Vaak genoeg, gezien de uitkomstquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een romantisch contact is toch ook een relatievorm?
En we weten daarnaast ook niet hoe vaak ze elkaar romantisch hebben gecontacteerd in die luttele twee maanden.
Mevrouw Machado is gewoon heel modern en feministisch bezig geweest, in navolging van de broedse 'Opzij'-vrouw: kijk maar op de cover van deze maand: DE KROEGMOEDER, oftewel de kinderloze vrouw die de kroeg induikt om op de valreep nog even een baby te ritselen bij een wildvreemde kroegtijger. Oké, Mevrouw Machado had geen zin om de deur uit te gaan en bezocht de vituele kroeg. Zelfde laken een pak. Stond daar aan de bar toch ineens de BN'er Rob Kamphues alias Kop Ramphues, van wie niemand wist dat hij een BN'er was, maar dat ligt nu, dankzij Mevrouw Machado, heel anders.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Veel succes met de Dwaze Moeders!
![]()
![]()
Een (liefdes)relatie is doorgaans een romantisch contact maar dat maakt een (of ieder) romantisch contact nog niet per se een (liefdes)relatie.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een romantisch contact is toch ook een relatievorm?
En we weten daarnaast ook niet hoe vaak ze elkaar romantisch hebben gecontacteerd in die luttele twee maanden.
Wat een geneuzel zeg.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:39 schreef NotYou het volgende:
[..]
Een (liefdes)relatie is doorgaans een romantisch contact maar dat maakt een (of ieder) romantisch contact nog niet per se een (liefdes)relatie.
Wat een loeders!quote:[b]Op zaterdag 5 november 2011 15:39 schreef Nadine26 het volgende:[/b
Mevrouw Machado is gewoon heel modern en feministisch bezig geweest, in navolging van de broedse 'Opzij'-vrouw: kijk maar op de cover van deze maand: DE KROEGMOEDER, oftewel de kinderloze vrouw die de kroeg induikt om op de valreep nog even een baby te ritselen bij een wildvreemde kroegtijger.
zijn er vrouwen die dat.doen?????quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een loeders!
En eisen die dan ook erkenning?
heb jij een abo Cc?quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:54 schreef Copycat het volgende:
De opkomst van de kroegbaby staat wel op de cover van het novembernummer.
Nee, ik heb even op de homepage gekeken. Kan alleen het magazine niet nader bekijken.quote:
Ja, ik ben niet degene die heel flauw ingaat op een inhoudelijke, duidelijke post.quote:
hmmm ga dat blad toch echt niet kopen...quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik heb even op de homepage gekeken. Kan alleen het magazine niet nader bekijken.
Geen idee, ik heb ook alleen de 'Opzij'-cover gezienquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een loeders!
En eisen die dan ook erkenning?
quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 01:46 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
En dat dan uitgesproken door die gladde biljartbal met zijn zalvende glimlach.
quote:Op zondag 6 november 2011 01:46 schreef Nadine26 het volgende:
"Nee, dit gaan we niet doen. Dit doen we even niet. Ik ben nu bezig met mijn gebroken gezin en mijn zware baan. We gaan nu niet roerbakken, ik ben hier op mijn privé-terrein."
hij zat zijn facebooksletjes te swaffelen op zondagmiddag komt opeens die gek van geenstijl langs. ik zou ook verontwaardigd reageren denk ikquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
misschien moet je gewoon een chick met minderwaardigheidscomplex fixen, dan kan de wereld om jou draaien. aanrader
Toch had Geenstijl hier nog wel een punt, want dat 'Kamphues boeit' of hoe dat programma ook heette, was echt het meest debiele en asociale programma dat je je kunt bedenken. Die gast heeft zich gewoon aan een bruidegom geboeid op zijn bruiloft, ben je lekker mee.quote:Op zondag 6 november 2011 13:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hij zat zijn facebooksletjes te swaffelen op zondagmiddag komt opeens die gek van geenstijl langs. ik zou ook verontwaardigd reageren denk ik
Fatsoenlijk toch?quote:Op zondag 6 november 2011 14:12 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Toch had Geenstijl hier nog wel een punt, want dat 'Kamphues boeit' of hoe dat programma ook heette, was echt het meest debiele en asociale programma dat je je kunt bedenken. Die gast heeft zich gewoon aan een bruidegom geboeid op zijn bruiloft, ben je lekker mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |