Die tv man van het jaar kun je niet meer op stemmen, die is al bekend idd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:25 schreef RemcoW23 het volgende:
Met dat gehypte TVOH als concurrent win je m vanavond niet hoor. Derksen maakt denk ik wel een goede kans. Btw, die uitslag is nu toch allang bekend? Vanavond nog ff geld rapen met SMSjes ofzo en tis gedaan
.
Ik ga dat gewoon als een hint zien, maakt de avond nog wat leuker (of extra tegenvallend als het niet zo isquote:Televizier-Gala presentator Cornald Maas zegt al zin te hebben in de onderonsjes: "Ik verheug me al op het schakelen van Carré naar de studio van Voetbal International en het bijbehorende nurkse gezicht van Johan Derksen".
Liever Raoul Heertje gehad.quote:
Ze wilden die Derksen look-a-like van de DSB bank sturenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:39 schreef Bonkers. het volgende:
Wie heeft VI eigenlijk gestuurd om de ring op te halen? Stiekem hoop ik op Schelvis, die dan een paar mooi inside-grapjes maakt
Dat was natuurlijk helemaal een geniaal idee, maar de avro wil iemand die nog een beetje met het programma te maken heeft..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze wilden die Derksen look-a-like van de DSB bank sturen
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:17 schreef Veerboot het volgende:
Eigenlijk zou Genee gewoon halverwege de uitzending in een taxi richting Carré moeten stappen - uiteraard gewoon doorpresenterend via een beeldtelefoon - en dan zélf die prijs even ophalen
Cornald Maasquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:20 schreef DrDentz het volgende:
Wie hebben ze als presentator dan, die Frits Sissing?
Cornald Maas Te laatquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:20 schreef DrDentz het volgende:
Wie hebben ze als presentator dan, die Frits Sissing?
quote:De uitslag van de Gouden Televizier-Ring 2011 is voor tv-kenner Bert van der Veer geen geheim meer. "The voice, Johan Derksen en Wendy van Dijk gaan winnen."
Bert van der Veer deed zijn voorspellingen in de VARAgids.
"Natúúrlijk wint The voice of Holland. Terecht ook. Wie is de Mol heeft een trouwe fanschare en is goed gemaakt, maar ik snap het nooit helemaal. Als Voetbal international de Ring wint, is het een degradatie van de prijs“ aldus Bert.
Niet ringwaardig
Volgens Van der Veer is VI een vermakelijk programma, maar toch niet ringwaardig. Het is eigenlijk gewoon een tafel met wat mensen eraan (...) De Televizier-Ring wordt gewonnen door het totaal: formule, productievalue, presentator, kijkcijfers, et cetera."
Zilveren-Ster Man
De strijd om de prijs voor beste mannelijke presentator gaat tussen Jeroen van Koningsbrugge, Johan Derksen en Johnny de Mol. "Jeroen is veelzijdig. Johnny doet Waar is De Mol erg goed. Hij schept een sfeer van vertrouwen en vriendschap, waarvan kijkers denken dat dat zonder camera's ook nog doorgaat. Johnny mag van mij winnen, maar ik denk dat het Johan Derksen wordt omdat 150.000 hooligans als pesterij op hem stemmen."
...
http://televizier.nl/tele(...)ice-derksen-en-wendy
Uitgemolken wijvenshows als The Voice is geen degradatie?quote:
Ik heb wel om hem gelachen toen hij bij Het Gesprek tegenover Peter R de Vries werd gezet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:27 schreef Jmsls het volgende:
Wie is dat dan die Van der Veer? Heeft iemand ooit om hem gelachen?
Met zijn plakhaar en nep wijf.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vertelde dit ook in VI zelf, maar het klonk zo zuur dat het mogelijk een toneelstukje was
Wat heb ik een hekel aan die Bert van der Veer met z'n zelfingenomen smoelwerk en dat van eigendunk overgoten toontje. Bah wat een vreselijke vent is dat zeg.quote:
Zonde dat dat werd stopgezet. Bonnie vs Glenn, Ad vs Goedele, alles.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb wel om hem gelachen toen hij bij Het Gesprek tegenover Peter R de Vries werd gezet.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:30 schreef kapiteintje het volgende:
Wat heb ik een hekel aan die Bert van der Veer met z'n zelfingenomen smoelwerk en dat van eigendunk overgoten toontje. Bah wat een vreselijke vent is dat zeg.
Willibrord vs Ratelbandquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zonde dat dat werd stopgezet. Bonnie vs Glenn, Ad vs Goedele, alles.
Herkenbaar. Werd net uitgenodigd om bij vrienden De Graafschap - NAC (mijn clubje) te kijken. Ik heb afgezegd, ik wil languit op bed VI kijkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:27 schreef ZuidGrens het volgende:
Vinden jullie mij een autist als ik zeg dat ik vanavond geen activiteiten met vrienden (bier drinken) ga ondernemen maar ze afzeg om VI te kijken? Moet wel aantekenen dat ik woensdag ook al uitgeweest ben en ze morgen ook zie
Doe gewoon wat je zelf leuk vind, en ga het niet vooraf zitten verdedigenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:27 schreef ZuidGrens het volgende:
Vinden jullie mij een autist als ik zeg dat ik vanavond geen activiteiten met vrienden (bier drinken) ga ondernemen maar ze afzeg om VI te kijken? Moet wel aantekenen dat ik woensdag ook al uitgeweest ben en ze morgen ook zie
Voetbal International #241 Waar we vanavond de Televizier-Ring winnen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Televiziergala topic. La gaan joh.
Je kan daar niet meer op stemmen, de winnaar is al bekend bij hun, alleen nog stemmen op de 3 programma's vanavond.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:24 schreef Anno2012 het volgende:
Waar , wanneer, kan ik op Johan stemmen?
Dit is wel historische tv, ik kan het me ook goed voorstellen dat men sociale activiteiten afzegde om de maanlanding op televisie te zien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:27 schreef ZuidGrens het volgende:
Het gaat hier ook nooit over voetbalquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Voetbal International #241 Waar we vanavond de Televizier-Ring winnen!
Nee doe ik niet, doei.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Stop met vragen
Dat weet je pas zeker als ie echt aan tafel zit...
Als ik me druk moest maken om wat anderen van me vinden dan had ik de nodige verdovende middelen nodig om met die druk om te gaan. Laat gaan joh, lekker VI-tje kijkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:27 schreef ZuidGrens het volgende:
Omdat het kan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:32 schreef Ties02 het volgende:
Johan heeft een hartstikke hekel aan Aad de mos, waarom zit die gast aan tafel?
Hij heeft helemaal niks tegen Aad, maaaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:32 schreef Ties02 het volgende:
Hoe kom je daarbij? De Mos is ook al vaker te gast geweest en vond Derksen zelfs te positief over hem.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:32 schreef Ties02 het volgende:
In de war met Hugo Borst bij Studio Voetbal over De Mos?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:40 schreef Ties02 het volgende:
Oh laatmaar ik had even een heel betoog van Johan in mn hoofd maar dat ging niet over Aad, sorry
Ik vind Aad niet zo sympathiek in ieder geval
Casillasquote:
quote:
Nee dan crasht mn browserquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:52 schreef tochweerhenk het volgende:
Zullen we allemaal het plaatje van TOPSHOW posten als VI iets wint?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:37 schreef Ties02 het volgende:
Mwoa hij vindt hem ook niet erg sympathiek volgens mij
De wissel Kuyt <-> Elia.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:00 schreef zeebeschuit het volgende:
Is er geen livestream van VI vanavond voor de buitenlandse kijker?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:00 schreef zeebeschuit het volgende:
Is er geen livestream van VI vanavond voor de buitenlandse kijker?
quote:
Beter hier:quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:14 schreef tochweerhenk het volgende:
http://live.avro.nl/#stand
HIER KIJKEN HELE AVOND DUS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:28 schreef Stofje het volgende:
Hé mensen,JeuujjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeroen van Koningsbruggequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie zijn Jeroen van Koningsbrugge en Johnny de MolWaar hebben die gespeeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:06 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, nog een halfuur. Ik ben voorbereid op een VI-feestje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cheers
sha-la-lie-sha-la-la sommige dingen gaan wel gewoon door, V.I. Oranje
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:06 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, nog een halfuur. Ik ben voorbereid op een VI-feestje.
Op zich zijn die kleine kratjes wel makkelijk te vervoeren als je lopend naar de supermarkt gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat het bier niet echt lekker is٩๏̯͡๏)۶
Van der vaartquote:
Ik heb nog nooit één aflevering van The Voice gezienquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:22 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Tering voice-crap kan je toch niet van winnen.
2quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit één aflevering van The Voice gezien
En al bekomen van de schrik?quote:
Jij hebt Rocky 4 nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:22 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Tering voice-crap kan je toch niet van winnen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit moet wel een legendarische aflevering worden
Heb nu beelden in m'n hoofd van Johan trainend in de Russische sneeuw...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt Rocky 4 nog nooit gezien.
Dit is gewoon ban-waardig wat je nu post.quote:
Met voetballen-stropdasquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:30 schreef Geo3kant het volgende:
Is dat nou een grasmat jasje?Foeilelijk
Ik ga helpenquote:
voetbal?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit schijnt een voetbalpraatprogramma te zijn
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:34 schreef Geo3kant het volgende:
Als hem eenmaal ziet, blijf je er naar kijken.. naar die kloon van Johan D. achter die bolle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |