Ik ben er niet in thuis, maar dit is toch te zot voor woorden.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan zal hij wel een navernant hoog inkomen hebben...
Dat ligt aan z'n inkomen en wellicht aan z'n andere alimentatieverplichtingen.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben er niet in thuis, maar dit is toch te zot voor woorden.
Koken in sterren zal hem dan wel goedkoper uitkomen.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:58 schreef yvonne het volgende:
Luister dames, de geroerbakte dame heeft tot dusver gelijk.
Dus ja, ik geloof ook dat onze stoute schoolgnoom meiden zit te ronselen via facebook. En jullie denken dat dit zomaar de eerste keer was?Neh, hij hosselt via facebook meiden, en nu zit het tegen. Risico van het vak.
Rob de hosselende roerbakker.
Kan ie geen kookprogramma krijgen?
Echt? wat een kul. De vrouw staat dus nog steeds voorop omdat zij een kind krijgt. Hoe véél je ook verdiend het mag wat mij betreft wel een beetje normaal blijven. Dus als ze een willekeurig persoon via facebook had geneukt, had ze genoegen moeten nemen met minder.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt aan z'n inkomen en wellicht aan z'n andere alimentatieverplichtingen.
Ik denk er serieus overquote:Op donderdag 1 december 2011 19:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoeveel wanhopige vrouwen van achter in de dertig met een kinderwens zouden Rob nu na aanleiding van deze verhalen in de media middels facebook benaderen?
Waarom? Een baby kost echt geen ¤6000 per maand. Zij mag er zelf immers ook voor 50% voor dokken vind ik.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt aan z'n inkomen en wellicht aan z'n andere alimentatieverplichtingen.
Het gaat niet om alimentatie voor haar, het gaat om alimentatie voor het kind, en stel dat iemand 15.000 per maand verdient dan is zo'n bedrag aan alimentatie niet heel raar.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt? wat een kul. De vrouw staat dus nog steeds voorop omdat zij een kind krijgt. Hoe véél je ook verdiend het mag wat mij betreft wel een beetje normaal blijven. Dus als ze een willekeurig persoon via facebook had geneukt, had ze genoegen moeten nemen met minder.
Ze zal sowieso een deel van haar inkomen kwijt zijn aan de verzorging van haar kind, en als zij niet net zoveel verdient als hij dan kan ze waarschijnlijk ook niet net zo'n bedrag bijdragen, maar het kan prima evenredig zijn.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:18 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Waarom? Een baby kost echt geen ¤6000 per maand. Zij mag er zelf immers ook voor 50% voor dokken vind ik.
Sorry maar ik vind dat onzin. Zeker in dit geval, het was niet zijn keus en is min of meer opgedrongen. Er zou een standaard bedrag moeten zijn. Rijk of arm. Samen geneukt samen ervoor opdragen.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat niet om alimentatie voor haar, het gaat om alimentatie voor het kind, en stel dat iemand 15.000 per maand verdient dan is zo'n bedrag aan alimentatie niet heel raar.
Ik zou niet weten waarom een kind in (relatieve) armoe zou moeten opgroeien terwijl de ouder die niet voor het kind zorgt 6 keer modaal verdient.
Waarmee ik niet stel dat dat zijn inkomen is, maar als iemand 6 keer modaal verdient dan mag hij best meer dan gemiddeld aan alimentatie betalen, zeker als de zorg volledig bij de andere ouder ligt.
Het wordt berekend n.a.v. je inkomen.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:18 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Waarom? Een baby kost echt geen ¤6000 per maand. Zij mag er zelf immers ook voor 50% voor dokken vind ik.
Nou, opgedrongen vind ik een groot woord, hij heeft haar vast niet condoomloos geneukt met een mes op z'n keel.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind dat onzin. Zeker in dit geval, het was niet zijn keus en is min of meer opgedrongen. Er zou een standaard bedrag moeten zijn. Rijk of arm. Samen geneukt samen ervoor opdragen.
Ze was er op uit. Hij niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, opgedrongen vind ik een groot woord, hij heeft haar vast niet condoomloos geneukt met een mes op z'n keel.
En wat een "normaal" bedrag is aan alimentatie hangt meestal af van je referentiekader, voor sommige mensen zal dat bedrag een lachertje zijn.
Ik geloof dat Patty Brard destijds 20.000 gulden per maand kreeg voor haar dochter, en dat is al zo'n 20 jaar geleden.
Uhhhhquote:Op donderdag 1 december 2011 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat niet om alimentatie voor haar, het gaat om alimentatie voor het kind, en stel dat iemand 15.000 per maand verdient dan is zo'n bedrag aan alimentatie niet heel raar.
Ik zou niet weten waarom een kind in (relatieve) armoe zou moeten opgroeien terwijl de ouder die niet voor het kind zorgt 6 keer modaal verdient.
Waarmee ik niet stel dat dat zijn inkomen is, maar als iemand 6 keer modaal verdient dan mag hij best meer dan gemiddeld aan alimentatie betalen, zeker als de zorg volledig bij de andere ouder ligt.
Ze was er op uit zwanger van hem te worden?quote:
Alimentatie is dan ook niet voor de moeder maar voor het kind.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uhhhh
Juist niet als de zorg volledig bij de andere ouder ligt...
Jezelf dood betalen aan een kind dat je niet wilt, of aan een kind dat je niet kan zien door een kut moeder....
Als je het echt zo goed kon vinden met de moeder zou je haar ook financieel steunen zonder alimentatie.
Kom op nouquote:Op donderdag 1 december 2011 20:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze was er op uit zwanger van hem te worden?
Hij begon haar toch te versieren? Als jij al jaren aan de pil bent en je wordt ineens versierd door George Cloony en je stopt dan gelijk met de pil, dan lijkt het me sterk dat je toevallig van een paar vrijpartijen zwanger wordt.
Als ik haar werkomgeving bekijk dan had ze wel beter kunnen scoren als het haar alleen maar ging om een baby-daddy met een bovengemiddeld inkomen, en kennelijk is ze iig vruchtbaar genoeg, want zo vanzelfsprekend is het niet dat je boven de 30 van een paar vrijpartijen zwanger wordt.
Een kind alleen maar houden voor de alimentatie? Nah, dat lijkt me sterk.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:58 schreef Soury het volgende:
Ik vraag me ook af als het de groenteboer van de hoek de vader geweest zou zijn of ze wel dat kind had gehouden
3000 euro Per maandquote:Op donderdag 1 december 2011 20:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alimentatie is dan ook niet voor de moeder maar voor het kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |