , mijn kamer staat blauw
quote:Op maandag 7 november 2011 21:01 schreef blanket het volgende:
[..]
ROFLLL Zo blij dat ik (bijna) 6 weken geleden gestopt ben![]()
Heb nu alle nicotine pleisters maar opgeplakt.
Hehe. Tot straks.quote:Op maandag 7 november 2011 21:03 schreef beequeen het volgende:
Ik ga maar even iets anders doen dan nagelbijten. Tot straks.
Trok 1-tje aan het verkeerde stekkertjequote:
Eens... Als hij niet veroordeeld wordt dan zal het nooit opgelost worden.quote:Op maandag 7 november 2011 21:06 schreef matthijst het volgende:
Ben benieuwd...
Uiteindelijk boeit het met niet zoveel of ze Murray veroordelen, maar ik hoop dat ze n.a.l.v. deze zaak eindelijk dat hele systeem in de VS veranderen; WTF moet een dokter met propofol bij een patient in huis. Waarom kan iemand onder valse namen drugs voorgeschreven krijgen.
Anna Nicole Smith, Heath Ledger, Michael Jackson
Hoop ik ook. Is wel nodig daar.quote:Op maandag 7 november 2011 21:06 schreef matthijst het volgende:
Ben benieuwd...
Uiteindelijk boeit het met niet zoveel of ze Murray veroordelen, maar ik hoop dat ze n.a.l.v. deze zaak eindelijk dat hele systeem in de VS veranderen; WTF moet een dokter met propofol bij een patient in huis. Waarom kan iemand onder valse namen drugs voorgeschreven krijgen.
Anna Nicole Smith, Heath Ledger, Michael Jackson
Mijn nagels zijn korter dan kort. Spannender kan het toch niet?quote:
Believe in Jezus!!!quote:Op maandag 7 november 2011 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn nagels zijn korter dan kort. Spannender kan het toch niet?
Ik heb toch zo'n slecht gevoel......
Ja. Hier mee eens.quote:Op maandag 7 november 2011 21:16 schreef beequeen het volgende:
Ik zeg ook guilty, maar de jury is een ander verhaal.
Ik ben een atheïst.quote:Op maandag 7 november 2011 21:15 schreef blanket het volgende:
Believe in Jezus!!!oh nee...TRUST JEZUS!
Ik ook...maar ik maak uitzonderingenquote:
Dat heeft toch geen zin........wat ga je doen dan, als het not guilty is?quote:Op maandag 7 november 2011 21:18 schreef Janena het volgende:
Ik hoop guilty. Zo niet dan flip ik echt...
Ik zag het nietquote:Op maandag 7 november 2011 21:17 schreef MetBas het volgende:
Ik lette niet op, wat was dat nou net even bij TMZ op de bovenste stream?
Dat kan ik me ook niet goed voorstellen op de een of andere manier, dat hij de max. straf krijgtquote:Op maandag 7 november 2011 21:19 schreef quirina het volgende:
Ik denk echt niet dat hij de maximale straf krijgt ( ik hoop het wel)
TV kapotgooien?quote:Op maandag 7 november 2011 21:21 schreef Janena het volgende:
Nou gewoon heel boos worden. Ik ga niemand vermoorden(hooguit in mijn fantasie)...
Het enige wat ik hoorde was 'no questions please!' en het was in de bovenste stream.quote:Op maandag 7 november 2011 21:21 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik zag het nietKan best zijn dat er al mensen in de courtroom zijn om camera's en alles op te stellen?
Ah okee bedankt, dat vroeg ik me al af.quote:Op maandag 7 november 2011 21:22 schreef MJ44ever het volgende:
Mcartney zegt dat de strafmaat op een andere dag volgt.
Ja.quote:Op maandag 7 november 2011 21:26 schreef senesta het volgende:
Zijn er nou gewoon ook echt mensen die het oke vonden wat Murray gedaan heeft dan ?
Jaaaa, die staan er ook tussenquote:Op maandag 7 november 2011 21:26 schreef senesta het volgende:
Zijn er nou gewoon ook echt mensen die het oke vonden wat Murray gedaan heeft dan ?
Ongelofelijk, maar waar.quote:Op maandag 7 november 2011 21:26 schreef senesta het volgende:
Ja precies, en het is nu de vraag in hoeverre de jury die twijfel heeft...quote:Op maandag 7 november 2011 21:27 schreef MJ44ever het volgende:
Als ze maar enigzins twijfel hebben, dus dat MJ het zelf heeft gedaan, dan is het een not guilty.
Daar ben ik dus ook zo bang voor.quote:Op maandag 7 november 2011 21:27 schreef MJ44ever het volgende:
Als ze maar enigzins twijfel hebben, dus dat MJ het zelf heeft gedaan, dan is het een not guilty.
Want de vraag is niet of het fout was hoe hij heeft gehandeld. De vraag is of hij de oorzaak is van de dood van MJ of de dood had kunnen voorkomen.quote:Op maandag 7 november 2011 21:27 schreef MJ44ever het volgende:
Is een hoger beroep niet mogelijk eventueel dan?quote:Op maandag 7 november 2011 21:29 schreef MJ44ever het volgende:
Yep, same here. En anders moeten we het laten rusten. De aanklagers hebben gedaan wat ze konden, klaar dan, basta.
quote:mccartneyAP Anthony McCartney
Up to the judge RT @AngelaDF: @mccartneyAP Will Murray be handcuffed if convicted? That is something I would love to see
Oh, weet ik niet hoor, maar bedoel, op een gegeven moeten we het accepteren.quote:Op maandag 7 november 2011 21:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Is een hoger beroep niet mogelijk eventueel dan?
Walgrenquote:Op maandag 7 november 2011 21:30 schreef eskil het volgende:
Aan Walgren heeft het niet gelegen dan, dat is een top aanklager!
Ik denk het wel en ik geef ze gelijk. Zeker als je ziet dat Murray er zelf ook nog wat probeert uit te halen door middel van interviews en dergelijke.quote:Op maandag 7 november 2011 21:32 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd of de familie Jackson nog een civiele zaak gaat beginnen als Murray wordt veroordeeld.
Dat wilde ik net vragenquote:Op maandag 7 november 2011 21:33 schreef quirina het volgende:
Wat is die stream slecht.. of ligt dat aan mijn pc?
Ja echt erg! Het is nog onduidelijk waarom Murray die opname gemaakt heeft.quote:Op maandag 7 november 2011 21:34 schreef matthijst het volgende:
Sky News weer die iPhone opname van MJ...
Man o man, wat was die gast eraan toe....
Met dank aan CM. Vergeet dat niet.quote:Op maandag 7 november 2011 21:34 schreef matthijst het volgende:
Sky News weer die iPhone opname van MJ...
Man o man, wat was die gast eraan toe....
Michael wilde dat spul zelf.quote:Op maandag 7 november 2011 21:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met dank aan CM. Vergeet dat niet.
Zo denk ik er ook over, hij was al sinds de 90er jaren-en dit wordt echt bevestigd-bezig met dat spul en risico's nemen.quote:Op maandag 7 november 2011 21:41 schreef quirina het volgende:
Als Murray het niet geweest was was het misschien wel gebeurd bij een andere drugsdokter.
Yep, maar neemt niet weg dat in dit geval Murray fout zat. Michael staat niet terecht, maar Murray.quote:Op maandag 7 november 2011 21:41 schreef quirina het volgende:
Als Murray het niet geweest was was het misschien wel gebeurd bij een andere drugsdokter.
Die dan ook vreselijk fout zou zijn geweest. Als arts hoor je je hier gewoon niet voor te lenen.quote:Op maandag 7 november 2011 21:41 schreef quirina het volgende:
Same here!quote:Op maandag 7 november 2011 21:42 schreef MagicTheo het volgende:
Erg spannend, zit hier met de laptop met de livestreams aan en de tv op CNN!
Idd. Het was niet de vraag of dit zou gebeuren, meer hoe en wanneer... Met al die enge mensen om hem heen...quote:Op maandag 7 november 2011 21:40 schreef matthijst het volgende:
"Without Murray Michael Would Still Be Here"...
Tsja, maar voor hoe lang...
Waar ze dan ook best voor aangepakt mogen wordenquote:Op maandag 7 november 2011 21:43 schreef quirina het volgende:
Voor geld doet men de gekste dingen, zelfs dokters...helaas.
En die demerol die hij hem gaf dan?quote:Op maandag 7 november 2011 21:48 schreef MJ44ever het volgende:
Dr Klein die zegt dat Michael niet verslaafd was maar gewoon niet kunnen slapen en daar propofol voor gebruikte.
Ach Klein zegt zoveelquote:Op maandag 7 november 2011 21:48 schreef MJ44ever het volgende:
Dr Klein die zegt dat Michael niet verslaafd was maar gewoon niet kunnen slapen en daar propofol voor gebruikte.
Adem in - adem uitquote:Op maandag 7 november 2011 21:54 schreef Janena het volgende:
Ik word even gek van mijn telefoon, twitter, facebook, hyves, etc...
Een gekkenhuis.
Dank je wel, jullie ook allemaal.quote:
I will, ben bang voor.....tsja.quote:
Je meent het?quote:Op maandag 7 november 2011 22:03 schreef Robijn48 het volgende:
Nee...TMZ zegt juist dat ie waarschijnlijk in traffic vast zit?
He bah...quote:Op maandag 7 november 2011 22:04 schreef MJ44ever het volgende:
Van die dude op ccn hoorde ik s nachts dat MJ dood was :-(
quote:Op maandag 7 november 2011 22:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
Zolang ie niet in z'n pyama aankomt
Of op een auto gaat dansen...quote:Op maandag 7 november 2011 22:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
Zolang ie niet in z'n pyama aankomt
Naast zijn mammie. Oh gut.quote:Op maandag 7 november 2011 22:08 schreef Janena het volgende:
Murray mag wel naast zijn moeder zitten?
Michael kreeg die kans niet in 2005.
quote:Conrad Murray is in the courtroom. Should be getting close. #murraytrial
pff nou hartkloppingenquote:Op maandag 7 november 2011 22:14 schreef Janena het volgende:
Schiet op! Ik zit mezelf hier OP TE VRETEN.![]()
![]()
.
Mooi gifje op dit moment.quote:
Omdat het nu op ons dak valt dat ie dus misschien best nog wel had kunnen leven... en dat vind ik, zoals ik al eerder zei: diep en diep triestquote:Op maandag 7 november 2011 22:21 schreef beequeen het volgende:
We vallen allemaal stil maar ik ben blij.![]()
![]()
![]()
![]()
6-8 wekenquote:Op maandag 7 november 2011 22:22 schreef MagicTheo het volgende:
Word dit hoofdstuk toch nog goed afgesloten! Ik hoop dat de duur van de straf nog komt....
Die ziet er nou helemaal niet meer uit.quote:
quote:
Nee hehe. Bedankt voor de reminderquote:Op maandag 7 november 2011 22:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die ziet er nou helemaal niet meer uit.
Tsja, dat kun je niet meer terugdraaien. Gerechtigheid wel. Ik buig nognaals voor Walgren en Brazil.quote:Op maandag 7 november 2011 22:22 schreef tass het volgende:
Omdat het nu op ons dak valt dat ie dus misschien best nog wel had kunnen leven... en dat vind ik, zoals ik al eerder zei: diep en diep triest
Kerel is schuldig, straf wordt de 29e bepaald.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |