Of keihard anaal, droog.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef Ole het volgende:
Wel zonder condoom. Iets minder slim . De Sukkel

Daar worden de meeste vrouwen daartegen niet zwanger van, wellicht heeft zij sneaky Rob's plezierstok in het andere gaatje gepropt, in het heetst van de strijdquote:

Daar was zij net zo goed bij, beiden net zo fout.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef Ole het volgende:
Wel zonder condoom. Iets minder slim . De Sukkel

true.. Ik slik et desnoods drie op een dag als ik niet zeker ben...quote:Op donderdag 1 december 2011 00:56 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Daar was zij net zo goed bij, beiden net zo fout.

bron: telegraafquote:'Ik zei toch dat Rob Kamphues de vader is?'
Rob Kamphues (51) is wel degelijk de vader van baby Monica Louise. Dat bleek gisteren de uitkomst van de dna-test. Mona-Liza heeft daarover geen moment getwijfeld.
„Ik had in de periode nadat ik Rob via Facebook leerde kennen met niemand anders lichamelijk contact. Maar juist toen ik ontdekte dat ik zwanger was, verbrak hij ons contact. Ik heb hem daarna alleen nog gesproken toen ik hem thuis opzocht in Broek en Waterland.”
Hoewel de KRO-presentator gisteren in een verklaring stelde zijn verantwoordelijkheid te zullen nemen, wekte hij het afgelopen jaar de indruk die liever te willen ontlopen. Hij drong zelfs in steeds heftiger wordende e-mails – in bezit van Weekblad Privé – aan op abortus. Uiteindelijk verbrak Rob elk contact. De situatie liep uit de hand toen Mona-Liza hem, ten einde raad, thuis opzocht.
Machado heeft niet de illusie dat er een verzoening zal komen. Maar de dna-test én Robs toezegging maken haar leven als alleenstaande moeder ongetwijfeld gemakkelijker. Volgens bronnen heeft Robs werkgever, de KRO, er intern stevig op aangedrongen dat de zaak wordt geregeld – een taak die weggelegd is voor wederzijdse advocaten. Want rechtstreeks contact zoeken met de vader van haar enige kindje is Mona-Liza verboden.

Zo eens dat het eng wordt.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Je hebt een one night (or a few nights) stand, ze raakt zwanger en je dringt aan op abortus. Het klinkt mij als volkomen logisch in de oren. Waar had hij dan op moeten aandringen? Een huwelijk? Ik begrijp de consternatie over dat voorstel tot abortus niet zo eigenlijk.
En gezien mevrouws gedrag, zou ik ook stevig getwijfeld hebben aan mijn vaderschap en aangedrongen hebben op een dna-test. Lijkt me zijn goed recht. Nou, en nu gaat hij gewoon betalen. Tot hier niets geks.
Om over het gekweel over de psychische gevolgen voor de baby nog maar te zwijgen. Halleluja jongens, zullen we eerst eens afwachten hoe dit allemaal verder gaat? Misschien worden vader en dochter wel dol op elkaar.
Ach ja en dat nonexistente condoom. Ik denk dat, als elke neukpartij zonder rubber een kind oplevert, er heel wat minder mensen tijd zouden hebben om nu in dit topic te posten.
 .
 .

En dat laatste geldt voor alle BN-kinderen. En de zoon van Brandsteder bijvoorbeeld, lacht nog steeds hoor. Dat stelt me dan maar gerust.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo eens dat het eng wordt.
Ik denk ook niet dat je de kinderen de kost wil geven van wie pa-lief liever voor een abortus had gekozen. En ik denk ook niet dat al die kinderen zwaar getraumatiseerd zijn. Maar misschien hebben die dan ook weer geen moeder die ze daar met knipsels uit Privé elke dag aan herinnert.

Eensquote:Op donderdag 1 december 2011 09:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Je hebt een one night (or a few nights) stand, ze raakt zwanger en je dringt aan op abortus. Het klinkt mij als volkomen logisch in de oren. Waar had hij dan op moeten aandringen? Een huwelijk? Ik begrijp de consternatie over dat voorstel tot abortus niet zo eigenlijk.
 Maar veel mensen vrouwen die z'on ongelukje als iets dat er dan móet komen "want anders had je het maar veilig moeten doen".
 Maar veel mensen vrouwen die z'on ongelukje als iets dat er dan móet komen "want anders had je het maar veilig moeten doen".   

Zolang vrouwen het meest elementaire, basale en banale onderdeel van de natuur een 'wondertje' blijven noemen, hou je dit soort gezeik ja.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
EensMaar veel mensen vrouwen die z'on ongelukje als iets dat er dan móet komen "want anders had je het maar veilig moeten doen".

Nou dat blijkt wel weer bij deze moeke ja

Dan zal hij wel een navernant hoog inkomen hebben...quote:Op donderdag 1 december 2011 18:36 schreef Soury het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)s_moet_dokken__.html
WTF 3000 euro. Godsamme ik ga ook op zoek

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |