quote:ROB KAMPHUES: 'IK BEN ERNSTIG GESTALKT'
Naar aanleiding van de beweringen die Mona-Liza Machado woensdag in De Telegraaf doet, reageert Rob Kamphues; 'Mevrouw Machado heeft mij ernstig en voortdurend gestalkt.'
Woensdagochtend verscheen in De Telegraaf het verhaal van Mona-Liza Machado. Zij beweert in de steek gelaten te zijn door de KRO-presentator, en dat terwijl zij zwanger zou zijn van zijn kind.
Rob Kamphues heeft echter een heel ander verhaal. "Begin december heeft hij deze kortstondige verhouding beëindigd.", aldus zijn woordvoerder. "Dit hing nauw samen met het gedrag van mevrouw Machado."
"Enkele dagen nadat Rob de omgang met mevrouw Machado beëindigde, beweerde mevrouw Machado van hem zwanger te zijn. Met betrekking tot de zwangerschap heeft hij mevrouw Machado de afgelopen maanden diverse malen uitgenodigd voor een DNA-test."
Maar aan dit verzoek heeft Mona-Liza volgens Rob tot nu toe nog geen gehoor gegeven. "Tot op heden heeft mevrouw Machado hier niet aan meegewerkt. Mocht het kind van Rob zijn dan zal hij hiervoor uiteraard zijn verantwoordelijkheden nemen."
Volgens Mona-Liza reageert Rob niet meer op haar pogingen om in contact te komen. Ook hier heeft Rob een iets andere visie op. "Direct na de beëindiging van hun omgang, is mevrouw Machado begonnen met Rob Kamphues ernstig en voortdurend te stalken. Rob Kamphues heeft, na maandenlange stalkpartijen en huisvredebreuk, aangifte gedaan bij de politie. Inmiddels heeft de Officier van Justitie aangegeven over te gaan tot vervolging van mevrouw Machado naar aanleiding van beide aangiftes."
Vanavond meer in RTL Boulevard!
Bron
quote:Rob is een man van de wereld en trakteert haar op een diner in een Thaise snackbar op de roemruchte Zeedijk.
Ze noemen het oneerbiedig een snackbar, maar je kunt daar echt wel heerlijk eten bij de Thai en ze winnen constant prijzen.quote:
He nee, er zijn genoeg akelige namen te bedenken voor de ouders, maar het kindje kan er toch niets aan doen....quote:
Lijkt me een mooie naam voor de gatequote:Op woensdag 2 november 2011 17:04 schreef tong80 het volgende:
Weer een hoer die de aandacht zoekt.
Neageerbuis baby.
Roerbakbewegingen, schitterend!quote:meteen al pakte hij haar hand om vervolgens de zijne los te laten en roerbakbewegingen over haar billen te maken.
quote:Rob Kamphues reageert
van onze redactie
AMSTERDAM - Rob Kamphues heeft gereageerd op de uitspraken van Mona-Liza, die onder andere claimt dat hij de vader is van haar dochter.
"Rob Kamphues heeft mevrouw Machado een paar keer ontmoet gedurende enkele weken eind 2010. Begin december heeft hij deze kortstondige verhouding beëindigd. Dit hing nauw samen met het gedrag van mevrouw Machado", zo laat de woordvoerder van de presentator in een schriftelijke verklaring weten.
Mona-Liza vertelt in Weekblad Privé ook dat Rob haar in de cel liet gooien terwijl ze hoogzwanger van hem was. Direct na de beëindiging van hun omgang, is mevrouw Machado begonnen met Rob Kamphues ernstig en voortdurend te stalken. Rob Kamphues heeft, na maandenlange stalkpartijen en huisvredebreuk, aangifte gedaan bij de politie. Inmiddels heeft de Officier van Justitie aangegeven over te gaan tot vervolging van mevrouw Machado naar aanleiding van beide aangiftes."
Rob zou, in tegenstelling tot wat Mona-Liza beweert, hebben aangeboden een vaderschapstest te doen. "Hij heeft mevrouw Machado de afgelopen maanden diverse malen uitgenodigd voor een DNA-test. Tot op heden heeft mevrouw Machado hier niet aan meegewerkt. Mocht het kind van Rob zijn dan zal hij hiervoor uiteraard zijn verantwoordelijkheden nemen."
Wat moet mij daar bij voorstellen?quote:
Ja precies.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat moet mij daar bij voorstellen ?Klapjes of wrijven of geheel iets anders....waar zijn de mensen van CUL als je ze nodig hebt.
![]()
Hoe roerbak jij?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja precies.
"hoe roerbak jij'
Moment
quote:
Mama houdt een vaderschapstest af. Ook verdacht. En it takes two to tango. And to make a baby.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:16 schreef simmu het volgende:
moeders is idd nogal mediageil en papa zegt doodleuk dattie geen tijd en energie heeft voor een kind. hij heeft er tenslotte al 2. had dan ook een condoom gebruikt
De achterkant en de onderkant.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, ik wacht het nog even af. Er zijn altijd 2 kanten aan zo'n verhaal.
Zij zegt dat hij die DNA test afhoudt, dat ie liever bij Koffietijd ging zitten.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mama houdt een vaderschapstest af. Ook verdacht. En it takes two to tango. And to make a baby.
Terwijl mevrouw bijna dagelijks haar verhaal probeerde te slijten bij Blvd ...quote:Op donderdag 3 november 2011 12:36 schreef Greys het volgende:
Zij zegt dat hij die DNA test afhoudt, dat ie liever bij Koffietijd ging zitten.
Hij ? Samen bedoel je..quote:Op woensdag 2 november 2011 13:01 schreef mane het volgende:
Hij heeft toch zelf onbeschermd sex gehad?
Rob is een goeie presentator van Reunie!quote:Op donderdag 3 november 2011 12:15 schreef yvonne het volgende:
Ja sjezus, wat nu? Ik vind Rob een akelig kaboutertje
Zij het schuld, hij de slachtoffer.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:24 schreef de_boswachter het volgende:
Zij heeft toegang verleent tot d'r pruimpje, dus is zij het schuld. Logisch.
http://www.eenvandaag.nl/binnenland/38970/de_einde_van_hetquote:Op donderdag 3 november 2011 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zij het schuld, hij de slachtoffer.
Iddquote:Op donderdag 3 november 2011 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 november 2011 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt, he.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:58 schreef Jabberwocky het volgende:
"Op een avond laat hij zelfs zijn geliefde, met ongeboren baby en al, opsluiten in een politiecel..."
Ze doen net alsof Kamphues zomaar kan besluiten wie opgesloten wordt en dat de politie daar weinig mee te maken heeft.
handig om te weten idd!quote:Op donderdag 3 november 2011 15:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, he.De politie kan gewoon een willekeurig iemand laten opsluiten voor je, je moet ze alleen even opbellen.
!
Precies.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mama houdt een vaderschapstest af. Ook verdacht. En it takes two to tango. And to make a baby.
Sluit aan!quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Team Rob. Ook als hij wel het pa is.
Hij heeft gezegd dat hij het baby niet hebben wilt. Toch houwen, is op eigen houtjes kouwen.
Maar dat is het mening van mijn, uiteraart.
Team Mevrouw Machadoquote:
Je zou zo maar eens gelijk kunnen hebben. Een relatie van twee maanden en je binnen die periode laten bezwangeren. En dan later lopen janken dat de vermeende vader niets met het kind te maken wil hebben.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:35 schreef error_404 het volgende:
Geweldig verhaal dit
Hoe oud is die griet? Oude genoeg om te weten hoe je niet zwanger moet worden, me dunkt. Misschien intussen de leeftijd dat de eierstokken beginnen te rammelen. En ja, dan is zo'n bekende, goed verdienende vader, natuurlijk best leuk. Jammer dat hij er anders over denkt.
Als dat besluit al aan Rob geweest was, had hij haar wel zonder de ongeboren baby laten opsluiten.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:58 schreef Jabberwocky het volgende:
"Op een avond laat hij zelfs zijn geliefde, met ongeboren baby en al, opsluiten in een politiecel..."
Ze doen net alsof Kamphues zomaar kan besluiten wie opgesloten wordt en dat de politie daar weinig mee te maken heeft.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als dat besluit al aan Rob geweest was, had hij haar wel zonder de ongeboren baby laten opsluiten.
Altijd zo laf als iemand dat zegt.. Ik lees nergens dat er staat dat hij aan haar gevraagd heeft of ze aan de pil zit oid.. Dus meneertje had gewoon een condoom moeten gebruiken.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:51 schreef Vaseline_ het volgende:
Triest mannetje. Maar aan de andere kant kiest ze er zelf voor terwijl ze weet dat hij het kind niet wil.
Dat is chantagequote:Op vrijdag 4 november 2011 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Team Rob. Ook als hij wel het pa is.
Hij heeft gezegd dat hij het baby niet hebben wilt. Toch houwen, is op eigen houtjes kouwen.
Maar dat is het mening van mijn, uiteraart.
Ben ik niet met je eens. Ik vind dat een man niet tegen zijn zin vader hoeft te worden. Jammer dat de vrouw dat in de hand heeft als het zo ver komt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is chantageHet is geen kwestie van 'houden' of niet. Niet iedereen denkt zo simpel over abortus en ik kan me voorstellen dat dat voor een vrouw erger is dan een man. Beiden zijn verantwoordelijk hiervoor en beiden moeten dan ook die verantwoordelijkheid dragen. Een man mag een vrouw nooit dwingen tot abortus
Niemand zou tegen zijn zijn ouder moeten wordenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ik vind dat een man niet tegen zijn zin vader hoeft te worden. Jammer dat de vrouw dat in de hand heeft als het zo ver komt.
En ze hadden beiden moeten denken aan voorbehoedsmiddelen. Zij heeft dat net zo goed niet gedaan als hij.
Mijn god, ik bespreek op een internetforum het condoomgedrag van Rob Kamphues.
Er bestaat ook nog zoiets als de morning after pil toch. Ook zij is geen puber meer dus ze wist donders goed dat onveilig vrijen gevolgen zou kunnen hebben. En ook dat een zwangerschap nog te voorkomen was geweest.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niemand zou tegen zijn zijn ouder moeten wordenMaar it takes two to tango en dan kun je niet zomaar weglopen voor je verantwoordelijkheden. Ben het volledig met je eens dat ze allebei aan voorbehoedsmiddelen hadden moeten denken. Kan me wel ergens voorstellen dat je zoiets hebt van "als je het wilt houden, moet je er maar zelf voor zorgen", maar die beslissing is nog niet zo gemakkelijk. Nogmaals: je hebt het hier over abortus! Iets wat een persoon -en met name een vrouw- haar leven lang kan achtervolgen en al helemaal als dit onder druk gebeurd!
Ja, het klinkt heel lullig, maar als een vrouw geen abortus wil plegen -om welke reden dan ook- dan moet je als man je verantwoordelijkheid dragen.Alsnog weglopen is laf..
Ze is net zo dom als die Rob als het hierom gaatquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:02 schreef spuitje het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als de morning after pil toch. Ook zij is geen puber meer dus ze wist donders goed dat onveilig vrijen gevolgen zou kunnen hebben. En ook dat een zwangerschap nog te voorkomen was geweest.
Nou nee, dan mag je als man best wel geen verantwoordelijkheid dragen. Dit is een probleem van de vrouw in dit geval. Die moet het zonodig uitpoepen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:41 schreef Maraca het volgende:
Ja, het klinkt heel lullig, maar als een vrouw geen abortus wil plegen -om welke reden dan ook- dan moet je als man je verantwoordelijkheid dragen.Alsnog weglopen is laf..
Ligt er voor mij aan hoe het gebeurt is... ongelukje --> Niet de schuld van de vrouw... Bewust informatie achterwege laten... anders.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:38 schreef Deckard het volgende:
[..]
Nou nee, dan mag je als man best wel geen verantwoordelijkheid dragen. Dit is een probleem van de vrouw in dit geval. Die moet het zonodig uitpoepen.
Nee, dat is een probleem afschuiven. Puur omdat zij het draagtquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:38 schreef Deckard het volgende:
[..]
Nou nee, dan mag je als man best wel geen verantwoordelijkheid dragen. Dit is een probleem van de vrouw in dit geval. Die moet het zonodig uitpoepen.
De man heeft geen zeggenschap over het kind bij voorbaat. Als een man geen rechten heeft, waarom dan nog wel de plichten. Dat is onrealistisch.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ligt er voor mij aan hoe het gebeurt is... ongelukje --> Niet de schuld van de vrouw... Bewust informatie achterwege laten... anders.
Dan moet je gaan miepen bij de politiek, alsof de vrouw daar iets aan kan doenquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:42 schreef Deckard het volgende:
[..]
De man heeft geen zeggenschap over het kind bij voorbaat. Als een man geen rechten heeft, waarom dan nog wel de plichten. Dat is onrealistisch.
Geen zeggenschap? Als dat zo is dan heb jij het of ergens verneukt... of je bent genaaid.. in het 2e geval.. succes met bewijzen, anders: man the fuck up.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:42 schreef Deckard het volgende:
[..]
De man heeft geen zeggenschap over het kind bij voorbaat. Als een man geen rechten heeft, waarom dan nog wel de plichten. Dat is onrealistisch.
Nou, volgens mij heeft hij wel gelijk. Als een kind wordt geboren buiten een huwelijk moet een man het kind erkennen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen zeggenschap? Als dat zo is dan heb jij het of ergens verneukt... of je bent genaaid.. in het 2e geval.. succes met bewijzen, anders: man the fuck up.
Daaruit blijkt dus dat het qua feminisme nog betrekkelijk achter zit. We hebben het hier over een heel ingrijpende zaak waar de man geen controle over heeft. Dan kan je wel lullen over twee partijen, maar in dit geval is het een beetje van de olifant en de muis die lekker samen op de brug stampen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan moet je gaan miepen bij de politiek, alsof de vrouw daar iets aan kan doen![]()
Oeps ongelukje, vrouwtje wil het houden mannetje niet. Kind komt.quote:
To bad.... Haar lichaam, eis maar een eicel van der en zoek een draagmoeder ofzo.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:14 schreef Deckard het volgende:
[..]
Oeps ongelukje, vrouwtje wil het houden mannetje niet. Kind komt.
Oeps ongelukje, vrouwtje wil het niet houden, mannetje wel, Kind komt niet.
Dat soort controle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |