Wat ik daarmee bedoel dus is dat hij geen verantwoording hoeft te dragen aan dat kind.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
To bad.... Haar lichaam, eis maar een eicel van der en zoek een draagmoeder ofzo.

Toch wel makkelijk dat je als man jezelf zo terug kan trekken hè... Beter gewoon een contract tekenen voordat je seks hebt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:05 schreef Deckard het volgende:
[..]
Wat ik daarmee bedoel dus is dat hij geen verantwoording hoeft te dragen aan dat kind.

Hij heeft al in het prille begin van de zwangerschap aangegeven niet nog een kind te willen als ik het verhaal mag geloven. Zij besloot het kind wel te willen ook al was de relatie inmiddels beeindigd. Dan was het toch haar keus en is het haar verantwoordelijkheid? Als ze niet zwanger had willen worden had ze maatregelen moeten nemen, dat heeft ze niet gedaan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Toch wel makkelijk dat je als man jezelf zo terug kan trekken hè... Beter gewoon een contract tekenen voordat je seks hebt.

"al"? Dat is veeeeel te laatquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:12 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hij heeft al in het prille begin van de zwangerschap aangegeven niet nog een kind te willen als ik het verhaal mag geloven. Zij besloot het kind wel te willen ook al was de relatie inmiddels beeindigd. Dan was het toch haar keus en is het haar verantwoordelijkheid? Als ze niet zwanger had willen worden had ze maatregelen moeten nemen, dat heeft ze niet gedaan.

Dan had hij hem er niet in moeten steken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:12 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hij heeft al in het prille begin van de zwangerschap aangegeven niet nog een kind te willen als ik het verhaal mag geloven. Zij besloot het kind wel te willen ook al was de relatie inmiddels beeindigd. Dan was het toch haar keus en is het haar verantwoordelijkheid? Als ze niet zwanger had willen worden had ze maatregelen moeten nemen, dat heeft ze niet gedaan.

Dit dusquote:Op zaterdag 5 november 2011 08:40 schreef Copycat het volgende:
Op de een of andere manier zou het me niks verbazen als deze vrouw hem eraan heeft genaaid met verzinsels over pil/spiraaltje.
Daarnaast vind ik dat je juist als vrouw letterlijk meer verantwoordelijkheid draagt over een zwangerschap. Jouw lijf, zorg ervoor dat of jij iets aan anticonceptie doet of laat hem een condoom dragen. Anders geen polonaise.
Binnen twee maanden binnen een Facebookfling zwanger raken, de baby per se willen houden, opgepakt worden wegens stalking, bladen en tvprogramma's aanschrijven met je verhaal ...
Haar geloofwaardigheid is bij mij tot onder nul gedaald.

En dan is het klaar? Als hij nee zegt, mag hij zijn handen ervan af trekken?quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:12 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hij heeft al in het prille begin van de zwangerschap aangegeven niet nog een kind te willen als ik het verhaal mag geloven

Op het moment dat haar werd verteld dat hij niet nog een kind wilde had ze voor een abortus kunnen kiezen. Dat wilde ze niet en dat is haar goed recht. Maar moet hij dan maar de vader figuur uit gaan hangen? Of bijdragen in de kosten?quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:40 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
En dan is het klaar? Als hij nee zegt, mag hij zijn handen ervan af trekken?

Jaquote:Op zaterdag 5 november 2011 10:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
Op het moment dat haar werd verteld dat hij niet nog een kind wilde had ze voor een abortus kunnen kiezen. Dat wilde ze niet en dat is haar goed recht. Maar moet hij dan maar de vader figuur uit gaan hangen? Of bijdragen in de kosten?

Is er trouwens al een vaderschapstest gedaan? Ik dacht namelijk dat het nog niet bevestigd was, maar de topic-titel is "Rob negeert zijn baby", wat zou betekenen dat het sowieso zijn baby is?quote:

De TT is in misleidende Telegraafstijl. Beide partijen claimen dat de tegenpartij een test afhoudt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:32 schreef Bot13 het volgende:
Is er trouwens al een vaderschapstest gedaan? Ik dacht namelijk dat het nog niet bevestigd was, maar de topic-titel is "Rob negeert zijn baby", wat zou betekenen dat het sowieso zijn baby is?

Ja, nee dat klopt. Idd alimentatie, maar vaderfiguur is optioneel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:33 schreef Copycat het volgende:
Alimentatie betalen mocht het kind idd van hem zijn: prima. Maar ze kan hem niet verplichten een vaderfiguur te zijn van een kind dat hij nooit heeft gewild. Ook dat is het risico dat zij moedwillig heeft genomen.

Hij zegt dat zij niet wil en zij zegt dat hij niet wil.quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:32 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Is er trouwens al een vaderschapstest gedaan? Ik dacht namelijk dat het nog niet bevestigd was, maar de topic-titel is "Rob negeert zijn baby", wat zou betekenen dat het sowieso zijn baby is?

Inderdaad, zij had ook haar verantwoordelijkheid kunnen nemen door een morning afterpil te halen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 08:40 schreef Copycat het volgende:
Op de een of andere manier zou het me niks verbazen als deze vrouw hem eraan heeft genaaid met verzinsels over pil/spiraaltje.
Daarnaast vind ik dat je juist als vrouw letterlijk meer verantwoordelijkheid draagt over een zwangerschap. Jouw lijf, zorg ervoor dat of jij iets aan anticonceptie doet of laat hem een condoom dragen. Anders geen polonaise.
niet alleen bij jou, zoals ik al eerder in het topic aangaf: "Tessa visioenen"quote:Binnen twee maanden binnen een Facebookfling zwanger raken, de baby per se willen houden, opgepakt worden wegens stalking, bladen en tvprogramma's aanschrijven met je verhaal ...
Haar geloofwaardigheid is bij mij tot onder nul gedaald.

Dan geloof je kennelijk niet in gelijke rechten voor man en vrouw. Dan hoop ik maar dat je het leuk hebt met je carrière-loos leventje.quote:

Waar slaat dat nou weer op? Ik geloof juist in gelijke rechten voor man en vrouw! daarnaast heb ik een prachtige carrière.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:22 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dan geloof je kennelijk niet in gelijke rechten voor man en vrouw. Dan hoop ik maar dat je het leuk hebt met je carrière-loos leventje.

Natuurlijkquote:Op zaterdag 5 november 2011 10:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
Op het moment dat haar werd verteld dat hij niet nog een kind wilde had ze voor een abortus kunnen kiezen. Dat wilde ze niet en dat is haar goed recht. Maar moet hij dan maar de vader figuur uit gaan hangen? Of bijdragen in de kosten?
 Wou je zeggen dat hij er niets mee van doen heeft?
 Wou je zeggen dat hij er niets mee van doen heeft?

quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:40 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
En dan is het klaar? Als hij nee zegt, mag hij zijn handen ervan af trekken?

Hoezo?quote:

Ik sluit me bij dit team aan,quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:14 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Team Mevrouw Machado
Ik krijg de slappe lach van dit hele verhaal, en ook van Rob Kamphues, de grootste patheet van de Nederlandse televisie. Kwam eindelijk het staartje van zijn midlifecrisis in zicht, krijgt hij dit er bovenop
Historische woorden: "Ik heb al een gebroken gezin en een zware baan."
Wat is erger dan een gebroken gezin? Twee gebroken gezinnen
Sorry, ik kan het niet serieus nemen, maar dat komt door Rob Kamphues. Ik zie telkens de beelden voor me van zijn autorace-passie, die rechtstreeks voortkwam uit de midlifecrisis, die weer voortkwam uit het gebroken gezin en de zware baan. En toen kwam hij gedurende een lange, donkere, koude winter terecht in een sta-caravan. Waarom weet ik dit überhaupt? Ik heb het waarschijnlijk op de televisie gezien, in één van zijn 'ik schreeuw al mijn ellende er gewoon lekker uit'-programma's.

Ik geloof haar eerder dan een midlifecrisis hebbende roerbakkende gnoom jaquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:45 schreef Copycat het volgende:
Want deze dame komt op jou wel integer en geloofwaardig over?

Dat is een ander verhaal he, ik ga ervan uit dat het daadwerkelijk zijn kind is.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:45 schreef Copycat het volgende:
Want deze dame komt op jou wel integer en geloofwaardig over?
En ditquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geloof haar eerder dan een midlifecrisis hebbende roerbakkende gnoom ja

Ik geloof de DNA test.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:49 schreef yvonne het volgende:
[..]

Zo'n labielo die elk programma en blad voor haar karretje probeert te spannen? Serieus yvonne?quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:49 schreef yvonne het volgende:

Doet hij niet precies hetzelfde?quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo'n labielo die elk programma en blad voor haar karretje probeert te spannen? Serieus yvonne?

Actie --> reactie.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:59 schreef yvonne het volgende:
Doet hij niet precies hetzelfde?
DE WAARHEID MOET VERTELD WORDEN!

Volgens mij reageert hij alleen op dezelfde wijze, en is zij begonnen met haar lastercampagne.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doet hij niet precies hetzelfde?
DE WAARHEID MOET VERTELD WORDEN!

quote:

Ik ga de barricades opquote:

Veel succes met de Dwaze Moeders!quote:

Ik zie hem zó voor me, jagend op facebook en roerbakken op vrouwenbillenquote:

ja daarom moesten die gordijnen dicht. hele orgies die ie thuis houdt met zijn facebook chicksquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zie hem zó voor me, jagend op facebook en roerbakken op vrouwenbillen

Jij bent gewoon per definitie tegen alles waar ik voor ben.quote:

bahquote:

fatsoen moet je doenquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:12 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
bah
"Ik spreek jouw aan op je fatsoen!"

En mijn aan dan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:12 schreef Brentmeister het volgende:
bah
"Ik spreek jouw aan op je fatsoen!"

Met hete olie en spatelsquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:17 schreef mascara-klodder het volgende:
jij wordt alleen maar geroerbakt op je billen
 .
 .

Pssst, door een GNOOMquote:

Oh ja. Ik hou ook helemaal niet van mannen met kinderen. Die kutkoters trekken veel te veel aandacht weg van waar het echt om draait: om mij!quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:19 schreef yvonne het volgende:
Pssst, door een GNOOM
Niet door een hemelse vent, maar door een gnoom die 'met z'n kinderen bezig is'

mot je het net zoals mij doen, heb 2 stiefkinderen van 17 en 20 die niet meer thuiswonenquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja. Ik hou ook helemaal niet van mannen met kinderen. Die kutkoters trekken veel te veel aandacht weg van waar het echt om draait: om mij!

En dus laat je je bezwangerenquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja. Ik hou ook helemaal niet van mannen met kinderen. Die kutkoters trekken veel te veel aandacht weg van waar het echt om draait: om mij!

Volgens mij ben ik inmiddels niet meer zo heul vruchtbaar, maar we slikken gewoon door.quote:

VA is erg okéquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Goed zaterdagmiddagtopic weer, maar moet zo alweer weg richting Yvonne-stad voor lunch bij Villa Augustus hoop ik

Denk dat ik het er maar gewoon doorheen probeer te drukken
  Denk dat ik het er maar gewoon doorheen probeer te drukken 

misschien moet je gewoon een chick met minderwaardigheidscomplex fixen, dan kan de wereld om jou draaien. aanraderquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik inmiddels niet meer zo heul vruchtbaar, maar we slikken gewoon door.
Flauwe pun intended.

Moet ik dan lesbieïstisch worden?quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
misschien moet je gewoon een chick met minderwaardigheidscomplex fixen, dan kan de wereld om jou draaien. aanrader

nee. kan gewoon, erbij. je man / vriend / slaaf zal zien dat je begeerd wordt door andere chicks, waardoor ook zijn leven meer om jou gaat draaien. en dan zie jij dat het goed is, dit en dat enzo.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet ik dan lesbieïstisch worden?

Een SHO high-tea in VAquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:32 schreef mascara-klodder het volgende:
i know, is mijn favoriete restaurant daarDenk dat ik het er maar gewoon doorheen probeer te drukken
edit: nu maar hopen dat vriendje niet meeleest

dames [/static modus]
  dames [/static modus]  

roerbakgate?quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:47 schreef Ole het volgende:
[static modus]dames [/static modus]
Zeg, is er al een goede naam voor deze gate?

Dat de wegwerpmentaliteit tegenwoordig zelfs op het leven betrokken wordt is dieptriest. Als je niet voor een kind kunt zorgen/het enkel een slecht leven zou kunnen bieden of als het iets ernstigs.mankeert dan begrijp en respecteer ik de keuze voor abortus, maar aansturen op een abortus omdat papa niet zo'n zin heeft in nog een kind, zichzelf te druk acht... Ben jij wel helemaal lekker in je hoofd? Denk het niet hè.quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:27 schreef spuitje het volgende:
[..]

Geen relatie maar een contact en bezien in de juiste context, namelijk in vergelijking met een one night stand, zeker.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:55 schreef Copycat het volgende:
Een 'relatie' van twee maanden is voortaan al langdurig?

Oeh, dan heb ik ineens heel veel langdurige relaties gehadquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:55 schreef Copycat het volgende:
Een 'relatie' van twee maanden is voortaan al langdurig?

Ja maar dit is SHOquote:

Een romantisch contact is toch ook een relatievorm?quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:57 schreef NotYou het volgende:
Geen relatie maar een contact en bezien in de juiste context, namelijk in vergelijking met een one night stand, zeker.

Vaak genoeg, gezien de uitkomstquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een romantisch contact is toch ook een relatievorm?
En we weten daarnaast ook niet hoe vaak ze elkaar romantisch hebben gecontacteerd in die luttele twee maanden.

Mevrouw Machado is gewoon heel modern en feministisch bezig geweest, in navolging van de broedse 'Opzij'-vrouw: kijk maar op de cover van deze maand: DE KROEGMOEDER, oftewel de kinderloze vrouw die de kroeg induikt om op de valreep nog even een baby te ritselen bij een wildvreemde kroegtijger. Oké, Mevrouw Machado had geen zin om de deur uit te gaan en bezocht de vituele kroeg. Zelfde laken een pak. Stond daar aan de bar toch ineens de BN'er Rob Kamphues alias Kop Ramphues, van wie niemand wist dat hij een BN'er was, maar dat ligt nu, dankzij Mevrouw Machado, heel anders.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Veel succes met de Dwaze Moeders!

Een (liefdes)relatie is doorgaans een romantisch contact maar dat maakt een (of ieder) romantisch contact nog niet per se een (liefdes)relatie.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een romantisch contact is toch ook een relatievorm?
En we weten daarnaast ook niet hoe vaak ze elkaar romantisch hebben gecontacteerd in die luttele twee maanden.

Wat een geneuzel zeg.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:39 schreef NotYou het volgende:
[..]
Een (liefdes)relatie is doorgaans een romantisch contact maar dat maakt een (of ieder) romantisch contact nog niet per se een (liefdes)relatie.

Wat een loeders!quote:[b]Op zaterdag 5 november 2011 15:39 schreef Nadine26 het volgende:[/b
Mevrouw Machado is gewoon heel modern en feministisch bezig geweest, in navolging van de broedse 'Opzij'-vrouw: kijk maar op de cover van deze maand: DE KROEGMOEDER, oftewel de kinderloze vrouw die de kroeg induikt om op de valreep nog even een baby te ritselen bij een wildvreemde kroegtijger.

zijn er vrouwen die dat.doen?????quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een loeders!
En eisen die dan ook erkenning?

heb jij een abo Cc?quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:54 schreef Copycat het volgende:
De opkomst van de kroegbaby staat wel op de cover van het novembernummer.

Nee, ik heb even op de homepage gekeken. Kan alleen het magazine niet nader bekijken.quote:

Ja, ik ben niet degene die heel flauw ingaat op een inhoudelijke, duidelijke post.quote:

hmmm ga dat blad toch echt niet kopen...quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik heb even op de homepage gekeken. Kan alleen het magazine niet nader bekijken.

Geen idee, ik heb ook alleen de 'Opzij'-cover gezienquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een loeders!
En eisen die dan ook erkenning?

quote:

quote:Op zondag 6 november 2011 01:46 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
En dat dan uitgesproken door die gladde biljartbal met zijn zalvende glimlach.

quote:Op zondag 6 november 2011 01:46 schreef Nadine26 het volgende:
"Nee, dit gaan we niet doen. Dit doen we even niet. Ik ben nu bezig met mijn gebroken gezin en mijn zware baan. We gaan nu niet roerbakken, ik ben hier op mijn privé-terrein."

hij zat zijn facebooksletjes te swaffelen op zondagmiddag komt opeens die gek van geenstijl langs. ik zou ook verontwaardigd reageren denk ikquote:

quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
misschien moet je gewoon een chick met minderwaardigheidscomplex fixen, dan kan de wereld om jou draaien. aanrader
 !
! 

Toch had Geenstijl hier nog wel een punt, want dat 'Kamphues boeit' of hoe dat programma ook heette, was echt het meest debiele en asociale programma dat je je kunt bedenken. Die gast heeft zich gewoon aan een bruidegom geboeid op zijn bruiloft, ben je lekker mee.quote:Op zondag 6 november 2011 13:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hij zat zijn facebooksletjes te swaffelen op zondagmiddag komt opeens die gek van geenstijl langs. ik zou ook verontwaardigd reageren denk ik

Fatsoenlijk toch?quote:Op zondag 6 november 2011 14:12 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Toch had Geenstijl hier nog wel een punt, want dat 'Kamphues boeit' of hoe dat programma ook heette, was echt het meest debiele en asociale programma dat je je kunt bedenken. Die gast heeft zich gewoon aan een bruidegom geboeid op zijn bruiloft, ben je lekker mee.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |