abonnement Unibet Coolblue
pi_103869703


HET IS EEN verhaal dat zelfs in de showbizz zijn weerga nauwelijks kent. KRO-presentator ROB KAMPHUES (51) leert via Facebook een vrouw kennen die hij inpalmt en zwanger maakt, maar met wie hij resoluut breekt wanneer zij een abortus weigert. Op een avond laat hij zelfs zijn geliefde, met ongeboren baby en al, opsluiten in een politiecel...

Afgelopen zondag keken opnieuw meer dan 1,8 miljoen mensen naar Robs programma De Reünie , dat hij al sinds 2005 maakt voor de KRO. Maar er is één reünie die de presentator nadrukkelijk uit de weg gaat. Die met zijn ’ex’ Mona-Liza Machado, de moeder van zijn jongste kind!

In WEEKBLAD PRIVÉ doet zij deze week het onthutsende verhaal over haar stormachtige relatie met de KRO-ster, die alles op alles zette om haar tot abortus te bewegen. Hij liet haar zelfs oppakken en insluiten door de politie van zijn woonplaats Broek in Waterland!

De knappe oud-medewerkster van SBS, en ook oud-campagnemedewerkster van Wouter Bos, beleefde eind vorig jaar twee bijzondere maanden met Rob Kamphues. Maanden waar zij inmiddels een levende, vrolijk in haar wieg lachende herinnering aan heeft. En juist die veranderde op slag alles. Want sinds Facebookliefde Mona-Liza stelde van Kamphues in verwachting te zijn, was het meteen over met de liefde.

Toen Mona-Liza weigerde het jonge leven te laten afbreken, liep het op een avond helemaal uit de hand. Rob had al enige tijd niet meer gereageerd op verzoeken om contact met de vrouw die zíjn kind droeg. Op een avond besloot Mona-Liza toen maar naar zijn woning in Broek en Waterland te gaan, waar Rob over die actie zó in woede ontstak, dat hij zelfs de politie belde, haar beschuldigde van ’stalking’ en de moeder van zijn kind zelfs liet opsluiten in een politiecel in Purmerend!

Mona-Liza stond op woensdag 10 augustus vervolgens alléén voor de bevalling. Zij heeft tot nu alléén de zorg voor de kleine. Of dat in de toekomst zal veranderen, hangt in de komende dagen af van Robs reactie. Maar MonaLiza maakt zich vooralsnog weinig illusies over de toekomst, wanneer zij de e-mails terugleest waarin KRO’s eigen don juan beschrijft wat zij de komende jaren als bijdrage van zijn kant zou kunnen verwachten.

Rob – vijf jaar geleden gescheiden, twee kinderen – heeft het naar eigen zeggen immers al druk genoeg. In de afgelopen decembermaand, wanneer hij net van de zwangerschap heeft gehoord, schreef hij een afpoeiermail aan Mona-Liza, die in bezit is van het weekblad: Ik heb al een gebroken gezin met een ex en daarnaast nog een zware baan. Ik heb mijn handen vol om er voor de mensen te zijn die in mijn leven al een belangrijke rol spelen. Nog meer verantwoordelijkheden kan ik er echt niet bij hebben.

Wanneer hij de voordelen van een abortus, met name voor zichzelf, nogmaals heeft uiteengezet besluit de KRO’er: Ik respecteer jouw keus en zal een kind nooit verketteren of verloochenen, maar het zal opgroeien zonder mij als vader werkelijk te kennen. Je zult het vooral zelf moeten doen of met hulp van de mensen om je heen.

Reactie

In deze zin dient over Rob te worden opgemerkt: een man, een man, een woord een woord. Tot dusver heeft hij zich inderdaad niet één keer bekommerd om dat lieve kleine meisje in die Haagse wieg. Het enige beeld dat hij van haar heeft gezien, zijn de zelfgemaakte foto’s die moeder Mona-Liza hem ter gelegenheid van zijn verjaardag op 16 september stuurde: Namens je dochter wens ik je een fijne verjaardag! En ook daarop volgde geen enkele reactie.

Het enige contact wat er nog is tussen de tv-ster en de vrouw op wie hij vorig jaar halsoverkop verliefd leek te zijn geworden verloopt via advocaten en vooral… stroef.

En dan te bedenken hoe vlot en modern het op 27 oktober 2010 om 22.29 uur allemaal begon. Via de website Facebook zoekt Rob dan contact met de vrouw, wier foto hem zeer moet hebben aangesproken. Op haar profiel merkt zijzelf over haar liefdeleven op: het is ingewikkeld. Daarmee hadden ze in elk geval meteen iets met elkaar gemeen. En Rob begon digitaal te flirten: ha mooie vrouw, wat is er zo ingewikkeld aan jouw burgerlijke staat, of voert dat te ver in een eerste kennismaking?

Na aandringen wordt er een eerste ontmoeting gepland in Amsterdam. Rob is een man van de wereld en trakteert haar op een diner in een Thaise snackbar op de roemruchte Zeedijk. Wat Mona-Liza opvalt is dat Rob niet alleen trek had in hete soep en Thaise kip; meteen al pakte hij haar hand om vervolgens de zijne los te laten en roerbakbewegingen over haar billen te maken. Ook vraagt Kamphues bij de eerste ontmoeting of hij Mona-Liza op haar mond mag zoenen. Zij vindt het allemaal wat snel gaan. Maar, achteraf, wil zij niet ontkennen hem lief, charmant en stoutejongensachtig gevonden te hebben. En natuurlijk kwam het tot nieuw contact, een nieuwe ontmoeting en een eerste, romantische liefdesnacht bij hem thuis. Nota bene nadat zij de avond hebben doorgebracht in de Koninginnekamer van de Ridderzaal waar Rob als presentator een klus had. Dat van het een het ander kwam, daar getuigt kleine Monica-Louise van.

Dat Rob haar vader is staat voor Mona-Liza vast. En in alle correspondentie waarmee Rob haar tot abortus probeert te bewegen, doet Rob dat klaarblijkelijk ook. Vorige week zou hij een dna-test doen om daar voor altijd duidelijkheid over te krijgen. Op het laatste moment moest hij vanwege drukke verplichtingen echter afzeggen. Wat die verplichtingen waren, ontdekte Mona-Liza toen zij de televisie aanzette en Rob ’live’ zag zitten… Bij de dames van Koffietijd .

bron

Wat een verhaal :o .
  woensdag 2 november 2011 @ 12:16:17 #2
131148 Dondermeester
Blikskaters en gerommel!
pi_103869981
Bronnen: Telegraaf, Prive.... uiterst betrouwbare zou ik zeggen... :7
Wie ik ben?
Wie ben jij eigenlijk????
pi_103870006
Laat die man toch lekker.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  woensdag 2 november 2011 @ 12:46:47 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_103871040
Mooi verhaal.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_103871175
Triest mannetje. Maar aan de andere kant kiest ze er zelf voor terwijl ze weet dat hij het kind niet wil.
pi_103871376
Hij heeft het toch duidelijk van te voren kenbaar gemaakt?
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_103871475
Hij heeft toch zelf onbeschermd sex gehad?
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_103872600
Geweldig verhaal zeg, lekker suggestief geschreven.
En Rob vind ik een vreselijk naar mannetje
pi_103874856


[ Bericht 100% gewijzigd door static op 02-11-2011 15:00:54 (Flikkerstraal op zeg) ]
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 2 november 2011 @ 15:06:23 #10
9859 crew  Karina
Woman
pi_103875682
Nooit van condooms gehoord? Je gaat toch niet zomaar met iemand naar bed zonder bescherming -O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_103875828
Ja...

Moet hij weten, wel een enorme loser though.
Rustig aan.
pi_103876070
Waarom zo'n man zich niet laat steriliseren als hij geen kinderen meer wil is mij ook een raadsel eigenlijk :?
Valt wel van z'n voetstuk af zeg :')
Niet dat ie er voor mij op stond, maar voor veel anderen blijkbaar wel.
pi_103876718
Wat een herhaal, geen handige actie van beiden om onbeschermde seks te hebben.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_103876843
Lijkt mij best kut trouwens als vrouw om een kindje op te moeten voeden van zo een halve tamme als papa. Maar zo wordt er niet gedacht..?
Rustig aan.
pi_103877319
Rob's reactie op de uitlatingen van Mona-Liza:

quote:
ROB KAMPHUES: 'IK BEN ERNSTIG GESTALKT'

Naar aanleiding van de beweringen die Mona-Liza Machado woensdag in De Telegraaf doet, reageert Rob Kamphues; 'Mevrouw Machado heeft mij ernstig en voortdurend gestalkt.'

Woensdagochtend verscheen in De Telegraaf het verhaal van Mona-Liza Machado. Zij beweert in de steek gelaten te zijn door de KRO-presentator, en dat terwijl zij zwanger zou zijn van zijn kind.

Rob Kamphues heeft echter een heel ander verhaal. "Begin december heeft hij deze kortstondige verhouding beëindigd.", aldus zijn woordvoerder. "Dit hing nauw samen met het gedrag van mevrouw Machado."

"Enkele dagen nadat Rob de omgang met mevrouw Machado beëindigde, beweerde mevrouw Machado van hem zwanger te zijn. Met betrekking tot de zwangerschap heeft hij mevrouw Machado de afgelopen maanden diverse malen uitgenodigd voor een DNA-test."

Maar aan dit verzoek heeft Mona-Liza volgens Rob tot nu toe nog geen gehoor gegeven. "Tot op heden heeft mevrouw Machado hier niet aan meegewerkt. Mocht het kind van Rob zijn dan zal hij hiervoor uiteraard zijn verantwoordelijkheden nemen."

Volgens Mona-Liza reageert Rob niet meer op haar pogingen om in contact te komen. Ook hier heeft Rob een iets andere visie op. "Direct na de beëindiging van hun omgang, is mevrouw Machado begonnen met Rob Kamphues ernstig en voortdurend te stalken. Rob Kamphues heeft, na maandenlange stalkpartijen en huisvredebreuk, aangifte gedaan bij de politie. Inmiddels heeft de Officier van Justitie aangegeven over te gaan tot vervolging van mevrouw Machado naar aanleiding van beide aangiftes."

Vanavond meer in RTL Boulevard!
Bron
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_103877415
Dit klinkt als een smakelijke reeks

[ Bericht 69% gewijzigd door static op 02-11-2011 16:05:25 (Laat dat plaatje gerust weg.) ]
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_103878224
quote:
Rob is een man van de wereld en trakteert haar op een diner in een Thaise snackbar op de roemruchte Zeedijk.
:')
pi_103878437
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 15:54 schreef roos85 het volgende:
Dit klinkt als een smakelijke reeks

:Y Een nieuwe "gate" :P
pi_103879159
bastaardgate?
:@
pi_103879301
't Is een sbs-medewerker, daar zit sowieso een steekje bij los. Arme Rob :(
pi_103879382
Dit wordt zo'n lachen gieren brullen verhaal (hoop ik)
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_103879412
PRIVE :')

Had die wijfje maar de pil moeten doorslikken, golddigger !

:r
U MAD?
pi_103879444
Baby heeft trouwens zelfde haardracht als Rob......... dus wat dat betreft twijfel ik.
U MAD?
  woensdag 2 november 2011 @ 16:45:31 #24
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_103879743
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 16:14 schreef JaneDoe het volgende:
:')
Ze noemen het oneerbiedig een snackbar, maar je kunt daar echt wel heerlijk eten bij de Thai en ze winnen constant prijzen.

Telegraaf riooljournaille :r
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 2 november 2011 @ 16:49:26 #25
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_103879966
quote:
3s.gif Op woensdag 2 november 2011 16:33 schreef JaneDoe het volgende:
bastaardgate?
:@
He nee, er zijn genoeg akelige namen te bedenken voor de ouders, maar het kindje kan er toch niets aan doen....
  Trouwste user 2022 woensdag 2 november 2011 @ 17:04:26 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_103880872
Weer een hoer die de aandacht zoekt.

Neageerbuis baby.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_103881211
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:04 schreef tong80 het volgende:
Weer een hoer die de aandacht zoekt.

Neageerbuis baby.

:P
Lijkt me een mooie naam voor de gate :P
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 2 november 2011 @ 17:24:37 #28
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_103881769
Vieze hoer.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_103882228
Ben benieuwd. :9
  woensdag 2 november 2011 @ 17:58:40 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103883128
Team Rob, geloof ik.

Of team Baby.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103883202
quote:
11s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:58 schreef Copycat het volgende:
Team Rob, geloof ik.

Of team Baby.
Hm, ik wacht het nog even af. Er zijn altijd 2 kanten aan zo'n verhaal.
  Admin donderdag 3 november 2011 @ 12:08:23 #32
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_103910728
quote:
meteen al pakte hij haar hand om vervolgens de zijne los te laten en roerbakbewegingen over haar billen te maken.
Roerbakbewegingen, schitterend!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_103910802
quote:
Rob Kamphues reageert

van onze redactie
AMSTERDAM - Rob Kamphues heeft gereageerd op de uitspraken van Mona-Liza, die onder andere claimt dat hij de vader is van haar dochter.

"Rob Kamphues heeft mevrouw Machado een paar keer ontmoet gedurende enkele weken eind 2010. Begin december heeft hij deze kortstondige verhouding beëindigd. Dit hing nauw samen met het gedrag van mevrouw Machado", zo laat de woordvoerder van de presentator in een schriftelijke verklaring weten.
Mona-Liza vertelt in Weekblad Privé ook dat Rob haar in de cel liet gooien terwijl ze hoogzwanger van hem was. Direct na de beëindiging van hun omgang, is mevrouw Machado begonnen met Rob Kamphues ernstig en voortdurend te stalken. Rob Kamphues heeft, na maandenlange stalkpartijen en huisvredebreuk, aangifte gedaan bij de politie. Inmiddels heeft de Officier van Justitie aangegeven over te gaan tot vervolging van mevrouw Machado naar aanleiding van beide aangiftes."
Rob zou, in tegenstelling tot wat Mona-Liza beweert, hebben aangeboden een vaderschapstest te doen. "Hij heeft mevrouw Machado de afgelopen maanden diverse malen uitgenodigd voor een DNA-test. Tot op heden heeft mevrouw Machado hier niet aan meegewerkt. Mocht het kind van Rob zijn dan zal hij hiervoor uiteraard zijn verantwoordelijkheden nemen."
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 3 november 2011 @ 12:13:14 #34
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103910861
Na het zien van Blvd gisteren ben ik voor 95% Team Rob. Mevrouw is mij iets te hijgerig richting media om serieus te nemen.
Had Rob haar nu ook maar niet serieus genomen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Admin donderdag 3 november 2011 @ 12:15:16 #35
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_103910907
Ja sjezus, wat nu? Ik vind Rob een akelig kaboutertje :{
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_103910950
ik ga voor team baby. da's de enige die er eigenlijk allemaal niks mee te maken heeft. het zullen je ouders maar zijn die het zo via de media uitvechten :N

moeders is idd nogal mediageil en papa zegt doodleuk dattie geen tijd en energie heeft voor een kind. hij heeft er tenslotte al 2. had dan ook een condoom gebruikt :r
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Admin donderdag 3 november 2011 @ 12:17:22 #37
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_103910965
Is er geen huisdier in het spel ofzo?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_103910980
Zit net dat RTL Boulevard fragment terug te kijken, op de 1 of andere manier krijg ik Tessa visioenen...
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Admin donderdag 3 november 2011 @ 12:18:24 #39
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_103910993
Roerbakbewingen makend kaboutertje, brrrr.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_103911022
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:08 schreef yvonne het volgende:

[..]

Roerbakbewegingen, schitterend!
Wat moet mij daar bij voorstellen? :') Klapjes of wrijven of geheel iets anders....waar zijn de mensen van CUL als je ze nodig hebt. :( :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin donderdag 3 november 2011 @ 12:19:46 #41
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_103911046
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:19 schreef trovey het volgende:

[..]

Wat moet mij daar bij voorstellen ? :') Klapjes of wrijven of geheel iets anders....waar zijn de mensen van CUL als je ze nodig hebt. :( :+
Ja precies.

"hoe roerbak jij'
Moment ;)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator donderdag 3 november 2011 @ 12:21:26 #42
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_103911096
De vraag is natuurlijk wat je roerbakt, een klein uitje of een pan vol brocolli dat verschilt nogal kwa beweging.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_103911105
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Admin donderdag 3 november 2011 @ 12:23:11 #44
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_103911146
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:19 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja precies.

"hoe roerbak jij'
Moment ;)
Hoe roerbak jij?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 november 2011 @ 12:25:09 #45
163650 Greys
pi_103911202
quote:
:D :')

Ik had hem trouwens nooit 51 gegeven.
En wat een plaatje van een baby :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_103911211
quote:
_O-

dat topic :D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_103911279
quote:
_O- , ik ga het met aandacht volgen om het mysterie ontrafeld te zien worden. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_103911312
Hebben we al een naam voor de gate?

negeageerbuis baby gate?
roerbakgate?

iets anders?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 3 november 2011 @ 12:31:29 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103911366
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:16 schreef simmu het volgende:

moeders is idd nogal mediageil en papa zegt doodleuk dattie geen tijd en energie heeft voor een kind. hij heeft er tenslotte al 2. had dan ook een condoom gebruikt :r
Mama houdt een vaderschapstest af. Ook verdacht. En it takes two to tango. And to make a baby.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103911436
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2011 18:00 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hm, ik wacht het nog even af. Er zijn altijd 2 kanten aan zo'n verhaal.
De achterkant en de onderkant.
  donderdag 3 november 2011 @ 12:35:59 #51
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_103911513
Geweldig verhaal dit :')
Hoe oud is die griet? Oude genoeg om te weten hoe je niet zwanger moet worden, me dunkt. Misschien intussen de leeftijd dat de eierstokken beginnen te rammelen. En ja, dan is zo'n bekende, goed verdienende vader, natuurlijk best leuk. Jammer dat hij er anders over denkt.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 november 2011 @ 12:36:11 #52
163650 Greys
pi_103911517
quote:
7s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mama houdt een vaderschapstest af. Ook verdacht. En it takes two to tango. And to make a baby.
Zij zegt dat hij die DNA test afhoudt, dat ie liever bij Koffietijd ging zitten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 3 november 2011 @ 12:40:29 #53
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103911627
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:36 schreef Greys het volgende:

Zij zegt dat hij die DNA test afhoudt, dat ie liever bij Koffietijd ging zitten.
Terwijl mevrouw bijna dagelijks haar verhaal probeerde te slijten bij Blvd ...
We hebben in ieder geval weer een heerlijke 'He says, she says'-gate.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 november 2011 @ 12:47:01 #54
163650 Greys
pi_103911797
Ik vraag me ook af hoe vaak hij haar nou daadwerkelijk gezien heeft in die 'twee bijzondere maanden' die ze 'samen deelden'. Of dat er alleen 1 nacht was en dat het verdere contact in die maanden via Facebook ging.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_103913992
Mijn hemel wat een suggestief stuk zeg :')

en mevrouw is idd wel erg bezig met de media, idd een soort Tessa.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 3 november 2011 @ 14:07:11 #56
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_103914106
quote:
15s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:01 schreef mane het volgende:
Hij heeft toch zelf onbeschermd sex gehad?
Hij ? Samen bedoel je..
  donderdag 3 november 2011 @ 14:11:56 #57
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_103914247
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:15 schreef yvonne het volgende:
Ja sjezus, wat nu? Ik vind Rob een akelig kaboutertje :{
Rob is een goeie presentator van Reunie!
pi_103914610
quote:
15s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:07 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Hij ? Samen bedoel je..
Zij heeft toegang verleent tot d'r pruimpje, dus is zij het schuld. Logisch.
U MAD?
  donderdag 3 november 2011 @ 14:27:25 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103914700
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:24 schreef de_boswachter het volgende:

Zij heeft toegang verleent tot d'r pruimpje, dus is zij het schuld. Logisch.
Zij het schuld, hij de slachtoffer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103914727
quote:
9s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zij het schuld, hij de slachtoffer.
http://www.eenvandaag.nl/binnenland/38970/de_einde_van_het
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_103914971
quote:
9s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zij het schuld, hij de slachtoffer.
Idd ^O^
U MAD?
pi_103915151
quote:
9s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zij het schuld, hij de slachtoffer.
_O-
  donderdag 3 november 2011 @ 15:46:24 #63
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_103917144
quote:
9s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:27 schreef Copycat het volgende:

Zij het schuld, hij de slachtoffer.
Ik ben bang van wel dat het zo zou zijn ;(
pi_103917544
"Op een avond laat hij zelfs zijn geliefde, met ongeboren baby en al, opsluiten in een politiecel..."

Ze doen net alsof Kamphues zomaar kan besluiten wie opgesloten wordt en dat de politie daar weinig mee te maken heeft.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_103917575
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 15:58 schreef Jabberwocky het volgende:
"Op een avond laat hij zelfs zijn geliefde, met ongeboren baby en al, opsluiten in een politiecel..."

Ze doen net alsof Kamphues zomaar kan besluiten wie opgesloten wordt en dat de politie daar weinig mee te maken heeft.
Echt, he. :') De politie kan gewoon een willekeurig iemand laten opsluiten voor je, je moet ze alleen even opbellen. :)!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_103918203
quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2011 15:59 schreef Fascination het volgende:

[..]

Echt, he. :') De politie kan gewoon een willekeurig iemand laten opsluiten voor je, je moet ze alleen even opbellen. :)!
handig om te weten idd!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_103918686
Geloof er niks van dat hij de vader is.
pi_103918774
quote:
7s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mama houdt een vaderschapstest af. Ook verdacht. En it takes two to tango. And to make a baby.
Precies.
  donderdag 3 november 2011 @ 21:36:41 #69
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  donderdag 3 november 2011 @ 21:40:33 #70
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  vrijdag 4 november 2011 @ 00:33:39 #71
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_103943988
Team Rob. Ook als hij wel het pa is.
Hij heeft gezegd dat hij het baby niet hebben wilt. Toch houwen, is op eigen houtjes kouwen.

Maar dat is het mening van mijn, uiteraart.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_103947288
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2011 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Team Rob. Ook als hij wel het pa is.
Hij heeft gezegd dat hij het baby niet hebben wilt. Toch houwen, is op eigen houtjes kouwen.

Maar dat is het mening van mijn, uiteraart.
Sluit aan! ;)
pi_103949347
quote:
2s.gif Op donderdag 3 november 2011 21:36 schreef Flow3r het volgende:
Team Rob w/
Team Mevrouw Machado w/

Ik krijg de slappe lach van dit hele verhaal, en ook van Rob Kamphues, de grootste patheet van de Nederlandse televisie. Kwam eindelijk het staartje van zijn midlifecrisis in zicht, krijgt hij dit er bovenop -O-

Historische woorden: "Ik heb al een gebroken gezin en een zware baan." })

Wat is erger dan een gebroken gezin? Twee gebroken gezinnen *O*

Sorry, ik kan het niet serieus nemen, maar dat komt door Rob Kamphues. Ik zie telkens de beelden voor me van zijn autorace-passie, die rechtstreeks voortkwam uit de midlifecrisis, die weer voortkwam uit het gebroken gezin en de zware baan. En toen kwam hij gedurende een lange, donkere, koude winter terecht in een sta-caravan. Waarom weet ik dit überhaupt? Ik heb het waarschijnlijk op de televisie gezien, in één van zijn 'ik schreeuw al mijn ellende er gewoon lekker uit'-programma's.
pi_103954254
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:35 schreef error_404 het volgende:
Geweldig verhaal dit :')
Hoe oud is die griet? Oude genoeg om te weten hoe je niet zwanger moet worden, me dunkt. Misschien intussen de leeftijd dat de eierstokken beginnen te rammelen. En ja, dan is zo'n bekende, goed verdienende vader, natuurlijk best leuk. Jammer dat hij er anders over denkt.
Je zou zo maar eens gelijk kunnen hebben. Een relatie van twee maanden en je binnen die periode laten bezwangeren. En dan later lopen janken dat de vermeende vader niets met het kind te maken wil hebben.
pi_103954321
Eerst DNA-onderzoek maar eens afwachten.

Dus voor nu team baby.
pi_103954366
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 15:58 schreef Jabberwocky het volgende:
"Op een avond laat hij zelfs zijn geliefde, met ongeboren baby en al, opsluiten in een politiecel..."

Ze doen net alsof Kamphues zomaar kan besluiten wie opgesloten wordt en dat de politie daar weinig mee te maken heeft.
Als dat besluit al aan Rob geweest was, had hij haar wel zonder de ongeboren baby laten opsluiten. :7
  vrijdag 4 november 2011 @ 15:38:22 #77
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_103959405
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Als dat besluit al aan Rob geweest was, had hij haar wel zonder de ongeboren baby laten opsluiten. :7
Inderdaad. w/
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 4 november 2011 @ 16:29:07 #78
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_103961472
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 12:51 schreef Vaseline_ het volgende:
Triest mannetje. Maar aan de andere kant kiest ze er zelf voor terwijl ze weet dat hij het kind niet wil.
Altijd zo laf als iemand dat zegt.. Ik lees nergens dat er staat dat hij aan haar gevraagd heeft of ze aan de pil zit oid.. Dus meneertje had gewoon een condoom moeten gebruiken.
Zonder condoom is de kans logisch gezien ook groter dat ze zwanger raakt :{
Aan de andere kant zullen we nog zwel zien of hij überhaupt wel de vader is. (Heb ook net zoals anderen zo m'n twijfels)
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  vrijdag 4 november 2011 @ 16:34:31 #79
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_103961720
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2011 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Team Rob. Ook als hij wel het pa is.
Hij heeft gezegd dat hij het baby niet hebben wilt. Toch houwen, is op eigen houtjes kouwen.

Maar dat is het mening van mijn, uiteraart.
Dat is chantage :N Het is geen kwestie van 'houden' of niet. Niet iedereen denkt zo simpel over abortus en ik kan me voorstellen dat dat voor een vrouw erger is dan een man. Beiden zijn verantwoordelijk hiervoor en beiden moeten dan ook die verantwoordelijkheid dragen. Een man mag een vrouw nooit dwingen tot abortus :r
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 4 november 2011 @ 18:01:11 #80
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_103965311
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 16:34 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dat is chantage :N Het is geen kwestie van 'houden' of niet. Niet iedereen denkt zo simpel over abortus en ik kan me voorstellen dat dat voor een vrouw erger is dan een man. Beiden zijn verantwoordelijk hiervoor en beiden moeten dan ook die verantwoordelijkheid dragen. Een man mag een vrouw nooit dwingen tot abortus :r
Ben ik niet met je eens. Ik vind dat een man niet tegen zijn zin vader hoeft te worden. Jammer dat de vrouw dat in de hand heeft als het zo ver komt.

En ze hadden beiden moeten denken aan voorbehoedsmiddelen. Zij heeft dat net zo goed niet gedaan als hij.

Mijn god, ik bespreek op een internetforum het condoomgedrag van Rob Kamphues. ;(
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_103965395
Tja, Rob werkt bij de KRO tegenwoordig. De katholieke kerk heeft het niet zo op condoomgebruik.
  vrijdag 4 november 2011 @ 18:41:31 #82
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_103966727
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2011 18:01 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Ik vind dat een man niet tegen zijn zin vader hoeft te worden. Jammer dat de vrouw dat in de hand heeft als het zo ver komt.

En ze hadden beiden moeten denken aan voorbehoedsmiddelen. Zij heeft dat net zo goed niet gedaan als hij.

Mijn god, ik bespreek op een internetforum het condoomgedrag van Rob Kamphues. ;(
Niemand zou tegen zijn zijn ouder moeten worden :o Maar it takes two to tango en dan kun je niet zomaar weglopen voor je verantwoordelijkheden. Ben het volledig met je eens dat ze allebei aan voorbehoedsmiddelen hadden moeten denken. Kan me wel ergens voorstellen dat je zoiets hebt van "als je het wilt houden, moet je er maar zelf voor zorgen", maar die beslissing is nog niet zo gemakkelijk. Nogmaals: je hebt het hier over abortus! Iets wat een persoon -en met name een vrouw- haar leven lang kan achtervolgen en al helemaal als dit onder druk gebeurd!

Ja, het klinkt heel lullig, maar als een vrouw geen abortus wil plegen -om welke reden dan ook- dan moet je als man je verantwoordelijkheid dragen. :{w Alsnog weglopen is laf..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_103967440
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 18:41 schreef Maraca het volgende:

[..]

Niemand zou tegen zijn zijn ouder moeten worden :o Maar it takes two to tango en dan kun je niet zomaar weglopen voor je verantwoordelijkheden. Ben het volledig met je eens dat ze allebei aan voorbehoedsmiddelen hadden moeten denken. Kan me wel ergens voorstellen dat je zoiets hebt van "als je het wilt houden, moet je er maar zelf voor zorgen", maar die beslissing is nog niet zo gemakkelijk. Nogmaals: je hebt het hier over abortus! Iets wat een persoon -en met name een vrouw- haar leven lang kan achtervolgen en al helemaal als dit onder druk gebeurd!

Ja, het klinkt heel lullig, maar als een vrouw geen abortus wil plegen -om welke reden dan ook- dan moet je als man je verantwoordelijkheid dragen. :{w Alsnog weglopen is laf..
Er bestaat ook nog zoiets als de morning after pil toch. Ook zij is geen puber meer dus ze wist donders goed dat onveilig vrijen gevolgen zou kunnen hebben. En ook dat een zwangerschap nog te voorkomen was geweest.
  vrijdag 4 november 2011 @ 20:22:34 #84
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_103971130
Heeft ze het kind nou naar haarzelf vernoemd? :P
  vrijdag 4 november 2011 @ 20:25:57 #85
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_103971298
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 19:02 schreef spuitje het volgende:

[..]

Er bestaat ook nog zoiets als de morning after pil toch. Ook zij is geen puber meer dus ze wist donders goed dat onveilig vrijen gevolgen zou kunnen hebben. En ook dat een zwangerschap nog te voorkomen was geweest.
Ze is net zo dom als die Rob als het hierom gaat :Y maar als iemand eenmaal zwanger is kun je wel Captain Hindsight uithangen, maar daar heeft niemand wat aan. Al helemaal het onschuldige kindje niet!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_103971963
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 18:41 schreef Maraca het volgende:
Ja, het klinkt heel lullig, maar als een vrouw geen abortus wil plegen -om welke reden dan ook- dan moet je als man je verantwoordelijkheid dragen. :{w Alsnog weglopen is laf..
Nou nee, dan mag je als man best wel geen verantwoordelijkheid dragen. Dit is een probleem van de vrouw in dit geval. Die moet het zonodig uitpoepen.
pi_103971964
Ik heb ook wel een beetje een idee van... als het geen ons is lijkt mij een condoom 2e keuze.. 50% van de vrouwen zit ook aan de pil ofzo.. Moet je als man constant op de hoogte zijn of mag je als man aannemen dat het wel goed zit bij de tegenpartij als je niks hoort terwijl je ''in'' een relatie zit?

[ Bericht 0% gewijzigd door kingtoppie op 04-11-2011 20:48:16 ]
Rustig aan.
pi_103972006
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 20:38 schreef Deckard het volgende:

[..]

Nou nee, dan mag je als man best wel geen verantwoordelijkheid dragen. Dit is een probleem van de vrouw in dit geval. Die moet het zonodig uitpoepen.
Ligt er voor mij aan hoe het gebeurt is... ongelukje --> Niet de schuld van de vrouw... Bewust informatie achterwege laten... anders.
Rustig aan.
  vrijdag 4 november 2011 @ 20:41:10 #89
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_103972064
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 20:38 schreef Deckard het volgende:

[..]

Nou nee, dan mag je als man best wel geen verantwoordelijkheid dragen. Dit is een probleem van de vrouw in dit geval. Die moet het zonodig uitpoepen.
Nee, dat is een probleem afschuiven. Puur omdat zij het draagt :N Ben het wel eens met kingtoppie. Als ze info achter heeft gehouden dan is het wel meer haar probleem (maar dan nog vind ik het niet netjes als een man dan wegloopt.. bedoel seks = risico)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_103972142
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 20:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ligt er voor mij aan hoe het gebeurt is... ongelukje --> Niet de schuld van de vrouw... Bewust informatie achterwege laten... anders.
De man heeft geen zeggenschap over het kind bij voorbaat. Als een man geen rechten heeft, waarom dan nog wel de plichten. Dat is onrealistisch.
  vrijdag 4 november 2011 @ 20:43:38 #91
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_103972188
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 20:42 schreef Deckard het volgende:

[..]

De man heeft geen zeggenschap over het kind bij voorbaat. Als een man geen rechten heeft, waarom dan nog wel de plichten. Dat is onrealistisch.
Dan moet je gaan miepen bij de politiek, alsof de vrouw daar iets aan kan doen :') :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_103972347
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 20:42 schreef Deckard het volgende:

[..]

De man heeft geen zeggenschap over het kind bij voorbaat. Als een man geen rechten heeft, waarom dan nog wel de plichten. Dat is onrealistisch.
Geen zeggenschap? Als dat zo is dan heb jij het of ergens verneukt... of je bent genaaid.. in het 2e geval.. succes met bewijzen, anders: man the fuck up.
Rustig aan.
  vrijdag 4 november 2011 @ 20:48:03 #93
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_103972433
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 20:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Geen zeggenschap? Als dat zo is dan heb jij het of ergens verneukt... of je bent genaaid.. in het 2e geval.. succes met bewijzen, anders: man the fuck up.
Nou, volgens mij heeft hij wel gelijk. Als een kind wordt geboren buiten een huwelijk moet een man het kind erkennen. :Y Dat is niet automatisch zo.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_103974173
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 20:43 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dan moet je gaan miepen bij de politiek, alsof de vrouw daar iets aan kan doen :') :D
Daaruit blijkt dus dat het qua feminisme nog betrekkelijk achter zit. We hebben het hier over een heel ingrijpende zaak waar de man geen controle over heeft. Dan kan je wel lullen over twee partijen, maar in dit geval is het een beetje van de olifant en de muis die lekker samen op de brug stampen.

Hij heeft groot gelijk als hij het kind niet wil erkennen.
pi_103974727
Wat ''geen controle over heeft''?
Rustig aan.
pi_103976211
En ondertussen maar leuk en hartelijk doen bij De Reunie. :')

(Ervan uitgaand dat het verhaal klopt..)
Je suis Charlie Sheen
pi_103976949
Gut we worden in 2011 wel heel erg op ons wenken bediend met gate-topics :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_103977516
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
Wat ''geen controle over heeft''?
Oeps ongelukje, vrouwtje wil het houden mannetje niet. Kind komt.
Oeps ongelukje, vrouwtje wil het niet houden, mannetje wel, Kind komt niet.

Dat soort controle.
pi_103977609
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 22:14 schreef Deckard het volgende:

[..]

Oeps ongelukje, vrouwtje wil het houden mannetje niet. Kind komt.
Oeps ongelukje, vrouwtje wil het niet houden, mannetje wel, Kind komt niet.

Dat soort controle.
To bad.... Haar lichaam, eis maar een eicel van der en zoek een draagmoeder ofzo.
Rustig aan.
pi_103978161
Mona Liza in een snackbar op de zeestraat :') _O_ _O-
pi_103980414
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 22:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

To bad.... Haar lichaam, eis maar een eicel van der en zoek een draagmoeder ofzo.
Wat ik daarmee bedoel dus is dat hij geen verantwoording hoeft te dragen aan dat kind.
pi_103980504
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 23:05 schreef Deckard het volgende:

[..]

Wat ik daarmee bedoel dus is dat hij geen verantwoording hoeft te dragen aan dat kind.
Toch wel makkelijk dat je als man jezelf zo terug kan trekken hè... Beter gewoon een contract tekenen voordat je seks hebt. ;)
Rustig aan.
pi_103983830
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 23:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Toch wel makkelijk dat je als man jezelf zo terug kan trekken hè... Beter gewoon een contract tekenen voordat je seks hebt. ;)
Hij heeft al in het prille begin van de zwangerschap aangegeven niet nog een kind te willen als ik het verhaal mag geloven. Zij besloot het kind wel te willen ook al was de relatie inmiddels beeindigd. Dan was het toch haar keus en is het haar verantwoordelijkheid? Als ze niet zwanger had willen worden had ze maatregelen moeten nemen, dat heeft ze niet gedaan.
pi_103984537
Haar keus? Mwah... Ik wil abortus geen keus noemen, te beladen. Haar verantwoordelijkheid? Wellicht.. eigenlijk wel een beetje van beiden stiekem.. Ze heeft inderdaad geen morning-afterpil gekocht.. laat staan dat die gozer wist dat ze niet aan de anticonceptie zat.
Rustig aan.
  zaterdag 5 november 2011 @ 07:25:37 #105
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_103987779
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 00:12 schreef spuitje het volgende:

[..]

Hij heeft al in het prille begin van de zwangerschap aangegeven niet nog een kind te willen als ik het verhaal mag geloven. Zij besloot het kind wel te willen ook al was de relatie inmiddels beeindigd. Dan was het toch haar keus en is het haar verantwoordelijkheid? Als ze niet zwanger had willen worden had ze maatregelen moeten nemen, dat heeft ze niet gedaan.
"al"? Dat is veeeeel te laat :N
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_103988089
Over een tijdje in DNA onbekend....
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator zaterdag 5 november 2011 @ 08:34:17 #107
236264 crew  capricia
pi_103988102
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 00:12 schreef spuitje het volgende:

[..]

Hij heeft al in het prille begin van de zwangerschap aangegeven niet nog een kind te willen als ik het verhaal mag geloven. Zij besloot het kind wel te willen ook al was de relatie inmiddels beeindigd. Dan was het toch haar keus en is het haar verantwoordelijkheid? Als ze niet zwanger had willen worden had ze maatregelen moeten nemen, dat heeft ze niet gedaan.
Dan had hij hem er niet in moeten steken.
Definitely not CIA
  zaterdag 5 november 2011 @ 08:40:14 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103988148
Op de een of andere manier zou het me niks verbazen als deze vrouw hem eraan heeft genaaid met verzinsels over pil/spiraaltje.
Daarnaast vind ik dat je juist als vrouw letterlijk meer verantwoordelijkheid draagt over een zwangerschap. Jouw lijf, zorg ervoor dat of jij iets aan anticonceptie doet of laat hem een condoom dragen. Anders geen polonaise.

Binnen twee maanden binnen een Facebookfling zwanger raken, de baby per se willen houden, opgepakt worden wegens stalking, bladen en tvprogramma's aanschrijven met je verhaal ...
Haar geloofwaardigheid is bij mij tot onder nul gedaald.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103988670
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 november 2011 08:40 schreef Copycat het volgende:
Op de een of andere manier zou het me niks verbazen als deze vrouw hem eraan heeft genaaid met verzinsels over pil/spiraaltje.
Daarnaast vind ik dat je juist als vrouw letterlijk meer verantwoordelijkheid draagt over een zwangerschap. Jouw lijf, zorg ervoor dat of jij iets aan anticonceptie doet of laat hem een condoom dragen. Anders geen polonaise.

Binnen twee maanden binnen een Facebookfling zwanger raken, de baby per se willen houden, opgepakt worden wegens stalking, bladen en tvprogramma's aanschrijven met je verhaal ...
Haar geloofwaardigheid is bij mij tot onder nul gedaald.
Dit dus
pi_103988812
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 00:12 schreef spuitje het volgende:

[..]

Hij heeft al in het prille begin van de zwangerschap aangegeven niet nog een kind te willen als ik het verhaal mag geloven
En dan is het klaar? Als hij nee zegt, mag hij zijn handen ervan af trekken?
Oh, and that's a bad miss!
pi_103989612
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 09:40 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

En dan is het klaar? Als hij nee zegt, mag hij zijn handen ervan af trekken?
Op het moment dat haar werd verteld dat hij niet nog een kind wilde had ze voor een abortus kunnen kiezen. Dat wilde ze niet en dat is haar goed recht. Maar moet hij dan maar de vader figuur uit gaan hangen? Of bijdragen in de kosten?
  zaterdag 5 november 2011 @ 10:28:51 #112
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_103989623
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 10:27 schreef spuitje het volgende:

[..]

Op het moment dat haar werd verteld dat hij niet nog een kind wilde had ze voor een abortus kunnen kiezen. Dat wilde ze niet en dat is haar goed recht. Maar moet hij dan maar de vader figuur uit gaan hangen? Of bijdragen in de kosten?
Ja :)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_103989665
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 10:28 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja :)
Is er trouwens al een vaderschapstest gedaan? Ik dacht namelijk dat het nog niet bevestigd was, maar de topic-titel is "Rob negeert zijn baby", wat zou betekenen dat het sowieso zijn baby is?
  zaterdag 5 november 2011 @ 10:33:17 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103989688
Alimentatie betalen mocht het kind idd van hem zijn: prima. Maar ze kan hem niet verplichten een vaderfiguur te zijn van een kind dat hij nooit heeft gewild. Ook dat is het risico dat zij moedwillig heeft genomen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 5 november 2011 @ 10:34:07 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103989696
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 10:32 schreef Bot13 het volgende:

Is er trouwens al een vaderschapstest gedaan? Ik dacht namelijk dat het nog niet bevestigd was, maar de topic-titel is "Rob negeert zijn baby", wat zou betekenen dat het sowieso zijn baby is?
De TT is in misleidende Telegraafstijl. Beide partijen claimen dat de tegenpartij een test afhoudt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 5 november 2011 @ 10:34:16 #116
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_103989700
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 november 2011 10:33 schreef Copycat het volgende:
Alimentatie betalen mocht het kind idd van hem zijn: prima. Maar ze kan hem niet verplichten een vaderfiguur te zijn van een kind dat hij nooit heeft gewild. Ook dat is het risico dat zij moedwillig heeft genomen.
Ja, nee dat klopt. Idd alimentatie, maar vaderfiguur is optioneel. :Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 10:32 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Is er trouwens al een vaderschapstest gedaan? Ik dacht namelijk dat het nog niet bevestigd was, maar de topic-titel is "Rob negeert zijn baby", wat zou betekenen dat het sowieso zijn baby is?
Hij zegt dat zij niet wil en zij zegt dat hij niet wil. :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_103989745
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 november 2011 08:40 schreef Copycat het volgende:
Op de een of andere manier zou het me niks verbazen als deze vrouw hem eraan heeft genaaid met verzinsels over pil/spiraaltje.
Daarnaast vind ik dat je juist als vrouw letterlijk meer verantwoordelijkheid draagt over een zwangerschap. Jouw lijf, zorg ervoor dat of jij iets aan anticonceptie doet of laat hem een condoom dragen. Anders geen polonaise.
Inderdaad, zij had ook haar verantwoordelijkheid kunnen nemen door een morning afterpil te halen.

quote:
Binnen twee maanden binnen een Facebookfling zwanger raken, de baby per se willen houden, opgepakt worden wegens stalking, bladen en tvprogramma's aanschrijven met je verhaal ...
Haar geloofwaardigheid is bij mij tot onder nul gedaald.
niet alleen bij jou, zoals ik al eerder in het topic aangaf: "Tessa visioenen"
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_103990490
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 10:28 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja :)
Dan geloof je kennelijk niet in gelijke rechten voor man en vrouw. Dan hoop ik maar dat je het leuk hebt met je carrière-loos leventje.
  zaterdag 5 november 2011 @ 11:28:25 #119
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_103990632
Typische gooische golddigger. Dan heb je aan Rob een hele slechte.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 5 november 2011 @ 11:38:16 #120
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_103990860
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 11:22 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dan geloof je kennelijk niet in gelijke rechten voor man en vrouw. Dan hoop ik maar dat je het leuk hebt met je carrière-loos leventje.
Waar slaat dat nou weer op? Ik geloof juist in gelijke rechten voor man en vrouw! daarnaast heb ik een prachtige carrière.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator / Miss SHO zaterdag 5 november 2011 @ 11:38:43 #121
22592 crew  Ole
pi_103990870
Ik heb zo'n medelijden met dat kind!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_103990915
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 10:27 schreef spuitje het volgende:

[..]

Op het moment dat haar werd verteld dat hij niet nog een kind wilde had ze voor een abortus kunnen kiezen. Dat wilde ze niet en dat is haar goed recht. Maar moet hij dan maar de vader figuur uit gaan hangen? Of bijdragen in de kosten?
Natuurlijk :') Wou je zeggen dat hij er niets mee van doen heeft?
Oh, and that's a bad miss!
  zaterdag 5 november 2011 @ 11:40:43 #123
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_103990923
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 09:40 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

En dan is het klaar? Als hij nee zegt, mag hij zijn handen ervan af trekken?
:Y
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 5 november 2011 @ 11:42:53 #124
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_103990972
quote:
8s.gif Op zaterdag 5 november 2011 11:38 schreef Ole het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met dat kind!
Hoezo?

Dat kind schijt en krijst ongetwijfeld als elk ander en dat komt echt wel groot hoor.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Admin zaterdag 5 november 2011 @ 11:43:52 #125
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_103990998
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 10:14 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Team Mevrouw Machado w/

Ik krijg de slappe lach van dit hele verhaal, en ook van Rob Kamphues, de grootste patheet van de Nederlandse televisie. Kwam eindelijk het staartje van zijn midlifecrisis in zicht, krijgt hij dit er bovenop -O-

Historische woorden: "Ik heb al een gebroken gezin en een zware baan." })

Wat is erger dan een gebroken gezin? Twee gebroken gezinnen *O*

Sorry, ik kan het niet serieus nemen, maar dat komt door Rob Kamphues. Ik zie telkens de beelden voor me van zijn autorace-passie, die rechtstreeks voortkwam uit de midlifecrisis, die weer voortkwam uit het gebroken gezin en de zware baan. En toen kwam hij gedurende een lange, donkere, koude winter terecht in een sta-caravan. Waarom weet ik dit überhaupt? Ik heb het waarschijnlijk op de televisie gezien, in één van zijn 'ik schreeuw al mijn ellende er gewoon lekker uit'-programma's.
Ik sluit me bij dit team aan,
een kabouter die roerbakbewingen maakt op vrouwenbillen staat voorgoed op m'n netvlies gebrand.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 5 november 2011 @ 11:45:41 #126
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103991038
Want deze dame komt op jou wel integer en geloofwaardig over?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Admin zaterdag 5 november 2011 @ 11:49:11 #127
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_103991132
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 november 2011 11:45 schreef Copycat het volgende:
Want deze dame komt op jou wel integer en geloofwaardig over?
Ik geloof haar eerder dan een midlifecrisis hebbende roerbakkende gnoom ja
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 5 november 2011 @ 11:51:13 #128
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_103991178
Team Rob, die griet spoort niet!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_103991184
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 november 2011 11:45 schreef Copycat het volgende:
Want deze dame komt op jou wel integer en geloofwaardig over?
Dat is een ander verhaal he, ik ga ervan uit dat het daadwerkelijk zijn kind is.

quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 11:49 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik geloof haar eerder dan een midlifecrisis hebbende roerbakkende gnoom ja
En dit
Oh, and that's a bad miss!
  zaterdag 5 november 2011 @ 11:52:12 #130
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_103991204
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 11:49 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik geloof haar eerder dan een midlifecrisis hebbende roerbakkende gnoom ja
Ik geloof de DNA test.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 5 november 2011 @ 11:54:28 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103991271
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 11:49 schreef yvonne het volgende:

Ik geloof haar eerder dan een midlifecrisis hebbende roerbakkende gnoom ja
Zo'n labielo die elk programma en blad voor haar karretje probeert te spannen? Serieus yvonne?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Admin zaterdag 5 november 2011 @ 11:59:07 #132
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_103991396
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 november 2011 11:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zo'n labielo die elk programma en blad voor haar karretje probeert te spannen? Serieus yvonne?
Doet hij niet precies hetzelfde? :Y)
DE WAARHEID MOET VERTELD WORDEN!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 5 november 2011 @ 11:59:47 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103991419
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 11:59 schreef yvonne het volgende:

Doet hij niet precies hetzelfde? :Y)
DE WAARHEID MOET VERTELD WORDEN!
Actie --> reactie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 5 november 2011 @ 11:59:53 #134
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_103991422
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 11:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

Doet hij niet precies hetzelfde? :Y)
DE WAARHEID MOET VERTELD WORDEN!
Volgens mij reageert hij alleen op dezelfde wijze, en is zij begonnen met haar lastercampagne.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 5 november 2011 @ 12:00:38 #135
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_103991451
Gefeliciteerd Rob Kamphues, je populariteit is dermate gestegen dat je hierbij je eerste schandaal ontvangt. :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 11:51 schreef Scorpie het volgende:
Team Rob, die griet spoort niet!
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  Admin zaterdag 5 november 2011 @ 12:02:45 #137
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_103991516
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2011 11:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Actie --> reactie.
Ik ga de barricades op ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 5 november 2011 @ 12:03:40 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103991535
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:02 schreef yvonne het volgende:

Ik ga de barricades op ^O^
Veel succes met de Dwaze Moeders!
*O* *O* *O*
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103991588
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:02 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik ga de barricades op ^O^
heb jij ook een kind van um dan -O-
  Admin zaterdag 5 november 2011 @ 12:06:45 #140
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_103991606
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
naar hypocriet mannetje
Ik zie hem zó voor me, jagend op facebook en roerbakken op vrouwenbillen ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_103991634
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik zie hem zó voor me, jagend op facebook en roerbakken op vrouwenbillen ^O^
ja daarom moesten die gordijnen dicht. hele orgies die ie thuis houdt met zijn facebook chicks :7
  Admin zaterdag 5 november 2011 @ 12:11:34 #142
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_103991712
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 11:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik geloof de DNA test.
Jij bent gewoon per definitie tegen alles waar ik voor ben.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_103991735
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
naar hypocriet mannetje
bah

"Ik spreek jouw aan op je fatsoen!" :')
Oh, and that's a bad miss!
pi_103991744
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:12 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

bah

"Ik spreek jouw aan op je fatsoen!" :')
fatsoen moet je doen *G*
  zaterdag 5 november 2011 @ 12:14:22 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103991767
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:12 schreef Brentmeister het volgende:

bah

"Ik spreek jouw aan op je fatsoen!" :')
En mijn aan dan?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103991840
quote:
8s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

En mijn aan dan?
jij wordt alleen maar geroerbakt op je billen :6
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_103991847
quote:
8s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

En mijn aan dan?
hemeltje een typo :')
Oh, and that's a bad miss!
  zaterdag 5 november 2011 @ 12:18:18 #148
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103991855
quote:
16s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:17 schreef mascara-klodder het volgende:

jij wordt alleen maar geroerbakt op je billen :6
Met hete olie en spatels *O* .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103991871
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Met hete olie en spatels *O* .
Aan.
Oh, and that's a bad miss!
  Admin zaterdag 5 november 2011 @ 12:19:25 #150
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_103991885
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Met hete olie en spatels *O* .
Pssst, door een GNOOM }:|
Niet door een hemelse vent, maar door een gnoom die 'met z'n kinderen bezig is'
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_103991923
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Met hete olie en spatels *O* .
oehhh geyl :9~
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zaterdag 5 november 2011 @ 12:21:05 #152
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103991947
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:19 schreef yvonne het volgende:

Pssst, door een GNOOM }:|
Niet door een hemelse vent, maar door een gnoom die 'met z'n kinderen bezig is'
Oh ja. Ik hou ook helemaal niet van mannen met kinderen. Die kutkoters trekken veel te veel aandacht weg van waar het echt om draait: om mij!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103992003
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh ja. Ik hou ook helemaal niet van mannen met kinderen. Die kutkoters trekken veel te veel aandacht weg van waar het echt om draait: om mij!
mot je het net zoals mij doen, heb 2 stiefkinderen van 17 en 20 die niet meer thuiswonen :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Admin zaterdag 5 november 2011 @ 12:23:47 #154
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_103992012
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh ja. Ik hou ook helemaal niet van mannen met kinderen. Die kutkoters trekken veel te veel aandacht weg van waar het echt om draait: om mij!
En dus laat je je bezwangeren B-)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 5 november 2011 @ 12:24:34 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103992036
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:23 schreef yvonne het volgende:
En dus laat je je bezwangeren B-)
Volgens mij ben ik inmiddels niet meer zo heul vruchtbaar, maar we slikken gewoon door.
Flauwe pun intended.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103992082
Goed zaterdagmiddagtopic weer, maar moet zo alweer weg richting Yvonne-stad voor lunch bij Villa Augustus hoop ik *O*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Admin zaterdag 5 november 2011 @ 12:28:53 #157
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_103992185
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Goed zaterdagmiddagtopic weer, maar moet zo alweer weg richting Yvonne-stad voor lunch bij Villa Augustus hoop ik *O*
VA is erg oké
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_103992292
i know, is mijn favoriete restaurant daar :9 Denk dat ik het er maar gewoon doorheen probeer te drukken :7

edit: nu maar hopen dat vriendje niet meeleest :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_103992333
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik inmiddels niet meer zo heul vruchtbaar, maar we slikken gewoon door.
Flauwe pun intended.
misschien moet je gewoon een chick met minderwaardigheidscomplex fixen, dan kan de wereld om jou draaien. aanrader ^O^
  zaterdag 5 november 2011 @ 12:35:49 #160
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103992363
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

misschien moet je gewoon een chick met minderwaardigheidscomplex fixen, dan kan de wereld om jou draaien. aanrader ^O^
Moet ik dan lesbieïstisch worden?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103992421
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

Moet ik dan lesbieïstisch worden?
nee. kan gewoon, erbij. je man / vriend / slaaf zal zien dat je begeerd wordt door andere chicks, waardoor ook zijn leven meer om jou gaat draaien. en dan zie jij dat het goed is, dit en dat enzo. :7
  Admin zaterdag 5 november 2011 @ 12:41:05 #162
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_103992514
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:32 schreef mascara-klodder het volgende:
i know, is mijn favoriete restaurant daar :9 Denk dat ik het er maar gewoon doorheen probeer te drukken :7

edit: nu maar hopen dat vriendje niet meeleest :')
Een SHO high-tea in VA :Y)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 5 november 2011 @ 12:47:05 #163
22592 crew  Ole
pi_103992658
[static modus] }:| dames [/static modus]

Zeg, is er al een goede naam voor deze gate?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_103992775
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:47 schreef Ole het volgende:
[static modus] }:| dames [/static modus]

Zeg, is er al een goede naam voor deze gate?
roerbakgate?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zaterdag 5 november 2011 @ 12:51:47 #165
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_103993217
zwanger worden van een slippertje en dan de publiciteit opzoeken alsof je genaaid bent

geen condooms gebruiken als je mannelijkheid niet verder strekt

miezerig :{w

team baby!
Jusqu'ici tout va bien...
pi_103996804
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 10:27 schreef spuitje het volgende:

[..]

Op het moment dat haar werd verteld dat hij niet nog een kind wilde had ze voor een abortus kunnen kiezen. Dat wilde ze niet en dat is haar goed recht. Maar moet hij dan maar de vader figuur uit gaan hangen? Of bijdragen in de kosten?
Dat de wegwerpmentaliteit tegenwoordig zelfs op het leven betrokken wordt is dieptriest. Als je niet voor een kind kunt zorgen/het enkel een slecht leven zou kunnen bieden of als het iets ernstigs.mankeert dan begrijp en respecteer ik de keuze voor abortus, maar aansturen op een abortus omdat papa niet zo'n zin heeft in nog een kind, zichzelf te druk acht... Ben jij wel helemaal lekker in je hoofd? Denk het niet hè.

(Als het nou uit een one night stand was ontstaan, met een vrouw van wie je verder niets weet, oke. Maar dit was een langduriger romantisch contact, nota bene geinitieerd door die kerel zelf.)
Je suis Charlie Sheen
  zaterdag 5 november 2011 @ 14:55:14 #169
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103997063
Een 'relatie' van twee maanden is voortaan al langdurig?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103997142
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 november 2011 14:55 schreef Copycat het volgende:
Een 'relatie' van twee maanden is voortaan al langdurig?
Geen relatie maar een contact en bezien in de juiste context, namelijk in vergelijking met een one night stand, zeker.
Je suis Charlie Sheen
  Moderator / Miss SHO zaterdag 5 november 2011 @ 14:58:55 #171
22592 crew  Ole
pi_103997183
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 november 2011 14:55 schreef Copycat het volgende:
Een 'relatie' van twee maanden is voortaan al langdurig?
Oeh, dan heb ik ineens heel veel langdurige relaties gehad :+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_103997294
Begrijpend lezen is ook een vak. ;)
Je suis Charlie Sheen
  Moderator / Miss SHO zaterdag 5 november 2011 @ 15:05:34 #173
22592 crew  Ole
pi_103997404
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2011 15:02 schreef NotYou het volgende:
Begrijpend lezen is ook een vak. ;)
Ja maar dit is SHO :Y)
Begrijpend lezen doen we wel ergens anders :P
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_103997523
Iemand die zijn of haar kind exact dezelfde initialen geeft als zichzelf vertrouw ik sowieso nooit.
  zaterdag 5 november 2011 @ 15:09:22 #175
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103997528
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 14:57 schreef NotYou het volgende:
Geen relatie maar een contact en bezien in de juiste context, namelijk in vergelijking met een one night stand, zeker.
Een romantisch contact is toch ook een relatievorm?
En we weten daarnaast ook niet hoe vaak ze elkaar romantisch hebben gecontacteerd in die luttele twee maanden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator zaterdag 5 november 2011 @ 15:10:54 #176
236264 crew  capricia
pi_103997566
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 november 2011 15:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Een romantisch contact is toch ook een relatievorm?
En we weten daarnaast ook niet hoe vaak ze elkaar romantisch hebben gecontacteerd in die luttele twee maanden.
Vaak genoeg, gezien de uitkomst :P
Definitely not CIA
  zaterdag 5 november 2011 @ 15:19:01 #177
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_103998303
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2011 15:10 schreef capricia het volgende:

[..]

Vaak genoeg, gezien de uitkomst :P
Het kan al na de eerste keer raak zijn geweest :)
pi_103998305
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Veel succes met de Dwaze Moeders!
*O* *O* *O*
Mevrouw Machado is gewoon heel modern en feministisch bezig geweest, in navolging van de broedse 'Opzij'-vrouw: kijk maar op de cover van deze maand: DE KROEGMOEDER, oftewel de kinderloze vrouw die de kroeg induikt om op de valreep nog even een baby te ritselen bij een wildvreemde kroegtijger. Oké, Mevrouw Machado had geen zin om de deur uit te gaan en bezocht de vituele kroeg. Zelfde laken een pak. Stond daar aan de bar toch ineens de BN'er Rob Kamphues alias Kop Ramphues, van wie niemand wist dat hij een BN'er was, maar dat ligt nu, dankzij Mevrouw Machado, heel anders.

Twee vliegen in één klap: zij een baby, hij een BN'er *O*
pi_103998307
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 november 2011 15:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Een romantisch contact is toch ook een relatievorm?
En we weten daarnaast ook niet hoe vaak ze elkaar romantisch hebben gecontacteerd in die luttele twee maanden.
Een (liefdes)relatie is doorgaans een romantisch contact maar dat maakt een (of ieder) romantisch contact nog niet per se een (liefdes)relatie. ;)
Je suis Charlie Sheen
  zaterdag 5 november 2011 @ 15:54:38 #181
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_103998650
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 15:39 schreef NotYou het volgende:

[..]

Een (liefdes)relatie is doorgaans een romantisch contact maar dat maakt een (of ieder) romantisch contact nog niet per se een (liefdes)relatie. ;)
Wat een geneuzel zeg. :O
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 5 november 2011 @ 16:14:33 #182
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103999150
quote:
0s.gif [b]Op zaterdag 5 november 2011 15:39 schreef Nadine26 het volgende:[/b

Mevrouw Machado is gewoon heel modern en feministisch bezig geweest, in navolging van de broedse 'Opzij'-vrouw: kijk maar op de cover van deze maand: DE KROEGMOEDER, oftewel de kinderloze vrouw die de kroeg induikt om op de valreep nog even een baby te ritselen bij een wildvreemde kroegtijger.

Wat een loeders!
En eisen die dan ook erkenning?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 5 november 2011 @ 16:42:02 #183
22592 crew  Ole
pi_103999990
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat een loeders!
En eisen die dan ook erkenning?
zijn er vrouwen die dat.doen?????
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_104000440
alle vrouwen zijn hoeren zei mijn oma altijd.
  zaterdag 5 november 2011 @ 16:54:21 #185
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_104000458
De opkomst van de kroegbaby staat wel op de cover van het novembernummer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 5 november 2011 @ 16:56:32 #186
22592 crew  Ole
pi_104000542
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:54 schreef Copycat het volgende:
De opkomst van de kroegbaby staat wel op de cover van het novembernummer.
heb jij een abo Cc?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 5 november 2011 @ 16:59:10 #187
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_104000628
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:56 schreef Ole het volgende:
heb jij een abo Cc?
Nee, ik heb even op de homepage gekeken. Kan alleen het magazine niet nader bekijken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_104000699
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 15:54 schreef static het volgende:

[..]

Wat een geneuzel zeg. :O
Ja, ik ben niet degene die heel flauw ingaat op een inhoudelijke, duidelijke post. :') :W
Je suis Charlie Sheen
  Moderator / Miss SHO zaterdag 5 november 2011 @ 17:16:57 #189
22592 crew  Ole
pi_104001184
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, ik heb even op de homepage gekeken. Kan alleen het magazine niet nader bekijken.
hmmm ga dat blad toch echt niet kopen...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_104001716
Kroegmoeders met roerbakbaby's. :D
Is dat zo?
pi_104016319
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat een loeders!
En eisen die dan ook erkenning?
Geen idee, ik heb ook alleen de 'Opzij'-cover gezien oO<

Maar ik denk het niet, dat zou ook niet zo feministisch zijn. Een beetje kroegmoeder financiert haar eigen kroegbaby, lijkt me. Mevrouw Machado valt in de categorie Thaise snackbarmoeder: wel een snackbarbaby met extra ui en roerbakgroenten, maar betalen ho maar :+
pi_104017427
Het zou mij niks verbazen als hij per jaar tientallen vrouwen op die manier regelt via Facebook, en allemaal vallen ze voor de BN'er :')

Die ook nog eens via een omweg enorme bedragen naar binnen aan het harken is bij de publieke omroep _O-
pi_104018577


[ Bericht 100% gewijzigd door static op 06-11-2011 01:00:46 (Flikker nou maar op met je onzin) ]
pi_104020145
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
naar hypocriet mannetje
_O_

"Moet ik iemand bellen nu? Dat wil ik niet, hè?"

En dat dan uitgesproken door die gladde biljartbal met zijn zalvende glimlach. Zo heeft hij Mevrouw Machado ook van zijn "privé-terrein" verjaagd: "Nee, dit gaan we niet doen. Dit doen we even niet. Ik ben nu bezig met mijn gebroken gezin en mijn zware baan. We gaan nu niet roerbakken, ik ben hier op mijn privé-terrein."
pi_104022240
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:46 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

En dat dan uitgesproken door die gladde biljartbal met zijn zalvende glimlach.
_O-
Oh, and that's a bad miss!
pi_104023132
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:46 schreef Nadine26 het volgende:

"Nee, dit gaan we niet doen. Dit doen we even niet. Ik ben nu bezig met mijn gebroken gezin en mijn zware baan. We gaan nu niet roerbakken, ik ben hier op mijn privé-terrein."
:D O+
Go hard or go home
pi_104027736
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 10:26 schreef Noek het volgende:

[..]

:D O+
hij zat zijn facebooksletjes te swaffelen op zondagmiddag komt opeens die gek van geenstijl langs. ik zou ook verontwaardigd reageren denk ik ;(
  zondag 6 november 2011 @ 13:49:37 #198
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_104029906
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

misschien moet je gewoon een chick met minderwaardigheidscomplex fixen, dan kan de wereld om jou draaien. aanrader ^O^
:D!

Copycat niet kennen. ;(
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 6 november 2011 @ 14:12:01 #199
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_104031110
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

hij zat zijn facebooksletjes te swaffelen op zondagmiddag komt opeens die gek van geenstijl langs. ik zou ook verontwaardigd reageren denk ik ;(
Toch had Geenstijl hier nog wel een punt, want dat 'Kamphues boeit' of hoe dat programma ook heette, was echt het meest debiele en asociale programma dat je je kunt bedenken. Die gast heeft zich gewoon aan een bruidegom geboeid op zijn bruiloft, ben je lekker mee. :')
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_104032873
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 14:12 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Toch had Geenstijl hier nog wel een punt, want dat 'Kamphues boeit' of hoe dat programma ook heette, was echt het meest debiele en asociale programma dat je je kunt bedenken. Die gast heeft zich gewoon aan een bruidegom geboeid op zijn bruiloft, ben je lekker mee. :')
Fatsoenlijk toch?
Oh, and that's a bad miss!
  zondag 6 november 2011 @ 14:57:11 #201
325019 jennie-pen
het is wat het is.....
pi_104033574
laten we de dna test maar afwachten voor we echt ons oordeel klaar hebben.

tot nu toe geloof ik Rob, vooral omdat ze zelf al zo de publiciteit zoekt
pi_104051263
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:41 schreef yvonne het volgende:

[..]

Een SHO high-tea in VA :Y)
oigggg, dat klinkt niet verkeerd, maar Dordrecht zal wel weer niet centraal genoeg liggen :'(

En high-tea is suf, beter een kroeg en dan Ole dronken voeren om echt alle achterklap eruit te roerbakken met de hete spatels en olie van Copycat :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator / Miss SHO zondag 6 november 2011 @ 21:21:31 #203
22592 crew  Ole
pi_104051409
quote:
9s.gif Op zondag 6 november 2011 21:18 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

oigggg, dat klinkt niet verkeerd, maar Dordrecht zal wel weer niet centraal genoeg liggen :'(

En high-tea is suf, beter een kroeg en dan Ole dronken voeren om echt alle achterklap eruit te roerbakken met de hete spatels en olie van Copycat :7
:o
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † zondag 6 november 2011 @ 21:38:33 #204
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_104052591
Team Baby :W Zo'n scheppingsverhaal gun je toch niemand, bij elkaar geroerbakt door een vader die je niet wil en een moeder die de sensatiepers inschakelt.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_104053139
Bij De Reunie hoorde ik Rob net nog zeggen dat het zo afschuwelijk is om als ouder je kind te verliezen, gelukkig is hij wel van plan om een onderdeel van het leven van zijn kind te zijn als het blijkt uit de DNA test dat het van hem is :)

Oh, wacht :')
  zondag 6 november 2011 @ 21:49:54 #206
236046 NotYou
tigerblood
pi_104053342
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 21:38 schreef Macka66 het volgende:
Team Baby :W Zo'n scheppingsverhaal gun je toch niemand, bij elkaar geroerbakt door een vader die je niet wil en een moeder die de sensatiepers inschakelt.
Maar het kan nog erger:

Derek Ogilvie: Kinderfluisteraar
http://www.rtl.nl/xl/u/3b7e9033-9baf-3685-8af6-dabb870964e5/ :') |:( 8)7
Je suis Charlie Sheen
pi_104087228
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2011 21:21 schreef Ole het volgende:

[..]

:o
sorry, ik liet me even gaan :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 7 november 2011 @ 19:29:53 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_104087310
quote:
9s.gif Op maandag 7 november 2011 19:28 schreef mascara-klodder het volgende:
sorry, ik liet me even gaan :@
Dus ik kan de olie en spatels weer opbergen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_104087586
rob kamphues 8)7

wat een lulexcuus om je tv aan te zetten :D
pi_104089687
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 14:57 schreef jennie-pen het volgende:
laten we de dna test maar afwachten voor we echt ons oordeel klaar hebben.

(...)

ho es even!
ik merk dat ik mn zeer gewaardeerde slogan ( O+ ole O+ ) weer onder de aandacht moet brengen:
dit is SHO, where you're guitly until proven innocent!

ze zijn allemaal schuldig zeg ik... roerbakselbaby incluis! :Y
pi_104089944
quote:
9s.gif Op maandag 7 november 2011 19:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dus ik kan de olie en spatels weer opbergen?
we wachten even af op de uitslag van de poll die ik net heb gemaakt, zie nieuw topic :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_104090060
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 20:08 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ho es even!
ik merk dat ik mn zeer gewaardeerde slogan ( O+ ole O+ ) weer onder de aandacht moet brengen:
dit is SHO, where you're guitly until proven innocent!
roerbakselbabygate voor deel 2 in de TT :Y
ze zijn allemaal schuldig zeg ik... roerbakselbaby incluis! :Y
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_104090529
quote:
8s.gif Op zaterdag 5 november 2011 15:19 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Neennnnnnn ook niet o|O
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:51 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

:N
kom dan met een suggestie
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_104091019
haaibaaike, niet mokken, maar lekker wokk.. euhm roekbakken!
pi_104091352
Roerbakbewegingen :9
pi_104091455
roerbakbabygate it is
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_104092090
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 20:34 schreef mascara-klodder het volgende:
roerbakbabygate it is
O+
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_104095032
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 20:45 schreef roos85 het volgende:

[..]

O+
credits voor JaneDoe natuurlijk O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_104095273
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2011 21:24 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

credits voor JaneDoe natuurlijk O+
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:29 schreef roos85 het volgende:
Hebben we al een naam voor de gate?

negeageerbuis baby gate?
roerbakgate?

iets anders?
:@
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_104095421
Zal je net zien, de ware vader is Wouter Bos _O- :')
pi_104095979
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Zal je net zien, de ware vader is Wouter Bos _O- :')
hoe kom je daar nu zo opeens op _O-
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_104101216
quote:
11s.gif Op maandag 7 november 2011 21:27 schreef roos85 het volgende:

[..]

[..]

:@
shit, ik ben betrapt op plagiaat! :o
pi_104104423
quote:
11s.gif Op maandag 7 november 2011 21:34 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

hoe kom je daar nu zo opeens op _O-
Tja mannen met macht erotiseren en als je dan zijn voorlichter bent bouw je toch een band op :9 :+

Mooie vrouw trouwens, zo snel na de bevalling ziet zij er beeldig uit!
Zeg. ik las dat zij tegenwoordig eigenaar is van mediabedrijf Double Dutch, nou dan behoor je toch iniedergeval een regenjasje te bezigen als je van bips gaat met een man waar je niet helemaal aan vast zit... of was het allemaal een goed uitgedacht plannetje? *O*
  maandag 7 november 2011 @ 23:42:37 #224
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_104105089
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2011 23:30 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Mooie vrouw trouwens, zo snel na de bevalling ziet zij er beeldig uit!

quote:
SMS MIJ NIET IN DE NACHT want dan word ik wakker van het sms rinkeltje!
Telefoons kunnen ook uit. :') Wat een doos. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 8 november 2011 @ 02:02:28 #225
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_104108689
Ik lees trouwens steeds 'Rob Kamphues regeert zijn baby'.

En maar aanklikken elke keer! :o 8)7
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 8 november 2011 @ 02:23:19 #226
331081 Livra
Dat zeg ik.
pi_104108813
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 23:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]


[..]

Telefoons kunnen ook uit. :') Wat een doos. :')
Een pas bevallen vrouw die klaagt over 's nachts wakker worden van een sms-geluid vertrouw ik bij voorbaat niet. Maar Team Rob worden is tegen m'n principes. Ik kijk het nog even aan. Vooralsnog Team Draaikont, ze heeft tenslotte voor Wouter Bos gewerkt.
  dinsdag 8 november 2011 @ 02:38:13 #227
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_104108896
Lijp wijf. Beetje kind op de wereld zetten van een ONS. Die is niet helemaal goed in dr hoofd.
  Moderator / Miss SHO woensdag 9 november 2011 @ 17:49:20 #228
22592 crew  Ole
pi_104168666
Volgens De Telegraaf komt er een rechtszaak !
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_105012623
van nu.nl

Dna-test bewijst vaderschap Rob Kamphues

AMSTERDAM - Rob Kamphues is de vader van de dochter van Mona-Liza Machado.

De 51-jarige presentator had een kortstondige verhouding met Machado, die vervolgens beweerde dat hij een kind bij haar verwekte. Woensdag is uit een dna-test gebleken dat dit inderdaad zo is.
Kamphues liet eerder weten dat als het kind van hem blijkt te zijn, hij 'uiteraard zijn verantwoordelijkheden neemt'.

"Hij heeft zijn advocaat gevraagd contact op te nemen met de advocaat van mevrouw Machado om tot nadere afspraken te komen", bevestigt zijn woordvoerder in een verklaring. "Het gedrag van mevrouw Machado en de door haar veroorzaakte ernstige incidenten maken normaal direct contact onmogelijk."

Stalken
Machado zou na hun relatie de presentator hebben gestalkt. Kamphues deed aangifte van stalking en huisvredebreuk. Machado is inmiddels gedagvaard.
Kamphues scheidde vijf jaar geleden van zijn eerste vrouw Petra, met wie hij twee zoons heeft. De 51-jarige is bekend als presentator van programma's als De Reünie en De Acht Plagen van Rob Kamphues.
  woensdag 30 november 2011 @ 17:20:50 #230
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_105012837
damn... de lul
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Admin woensdag 30 november 2011 @ 17:30:30 #232
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_105013146
Whahahahahaha, told you _O- kleine roerbakgnoom *O*
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_105013560
Rob is de lul! En dat kindje ook. Je zult hem als vader hebben. :X En haar als moeder. :|W
Is dat zo?
pi_105014295
Wat een hypocriete eikel. _O- (In alle waarschijnlijkheid dan.)
Je suis Charlie Sheen
pi_105014391
Wat een lul is het ook.
Definitely not CIA
pi_105014723
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 18:01 schreef capricia het volgende:
Wat een lul is het ook.
Ik mag hem niet maar dit is best vals, hij is er ingeluisd door dat mormel. Nou ja ze verdienen elkaar.
Zij een smerige stalker die het pilletje maar even in de kast laat, en hij een domme eikel die niet weet waar je condooms moet halen. Lekker stel -O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 november 2011 @ 18:29:24 #237
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_105015509
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 18:08 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik mag hem niet maar dit is best vals, hij is er ingeluisd door dat mormel. Nou ja ze verdienen elkaar.
Zij een smerige stalker die het pilletje maar even in de kast laat, en hij een domme eikel die niet weet waar je condooms moet halen. Lekker stel -O-
Hij is natuurlijk wel een sukkel!
Maar het kan natuurlijk ook een gevalletje bezemkast-baby zijn net als met Boris Becker. :)
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_105015740
Ik dacht eigenlijk dat hij niet de vader was, doordat moeder in kwestie nogal moeilijk leek te doen over een test.

Maar dus toch.
  woensdag 30 november 2011 @ 18:41:19 #239
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_105015946
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:41 schreef Smallish het volgende:
Rob is de lul! En dat kindje ook. Je zult hem als vader hebben. :X En haar als moeder. :|W
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_105016279
Rob is de lul. >:)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_105016988
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 18:50 schreef trovey het volgende:
Rob is de lul. >:)
Oley oley.... Rob is de lul oleee oleeeee rob die is de lul, rob die is de lul, rob die is de lul olee olee

Ja sorry jij begon :(
Rustig aan.
pi_105017576
Ik ben wel benieuwd naar de sappige details hoeveel zo'n kindje rob nu gaat kosten. Had ie beter vanaf de zeekdijk even een zijstraat genomen kunnen hebben om daar zijn kwakje te lozen. :D
  woensdag 30 november 2011 @ 20:08:27 #243
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_105019788
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Betalen, klootzak.
Zij was er ook bij niet hij alleen :6
pi_105021350
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Oley oley.... Rob is de lul oleee oleeeee rob die is de lul, rob die is de lul, rob die is de lul olee olee

Ja sorry jij begon :(
:') :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_105026654
quote:
16s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:08 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Zij was er ook bij niet hij alleen :6
Dan is het nog altijd hij die zich wel ontrekken aan de rol van vader, dus in die zin is hij een lul.

Had al geen hoge pet van hem op...
pi_105026692
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:30 schreef yvonne het volgende:
kleine roerbakgnoom *O*
_O- _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_105026877
Lekkere start voor zo'n kind, een vader die liever gehad had dat je geaborteerd was. :{
pi_105027089
quote:
9s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Lekkere start voor zo'n kind, een vader die liever gehad had dat je geaborteerd was. :{
Laten ze dat kind maar beschikbaar maken voor adoptie, zien wij de ouders over een jaar of twintig weer op de kijkbuis met een bedaagde Derk Bolt :P
pi_105029493
Post als vrouw zijnde het verhaal dat je zwanger bent waarvan je weet dat het je vriendje niet meer wordt en iedereen schreeuwt abortus en dat je egoistisch bent als je dat niet doet.

Hou je het wel, met de wetenschap dat vader en moeder nooit evenveel uren met het kind door zullen brengen en de man is ineens de klootzak.

Ik hou het er maar op dat we graag naar andere mensen wijzen en dat we elke gelegenheid maar aangrijpen om te zeuren. Zoals ik nu ook doe. :)
pi_105031582
De vrouw is minstens zo onverantwoord bezig geweest. Verschrikkelijk.
pi_105032403
Hij heeft d'r toch mooi wel gepompt, de slet.
U MAD?
  Moderator / Miss SHO woensdag 30 november 2011 @ 23:36:00 #252
22592 crew  Ole
pi_105032613
Wel zonder condoom. Iets minder slim . De Sukkel
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_105033350
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef Ole het volgende:
Wel zonder condoom. Iets minder slim . De Sukkel
Of keihard anaal, droog.
U MAD?
pi_105034441
Arm kindje..
Definitely not CIA
pi_105035332
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:49 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Of keihard anaal, droog.
Daar worden de meeste vrouwen daartegen niet zwanger van, wellicht heeft zij sneaky Rob's plezierstok in het andere gaatje gepropt, in het heetst van de strijd *O*
pi_105036342
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef Ole het volgende:
Wel zonder condoom. Iets minder slim . De Sukkel
Daar was zij net zo goed bij, beiden net zo fout. :)
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  donderdag 1 december 2011 @ 01:03:06 #257
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_105036571
Hij heeft nu wel een dochtertje naast 2 zoons. Het kan zijn dat hij stiekem toch blij is.

Ben benieuwd wat de psychische gevolgen gaan zijn voor dit kind.

Sowieso contact verbreken als iemand geen abortus wilt plegen is niet slim. Niet zo gek dat iemand dan gaat stalken.
  Moderator / Miss SHO donderdag 1 december 2011 @ 02:04:02 #258
22592 crew  Ole
pi_105038050
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 00:56 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Daar was zij net zo goed bij, beiden net zo fout. :)
true.. Ik slik et desnoods drie op een dag als ik niet zeker ben...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 1 december 2011 @ 06:20:20 #259
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_105039976
quote:
'Ik zei toch dat Rob Kamphues de vader is?'

Rob Kamphues (51) is wel degelijk de vader van baby Monica Louise. Dat bleek gisteren de uitkomst van de dna-test. Mona-Liza heeft daarover geen moment getwijfeld.

„Ik had in de periode nadat ik Rob via Facebook leerde kennen met niemand anders lichamelijk contact. Maar juist toen ik ontdekte dat ik zwanger was, verbrak hij ons contact. Ik heb hem daarna alleen nog gesproken toen ik hem thuis opzocht in Broek en Waterland.”

Hoewel de KRO-presentator gisteren in een verklaring stelde zijn verantwoordelijkheid te zullen nemen, wekte hij het afgelopen jaar de indruk die liever te willen ontlopen. Hij drong zelfs in steeds heftiger wordende e-mails – in bezit van Weekblad Privé – aan op abortus. Uiteindelijk verbrak Rob elk contact. De situatie liep uit de hand toen Mona-Liza hem, ten einde raad, thuis opzocht.

Machado heeft niet de illusie dat er een verzoening zal komen. Maar de dna-test én Robs toezegging maken haar leven als alleenstaande moeder ongetwijfeld gemakkelijker. Volgens bronnen heeft Robs werkgever, de KRO, er intern stevig op aangedrongen dat de zaak wordt geregeld – een taak die weggelegd is voor wederzijdse advocaten. Want rechtstreeks contact zoeken met de vader van haar enige kindje is Mona-Liza verboden.
bron: telegraaf
  donderdag 1 december 2011 @ 08:39:18 #260
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105040949
"Ik heb hem daarna alleen nog gesproken toen ik hem thuis opzocht in Broek en Waterland.”
Waar ze nu wegens stalking voor wordt vervolgd.

Domme, er zich in latende luizen Rob, maar nog steeds kamp hues.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 1 december 2011 @ 09:52:08 #261
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_105042444
Je hebt een one night (or a few nights) stand, ze raakt zwanger en je dringt aan op abortus. Het klinkt mij als volkomen logisch in de oren. Waar had hij dan op moeten aandringen? Een huwelijk? Ik begrijp de consternatie over dat voorstel tot abortus niet zo eigenlijk.

En gezien mevrouws gedrag, zou ik ook stevig getwijfeld hebben aan mijn vaderschap en aangedrongen hebben op een dna-test. Lijkt me zijn goed recht. Nou, en nu gaat hij gewoon betalen. Tot hier niets geks.

Om over het gekweel over de psychische gevolgen voor de baby nog maar te zwijgen. Halleluja jongens, zullen we eerst eens afwachten hoe dit allemaal verder gaat? Misschien worden vader en dochter wel dol op elkaar.

Ach ja en dat nonexistente condoom. Ik denk dat, als elke neukpartij zonder rubber een kind oplevert, er heel wat minder mensen tijd zouden hebben om nu in dit topic te posten. :+
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 1 december 2011 @ 09:58:43 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105042601
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 09:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Je hebt een one night (or a few nights) stand, ze raakt zwanger en je dringt aan op abortus. Het klinkt mij als volkomen logisch in de oren. Waar had hij dan op moeten aandringen? Een huwelijk? Ik begrijp de consternatie over dat voorstel tot abortus niet zo eigenlijk.

En gezien mevrouws gedrag, zou ik ook stevig getwijfeld hebben aan mijn vaderschap en aangedrongen hebben op een dna-test. Lijkt me zijn goed recht. Nou, en nu gaat hij gewoon betalen. Tot hier niets geks.

Om over het gekweel over de psychische gevolgen voor de baby nog maar te zwijgen. Halleluja jongens, zullen we eerst eens afwachten hoe dit allemaal verder gaat? Misschien worden vader en dochter wel dol op elkaar.

Ach ja en dat nonexistente condoom. Ik denk dat, als elke neukpartij zonder rubber een kind oplevert, er heel wat minder mensen tijd zouden hebben om nu in dit topic te posten. :+
Zo eens dat het eng wordt.

Ik denk ook niet dat je de kinderen de kost wil geven van wie pa-lief liever voor een abortus had gekozen. En ik denk ook niet dat al die kinderen zwaar getraumatiseerd zijn. Maar misschien hebben die dan ook weer geen moeder die ze daar met knipsels uit Privé elke dag aan herinnert :o .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 1 december 2011 @ 10:02:57 #263
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_105042716
Eensch met PlagieerPoes.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 1 december 2011 @ 10:11:29 #264
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_105042927
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 09:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zo eens dat het eng wordt.

Ik denk ook niet dat je de kinderen de kost wil geven van wie pa-lief liever voor een abortus had gekozen. En ik denk ook niet dat al die kinderen zwaar getraumatiseerd zijn. Maar misschien hebben die dan ook weer geen moeder die ze daar met knipsels uit Privé elke dag aan herinnert :o .
En dat laatste geldt voor alle BN-kinderen. En de zoon van Brandsteder bijvoorbeeld, lacht nog steeds hoor. Dat stelt me dan maar gerust. :7
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_105044777
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 09:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Je hebt een one night (or a few nights) stand, ze raakt zwanger en je dringt aan op abortus. Het klinkt mij als volkomen logisch in de oren. Waar had hij dan op moeten aandringen? Een huwelijk? Ik begrijp de consternatie over dat voorstel tot abortus niet zo eigenlijk.

Eens ^O^ Maar veel mensen vrouwen die z'on ongelukje als iets dat er dan móet komen "want anders had je het maar veilig moeten doen". :')
Nou dat blijkt wel weer bij deze moeke ja :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 1 december 2011 @ 12:08:47 #266
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_105046817
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Eens ^O^ Maar veel mensen vrouwen die z'on ongelukje als iets dat er dan móet komen "want anders had je het maar veilig moeten doen". :')
Nou dat blijkt wel weer bij deze moeke ja :+
Zolang vrouwen het meest elementaire, basale en banale onderdeel van de natuur een 'wondertje' blijven noemen, hou je dit soort gezeik ja.
Je níet voortplanten, dat is pas een wondertje. Helemaal in de BN'ers-biotoop. Zelfs die andere Rob is het gelukt! :o
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 1 december 2011 @ 12:27:24 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105047463
Die had daar toch wel een petrischaaltje voor nodig.... en het zou me niets verbazen als ze nog meer nodig hadden dan alleen een petrischaaltje, een eitje van haar (?) en een willekeurig zaadje van hem.

Maar goed, als deze Rob geen risico op een zwangerschap had willen lopen dan had hij moeten zorgen dat ze niet zwanger kon worden, leuk dat hij een abortus voorgesteld heeft, maar dat is achteraf gelul als het te laat is.
Overigens zou het mij ook niet verbazen als zij niet helemaal eerlijk is geweest over haar eventuele anti-conceptiegebruik.
Hoe dan ook, is het prima mogelijk een kind alleen op te voeden, en een vader die geen vader wil zijn moet je ook niet tegen wil en dank als vader voor je kind willen hebben.
Beter geen vader dan een slechte vader.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_105048268
Ik kan haar Facebook-page niet vinden, weet iemand die?
pi_105062163
http://www.telegraaf.nl/p(...)s_moet_dokken__.html

WTF 3000 euro. Godsamme ik ga ook op zoek 8)7
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_105062200
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:36 schreef Soury het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)s_moet_dokken__.html

WTF 3000 euro. Godsamme ik ga ook op zoek 8)7
Dan zal hij wel een navernant hoog inkomen hebben...
Definitely not CIA
pi_105062208
Ik neem aan dat dat gebaseerd is op een geschat inkomen maal een percentage...
-dus eigenlijk nergens op tot nu toe-
pi_105062280
3000 euro per maand? Is dat niet een wat hoog jeugdloon voor een baby?
pi_105062301
Oh nee! Na Javier ook Rob al! ;(
Ja doei.
pi_105062346
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:40 schreef motorbloempje het volgende:
Oh nee! Na Javier ook Rob al! ;(
Hoezo, wat is met Javier ?
U MAD?
  donderdag 1 december 2011 @ 18:42:37 #275
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_105062389
3k!

Hoe noemen we ook alweer iemand die seks heeft voor geld :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_105062416
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:37 schreef capricia het volgende:

[..]

Dan zal hij wel een navernant hoog inkomen hebben...
Ik ben er niet in thuis, maar dit is toch te zot voor woorden.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Admin donderdag 1 december 2011 @ 18:58:38 #277
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_105062997
Luister dames, de geroerbakte dame heeft tot dusver gelijk.
Dus ja, ik geloof ook dat onze stoute schoolgnoom meiden zit te ronselen via facebook. En jullie denken dat dit zomaar de eerste keer was? :') Neh, hij hosselt via facebook meiden, en nu zit het tegen. Risico van het vak.
Rob de hosselende roerbakker.
Kan ie geen kookprogramma krijgen? ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 1 december 2011 @ 19:06:53 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105063358
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ben er niet in thuis, maar dit is toch te zot voor woorden.
Dat ligt aan z'n inkomen en wellicht aan z'n andere alimentatieverplichtingen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_105063487
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:58 schreef yvonne het volgende:
Luister dames, de geroerbakte dame heeft tot dusver gelijk.
Dus ja, ik geloof ook dat onze stoute schoolgnoom meiden zit te ronselen via facebook. En jullie denken dat dit zomaar de eerste keer was? :') Neh, hij hosselt via facebook meiden, en nu zit het tegen. Risico van het vak.
Rob de hosselende roerbakker.
Kan ie geen kookprogramma krijgen? ^O^
Koken in sterren zal hem dan wel goedkoper uitkomen.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_105063545
Hoeveel wanhopige vrouwen van achter in de dertig met een kinderwens zouden Rob nu na aanleiding van deze verhalen in de media middels facebook benaderen? :')
pi_105063619
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat ligt aan z'n inkomen en wellicht aan z'n andere alimentatieverplichtingen.
Echt? wat een kul. De vrouw staat dus nog steeds voorop omdat zij een kind krijgt. Hoe véél je ook verdiend het mag wat mij betreft wel een beetje normaal blijven. Dus als ze een willekeurig persoon via facebook had geneukt, had ze genoegen moeten nemen met minder. |:(
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_105063710
Ik kijk geen van zijn programma's, dus zie hem eigenlijk nooit, maar nu zapte ik laatst voorbij een interview met hem, en toen dacht ik nog, joh dat is echt zo'n rokkenjager _O- Hij heeft ook zo'n koppie, die blik, die ogen, ik weet niet wat het is :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_105063856
quote:
5s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoeveel wanhopige vrouwen van achter in de dertig met een kinderwens zouden Rob nu na aanleiding van deze verhalen in de media middels facebook benaderen? :')
Ik denk er serieus over :D Maar ok dan nog, je hosselt dat wijf op facebook, niks mis mee. Je spreekt af en weet dat er iets gaat gebeuren. Hoe verdomde dom kan je zijn om te neuken zonder condoom. Hij is dubbel genaaid. Hehehehehe Maar 3000 euro per maand. Het lijkt me duidelijk, 3 keer genaaid dus _O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_105063928
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat ligt aan z'n inkomen en wellicht aan z'n andere alimentatieverplichtingen.
Waarom? Een baby kost echt geen ¤6000 per maand. Zij mag er zelf immers ook voor 50% voor dokken vind ik.
pi_105064013
Een beetje presentator bij de PO heeft een salaris van 10.000 tot 15.000 euro.
  donderdag 1 december 2011 @ 19:20:12 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105064015
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:12 schreef Soury het volgende:

[..]

Echt? wat een kul. De vrouw staat dus nog steeds voorop omdat zij een kind krijgt. Hoe véél je ook verdiend het mag wat mij betreft wel een beetje normaal blijven. Dus als ze een willekeurig persoon via facebook had geneukt, had ze genoegen moeten nemen met minder. |:(
Het gaat niet om alimentatie voor haar, het gaat om alimentatie voor het kind, en stel dat iemand 15.000 per maand verdient dan is zo'n bedrag aan alimentatie niet heel raar.
Ik zou niet weten waarom een kind in (relatieve) armoe zou moeten opgroeien terwijl de ouder die niet voor het kind zorgt 6 keer modaal verdient.

Waarmee ik niet stel dat dat zijn inkomen is, maar als iemand 6 keer modaal verdient dan mag hij best meer dan gemiddeld aan alimentatie betalen, zeker als de zorg volledig bij de andere ouder ligt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 1 december 2011 @ 19:22:41 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105064145
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:18 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Waarom? Een baby kost echt geen ¤6000 per maand. Zij mag er zelf immers ook voor 50% voor dokken vind ik.
Ze zal sowieso een deel van haar inkomen kwijt zijn aan de verzorging van haar kind, en als zij niet net zoveel verdient als hij dan kan ze waarschijnlijk ook niet net zo'n bedrag bijdragen, maar het kan prima evenredig zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_105064168
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het gaat niet om alimentatie voor haar, het gaat om alimentatie voor het kind, en stel dat iemand 15.000 per maand verdient dan is zo'n bedrag aan alimentatie niet heel raar.
Ik zou niet weten waarom een kind in (relatieve) armoe zou moeten opgroeien terwijl de ouder die niet voor het kind zorgt 6 keer modaal verdient.

Waarmee ik niet stel dat dat zijn inkomen is, maar als iemand 6 keer modaal verdient dan mag hij best meer dan gemiddeld aan alimentatie betalen, zeker als de zorg volledig bij de andere ouder ligt.
Sorry maar ik vind dat onzin. Zeker in dit geval, het was niet zijn keus en is min of meer opgedrongen. Er zou een standaard bedrag moeten zijn. Rijk of arm. Samen geneukt samen ervoor opdragen.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_105064217
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:18 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Waarom? Een baby kost echt geen ¤6000 per maand. Zij mag er zelf immers ook voor 50% voor dokken vind ik.
Het wordt berekend n.a.v. je inkomen.
  donderdag 1 december 2011 @ 19:32:52 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105064662
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:23 schreef Soury het volgende:

[..]

Sorry maar ik vind dat onzin. Zeker in dit geval, het was niet zijn keus en is min of meer opgedrongen. Er zou een standaard bedrag moeten zijn. Rijk of arm. Samen geneukt samen ervoor opdragen.
Nou, opgedrongen vind ik een groot woord, hij heeft haar vast niet condoomloos geneukt met een mes op z'n keel.

En wat een "normaal" bedrag is aan alimentatie hangt meestal af van je referentiekader, voor sommige mensen zal dat bedrag een lachertje zijn.

Ik geloof dat Patty Brard destijds 20.000 gulden per maand kreeg voor haar dochter, en dat is al zo'n 20 jaar geleden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_105065137
Als producent middels Purmer Posse, presentator en maker van theater zou het mij niet verbazen als zijn inkomer zeker 400 duizend per jaar is.

Daarnaast zou ik mij enorm schamen als ik een kind had en daar niet goed voor zou zorgen, hopelijk draait Rob bij met de tijd.
pi_105069265
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, opgedrongen vind ik een groot woord, hij heeft haar vast niet condoomloos geneukt met een mes op z'n keel.

En wat een "normaal" bedrag is aan alimentatie hangt meestal af van je referentiekader, voor sommige mensen zal dat bedrag een lachertje zijn.

Ik geloof dat Patty Brard destijds 20.000 gulden per maand kreeg voor haar dochter, en dat is al zo'n 20 jaar geleden.
Ze was er op uit. Hij niet.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_105069458
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het gaat niet om alimentatie voor haar, het gaat om alimentatie voor het kind, en stel dat iemand 15.000 per maand verdient dan is zo'n bedrag aan alimentatie niet heel raar.
Ik zou niet weten waarom een kind in (relatieve) armoe zou moeten opgroeien terwijl de ouder die niet voor het kind zorgt 6 keer modaal verdient.

Waarmee ik niet stel dat dat zijn inkomen is, maar als iemand 6 keer modaal verdient dan mag hij best meer dan gemiddeld aan alimentatie betalen, zeker als de zorg volledig bij de andere ouder ligt.
Uhhhh

Juist niet als de zorg volledig bij de andere ouder ligt...
Jezelf dood betalen aan een kind dat je niet wilt, of aan een kind dat je niet kan zien door een kut moeder....

Als je het echt zo goed kon vinden met de moeder zou je haar ook financieel steunen zonder alimentatie.
Rustig aan.
  donderdag 1 december 2011 @ 20:57:54 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105069699
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:50 schreef Soury het volgende:

[..]

Ze was er op uit. Hij niet.
Ze was er op uit zwanger van hem te worden?
Hij begon haar toch te versieren? Als jij al jaren aan de pil bent en je wordt ineens versierd door George Cloony en je stopt dan gelijk met de pil, dan lijkt het me sterk dat je toevallig van een paar vrijpartijen zwanger wordt.

Als ik haar werkomgeving bekijk dan had ze wel beter kunnen scoren als het haar alleen maar ging om een baby-daddy met een bovengemiddeld inkomen, en kennelijk is ze iig vruchtbaar genoeg, want zo vanzelfsprekend is het niet dat je boven de 30 van een paar vrijpartijen zwanger wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_105069731
Ik vraag me ook af als het de groenteboer van de hoek de vader geweest zou zijn of ze wel dat kind had gehouden
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 1 december 2011 @ 20:59:16 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105069798
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:53 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Uhhhh

Juist niet als de zorg volledig bij de andere ouder ligt...
Jezelf dood betalen aan een kind dat je niet wilt, of aan een kind dat je niet kan zien door een kut moeder....

Als je het echt zo goed kon vinden met de moeder zou je haar ook financieel steunen zonder alimentatie.
Alimentatie is dan ook niet voor de moeder maar voor het kind.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_105069889
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze was er op uit zwanger van hem te worden?
Hij begon haar toch te versieren? Als jij al jaren aan de pil bent en je wordt ineens versierd door George Cloony en je stopt dan gelijk met de pil, dan lijkt het me sterk dat je toevallig van een paar vrijpartijen zwanger wordt.

Als ik haar werkomgeving bekijk dan had ze wel beter kunnen scoren als het haar alleen maar ging om een baby-daddy met een bovengemiddeld inkomen, en kennelijk is ze iig vruchtbaar genoeg, want zo vanzelfsprekend is het niet dat je boven de 30 van een paar vrijpartijen zwanger wordt.
Kom op nou :7 Ok maar zo'n slaatje eruit slaan is best bedenkelijk
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 1 december 2011 @ 21:01:26 #298
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105069948
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:58 schreef Soury het volgende:
Ik vraag me ook af als het de groenteboer van de hoek de vader geweest zou zijn of ze wel dat kind had gehouden
Een kind alleen maar houden voor de alimentatie? Nah, dat lijkt me sterk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_105069967
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Alimentatie is dan ook niet voor de moeder maar voor het kind.
3000 euro Per maand *O*
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 1 december 2011 @ 21:02:20 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105070003
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:00 schreef Soury het volgende:

[..]

Kom op nou :7 Ok maar zo'n slaatje eruit slaan is best bedenkelijk
Het is alleen maar veel omdat jij het veel geld vindt ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_105070023
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een kind alleen maar houden voor de alimentatie? Nah, dat lijkt me sterk.
Wel als het een BN-er is dus
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')