abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103914971
quote:
9s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zij het schuld, hij de slachtoffer.
Idd ^O^
U MAD?
pi_103915151
quote:

[..]

_O-
  donderdag 3 november 2011 @ 15:46:24 #63
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_103917144
quote:

Ik ben bang van wel dat het zo zou zijn ;(
pi_103917544
"Op een avond laat hij zelfs zijn geliefde, met ongeboren baby en al, opsluiten in een politiecel..."

Ze doen net alsof Kamphues zomaar kan besluiten wie opgesloten wordt en dat de politie daar weinig mee te maken heeft.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_103917575
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 15:58 schreef Jabberwocky het volgende:
"Op een avond laat hij zelfs zijn geliefde, met ongeboren baby en al, opsluiten in een politiecel..."

Ze doen net alsof Kamphues zomaar kan besluiten wie opgesloten wordt en dat de politie daar weinig mee te maken heeft.
Echt, he. :') De politie kan gewoon een willekeurig iemand laten opsluiten voor je, je moet ze alleen even opbellen. :)!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_103918203
quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2011 15:59 schreef Fascination het volgende:

[..]

Echt, he. :') De politie kan gewoon een willekeurig iemand laten opsluiten voor je, je moet ze alleen even opbellen. :)!
handig om te weten idd!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_103918686
Geloof er niks van dat hij de vader is.
pi_103918774
quote:
7s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mama houdt een vaderschapstest af. Ook verdacht. En it takes two to tango. And to make a baby.
Precies.
  donderdag 3 november 2011 @ 21:36:41 #69
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  donderdag 3 november 2011 @ 21:40:33 #70
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  vrijdag 4 november 2011 @ 00:33:39 #71
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_103943988
Team Rob. Ook als hij wel het pa is.
Hij heeft gezegd dat hij het baby niet hebben wilt. Toch houwen, is op eigen houtjes kouwen.

Maar dat is het mening van mijn, uiteraart.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_103947288
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2011 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Hij heeft gezegd dat hij het baby niet hebben wilt. Toch houwen, is op eigen houtjes kouwen.

Sluit aan! ;)
pi_103949347
quote:
2s.gif Op donderdag 3 november 2011 21:36 schreef Flow3r het volgende:
Team Rob w/
Team Mevrouw Machado w/

Ik krijg de slappe lach van dit hele verhaal, en ook van Rob Kamphues, de grootste patheet van de Nederlandse televisie. Kwam eindelijk het staartje van zijn midlifecrisis in zicht, krijgt hij dit er bovenop -O-

Historische woorden: "Ik heb al een gebroken gezin en een zware baan." })

Wat is erger dan een gebroken gezin? Twee gebroken gezinnen *O*

Sorry, ik kan het niet serieus nemen, maar dat komt door Rob Kamphues. Ik zie telkens de beelden voor me van zijn autorace-passie, die rechtstreeks voortkwam uit de midlifecrisis, die weer voortkwam uit het gebroken gezin en de zware baan. En toen kwam hij gedurende een lange, donkere, koude winter terecht in een sta-caravan. Waarom weet ik dit überhaupt? Ik heb het waarschijnlijk op de televisie gezien, in één van zijn 'ik schreeuw al mijn ellende er gewoon lekker uit'-programma's.
pi_103954254
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:35 schreef error_404 het volgende:
Geweldig verhaal dit :')
Hoe oud is die griet? Oude genoeg om te weten hoe je niet zwanger moet worden, me dunkt. Misschien intussen de leeftijd dat de eierstokken beginnen te rammelen. En ja, dan is zo'n bekende, goed verdienende vader, natuurlijk best leuk. Jammer dat hij er anders over denkt.
Je zou zo maar eens gelijk kunnen hebben. Een relatie van twee maanden en je binnen die periode laten bezwangeren. En dan later lopen janken dat de vermeende vader niets met het kind te maken wil hebben.
pi_103954321
Eerst DNA-onderzoek maar eens afwachten.

Dus voor nu team baby.
pi_103954366
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 15:58 schreef Jabberwocky het volgende:

Als dat besluit al aan Rob geweest was, had hij haar wel zonder de ongeboren baby laten opsluiten. :7
  vrijdag 4 november 2011 @ 15:38:22 #77
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_103959405
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Als dat besluit al aan Rob geweest was, had hij haar wel zonder de ongeboren baby laten opsluiten. :7
Inderdaad. w/
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 4 november 2011 @ 16:29:07 #78
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_103961472
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 12:51 schreef Vaseline_ het volgende:
Triest mannetje. Maar aan de andere kant kiest ze er zelf voor terwijl ze weet dat hij het kind niet wil.
Altijd zo laf als iemand dat zegt.. Ik lees nergens dat er staat dat hij aan haar gevraagd heeft of ze aan de pil zit oid.. Dus meneertje had gewoon een condoom moeten gebruiken.
Zonder condoom is de kans logisch gezien ook groter dat ze zwanger raakt :{
Aan de andere kant zullen we nog zwel zien of hij überhaupt wel de vader is. (Heb ook net zoals anderen zo m'n twijfels)
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  vrijdag 4 november 2011 @ 16:34:31 #79
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_103961720
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2011 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:

Dat is chantage :N Het is geen kwestie van 'houden' of niet. Niet iedereen denkt zo simpel over abortus en ik kan me voorstellen dat dat voor een vrouw erger is dan een man. Beiden zijn verantwoordelijk hiervoor en beiden moeten dan ook die verantwoordelijkheid dragen. Een man mag een vrouw nooit dwingen tot abortus :r
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 4 november 2011 @ 18:01:11 #80
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_103965311
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 16:34 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dat is chantage :N Het is geen kwestie van 'houden' of niet. Niet iedereen denkt zo simpel over abortus en ik kan me voorstellen dat dat voor een vrouw erger is dan een man. Beiden zijn verantwoordelijk hiervoor en beiden moeten dan ook die verantwoordelijkheid dragen. Een man mag een vrouw nooit dwingen tot abortus :r
Ben ik niet met je eens. Ik vind dat een man niet tegen zijn zin vader hoeft te worden. Jammer dat de vrouw dat in de hand heeft als het zo ver komt.

En ze hadden beiden moeten denken aan voorbehoedsmiddelen. Zij heeft dat net zo goed niet gedaan als hij.

Mijn god, ik bespreek op een internetforum het condoomgedrag van Rob Kamphues. ;(
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_103965395
Tja, Rob werkt bij de KRO tegenwoordig. De katholieke kerk heeft het niet zo op condoomgebruik.
  vrijdag 4 november 2011 @ 18:41:31 #82
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_103966727
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2011 18:01 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Ik vind dat een man niet tegen zijn zin vader hoeft te worden. Jammer dat de vrouw dat in de hand heeft als het zo ver komt.

En ze hadden beiden moeten denken aan voorbehoedsmiddelen. Zij heeft dat net zo goed niet gedaan als hij.

Mijn god, ik bespreek op een internetforum het condoomgedrag van Rob Kamphues. ;(
Niemand zou tegen zijn zijn ouder moeten worden :o Maar it takes two to tango en dan kun je niet zomaar weglopen voor je verantwoordelijkheden. Ben het volledig met je eens dat ze allebei aan voorbehoedsmiddelen hadden moeten denken. Kan me wel ergens voorstellen dat je zoiets hebt van "als je het wilt houden, moet je er maar zelf voor zorgen", maar die beslissing is nog niet zo gemakkelijk. Nogmaals: je hebt het hier over abortus! Iets wat een persoon -en met name een vrouw- haar leven lang kan achtervolgen en al helemaal als dit onder druk gebeurd!

Ja, het klinkt heel lullig, maar als een vrouw geen abortus wil plegen -om welke reden dan ook- dan moet je als man je verantwoordelijkheid dragen. :{w Alsnog weglopen is laf..
pi_103967440
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 18:41 schreef Maraca het volgende:

[..]

Niemand zou tegen zijn zijn ouder moeten worden :o Maar it takes two to tango en dan kun je niet zomaar weglopen voor je verantwoordelijkheden. Ben het volledig met je eens dat ze allebei aan voorbehoedsmiddelen hadden moeten denken. Kan me wel ergens voorstellen dat je zoiets hebt van "als je het wilt houden, moet je er maar zelf voor zorgen", maar die beslissing is nog niet zo gemakkelijk. Nogmaals: je hebt het hier over abortus! Iets wat een persoon -en met name een vrouw- haar leven lang kan achtervolgen en al helemaal als dit onder druk gebeurd!

Ja, het klinkt heel lullig, maar als een vrouw geen abortus wil plegen -om welke reden dan ook- dan moet je als man je verantwoordelijkheid dragen. :{w Alsnog weglopen is laf..
Er bestaat ook nog zoiets als de morning after pil toch. Ook zij is geen puber meer dus ze wist donders goed dat onveilig vrijen gevolgen zou kunnen hebben. En ook dat een zwangerschap nog te voorkomen was geweest.
  vrijdag 4 november 2011 @ 20:22:34 #84
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_103971130
Heeft ze het kind nou naar haarzelf vernoemd? :P
  vrijdag 4 november 2011 @ 20:25:57 #85
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_103971298
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 19:02 schreef spuitje het volgende:

[..]

Er bestaat ook nog zoiets als de morning after pil toch. Ook zij is geen puber meer dus ze wist donders goed dat onveilig vrijen gevolgen zou kunnen hebben. En ook dat een zwangerschap nog te voorkomen was geweest.
Ze is net zo dom als die Rob als het hierom gaat :Y maar als iemand eenmaal zwanger is kun je wel Captain Hindsight uithangen, maar daar heeft niemand wat aan. Al helemaal het onschuldige kindje niet!
pi_103971963
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 18:41 schreef Maraca het volgende:
Nou nee, dan mag je als man best wel geen verantwoordelijkheid dragen. Dit is een probleem van de vrouw in dit geval. Die moet het zonodig uitpoepen.
pi_103971964
Ik heb ook wel een beetje een idee van... als het geen ons is lijkt mij een condoom 2e keuze.. 50% van de vrouwen zit ook aan de pil ofzo.. Moet je als man constant op de hoogte zijn of mag je als man aannemen dat het wel goed zit bij de tegenpartij als je niks hoort terwijl je ''in'' een relatie zit?

[ Bericht 0% gewijzigd door kingtoppie op 04-11-2011 20:48:16 ]
Rustig aan.
pi_103972006
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 20:38 schreef Deckard het volgende:

[..]

Nou nee, dan mag je als man best wel geen verantwoordelijkheid dragen. Dit is een probleem van de vrouw in dit geval. Die moet het zonodig uitpoepen.
Ligt er voor mij aan hoe het gebeurt is... ongelukje --> Niet de schuld van de vrouw... Bewust informatie achterwege laten... anders.
Rustig aan.
  vrijdag 4 november 2011 @ 20:41:10 #89
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_103972064
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 20:38 schreef Deckard het volgende:

[..]

Nee, dat is een probleem afschuiven. Puur omdat zij het draagt :N Ben het wel eens met kingtoppie. Als ze info achter heeft gehouden dan is het wel meer haar probleem (maar dan nog vind ik het niet netjes als een man dan wegloopt.. bedoel seks = risico)
pi_103972142
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 20:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ligt er voor mij aan hoe het gebeurt is... ongelukje --> Niet de schuld van de vrouw... Bewust informatie achterwege laten... anders.
De man heeft geen zeggenschap over het kind bij voorbaat. Als een man geen rechten heeft, waarom dan nog wel de plichten. Dat is onrealistisch.
  vrijdag 4 november 2011 @ 20:43:38 #91
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_103972188
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 20:42 schreef Deckard het volgende:

[..]

De man heeft geen zeggenschap over het kind bij voorbaat. Als een man geen rechten heeft, waarom dan nog wel de plichten. Dat is onrealistisch.
Dan moet je gaan miepen bij de politiek, alsof de vrouw daar iets aan kan doen :') :D
pi_103972347
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 20:42 schreef Deckard het volgende:

[..]

Geen zeggenschap? Als dat zo is dan heb jij het of ergens verneukt... of je bent genaaid.. in het 2e geval.. succes met bewijzen, anders: man the fuck up.
Rustig aan.
  vrijdag 4 november 2011 @ 20:48:03 #93
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_103972433
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 20:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Geen zeggenschap? Als dat zo is dan heb jij het of ergens verneukt... of je bent genaaid.. in het 2e geval.. succes met bewijzen, anders: man the fuck up.
Nou, volgens mij heeft hij wel gelijk. Als een kind wordt geboren buiten een huwelijk moet een man het kind erkennen. :Y Dat is niet automatisch zo.
pi_103974173
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 20:43 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dan moet je gaan miepen bij de politiek, alsof de vrouw daar iets aan kan doen :') :D
Daaruit blijkt dus dat het qua feminisme nog betrekkelijk achter zit. We hebben het hier over een heel ingrijpende zaak waar de man geen controle over heeft. Dan kan je wel lullen over twee partijen, maar in dit geval is het een beetje van de olifant en de muis die lekker samen op de brug stampen.

Hij heeft groot gelijk als hij het kind niet wil erkennen.
pi_103974727
Wat ''geen controle over heeft''?
Rustig aan.
pi_103976211
En ondertussen maar leuk en hartelijk doen bij De Reunie. :')

(Ervan uitgaand dat het verhaal klopt..)
Je suis Charlie Sheen
pi_103976949
Gut we worden in 2011 wel heel erg op ons wenken bediend met gate-topics :7
pi_103977516
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
Wat ''geen controle over heeft''?
Oeps ongelukje, vrouwtje wil het houden mannetje niet. Kind komt.
Oeps ongelukje, vrouwtje wil het niet houden, mannetje wel, Kind komt niet.

Dat soort controle.
pi_103977609
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 22:14 schreef Deckard het volgende:

[..]

Oeps ongelukje, vrouwtje wil het houden mannetje niet. Kind komt.
Oeps ongelukje, vrouwtje wil het niet houden, mannetje wel, Kind komt niet.

Dat soort controle.
To bad.... Haar lichaam, eis maar een eicel van der en zoek een draagmoeder ofzo.
Rustig aan.
pi_103978161
Mona Liza in een snackbar op de zeestraat :') _O_ _O-
pi_103980414
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 22:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

To bad.... Haar lichaam, eis maar een eicel van der en zoek een draagmoeder ofzo.
Wat ik daarmee bedoel dus is dat hij geen verantwoording hoeft te dragen aan dat kind.
pi_103980504
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 23:05 schreef Deckard het volgende:

[..]

Wat ik daarmee bedoel dus is dat hij geen verantwoording hoeft te dragen aan dat kind.
Toch wel makkelijk dat je als man jezelf zo terug kan trekken hè... Beter gewoon een contract tekenen voordat je seks hebt. ;)
Rustig aan.
pi_103983830
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 23:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Toch wel makkelijk dat je als man jezelf zo terug kan trekken hè... Beter gewoon een contract tekenen voordat je seks hebt. ;)
Hij heeft al in het prille begin van de zwangerschap aangegeven niet nog een kind te willen als ik het verhaal mag geloven. Zij besloot het kind wel te willen ook al was de relatie inmiddels beeindigd. Dan was het toch haar keus en is het haar verantwoordelijkheid? Als ze niet zwanger had willen worden had ze maatregelen moeten nemen, dat heeft ze niet gedaan.
pi_103984537
Haar keus? Mwah... Ik wil abortus geen keus noemen, te beladen. Haar verantwoordelijkheid? Wellicht.. eigenlijk wel een beetje van beiden stiekem.. Ze heeft inderdaad geen morning-afterpil gekocht.. laat staan dat die gozer wist dat ze niet aan de anticonceptie zat.
Rustig aan.
  zaterdag 5 november 2011 @ 07:25:37 #105
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_103987779
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 00:12 schreef spuitje het volgende:

[..]

Hij heeft al in het prille begin van de zwangerschap aangegeven niet nog een kind te willen als ik het verhaal mag geloven. Zij besloot het kind wel te willen ook al was de relatie inmiddels beeindigd. Dan was het toch haar keus en is het haar verantwoordelijkheid? Als ze niet zwanger had willen worden had ze maatregelen moeten nemen, dat heeft ze niet gedaan.
"al"? Dat is veeeeel te laat :N
pi_103988089
Over een tijdje in DNA onbekend....

[ Bericht 67% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2011 08:33:11 ]
  Moderator zaterdag 5 november 2011 @ 08:34:17 #107
236264 crew  capricia
pi_103988102
quote:

[..]

Dan had hij hem er niet in moeten steken.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 5 november 2011 @ 08:40:14 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103988148
Op de een of andere manier zou het me niks verbazen als deze vrouw hem eraan heeft genaaid met verzinsels over pil/spiraaltje.
Daarnaast vind ik dat je juist als vrouw letterlijk meer verantwoordelijkheid draagt over een zwangerschap. Jouw lijf, zorg ervoor dat of jij iets aan anticonceptie doet of laat hem een condoom dragen. Anders geen polonaise.

Binnen twee maanden binnen een Facebookfling zwanger raken, de baby per se willen houden, opgepakt worden wegens stalking, bladen en tvprogramma's aanschrijven met je verhaal ...
Haar geloofwaardigheid is bij mij tot onder nul gedaald.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103988670
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 november 2011 08:40 schreef Copycat het volgende:
Op de een of andere manier zou het me niks verbazen als deze vrouw hem eraan heeft genaaid met verzinsels over pil/spiraaltje.
Daarnaast vind ik dat je juist als vrouw letterlijk meer verantwoordelijkheid draagt over een zwangerschap. Jouw lijf, zorg ervoor dat of jij iets aan anticonceptie doet of laat hem een condoom dragen. Anders geen polonaise.

Binnen twee maanden binnen een Facebookfling zwanger raken, de baby per se willen houden, opgepakt worden wegens stalking, bladen en tvprogramma's aanschrijven met je verhaal ...
Dit dus
pi_103988812
quote:

[..]

Hij heeft al in het prille begin van de zwangerschap aangegeven niet nog een kind te willen als ik het verhaal mag geloven
En dan is het klaar? Als hij nee zegt, mag hij zijn handen ervan af trekken?
Oh, and that's a bad miss!
pi_103989612
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 09:40 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

En dan is het klaar? Als hij nee zegt, mag hij zijn handen ervan af trekken?
Op het moment dat haar werd verteld dat hij niet nog een kind wilde had ze voor een abortus kunnen kiezen. Dat wilde ze niet en dat is haar goed recht. Maar moet hij dan maar de vader figuur uit gaan hangen? Of bijdragen in de kosten?
  zaterdag 5 november 2011 @ 10:28:51 #112
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_103989623
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 10:27 schreef spuitje het volgende:

[..]

Op het moment dat haar werd verteld dat hij niet nog een kind wilde had ze voor een abortus kunnen kiezen. Dat wilde ze niet en dat is haar goed recht. Maar moet hij dan maar de vader figuur uit gaan hangen? Of bijdragen in de kosten?
Ja :)
pi_103989665
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 10:28 schreef Maraca het volgende:

[..]

Is er trouwens al een vaderschapstest gedaan? Ik dacht namelijk dat het nog niet bevestigd was, maar de topic-titel is "Rob negeert zijn baby", wat zou betekenen dat het sowieso zijn baby is?
  zaterdag 5 november 2011 @ 10:33:17 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103989688
Alimentatie betalen mocht het kind idd van hem zijn: prima. Maar ze kan hem niet verplichten een vaderfiguur te zijn van een kind dat hij nooit heeft gewild. Ook dat is het risico dat zij moedwillig heeft genomen.
  zaterdag 5 november 2011 @ 10:34:07 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103989696
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 10:32 schreef Bot13 het volgende:

Is er trouwens al een vaderschapstest gedaan? Ik dacht namelijk dat het nog niet bevestigd was, maar de topic-titel is "Rob negeert zijn baby", wat zou betekenen dat het sowieso zijn baby is?
De TT is in misleidende Telegraafstijl. Beide partijen claimen dat de tegenpartij een test afhoudt.
  zaterdag 5 november 2011 @ 10:34:16 #116
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_103989700
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 november 2011 10:33 schreef Copycat het volgende:
Alimentatie betalen mocht het kind idd van hem zijn: prima. Maar ze kan hem niet verplichten een vaderfiguur te zijn van een kind dat hij nooit heeft gewild. Ook dat is het risico dat zij moedwillig heeft genomen.
Ja, nee dat klopt. Idd alimentatie, maar vaderfiguur is optioneel. :Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 10:32 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Hij zegt dat zij niet wil en zij zegt dat hij niet wil. :')
pi_103989745
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 november 2011 08:40 schreef Copycat het volgende:
Inderdaad, zij had ook haar verantwoordelijkheid kunnen nemen door een morning afterpil te halen.

quote:
niet alleen bij jou, zoals ik al eerder in het topic aangaf: "Tessa visioenen"
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_103990490
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 10:28 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dan geloof je kennelijk niet in gelijke rechten voor man en vrouw. Dan hoop ik maar dat je het leuk hebt met je carrière-loos leventje.
  zaterdag 5 november 2011 @ 11:28:25 #119
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_103990632
Typische gooische golddigger. Dan heb je aan Rob een hele slechte.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 5 november 2011 @ 11:38:16 #120
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_103990860
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 11:22 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dan geloof je kennelijk niet in gelijke rechten voor man en vrouw. Dan hoop ik maar dat je het leuk hebt met je carrière-loos leventje.
Waar slaat dat nou weer op? Ik geloof juist in gelijke rechten voor man en vrouw! daarnaast heb ik een prachtige carrière.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')