Wat ik daarmee bedoel dus is dat hij geen verantwoording hoeft te dragen aan dat kind.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
To bad.... Haar lichaam, eis maar een eicel van der en zoek een draagmoeder ofzo.
Toch wel makkelijk dat je als man jezelf zo terug kan trekken hè... Beter gewoon een contract tekenen voordat je seks hebt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:05 schreef Deckard het volgende:
[..]
Wat ik daarmee bedoel dus is dat hij geen verantwoording hoeft te dragen aan dat kind.
Hij heeft al in het prille begin van de zwangerschap aangegeven niet nog een kind te willen als ik het verhaal mag geloven. Zij besloot het kind wel te willen ook al was de relatie inmiddels beeindigd. Dan was het toch haar keus en is het haar verantwoordelijkheid? Als ze niet zwanger had willen worden had ze maatregelen moeten nemen, dat heeft ze niet gedaan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Toch wel makkelijk dat je als man jezelf zo terug kan trekken hè... Beter gewoon een contract tekenen voordat je seks hebt.
"al"? Dat is veeeeel te laatquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:12 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hij heeft al in het prille begin van de zwangerschap aangegeven niet nog een kind te willen als ik het verhaal mag geloven. Zij besloot het kind wel te willen ook al was de relatie inmiddels beeindigd. Dan was het toch haar keus en is het haar verantwoordelijkheid? Als ze niet zwanger had willen worden had ze maatregelen moeten nemen, dat heeft ze niet gedaan.
Dan had hij hem er niet in moeten steken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:12 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hij heeft al in het prille begin van de zwangerschap aangegeven niet nog een kind te willen als ik het verhaal mag geloven. Zij besloot het kind wel te willen ook al was de relatie inmiddels beeindigd. Dan was het toch haar keus en is het haar verantwoordelijkheid? Als ze niet zwanger had willen worden had ze maatregelen moeten nemen, dat heeft ze niet gedaan.
Dit dusquote:Op zaterdag 5 november 2011 08:40 schreef Copycat het volgende:
Op de een of andere manier zou het me niks verbazen als deze vrouw hem eraan heeft genaaid met verzinsels over pil/spiraaltje.
Daarnaast vind ik dat je juist als vrouw letterlijk meer verantwoordelijkheid draagt over een zwangerschap. Jouw lijf, zorg ervoor dat of jij iets aan anticonceptie doet of laat hem een condoom dragen. Anders geen polonaise.
Binnen twee maanden binnen een Facebookfling zwanger raken, de baby per se willen houden, opgepakt worden wegens stalking, bladen en tvprogramma's aanschrijven met je verhaal ...
Haar geloofwaardigheid is bij mij tot onder nul gedaald.
En dan is het klaar? Als hij nee zegt, mag hij zijn handen ervan af trekken?quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:12 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hij heeft al in het prille begin van de zwangerschap aangegeven niet nog een kind te willen als ik het verhaal mag geloven
Op het moment dat haar werd verteld dat hij niet nog een kind wilde had ze voor een abortus kunnen kiezen. Dat wilde ze niet en dat is haar goed recht. Maar moet hij dan maar de vader figuur uit gaan hangen? Of bijdragen in de kosten?quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:40 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
En dan is het klaar? Als hij nee zegt, mag hij zijn handen ervan af trekken?
Jaquote:Op zaterdag 5 november 2011 10:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
Op het moment dat haar werd verteld dat hij niet nog een kind wilde had ze voor een abortus kunnen kiezen. Dat wilde ze niet en dat is haar goed recht. Maar moet hij dan maar de vader figuur uit gaan hangen? Of bijdragen in de kosten?
Is er trouwens al een vaderschapstest gedaan? Ik dacht namelijk dat het nog niet bevestigd was, maar de topic-titel is "Rob negeert zijn baby", wat zou betekenen dat het sowieso zijn baby is?quote:
De TT is in misleidende Telegraafstijl. Beide partijen claimen dat de tegenpartij een test afhoudt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:32 schreef Bot13 het volgende:
Is er trouwens al een vaderschapstest gedaan? Ik dacht namelijk dat het nog niet bevestigd was, maar de topic-titel is "Rob negeert zijn baby", wat zou betekenen dat het sowieso zijn baby is?
Ja, nee dat klopt. Idd alimentatie, maar vaderfiguur is optioneel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:33 schreef Copycat het volgende:
Alimentatie betalen mocht het kind idd van hem zijn: prima. Maar ze kan hem niet verplichten een vaderfiguur te zijn van een kind dat hij nooit heeft gewild. Ook dat is het risico dat zij moedwillig heeft genomen.
Hij zegt dat zij niet wil en zij zegt dat hij niet wil.quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:32 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Is er trouwens al een vaderschapstest gedaan? Ik dacht namelijk dat het nog niet bevestigd was, maar de topic-titel is "Rob negeert zijn baby", wat zou betekenen dat het sowieso zijn baby is?
Inderdaad, zij had ook haar verantwoordelijkheid kunnen nemen door een morning afterpil te halen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 08:40 schreef Copycat het volgende:
Op de een of andere manier zou het me niks verbazen als deze vrouw hem eraan heeft genaaid met verzinsels over pil/spiraaltje.
Daarnaast vind ik dat je juist als vrouw letterlijk meer verantwoordelijkheid draagt over een zwangerschap. Jouw lijf, zorg ervoor dat of jij iets aan anticonceptie doet of laat hem een condoom dragen. Anders geen polonaise.
niet alleen bij jou, zoals ik al eerder in het topic aangaf: "Tessa visioenen"quote:Binnen twee maanden binnen een Facebookfling zwanger raken, de baby per se willen houden, opgepakt worden wegens stalking, bladen en tvprogramma's aanschrijven met je verhaal ...
Haar geloofwaardigheid is bij mij tot onder nul gedaald.
Dan geloof je kennelijk niet in gelijke rechten voor man en vrouw. Dan hoop ik maar dat je het leuk hebt met je carrière-loos leventje.quote:
Waar slaat dat nou weer op? Ik geloof juist in gelijke rechten voor man en vrouw! daarnaast heb ik een prachtige carrière.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:22 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dan geloof je kennelijk niet in gelijke rechten voor man en vrouw. Dan hoop ik maar dat je het leuk hebt met je carrière-loos leventje.
Natuurlijkquote:Op zaterdag 5 november 2011 10:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
Op het moment dat haar werd verteld dat hij niet nog een kind wilde had ze voor een abortus kunnen kiezen. Dat wilde ze niet en dat is haar goed recht. Maar moet hij dan maar de vader figuur uit gaan hangen? Of bijdragen in de kosten?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:40 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
En dan is het klaar? Als hij nee zegt, mag hij zijn handen ervan af trekken?
Hoezo?quote:
Ik sluit me bij dit team aan,quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:14 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Team Mevrouw Machado![]()
Ik krijg de slappe lach van dit hele verhaal, en ook van Rob Kamphues, de grootste patheet van de Nederlandse televisie. Kwam eindelijk het staartje van zijn midlifecrisis in zicht, krijgt hij dit er bovenop![]()
Historische woorden: "Ik heb al een gebroken gezin en een zware baan."![]()
Wat is erger dan een gebroken gezin? Twee gebroken gezinnen![]()
Sorry, ik kan het niet serieus nemen, maar dat komt door Rob Kamphues. Ik zie telkens de beelden voor me van zijn autorace-passie, die rechtstreeks voortkwam uit de midlifecrisis, die weer voortkwam uit het gebroken gezin en de zware baan. En toen kwam hij gedurende een lange, donkere, koude winter terecht in een sta-caravan. Waarom weet ik dit überhaupt? Ik heb het waarschijnlijk op de televisie gezien, in één van zijn 'ik schreeuw al mijn ellende er gewoon lekker uit'-programma's.
Ik geloof haar eerder dan een midlifecrisis hebbende roerbakkende gnoom jaquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:45 schreef Copycat het volgende:
Want deze dame komt op jou wel integer en geloofwaardig over?
Dat is een ander verhaal he, ik ga ervan uit dat het daadwerkelijk zijn kind is.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:45 schreef Copycat het volgende:
Want deze dame komt op jou wel integer en geloofwaardig over?
En ditquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geloof haar eerder dan een midlifecrisis hebbende roerbakkende gnoom ja
Ik geloof de DNA test.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo'n labielo die elk programma en blad voor haar karretje probeert te spannen? Serieus yvonne?quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:49 schreef yvonne het volgende:
Doet hij niet precies hetzelfde?quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo'n labielo die elk programma en blad voor haar karretje probeert te spannen? Serieus yvonne?
Actie --> reactie.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:59 schreef yvonne het volgende:
Doet hij niet precies hetzelfde?![]()
DE WAARHEID MOET VERTELD WORDEN!
Volgens mij reageert hij alleen op dezelfde wijze, en is zij begonnen met haar lastercampagne.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doet hij niet precies hetzelfde?![]()
DE WAARHEID MOET VERTELD WORDEN!
quote:
Ik ga de barricades opquote:
Veel succes met de Dwaze Moeders!quote:
Ik zie hem zó voor me, jagend op facebook en roerbakken op vrouwenbillenquote:
ja daarom moesten die gordijnen dicht. hele orgies die ie thuis houdt met zijn facebook chicksquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zie hem zó voor me, jagend op facebook en roerbakken op vrouwenbillen
Jij bent gewoon per definitie tegen alles waar ik voor ben.quote:
bahquote:
fatsoen moet je doenquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:12 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
bah
"Ik spreek jouw aan op je fatsoen!"
En mijn aan dan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:12 schreef Brentmeister het volgende:
bah
"Ik spreek jouw aan op je fatsoen!"
Met hete olie en spatelsquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:17 schreef mascara-klodder het volgende:
jij wordt alleen maar geroerbakt op je billen
Pssst, door een GNOOMquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |