oigggg, dat klinkt niet verkeerd, maar Dordrecht zal wel weer niet centraal genoeg liggenquote:
quote:Op zondag 6 november 2011 21:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
oigggg, dat klinkt niet verkeerd, maar Dordrecht zal wel weer niet centraal genoeg liggen![]()
En high-tea is suf, beter een kroeg en dan Ole dronken voeren om echt alle achterklap eruit te roerbakken met de hete spatels en olie van Copycat
Maar het kan nog erger:quote:Op zondag 6 november 2011 21:38 schreef Macka66 het volgende:
Team BabyZo'n scheppingsverhaal gun je toch niemand, bij elkaar geroerbakt door een vader die je niet wil en een moeder die de sensatiepers inschakelt.
Dus ik kan de olie en spatels weer opbergen?quote:
ho es even!quote:Op zondag 6 november 2011 14:57 schreef jennie-pen het volgende:
laten we de dna test maar afwachten voor we echt ons oordeel klaar hebben.
(...)
we wachten even af op de uitslag van de poll die ik net heb gemaakt, zie nieuw topicquote:Op maandag 7 november 2011 19:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus ik kan de olie en spatels weer opbergen?
quote:Op maandag 7 november 2011 20:08 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ho es even!
ik merk dat ik mn zeer gewaardeerde slogan (ole
) weer onder de aandacht moet brengen:
dit is SHO, where you're guitly until proven innocent!
roerbakselbabygate voor deel 2 in de TT
ze zijn allemaal schuldig zeg ik... roerbakselbaby incluis!
quote:Op maandag 7 november 2011 21:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
credits voor JaneDoe natuurlijk
quote:Op donderdag 3 november 2011 12:29 schreef roos85 het volgende:
Hebben we al een naam voor de gate?
negeageerbuis baby gate?
roerbakgate?
iets anders?
hoe kom je daar nu zo opeens opquote:Op maandag 7 november 2011 21:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Zal je net zien, de ware vader is Wouter Bos![]()
Tja mannen met macht erotiseren en als je dan zijn voorlichter bent bouw je toch een band opquote:Op maandag 7 november 2011 21:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
hoe kom je daar nu zo opeens op
quote:Op maandag 7 november 2011 23:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mooie vrouw trouwens, zo snel na de bevalling ziet zij er beeldig uit!
Telefoons kunnen ook uit.quote:SMS MIJ NIET IN DE NACHT want dan word ik wakker van het sms rinkeltje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |