Ik geloof haar eerder dan een midlifecrisis hebbende roerbakkende gnoom jaquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:45 schreef Copycat het volgende:
Want deze dame komt op jou wel integer en geloofwaardig over?
Dat is een ander verhaal he, ik ga ervan uit dat het daadwerkelijk zijn kind is.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:45 schreef Copycat het volgende:
Want deze dame komt op jou wel integer en geloofwaardig over?
En ditquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geloof haar eerder dan een midlifecrisis hebbende roerbakkende gnoom ja
Ik geloof de DNA test.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo'n labielo die elk programma en blad voor haar karretje probeert te spannen? Serieus yvonne?quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:49 schreef yvonne het volgende:
Doet hij niet precies hetzelfde?quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo'n labielo die elk programma en blad voor haar karretje probeert te spannen? Serieus yvonne?
Actie --> reactie.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:59 schreef yvonne het volgende:
Doet hij niet precies hetzelfde?![]()
DE WAARHEID MOET VERTELD WORDEN!
Volgens mij reageert hij alleen op dezelfde wijze, en is zij begonnen met haar lastercampagne.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doet hij niet precies hetzelfde?![]()
DE WAARHEID MOET VERTELD WORDEN!
quote:
Ik ga de barricades opquote:
Veel succes met de Dwaze Moeders!quote:
Ik zie hem zó voor me, jagend op facebook en roerbakken op vrouwenbillenquote:
ja daarom moesten die gordijnen dicht. hele orgies die ie thuis houdt met zijn facebook chicksquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zie hem zó voor me, jagend op facebook en roerbakken op vrouwenbillen
Jij bent gewoon per definitie tegen alles waar ik voor ben.quote:
bahquote:
fatsoen moet je doenquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:12 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
bah
"Ik spreek jouw aan op je fatsoen!"
En mijn aan dan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:12 schreef Brentmeister het volgende:
bah
"Ik spreek jouw aan op je fatsoen!"
Met hete olie en spatelsquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:17 schreef mascara-klodder het volgende:
jij wordt alleen maar geroerbakt op je billen
Pssst, door een GNOOMquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |