quote:Op maandag 7 november 2011 21:01 schreef blanket het volgende:
[..]
ROFLLL Zo blij dat ik (bijna) 6 weken geleden gestopt ben![]()
Heb nu alle nicotine pleisters maar opgeplakt.
Hehe. Tot straks.quote:Op maandag 7 november 2011 21:03 schreef beequeen het volgende:
Ik ga maar even iets anders doen dan nagelbijten. Tot straks.
Trok 1-tje aan het verkeerde stekkertjequote:
Eens... Als hij niet veroordeeld wordt dan zal het nooit opgelost worden.quote:Op maandag 7 november 2011 21:06 schreef matthijst het volgende:
Ben benieuwd...
Uiteindelijk boeit het met niet zoveel of ze Murray veroordelen, maar ik hoop dat ze n.a.l.v. deze zaak eindelijk dat hele systeem in de VS veranderen; WTF moet een dokter met propofol bij een patient in huis. Waarom kan iemand onder valse namen drugs voorgeschreven krijgen.
Anna Nicole Smith, Heath Ledger, Michael Jackson
Hoop ik ook. Is wel nodig daar.quote:Op maandag 7 november 2011 21:06 schreef matthijst het volgende:
Ben benieuwd...
Uiteindelijk boeit het met niet zoveel of ze Murray veroordelen, maar ik hoop dat ze n.a.l.v. deze zaak eindelijk dat hele systeem in de VS veranderen; WTF moet een dokter met propofol bij een patient in huis. Waarom kan iemand onder valse namen drugs voorgeschreven krijgen.
Anna Nicole Smith, Heath Ledger, Michael Jackson
Mijn nagels zijn korter dan kort. Spannender kan het toch niet?quote:
Believe in Jezus!!!quote:Op maandag 7 november 2011 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn nagels zijn korter dan kort. Spannender kan het toch niet?
Ik heb toch zo'n slecht gevoel......
Ja. Hier mee eens.quote:Op maandag 7 november 2011 21:16 schreef beequeen het volgende:
Ik zeg ook guilty, maar de jury is een ander verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |