abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105032403
Hij heeft d'r toch mooi wel gepompt, de slet.
U MAD?
  Moderator / Miss SHO woensdag 30 november 2011 @ 23:36:00 #252
22592 crew  Ole
pi_105032613
Wel zonder condoom. Iets minder slim . De Sukkel
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_105033350
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef Ole het volgende:
Of keihard anaal, droog.
U MAD?
pi_105034441
Arm kindje..
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_105035332
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:49 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Of keihard anaal, droog.
Daar worden de meeste vrouwen daartegen niet zwanger van, wellicht heeft zij sneaky Rob's plezierstok in het andere gaatje gepropt, in het heetst van de strijd *O*
pi_105036342
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef Ole het volgende:
Daar was zij net zo goed bij, beiden net zo fout. :)
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  donderdag 1 december 2011 @ 01:03:06 #257
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_105036571
Hij heeft nu wel een dochtertje naast 2 zoons. Het kan zijn dat hij stiekem toch blij is.

Ben benieuwd wat de psychische gevolgen gaan zijn voor dit kind.

Sowieso contact verbreken als iemand geen abortus wilt plegen is niet slim. Niet zo gek dat iemand dan gaat stalken.
  Moderator / Miss SHO donderdag 1 december 2011 @ 02:04:02 #258
22592 crew  Ole
pi_105038050
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 00:56 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Daar was zij net zo goed bij, beiden net zo fout. :)
true.. Ik slik et desnoods drie op een dag als ik niet zeker ben...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 1 december 2011 @ 06:20:20 #259
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_105039976
quote:
'Ik zei toch dat Rob Kamphues de vader is?'

Rob Kamphues (51) is wel degelijk de vader van baby Monica Louise. Dat bleek gisteren de uitkomst van de dna-test. Mona-Liza heeft daarover geen moment getwijfeld.

„Ik had in de periode nadat ik Rob via Facebook leerde kennen met niemand anders lichamelijk contact. Maar juist toen ik ontdekte dat ik zwanger was, verbrak hij ons contact. Ik heb hem daarna alleen nog gesproken toen ik hem thuis opzocht in Broek en Waterland.”

Hoewel de KRO-presentator gisteren in een verklaring stelde zijn verantwoordelijkheid te zullen nemen, wekte hij het afgelopen jaar de indruk die liever te willen ontlopen. Hij drong zelfs in steeds heftiger wordende e-mails – in bezit van Weekblad Privé – aan op abortus. Uiteindelijk verbrak Rob elk contact. De situatie liep uit de hand toen Mona-Liza hem, ten einde raad, thuis opzocht.

Machado heeft niet de illusie dat er een verzoening zal komen. Maar de dna-test én Robs toezegging maken haar leven als alleenstaande moeder ongetwijfeld gemakkelijker. Volgens bronnen heeft Robs werkgever, de KRO, er intern stevig op aangedrongen dat de zaak wordt geregeld – een taak die weggelegd is voor wederzijdse advocaten. Want rechtstreeks contact zoeken met de vader van haar enige kindje is Mona-Liza verboden.
bron: telegraaf
  donderdag 1 december 2011 @ 08:39:18 #260
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105040949
"Ik heb hem daarna alleen nog gesproken toen ik hem thuis opzocht in Broek en Waterland.”
Waar ze nu wegens stalking voor wordt vervolgd.

Domme, er zich in latende luizen Rob, maar nog steeds kamp hues.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 1 december 2011 @ 09:52:08 #261
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_105042444
Je hebt een one night (or a few nights) stand, ze raakt zwanger en je dringt aan op abortus. Het klinkt mij als volkomen logisch in de oren. Waar had hij dan op moeten aandringen? Een huwelijk? Ik begrijp de consternatie over dat voorstel tot abortus niet zo eigenlijk.

En gezien mevrouws gedrag, zou ik ook stevig getwijfeld hebben aan mijn vaderschap en aangedrongen hebben op een dna-test. Lijkt me zijn goed recht. Nou, en nu gaat hij gewoon betalen. Tot hier niets geks.

Om over het gekweel over de psychische gevolgen voor de baby nog maar te zwijgen. Halleluja jongens, zullen we eerst eens afwachten hoe dit allemaal verder gaat? Misschien worden vader en dochter wel dol op elkaar.

Ach ja en dat nonexistente condoom. Ik denk dat, als elke neukpartij zonder rubber een kind oplevert, er heel wat minder mensen tijd zouden hebben om nu in dit topic te posten. :+
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 1 december 2011 @ 09:58:43 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105042601
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 09:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Je hebt een one night (or a few nights) stand, ze raakt zwanger en je dringt aan op abortus. Het klinkt mij als volkomen logisch in de oren. Waar had hij dan op moeten aandringen? Een huwelijk? Ik begrijp de consternatie over dat voorstel tot abortus niet zo eigenlijk.

En gezien mevrouws gedrag, zou ik ook stevig getwijfeld hebben aan mijn vaderschap en aangedrongen hebben op een dna-test. Lijkt me zijn goed recht. Nou, en nu gaat hij gewoon betalen. Tot hier niets geks.

Om over het gekweel over de psychische gevolgen voor de baby nog maar te zwijgen. Halleluja jongens, zullen we eerst eens afwachten hoe dit allemaal verder gaat? Misschien worden vader en dochter wel dol op elkaar.

Ach ja en dat nonexistente condoom. Ik denk dat, als elke neukpartij zonder rubber een kind oplevert, er heel wat minder mensen tijd zouden hebben om nu in dit topic te posten. :+
Zo eens dat het eng wordt.

Ik denk ook niet dat je de kinderen de kost wil geven van wie pa-lief liever voor een abortus had gekozen. En ik denk ook niet dat al die kinderen zwaar getraumatiseerd zijn. Maar misschien hebben die dan ook weer geen moeder die ze daar met knipsels uit Privé elke dag aan herinnert :o .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 1 december 2011 @ 10:02:57 #263
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_105042716
Eensch met PlagieerPoes.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 1 december 2011 @ 10:11:29 #264
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_105042927
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 09:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zo eens dat het eng wordt.

Ik denk ook niet dat je de kinderen de kost wil geven van wie pa-lief liever voor een abortus had gekozen. En ik denk ook niet dat al die kinderen zwaar getraumatiseerd zijn. Maar misschien hebben die dan ook weer geen moeder die ze daar met knipsels uit Privé elke dag aan herinnert :o .
En dat laatste geldt voor alle BN-kinderen. En de zoon van Brandsteder bijvoorbeeld, lacht nog steeds hoor. Dat stelt me dan maar gerust. :7
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_105044777
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 09:52 schreef Duderinnetje het volgende:

Eens ^O^ Maar veel mensen vrouwen die z'on ongelukje als iets dat er dan móet komen "want anders had je het maar veilig moeten doen". :')
Nou dat blijkt wel weer bij deze moeke ja :+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 1 december 2011 @ 12:08:47 #266
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_105046817
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Eens ^O^ Maar veel mensen vrouwen die z'on ongelukje als iets dat er dan móet komen "want anders had je het maar veilig moeten doen". :')
Nou dat blijkt wel weer bij deze moeke ja :+
Zolang vrouwen het meest elementaire, basale en banale onderdeel van de natuur een 'wondertje' blijven noemen, hou je dit soort gezeik ja.
Je níet voortplanten, dat is pas een wondertje. Helemaal in de BN'ers-biotoop. Zelfs die andere Rob is het gelukt! :o
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 1 december 2011 @ 12:27:24 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105047463
Die had daar toch wel een petrischaaltje voor nodig.... en het zou me niets verbazen als ze nog meer nodig hadden dan alleen een petrischaaltje, een eitje van haar (?) en een willekeurig zaadje van hem.

Maar goed, als deze Rob geen risico op een zwangerschap had willen lopen dan had hij moeten zorgen dat ze niet zwanger kon worden, leuk dat hij een abortus voorgesteld heeft, maar dat is achteraf gelul als het te laat is.
Overigens zou het mij ook niet verbazen als zij niet helemaal eerlijk is geweest over haar eventuele anti-conceptiegebruik.
Hoe dan ook, is het prima mogelijk een kind alleen op te voeden, en een vader die geen vader wil zijn moet je ook niet tegen wil en dank als vader voor je kind willen hebben.
Beter geen vader dan een slechte vader.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_105048268
Ik kan haar Facebook-page niet vinden, weet iemand die?
pi_105062163
http://www.telegraaf.nl/p(...)s_moet_dokken__.html

WTF 3000 euro. Godsamme ik ga ook op zoek 8)7
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_105062200
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:36 schreef Soury het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)s_moet_dokken__.html

WTF 3000 euro. Godsamme ik ga ook op zoek 8)7
Dan zal hij wel een navernant hoog inkomen hebben...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_105062208
Ik neem aan dat dat gebaseerd is op een geschat inkomen maal een percentage...
-dus eigenlijk nergens op tot nu toe-
pi_105062280
3000 euro per maand? Is dat niet een wat hoog jeugdloon voor een baby?
pi_105062301
Oh nee! Na Javier ook Rob al! ;(
Ja doei.
pi_105062346
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:40 schreef motorbloempje het volgende:
Oh nee! Na Javier ook Rob al! ;(
Hoezo, wat is met Javier ?
U MAD?
  donderdag 1 december 2011 @ 18:42:37 #275
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_105062389
3k!

Hoe noemen we ook alweer iemand die seks heeft voor geld :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')