Lijkt me een mooie naam voor de gatequote:Op woensdag 2 november 2011 17:04 schreef tong80 het volgende:
Weer een hoer die de aandacht zoekt.
Neageerbuis baby.

Roerbakbewegingen, schitterend!quote:meteen al pakte hij haar hand om vervolgens de zijne los te laten en roerbakbewegingen over haar billen te maken.

quote:Rob Kamphues reageert
van onze redactie
AMSTERDAM - Rob Kamphues heeft gereageerd op de uitspraken van Mona-Liza, die onder andere claimt dat hij de vader is van haar dochter.
"Rob Kamphues heeft mevrouw Machado een paar keer ontmoet gedurende enkele weken eind 2010. Begin december heeft hij deze kortstondige verhouding beëindigd. Dit hing nauw samen met het gedrag van mevrouw Machado", zo laat de woordvoerder van de presentator in een schriftelijke verklaring weten.
Mona-Liza vertelt in Weekblad Privé ook dat Rob haar in de cel liet gooien terwijl ze hoogzwanger van hem was. Direct na de beëindiging van hun omgang, is mevrouw Machado begonnen met Rob Kamphues ernstig en voortdurend te stalken. Rob Kamphues heeft, na maandenlange stalkpartijen en huisvredebreuk, aangifte gedaan bij de politie. Inmiddels heeft de Officier van Justitie aangegeven over te gaan tot vervolging van mevrouw Machado naar aanleiding van beide aangiftes."
Rob zou, in tegenstelling tot wat Mona-Liza beweert, hebben aangeboden een vaderschapstest te doen. "Hij heeft mevrouw Machado de afgelopen maanden diverse malen uitgenodigd voor een DNA-test. Tot op heden heeft mevrouw Machado hier niet aan meegewerkt. Mocht het kind van Rob zijn dan zal hij hiervoor uiteraard zijn verantwoordelijkheden nemen."

Wat moet mij daar bij voorstellen?quote:
 Klapjes of  wrijven of geheel iets anders....waar zijn de mensen van CUL als je ze nodig hebt.
  Klapjes of  wrijven of geheel iets anders....waar zijn de mensen van CUL als je ze nodig hebt.  

Ja precies.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat moet mij daar bij voorstellen ?Klapjes of wrijven of geheel iets anders....waar zijn de mensen van CUL als je ze nodig hebt.

Hoe roerbak jij?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja precies.
"hoe roerbak jij'
Moment

quote:
 , ik ga het met aandacht volgen om het mysterie ontrafeld te zien worden.
 , ik ga het met aandacht volgen om het mysterie ontrafeld te zien worden.  

Mama houdt een vaderschapstest af. Ook verdacht. En it takes two to tango. And to make a baby.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:16 schreef simmu het volgende:
moeders is idd nogal mediageil en papa zegt doodleuk dattie geen tijd en energie heeft voor een kind. hij heeft er tenslotte al 2. had dan ook een condoom gebruikt

De achterkant en de onderkant.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, ik wacht het nog even af. Er zijn altijd 2 kanten aan zo'n verhaal.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |